Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Matador Mayhem er en rutine Venusian Arts kom opp med etter at Mystery og Matador (og sikkert noen fler) kom i klammeri med Nick Savoy som etter sigende skal ha "stjært" hele Mystery Method fra Mystery, og dermed formet Venusian Arts. (Flere av dere har sikkert sett sutreerklæringa til Mystery på youtube hvor han forteller at han ikke lenger kan assosieres med Mystery Method).

 

Eneste mulighet til å få se den, er hvis man skriver seg opp på en liste for deltakelse på bootcamp, og også velger dato. De holder med andre ord korta tett til brystet, men etter hva jeg har sett av testimonials fra deltakere på seminaret, så arter det seg sånn jeg har beskrevet. Men som PUA sier, så er det neppe nødvendig med saumfaring og intens investering av tid for å finne ut av det, hehe.

 

Øivind, jeg synes du dropper litt mye dhv-detaljer her nå, med Chr. Lacroix og the works... ;)

Lenke til kommentar
Beklager sandy, blir så fjollet i nærvær av flotte damer jeg ikke kjenner. Blir litt sånn "prøv-og-feil-til-du-finner-noe-som-virker-opplegg" her

 

Hehe, fordet om jeg tenker som PUA og mener det blir særs lite interessant med personfokus i denne tråden, så synes jeg akkurat dette er litt spennende, sånn i et større bilde:

 

Kaller du meg flott i et forsøk på å smigre meg til å svare på spørsmålene du sender meg på pm?

Oppfatter du meg som flott fordi jeg gjennom små drypp og kommentarer gir inntrykk av at jeg er heit (gjennom referanser til tidligere suksesser o.l.)?

Eller er det det umiddelbare inntrykket av meg som velartikulert, sjølsikker og kunnskapsrik på området som farger synet ditt?

MÅ man snakke annerledes til jenter enn til gutter på forum? (Nå ser jeg jo at du er god til å komme med hyggelige kommentarer uansett kjønn, men de er nok litt bedre begrunna enn en flåsekommentarene om meg, hehe.)

Eller andre utfall?

 

Og kan man i så fall lære noe av denne lille leken? ;)

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar
Beklager sandy, blir så fjollet i nærvær av flotte damer jeg ikke kjenner. Blir litt sånn "prøv-og-feil-til-du-finner-noe-som-virker-opplegg" her

 

Hehe, fordet om jeg tenker som PUA og mener det blit særs lite interessant med personfokus i denne tråden, så synes jeg akkurat dette er litt spennende, sånn i et større bilde:

 

Kaller du meg flott i et forsøk på å smigre meg til å svare på spørsmålene du sender meg på pm?

Oppfatter du meg som flott fordi jeg gjennom små drypp og kommentarer gir inntrykk av at jeg er heit (gjennom referanser til tidligere suksesser o.l.)?

Eller er det det umiddelbare inntrykket av meg som velartikulert, sjølsikker og kunnskapsrik på området som farger synet ditt?

MÅ man snakke annerledes til jenter gutter på forum? (Nå ser jeg jo at du er god til å komme med hyggelige kommentarer uansett kjønn, men de er nok litt bedre begrunna enn en flåsekommentarene om meg, hehe.)

Eller andre utfall?

 

Og kan man i så fall lære noe av denne lille leken? ;)

 

Du altså...

Lenke til kommentar

Til dere som har holdt på med gamet en stund og har gamet veldig mange damer: Hender det ofte at jenter som dere har gamet kommer bort å snakker til dere uten at dere husker de, men de husker dere? Jeg opplever det en del ganger når jeg er ute på byen, er litt vanskelig når jeg ikke husker de, hehe :)

Lenke til kommentar
Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker

Klassisk mm ;)

Har du videodokumentasjon?

 

Jeg vet at det du driver med funker, men det er litt rart å ha lest så mye om deg uten en gang å vite hvordan du ser ut.

 

Selv om du ikke liker for mye personfokus, er jeg enig med Sandy i at dette er interessant. Og jeg tror det er lettere å forstå stoffet om man vet mer om personene som praktiserer det.

 

Det er utrolig mange forskjellige måter å gjøre det på. Hvis man ser på forskjellige personer, og ser hva de gjør - likt og ulikt, tror jeg helheten kommer klarere frem.

 

Jeg er uansett sikker på at inner game er greia. Har du inner game på plass, kommer alt det andre av seg selv - til en viss grad.

Lenke til kommentar
Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker

Klassisk mm ;)

Har du videodokumentasjon?

 

Jeg vet at det du driver med funker, men det er litt rart å ha lest så mye om deg uten en gang å vite hvordan du ser ut.

 

Selv om du ikke liker for mye personfokus, er jeg enig med Sandy i at dette er interessant. Og jeg tror det er lettere å forstå stoffet om man vet mer om personene som praktiserer det.

 

Det er utrolig mange forskjellige måter å gjøre det på. Hvis man ser på forskjellige personer, og ser hva de gjør - likt og ulikt, tror jeg helheten kommer klarere frem.

 

Jeg er uansett sikker på at inner game er greia. Har du inner game på plass, kommer alt det andre av seg selv - til en viss grad.

Det kommer. ;)

Og ja, du vil se hvordan jeg ser ut osv... Det er ikke det at jeg er direkte redd for å vise hvem jeg er, men jeg skal ha alt på plass først. Ser også ut til at dette blir mer offentlig enn det jeg i utgangspunktet trodde ;)

 

Men tilbake til OT:

 

Noen som er ute i kveld? Var en kjapp tur ut nå, og det var bra med liv rundt om kring

 

 

Edit: Ser at forumet har vært oppe en stund, så ikke noen link til det her i denne tråden. Bra jobba PUA og PUM! (Rett meg hvis det er andre jeg har utelatt)

Jeg tror ikke det er de som har pickupartist.no.

 

 

Ikke jeg heller ;)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Det er nok ikke demmes nettside, vet ikke hvem som har laget den, men mange der har ikke peil om hva de snakker om. Ikke at jeg har, men du skjønner det kanskje når du leser tipsa de gir. Noen har peil, men ikke mange.

 

Ellers.. er det normalt at for nybegynnere så er det lettere å komme ut av LJBF sonen enn å bli kjent med nye folk? Det er det jeg opplever ivertfall, mange av jentevennene mine har begynt å vise en del IOI's. Føler at hvis jeg vil så kan jeg ta det helt ut av vennesonen. Syns jeg sliter litt med å åpne sets og at jeg må presse meg skikkelig til å gjøre det. Noen tips egentlig? Får det til av og til, men av og til er ordet.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Dude, you're not gonna like this:

 

1. LJBF sonen er kjip. Greit nok, man har ljbf sonen hos mer eller mindre samtlige av gamle venninder. Jeg måtte ta et skikkelig langt avbrekk fra de før jeg kom inn i forholdet med ny frame. Mitt tips: Behold de som venninder. LÆR av de!

2. PUSH THROUGH THE PAIN. Pu er IKKE LETT I STARTEN. Kan ikke si dette ofte nok. Det krever mye dedikasjon, blod, blod slit og hele den mølja der før man virkelig skjønner det (og da kommer det fortere enn du er komfortabel med). Men i starten må du bare presse deg. Anbefaler deg på det sterkeste å finne deg en wingman/girl å dra ut med hvor begge to kan pushe hverandre.

Lenke til kommentar

Det er det som er problemet, alle vennene mine syns at dette er bare bullshit og det hjelper ikke med å skaffe wingman. Vet om to gutter som driver med dette og har mer erfaring enn meg, skal prøve å se om jeg kan joine dem (Vi er gamle barndomsvenner). Det er bare at Sandefjord har så kjip byliv, enten er utestedene så fulle at du ikke klarer å bevege deg eller så er det tomt. Nå som stedet jeg jobber skal faktisk rives ned, så kanskje jeg tar meg en tur til Oslo. Når det er fest så blir de fleste AFC vennene mine med og kan lett ødelegge en set jeg har pressa meg for å åpne.

 

Nei fy, syns jeg kommer bare med unnskyldninger. Jeg skal bli mPUA en dag, im awesome! (fortsetter den tankegangen). :p Men Oslo tur skal skje ivertfall!

Lenke til kommentar

Dæven, kjenner panikken begynner å komme.

 

Dette er min one-itis. Etter 8 måneder uten noe i nærheten av fast forhold, klining så lenge det var av det motsatte kjønn, knulling av randoms etc, kan det nå hende jeg skal inn i et forhold. Jeg vil inn i et forhold. Det skremmer livskiten ut av meg!

 

Jeg føler meg, og til dels oppfører meg, som en fullstendig chode rundt denne jenta... og hun liker det. Det føles virkelig godt, hun vet om min fortid, men mener at jeg er et godt menneske og har som mål å "rense" meg - sort of. Det føles også godt. Gaming skal jeg fortsette med, men uten closing.

 

Det som virkelig skremmer meg er hvor godt det føles å være 100% meg rundt henne, chode som faen. Drite i alt av regler (bortsett fra at jeg ikke går bort fra den jeg er, som er en alphamale), og se henne like det, gi samme respons og at jeg liker det. Kommer hun til å fjerne den siste resten av smerter som er forbundet med det hællvettes store sviket min forrige ex gav meg? Hun som fikk meg inn i dette... Eller kommer hun til å bli et nytt åpent sår. Gah.

 

Og hva med meg selv? Det lille forholdet jeg hadde for en stund siden, endte etter en fuktig tur på byen - fra min side. Kommer jeg til å kunne holde meg trofast? (Ja, jeg vil faktisk være trofast!) Spesiellt med russetiden rett rundt hjørne. Kjenner det fortsatt kribler etter closing når jeg åpner jenter... dog blir det overdøvd av nærheten og "kjærligheten" av å komme tilbake til de samme åpne, varme hendene som kommer til å være deg for meg en god stund framover.

 

 

 

Bare en liten sen-på-natten-emo-reflekterende-stund med obligatorisk panikk-angrep.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...