Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

ENDELIG FREDAG!!!

 

Røyk på en skikkelig smell på treninga i går. Siden jeg er på deff drev jeg med powerwalk og gikk skikkelig på snørra i går. Noe som medførte et meget vondt kne :( Så dagen i dag blir rolig for min del. Kulern hjemme med et par filmer, litt surfing og kos med hunden min.

 

Morgendagen derimot!

 

Nøkkelord: Voltaren (mot smerte i kneet), vorspiel, Champagne, Casual Nice Antrekk, La Belle Sole, Sterk frame, noen heite damer (PUA har sett bilde av hun jeg skal leke med), en sykt dyktig pivot av meg er med ut, en god wing er også med, silkelaken

 

Siden deffen begynner å ta litt også, er selvtillitten på topp. Har spist masse carbs i går og spiser litt i dag, slik at lunta ikke er så kort. Så er det bare å håpe på at jeg ikke havner utpå ravfylla igjen da. Har tenkt å drikke 4 glass bare, siden jeg sannsynligvis mister kontrolllen ved det 5. :fun:

 

Men, man vet jo aldri. Plutselig står Sandy på Såla, og før jeg veit ordet av det havner vi utpå med knall og fall :p

 

Deres planer?

 

LJBF = kan noen forklare igjen for meg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

All right then, well take this down. Eh,

"From His Royal Highness, the famous oivind_dahle to Miss xxx.

Tally-ho my fine saucy young trollop! Your luck's in! Trip along here

with all your cash, and some naughty night attire, and you'll be

staring at my bedroom ceiling from now till Christmas, you lucky tart!

Yours with the deepest respect etc, signed oivindpuzen. PS Woof woof!"

Well, what do you think?

 

:fun:

Lenke til kommentar

Rett og slett genialt. Dog er min engelsk ikke spesielt bra. Snakker med en Thor Heyerdahl aksent, så det blir ikke spesielt trykk i det jeg sier. Selv om jeg holder foredrag på biznizz engelsk høres det ikke akkurat råflott ut :)

 

Språk har aldri liggi for meg, dessverre. Men fy faen så mye damer man kan dra med litt lystig engelsk på denne måten :) Satser på andre kort jeg, for de jeg er dårlig på holder jeg meg unna :fun:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ha en riktig så trivelig jakt!

 

Jeg har i et tidligere liv( :p ) hatt stort hell hos ekornhjernene ved å skamløst lyge dem huden full ...  :yes:

 

Edit: Meget feiende flott stripe, du ... :!:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Fantastisk Øyvind :!:

I kveld er det fest på advokatfirmaet jeg jobber i, gratis champagne og full lønn hele kvelden! Etter mine beregninger er samtlige kvinner på jobben enten gift eller har samboer, men det er ikke mitt problem er det vel? ;)

 

Bra artikkel

Det er bassert på RSD, som jeg ikke er så glad i, men denne er veldig nyttig anyhow!

Endret av Feromon
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Takker. Tar litt tid før ord og uttrykk glir inn hos meg .) Har faktisk lært en del i den tråden her.)

Takker alle som bidrar, for dette er uten tvil den beste tråden på nett om dagen :fun:

 

Sannere kan ikke lille Nasse Nøff si det. En tråd som får grisehalen til å slå en ekstra krøll har utvilsomt stor verdi. :p

 

Fortsatt god jakt! :cool:

 

pig-market1.gif

Lenke til kommentar
Kommer hun til å fjerne den siste resten av smerter som er forbundet med det hællvettes store sviket min forrige ex gav meg? Hun som fikk meg inn i dette... Eller kommer hun til å bli et nytt åpent sår. Gah.

 

Behind every suspicious man there's a stupid girl..

Å trå varsomt til å begynne med kan jo kanskje være en idè...

Lenke til kommentar

Bare et liiiite tips til øivind om han har tenkt seg ut i morra: Voltaren og alkohol kan fort føre til at de "suksess-historiene" dine med alkohol blir overgått.

Man har en tendens til å bli litt fortere full for å si det sånn. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg droppa Voltaren og heller dratt på byen med vondt i kneet.

Lenke til kommentar

Det jeg liker med Tyler sine produkter er at det handler mer om å være attraktiv istedet for å gjøre attraktive ting. Har snust på Blueprint, og det virker som THE shit!

 

Jeg liker mye bedre denne vinklingen fremfor å være låst fast til en stiv modell og være nødt til å pugge openers/routines for så å fremføre dem. Men, Mystery har mye god teori på hvordan sosial dynamikk funker.

Lenke til kommentar
Spesiellt med russetiden rett rundt hjørne. Kjenner det fortsatt kribler etter closing når jeg åpner jenter... dog blir det overdøvd av nærheten og "kjærligheten" av å komme tilbake til de samme åpne, varme hendene som kommer til å være deg for meg en god stund framover.

 

Bare en liten sen-på-natten-emo-reflekterende-stund med obligatorisk panikk-angrep.

 

Det er fort gjort at det blir litt flåsete idet man forsøker å svare på hjertesukk i natten, men reint generelt synes jeg det å strebe etter dame rett før russetida når du tydligen har et par ting å bearbeide fra før, ikke høres som en spesielt god idé. Nå er det riktignok snart 9 år siden jeg var russ, men skal jeg dømme etter oppførselen til idiotene som hver vår står i hopetall og bruker seg på hverandre utenfor kebabsjappa over veien, er tilstanden like ille, om ikke verre, som da jeg var rødkledd, glisebrisen og full av kjærligheten til omverdenen. Russetida kan kanskje for deg heller være en periode du kan slappe av og kose deg litt med uforpliktende og betingelses-

løs moro, enn en periode hvor du skal prøve å vriste noe fornuftig ut av jenter som endelig ser sitt snitt til å vifte litt med trusa? Faren er jo at når du er så sårbar, så er det lett å overtolke oppmerksomheten som noe mer enn det det kanskje var ment som. (Ja, dette høres ut som en typisk jentereaksjon, men believe me, gutter er akkurat like...)

 

Uten at jeg veit noe om årsaken til at du er down, skeptisk og litt bitter(?), er det jo lett å anta at det har noe med utroskap å gjøre, da stort sett alle er veldig sårbare idet man går inn i en monogam tosomhet, for deretter å oppleve at forventningene man sjøl hadde til forholdet ikke var helt sammenfallende med den andres. Jeg har et veldig pragmatisk forhold til akkurat det: Hvis det utvikles følelser mellom to personer, og de bestemmer seg for å slutte å treffe andre, og den ene parten driter på avtalen ved å stikke pikken sin i en annen jente/sette seg på en annen pikk, så er det etter min mening et tegn på at den ene har mer lyst på andre enn kjæresten sin, og da er jo den saken grei (man kan selvsagt komme opp med et utall andre forklaringer på hvorfor ting "bare skjer", men lyst ligger til grunne, uansett). For å opprettholde et minstemål av sjølrespekt, mener jeg man da bør sette kroken på døra uten å bruke masse tid og energi på å forsøke å liste ut "hva som gikk galt" eller hva som liksom skal være i veien med en sjøl. Poenget er at man bør klare å overholde en avtale, og dersom det begynner å bli vanskelig, bør man avslutte det hele før noe har skjedd.

 

Det finnes folk som setter pris på å være sammen med "den eneste ene" (sjøl om denne tråden kanskje vitner om at det motsatte er mest attraktivt akkurat nå, hehe), men for at man skal finne sånne, kan man ikke luske rundt og håpe på at det blir noe på en. Man må ta ansvar for sine egne erobringer, men ikke legg fokus på å få deg dame i russetida. Bli heller sammen med noen av de nye bekjentskapene etterpå. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Bare et liiiite tips til øivind om han har tenkt seg ut i morra: Voltaren og alkohol kan fort føre til at de "suksess-historiene" dine med alkohol blir overgått.

Man har en tendens til å bli litt fortere full for å si det sånn. Så hadde jeg vært deg så hadde jeg droppa Voltaren og heller dratt på byen med vondt i kneet.

 

Det er enkelte som ikke skjønner når de skal holde kjeft ... :whistle:

 

Her berget du kanskje oivindpusen fra å sykle seg sånn passe bort. 

Harmonerer ikke med det flertallet som gjerne hadde sett han sykle litt mere.

 

:innocent:

Lenke til kommentar
Det er enkelte som ikke skjønner når de skal holde kjeft ... :whistle:

 

Her berget du kanskje oivindpusen fra å sykle seg sånn passe bort.

Harmonerer ikke med det flertallet som gjerne hadde sett han sykle litt mere.

 

:innocent:

Personlig så tviler jeg på at vi hadde fått sett han i balletskjørt og rosa tanga selv om han hadde fått i seg en hel neve med piller og en flaske tequilla, så det er nok ingen fare.
Lenke til kommentar
Det er nok ikke demmes nettside, vet ikke hvem som har laget den, men mange der har ikke peil om hva de snakker om. Ikke at jeg har, men du skjønner det kanskje når du leser tipsa de gir. Noen har peil, men ikke mange.
Ja, merket det :p

Noe jeg har lært meg mellom åra på forumer er å være litt harde mot dem som later som dem kan noe. Vranglære er et problem for naive :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...