Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har noen morsomme/tragiske/suksessfulle historier ifm sjekking på treningsstudioer?
Trening er business-time, så der snakker jeg minimalt med folk jeg ikke kjenner fra før. Distraherer bare meg selv hvis jeg snakker med nye folk. Det finnes jo en del studioer som har "sjekke-forbud" også.

 

Men jeg skal innrømme at det er litt irriterende å se jenter som tydelig viser frem kroppen sin og har et veldig "inviterende" kroppspråk, og så nekte seg selv å snakke med dem.

Lenke til kommentar
Noen som har noen morsomme/tragiske/suksessfulle historier ifm sjekking på treningsstudioer? Jeg anbefaler normalt ikke å gjøre det, da alle er så opptatte med sitt, samtidig som det er ganske paradoksalt at det på et sted hvor de fleste groomer seg sjøl for å ta seg bedre ut (og sef bygge styrke for å hindre vondt i rygg/skjelett/komme seg etter ulykke/operasjon mm, jeg veit! ;)), framstår som så supersleskt å "forstyrre".

 

Der jeg trener, er jeg normalt sett eneste jenta i vektsalen, og den eneste som aktivt går inn for å opprette nye bekjentskaper, er tidenes sleskeste personlige trener, som konsekvent går bort til jenter som ikke trener sammen med en gutt. Opplegget blir omtrent som i India: Har du ikke en mann til å gå god for verdigheten din, er du fritt vilt.

 

Jeg selv er ikke på treningssentret for å prate, men for å trene.. Er ikke noe syklubb.. Er veldig lite mottakelig for chat-chat og viser dette..Tror og det kommer ann på hvor seriøs man er.. Jeg har så bitch-attitude på treningssentret, det funker og gutta himler ikke lenger når jenta legger seg ned å kjører benk.. Hehe.. Vi er fåtallet av jenter som holder seg på "gutte" siden..

 

For en stund siden fikk jeg øynene opp for en attraktiv kar. Bare se- ikke røre liksom.. Hehe..

Uansett, hvor suksefull du kan kalle dette vet nå ikke jeg helt da.. Jeg og han endte opp med å kjøre de samme muskelgruppene, og skulle jo tilfeldigvis kjøre på akkurat det samme apperatet, så ble litt om å men, fliring hvor han derpå inviterte til å kjøre sammen.

 

Følte vi starta litt skeivt ut da jeg kjørte settet mitt, hvor han brøyt ut på en litt småfrekk møte "øh, nei, nå får du faen bli ferdig jeg har ikke hele dagen" og selvfølgelig skulle jeg være så teit at jeg ikke skjønte at dette var ment just for fun, snudde meg og gav det bitch blikket, og han brøyt ut i latter og sa det bare var som en kødd.. Han stod for det meste av pratten, var tilbakeholden og han spørrende..

 

Hele settinga ble litt morsom da han begynte å teste meg med å øke kg's på nedtrekket mitt.. Starta ene settet med 30 kg, etter at han hadde kjørt sitt økte han til 35.. Smilte bare og sa, ja da øker vi med 5 da.. Og slik fortsatte det opp til 45, da han ble imponert og gav meg kompliments om at jeg var sterk.. Smilte bare, og sendte tilbake lite neg på en hånete måte at ja han fikk nå bare be om hjelp på de siste repsa sine..

Ble kanskje litt blandet kommunikasjon men han var nyskjerrig både på og prate med meg å i blikkene sine, var mer tilbakeholden ovenfor han.

 

Før jeg dro gikk jeg ganske nerme han, og sa vi fikk kjøre økt sammen en annen gang og, hvorpå han virka overlykkelig.. Var heelt med, det gliset, og jaa det måtte vi jo gjøre det var jo SÅÅ koselig..

 

PushPullPullPush? Følte d funka.. men så er jo jeg tross newbie i dette og da :)

Så dette er nok..fiskepuddiiing for dere veteraner, he-he:)

Endret av araa
Lenke til kommentar

Haha, må bare påpeke at JEG ikke er denne sleske, personlige treneren som fyker rundt og forsøker å hjelpe jomfruer i nød! Har fått et par tilbakemeldinger som tyder på at posten blei oppfatta sånn. Om det var jeg som vare utydelig, eller vedkommende som er treig, kan jo diskuteres.

 

Nå skal jeg opp og løfte skrot. Ønsker dere alle en fortreffelig helg med plenty morro og nye bekjentskaper. :)

Lenke til kommentar

Helsestudio sjekking er helt greit. Gjort det selv et par ganger og faktisk blitt sjekka opp noen ganger også.

 

Her er min erfaring

 

Den forsiktige

 

I et hvert helesestudio vil man oppdage at det er enkelte rutiner. Enkelte personer trener til faste tider, og man treffer den samme gjengen innefor en tidsramme over 2 timer så og si hver kveld. Etter å ha trent i samme lokalet vil man uansett hvordan man vrir og vender på det, ende med å hilse på hverandre. Etterhvert vil man gå over i samtalefasen. Utfordringen her er at det er mange som benytter denne taktikken, og at den du har sett deg ut er borte fra markedet når du kommer inn i samtalefasen.

 

Noen begynner å trene sammen og går lange veier før de drar hjem og "leier en disneyfilm sammen ;)"

 

 

Den feige:

 

Jeg trener som faen, og prøver å få noe til å ta kontakt med meg. Bare jeg ser fresh ut på trening og pumper som faen, vil noen til syvende og sist ta kontakt med meg. Denne anbefalles ikke, og benyttes av flertallet. Sjansen for å lykkes er tilnærmet lik 0.

 

 

Den breiale:

 

Tar kontakt med en jente bare for å vise at hun trener feil, og han er så dyktig. Skal på død og liv plukke på øvelsene hennes og ikke minst fremstå som sterk og dyktig. Anbefalles ikke. Damer som liker amøbehjerner faller dog for denne

 

Den tøffe:

 

Ber dama vise øvelser, og ber hun se på deg gjennomføre øvelsene. Hun tror hun er bjellesauen og viser villig vei. Drawbacket er at dama må kunne trene, og som alle vet er det et fåtall av disse

 

Min superduste:

 

En som spotter dama og bevist trener apparater ved siden av henne gjennom hele treninga. Tør ikke ta kontakt med henger rundt henne som klegg rundt hestebæsj. Anbefales ikke. Noen tørr ta kontakt på denne måten.

 

Mine som jeg har hatt suksess med:

 

 

Hun spør om sidebenken er ledig. Jeg svarer "selvfølgelig. Digg med en hot babe som trener ved siden av meg, for da føler jeg at jeg må dra i ekstra. Kanskje du skal henge med meg på trening i ny og ne, for da bare må jeg bli i knallform"

 

 

Hun sitter å gjøre en øvelse. Jeg går bort å bare sier rett ut "fy faen så flott en øvelse kan være når den blir utført riktiig og ikke minst av en drit fin dame"

 

 

Jeg spotter henne i lokalet. Bruker 3 swekunders regelen og går rett bort og ber henne ut på en matbit etter trening. Proteinshake, vanilla flavour, jeg spanerer med et blunk :)

Lenke til kommentar
Jeg spotter henne i lokalet. Bruker 3 swekunders regelen og går rett bort og ber henne ut på en matbit etter trening. Proteinshake, vanilla flavour, jeg spanerer med et blunk :)

 

Det enkle er ofte det beste stemmer i allefall i denne sammenhengen, kanon den der..

Burde jo funke som f ;)

Lenke til kommentar
Jeg spotter henne i lokalet. Bruker 3 swekunders regelen og går rett bort og ber henne ut på en matbit etter trening. Proteinshake, vanilla flavour, jeg spanerer med et blunk :)

 

Det enkle er ofte det beste stemmer i allefall i denne sammenhengen, kanon den der..

Burde jo funke som f ;)

Forutser selvfølgelig kroppspråk.

 

*se ned i gulvet* "hei, hehe... eh... eh.... eh.... vil du.." *rødme* "blimedogtaenmatbitettertrening? hehe..."

 

Det kan nok virke litt sjarmerende om det er veldig gjennomført, men... selvtillit anbefales.

Lenke til kommentar

Den som har baller til å kjøre løpet vil vinne til slutt. Slik er det bare.

 

Noen sitter på sidelinja og ønsker å delta i spillet, andre satser alt de har. Og de som har innsatsvilje vil bli belønnet til syvende og sist.

 

 

 

 

Lørdag 16:20

Rydder og gjør meg klar til kvelden. Forventningene øker, kjører et par sms game med et par potensielle og hun som var her i natt, hører på musikk, spiser litt, skal snart lufte sjefen (hunden min), skal så ta på kveldens antrekk.

 

 

En rolig GT med slik musikk i bakgrunn gjør at gløden nærmer seg

http://www.youtube.com/watch?v=8zh_PzMXVSU

 

Klarer ikke å være i state over lengre tid, så derfor en rolig oppvarming før jeg drar på fest. På vei dit blir det vel litt http://www.youtube.com/watch?v=5J_-bmHoaOI i mp3 spillern :)

 

Og jeg er i state. Dog vet jeg ikke om jeg drar meg ut i state før jeg ser an vorspielet. Klarer ikke være i state fra 1900 til sene nattetimer....

Lenke til kommentar

Kveldens planer blir stivt coctail-party, og servering med kollegaene mine, så nå skal hår, makeup & kjole være perfekt. Sitter her i dagslys å sjekker over fondation å sminke, skal være plettfritt.. Vinteren er fyy mot hud.

Montro om vi tar en tur ut på byen senere, i finstasen.. Hvem vet hva som vil skje da *smiler*

 

Øyvind & dere andre, kos dere masse :) :)

Endret av araa
Lenke til kommentar
Den som har baller til å kjøre løpet vil vinne til slutt. Slik er det bare.

 

Noen sitter på sidelinja og ønsker å delta i spillet, andre satser alt de har. Og de som har innsatsvilje vil bli belønnet til syvende og sist.

Jepp. Men man må regne med å prøve og feile for å komme dit en vil. Om man ikke gir opp, vil man mestre det til slutt.

 

Og selv den beste kan gjøre feil. Selv ikke guruene som andre ser opp til (Mystery, Tyler, PUA osv.) har 100% suksess.

 

Å godta å ikke vinne eller være best hele tiden er en del av det å være - og å bli - god.

Lenke til kommentar
Jo. PUA-Tyler kaller seg for Tyler Durden fordi han (som mange andre) digget Tyler Durden i Fight Club.

 

Hvorfor digger alle Tyler fra Fight club? For å sitere overmennesket selv: "All the ways you wish you could be, that's me. I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not"

Lenke til kommentar
Jo. PUA-Tyler kaller seg for Tyler Durden fordi han (som mange andre) digget Tyler Durden i Fight Club.

 

Hvorfor digger alle Tyler fra Fight club? For å sitere overmennesket selv: "All the ways you wish you could be, that's me. I look like you wanna look, I fuck like you wanna fuck, I am smart, capable, and most importantly, I am free in all the ways that you are not"

Fordi Tyler representerer det de aller fleste av oss ikke tør, men ønsker at vi turte.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fordi Tyler representerer det de aller fleste av oss ikke tør, men ønsker at vi turte.

 

Hva er det da? Bli slått i øret av en kontorrotte? Durden, i filmen, har en syk ideologi basert på ødeleggelse. Synes det er en litt søkt konklusjon du kommer med.

Lenke til kommentar

Kuleste mannen kan vel heller diskuteres ;)

Alt kommer an på hvem du spør, enkelte damer vil si at Tom Cruise eier i Top Gun andre vil si at Antonio Bandares er sjefen.

 

Det som er litt trist er at unge gutter innbiller seg at vold og ødeleggelse er veien til suksess. Veien til jenters hjerte ligger ikke i vold, veien til penger og suksess ligger ikke i svindel.

 

Fight Club er en helt grei film, med hjernedød underholdning. Det er viktig at man ikke lar hjernen bli forsøplet med den type tekning. For om du er en av de som har kun negative tanker i hodet, og vold og ødeleggelse er alt du kan, syns jeg svært synd på deg.

 

Vold avlar kun vold, missunnelse avler kun missunnelse. Så våkn opp og sats på de sunne trygge verdier. Men jeg ser jo helt klart at når man er 12 år, syns man kanskje voldsfilmer er kult. Forherligelse av volden er skummelt, og det har ingen fellestrekk mot sjekking av damer. Den diskusjonen hører hjemme i en annnen tråd.

 

 

 

 

 

 

 

Og takk for meg. Da skal jeg begynne kveldens herlige jakt. Måtte dere andre jegere være like heldige som meg (tror jeg blir heldig i kveld, om jeg ikke raver utpå atter en gang :fun:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Fight Club er en helt grei film, med hjernedød underholdning. Det er viktig at man ikke lar hjernen bli forsøplet med den type tekning. For om du er en av de som har kun negative tanker i hodet, og vold og ødeleggelse er alt du kan, syns jeg svært synd på deg.

 

Med fare for å dra det litt OT så må jeg bare poengtere at Fight Club hverken er hjernedød eller særlig voldsglorifiserende (med mindre du er Pitt-frelst).

 

Hvis deffen din funker, Dahle, så får du bruke "Leonidas" som PUA-pseudonym.

Lenke til kommentar
Fordi Tyler representerer det de aller fleste av oss ikke tør, men ønsker at vi turte.

 

Hva er det da? Bli slått i øret av en kontorrotte? Durden, i filmen, har en syk ideologi basert på ødeleggelse. Synes det er en litt søkt konklusjon du kommer med.

Selvfølgelig ikke. Det kommer an på øyet som ser. Ser du filmen med metaforiske briller blir den en helt annen.

Lenke til kommentar

Kom inn døra her hjemme for ca 20 minutters siden, og nå er det om og slenge på seg noe klær og dra på vors.

 

Må rett og slett bli en veldig morsomt kveld, siden er overgira på aaaaaaalt for mange kopper kaffe, og ca nada timer med søvn. Gonne be great, I tell you :)

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...