Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har dere fått med dere nye opplegget til Tyler?

 

Blueprint decoded. 16timer langt seminar, DET ER FUCKING WIN.

Har sett et par timer av det, planlegger selvsagt å se hele. Det virker absolutt som noe man bør se både en og to ganger.

 

 

Jeg har ambisjoner om litt av hvert på forskjellige områder av livet, lurer på om jeg skal gi opp (utsette) noen av de for å få mer tid til de andre. Hvis jeg f.eks. utsetter planene om å bli en bedre cracker, så har jeg mer tid til å faktisk gjøre noe ut av field på pua-området. Studier og trening går før de to andre tingene uansett, men både studiene, trening, kosthold, pua og cracking blir litt for mye. Men samtidig er det fristende å fortsette med cracking så jeg kan bruke det som et brekkjern for å komme inn i den bransjen jeg har mest lyst til å jobbe i.

 

Prioriteringer i livet er vanskelig, og jeg har alt for mange planer for meg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prioriteringer i livet er vanskelig, og jeg har alt for mange planer for meg selv.

 

Man får til alt man vil bare man legger godviljen til og er effektiv..

For å sitere meg selv:

"Ellers etterspør jeg 8 timer til døgnets ytterlige 24, da ville jeg fått tid til alt mulig joo"

Lenke til kommentar
Man får til alt man vil bare man legger godviljen til og er effektiv..

For å sitere meg selv:

"Ellers etterspør jeg 8 timer til døgnets ytterlige 24, da ville jeg fått tid til alt mulig joo"

Ja, det hadde vært noe :D

 

 

Jeg er en newbie, hva er en cracker (bortsett fra kjeks, noen som har spist Oreo Bañadas? Insanely godt!)?
Spiller ingen rolle, men hvis du vil vite det så er det nørde-hobbyen min. Jeg utdanner meg til å bli data-nørd, og da trenger man noen nørde-hobbyer også :ph34r:

 

 

 

Å være chode vil si å være den typen person som likner veldig på en gjennomsnittlig norsk gutt fullstendig uten draget på damene. Gjerne litt nervøs, man mister litt sosiale antenner, har lite å snakke om, osv. osv.

Lenke til kommentar
*snip*

Bekymringsløs festing har jeg drevet på med siden høsten, gikk også på alle og enhver... ikke noe jeg er stolt over, men jeg har ikke behov for å slippe meg slik løs i russetiden. Meeen, jeg er jo tross alt et seksuellt vesen og hvem vet hvor sterk psyken er når de hotte damene begynner å leke med junior...

 

Jeg kan nesten garantere deg at hun ikke kommer til å være utro (</naivitet>), men uansett så er ikke utroskap såååå ekstremt ille for meg. Dessuten har jeg/bygger en større sosial verdi hele tiden, så om tilfelle hender så må jeg vel se hva jeg har gjort feil. (Mao, mine bekymringer er ikke for henne, men for meg..)

 

Det min kjære ex gjorde var laaaangt verre enn utroskap. Vi snakker leking, oppbygging og ren ødeleggelse i høyeste grad.

 

For å si det slik, når jeg tenker med den logiske delen av hjernen min, så vil jeg ikke inn i et forhold nå. Jeg vil være fri. Jeg vil kunne starte de orgiene med mine med-russ osv. But what can I say? Det føles rett, og jeg er sikker på jeg blir å angre om jeg ikke satser ;)

Lenke til kommentar

Jeg føler meg snytt, det var jaggu ikke mye orgier på Lillehammer i 99... ;)

 

Jeg er sikker på at uansett hva du bestemmer deg for, så kan du leve godt med det, du virker rimelig oppegående, og med litt selvrefleksivitet (som er alfa omega for endring i atferd) kommer man langt, og der er du åpenbart allerede. :)

Lenke til kommentar
Den Tyler greia, er den for nybegynnere eller de som kan endel fra før av?
Blueprint Decoded får du nok mest ut av når du har sett Foundations/Transformations tror jeg. Eller kan en del fra andre steder :) Blueprint går så vidt jeg har forstått det ut på å lære seg mer å _være_ en bra person, enn å ta på seg ei "sjekke-maske" når du går ut.
Lenke til kommentar

For enkelte er det et skuespill å sjekke damer :) Noen ganger ønsker man å spille badboy andre ganger engel.

 

Eks:

 

Skal du sjekke damer i begravelser kan det være lurt å være følsom, mens når man sjekker damer i bryllup kan du kanskje være litt mindre følsom. Alt kommer an på situasjonen.

 

 

Ser pysa Sandy er her og kan sikkert gi et mer detaljert svar enn meg :)

 

Selv satser jeg ikke på skuespill. Jeg er ødelagt i huet, og trenger ikke ta på meg en rolle for å spille det heller :fun:

Lenke til kommentar

Det med og spille eller være en badboy kan tiltrekke damer. Men ikke over lengere tid. Det kommer av at en badboy er veldig maskulin og aggresiv. Dette er noe som jenter tiltrekkes av. Men en badboy setter sjeldent ordentlig pris på dama, og ser som oftest på damer som et stykke kjøtt. Man burde helt klart gi dama anerkjennelse ved riktige annledninger. Hvis i en badboy hadde lært seg og behandle damer med respekt ville de kommet mye lenger, enn der de er i dag.

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar

Kan noen forklare dette med Frame litt nærmere?

 

Edit : Såg også etter om PUA og PUM (eller andre) svarte på spørsmålet mitt ang det beste materialet eller så kalla "Must have" materiale i dette gamet her. Men jeg såg ikke noe klart svar. Kan hende jeg oversåg det?

Endret av Skalle
Lenke til kommentar
Hva betyr å vise sterk frame?

 

Hei

 

En frame er en sublim maktkamp mellom hver interaksjon. Det betyr basically å holde maska.

Hvis en dame shit-tester deg (Feks: Dårligste sjekketrikset etc) vil hun med dette teste framen din.

 

Du kan da gjøre en av to ting:

 

1. Være reaktiv. Vise nervøsitet i ansiktsutrykk og kanskje til og med gå i forsvarsposisjon = Svak frame

2. Være non-reaktiv. Gi faen, pløye igjennom og fortsette sargen = Sterk frame

 

Jeg fikk det svaret her for noen dager siden, vet ikke om det var nærme nok jeg.

Lenke til kommentar
Det tyler programmet. Er det fra han med nicket Tyler Durdon i the Game?

 

Husker fra jeg leste the game at han ble fremstilt som en lite sympatisk type.

Men det er pga måten Neil skriver boken på. Grett, Tyler (ja, han fra boka) har et par nastye AMOG-taktikker samt boyfriend-destroyer, men fyren kan sinnsykt mye og framstillingen man får fra boken er relativt.. ensidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...