Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Har æren av å ha tilgang til PUA (mannen med nicket) sin FB side og har sett hvor jævlig dyktig han er.

 

Takk for det Øyvind :)

 

Kan spore en del av dette over i dette med sjekking. PUA nevnte noe om sterk frame. Dette er og blir noe av nøkkelordene i forhandlingsteknikk. En annen sak er kommunikasjon. Et visdomsord sier at taushet er gull, og det stemmer. Selv om du er da king på åpningen syns hvertfall jeg at det er viktig å bli underholdt fremfor å være underholderen. Mange får fort klovnens plass i selskapet.

 

Sant!

 

Jeg satt i et 5-set i går på en cafe på vei hjem fra Dankwah. Åpnet fort, la fram framen min og lot de jobbe for oppmerksomhet. Dette gjør at de invisterer i meg, og ikke omvendt. Det eneste jeg trengte å gjøre var å sitte på rævva og smile.

 

Akronymer og slikt stammer jo fra internettsamfunnet. Slik som folk har ord som "lol" etc, har internett-geek-puaene ord for å vise verdi.

Når jeg snakker face 2 face med andre PUA's bruker jeg alltid normale ord.

 

Eneste unntaket er vel at jeg kaller "knulling" for "close"...

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eneste unntaket er vel at jeg kaller "knulling" for "close"... [/font][/size]

 

Haha, og det er jo utrolig sjarmis bare det. Sier du det overfor jenter også? Jeg trur jeg sier lurt ganske mye... "Han hadde hadde jeg lurt lett!" feks. Uansett er det jo en ærlig sak, viser jo hva du fokuserer på i det minste. ;)

Lenke til kommentar

Hehe. Nei, med damer så starter jeg med å kalle det sex, og eskalerer til å kalle det knulling. (med hensikt om å introdusere dirty talk tidlig i sargen).

Kaller det close kun mellom meg og wingmen/winggirls.

 

Det har også hendt at jeg feks står på et utested og observerer en jeg trenger, og må gå rett bort til han og slenge ut alt mulig av akronymer for at han skal forstå hva jeg sier uten at dama skal skjønne det.

 

Øyvind har vel sikkert en hel ordbok med alternative ord for sex :)

 

Men er som du sier, veldig fokusert på å holde det ærlig. Directe er viktig

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Prate gris er min favoritthobby.

 

Knulling, pule, se på frimerker, spise kake, få dessert, kjøre tunnel, se på stjernene, besøke rådhuset, titte i brønnen osv.. Husk at alt du sier vil bety det samme når du viser med kroppen hva du mener.

 

"Hei babe, blir du med hjem og går gjennom Disney samlingen min? Favoritten er der den ensomme ridder bekjemper dragen i hulen dens :)"

 

Uansett mange veier til rom :)

Lenke til kommentar
Nuvel, miljøet er vel ikke så innmari skjult lenger, men at temaet kurses i og studeres i den utstrekning det faktisk gjør, er nok noe bare "den harde kjernen" kjenner til.

 

Nei, det har vel blitt endel mer mainstream. Jeg vet ikke i hvor stor grad det nåværende miljøet føler seg tilknyttet til folk som drev på før, men denne type framgangsmåter og iskusjon har man jo sett på nett sikkert ti år tilbake (sikkert før også, men tipper det var ca så lenge siden jeg for første gang så snakk om det på nett). Nå er det jo bøker videoer, saminarer o.l.

 

AtW

Lenke til kommentar

PUA skriver: Og du må forklare meg hvordan du viser "titte i brønnen".

 

Ja, det er jeg litt spent på også, haha! Mulig det er jeg som er i overkant gris her nå (men det trur jeg neppe), men jeg liker ikke helt tanken på at noen kan tenke på fitta mi som ei brønn. Kaste bananer i en tunnell-assosiasjoner osv. Da heller å se NED i en utringning (som jeg aldri har uansett, så der er jeg home free.)

 

Merker jeg skaper litt Disney-magi i hodet mitt nå, hehe.

 

PS: Den heiteste Disneyfilmen er utvilsomt "Den lille havfruen". Faisty havmenn i barings, rødtopper med fiskehale og haier? Bring it on...

Endret av SandyEyeCandy
Lenke til kommentar
Nuvel, miljøet er vel ikke så innmari skjult lenger, men at temaet kurses i og studeres i den utstrekning det faktisk gjør, er nok noe bare "den harde kjernen" kjenner til.

 

Nei, det har vel blitt endel mer mainstream. Jeg vet ikke i hvor stor grad det nåværende miljøet føler seg tilknyttet til folk som drev på før, men denne type framgangsmåter og iskusjon har man jo sett på nett sikkert ti år tilbake (sikkert før også, men tipper det var ca så lenge siden jeg for første gang så snakk om det på nett). Nå er det jo bøker videoer, saminarer o.l.

 

AtW

 

PUA og communityet begynner å bli et household name.

Bare å ta en tur på Fridays på en lørdagskveld så finner du hauger med "puas" som har lest the game og kjører openers og danner chode-crystals. Jeg møtte faktisk for noen uker siden to stk som jeg har gått på skole med, og hørte han kjørte en opener.

Gikk bort til han og sa:

 

Pua: "Hey mann, visste ikke at du var i communityet"

Han (Inkongruent som F): Hæ!!??!? Nei!! hva snakker du om?

Pua: "Du vet, the game og sånt"

Han: "Ååjaaa..Du mener filmen "the game" fra 1997 med michael douglas?" <-- Standard svar som er kjent innenfor PU

Pua: *Gir opp*

 

Dog det er en indre kjerne og. En form for elite med dedikerte ildsjeler. Som deler all sin kunnskap mellom seg og holder de andre utenfor.

Her i Oslo er vi 12 mann som er i denne indre kjernen. Andre PUAs vet hvem vi er, men vet ikke hva som brygger under overflaten. Omtrent som før PU ble mainstream og et "supert" realityshow *himle*.

Det finnes slike indre kjerner overalt i communityet, og dermed klarer fremdeles mye av "materialet" å forbli ukjent og fremdeles brukbart.

Jeg lærer bort min directe natural game modell til samtlige av min sirkel, som anvender den med stor suksess uten å spre den videre.

Lenke til kommentar
Haha... Du er en herlig mann Øyvind!

 

MEN! Har du noen gang hatt sex mens Aladdin gikk i bakgrunnen?

 

Og du må forklare meg hvordan du viser "titte i brønnen"

 

Igjen må vi ta den diskusjonen om å tippe over til den mørke siden. Golden showers, gagfactors og Allladin er litt sånn sykt i hode opplegg. Max Hardcore er kjent for å lage litt barnemiljø i sexfilmene sine, og det blir for sykt for selv mitt rare sinn...

 

Så nei min venn. Jeg har ikke sex med Disney i bakgrunnen. Jeg er romantiker jeg vet du:

http://www.youtube.com/watch?v=OqumjziPTzk

 

Og når slaget er over går jeg hjem og slikker mine sår og gråter mine tårer over kvinnen jeg elsket kun den ene natten.... Kirkegaard sa: "Mang en mann har blitt geni, helt og dikter på kvinnen han aldri fikk". Selv tror jeg at jeg en dag finner den rette, det er bare synd jeg må prøve så mange "feil" først :(

 

Titte i brønnen

 

lag en sirkel av høyre tommel og høyre pekefinger. titt gjennom den, og ta venstre pekefinger og før rolig inn i hulet du har skapt. slik gjeren på pekefingeren når den kommer ut på andre siden av hullet .)

Lenke til kommentar

Jeg er overrasket over at det er indre kjerner etc.

 

Greit at enkelte jager i flokk, men jeg liker faktisk å være ensom jeger i ny og ne.

Da vet man det blir kake okke som :) Og jeg har alltid vært tilhenger av at å kjøre lada og close stygge damer er helt ok, helt til venna dine finner ut om det :fun:

Lenke til kommentar
Titte i brønnen

 

lag en sirkel av høyre tommel og høyre pekefinger. titt gjennom den, og ta venstre pekefinger og før rolig inn i hulet du har skapt. slik gjeren på pekefingeren når den kommer ut på andre siden av hullet .)

 

Hm. Jeg skjønner nå at jeg aldri har møtt en PUA på byen, for den der har jeg til gode å oppleve. Funker det? ;) Minner litt om holdninga bak Matador Mayhem. Noen som har sett den rutina utført?

Lenke til kommentar

Jeg er jo ingen PUA :)

 

Er bare en såret og fallen engel på jakt etter den rette...

 

http://www.youtube.com/watch?v=eRaieyN77UI

 

Deltar bare her for å hindre at enkelte skal falle over til den mørke siden.

 

og Sandy. after lovin' u, går jeg hjem med mp3 spillern i øret og hører denne:

http://www.youtube.com/watch?v=oKTiwCez6Zs

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Holder god avstand til Matador og gutta, så nei. Er i grunn lite interessert i å vite noe av dem og.

 

 

Enig med du. Men jeg blir likevel nysgjerrig. Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker, noe jeg betviler sterkt at det hadde gjort i Norge. Hvis en huleboer kommer bort til bordet mitt, uansett hvor heit han enn måtte være, og drikker av drinkene, slår seg på brøstet og røsker tak i ei dame og kysser henne, så hadde det blitt rabalder. Ikke fordi jeg er så umulig (sjøl om jeg jo er det), men fordi slik atferd neppe oppfattes som sjølsikker, kul og attråverdig på våre kanter. I alle fall ikke forførende, hehe.

Lenke til kommentar
Holder god avstand til Matador og gutta, så nei. Er i grunn lite interessert i å vite noe av dem og.

 

 

Enig med du. Men jeg blir likevel nysgjerrig. Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker, noe jeg betviler sterkt at det hadde gjort i Norge. Hvis en huleboer kommer bort til bordet mitt, uansett hvor heit han enn måtte være, og drikker av drinkene, slår seg på brøstet og røsker tak i ei dame og kysser henne, så hadde det blitt rabalder. Ikke fordi jeg er så umulig (sjøl om jeg jo er det), men fordi slik atferd neppe oppfattes som sjølsikker, kul og attråverdig på våre kanter. I alle fall ikke forførende, hehe.

 

Skal dette sies å være en rutine? Den er direkte frekk. Langt ifra cocky og selvsikkerhet.

Hva gjør man så videre? Spanderer en ny runde med drinker?

Lenke til kommentar
Holder god avstand til Matador og gutta, så nei. Er i grunn lite interessert i å vite noe av dem og.

 

 

Enig med du. Men jeg blir likevel nysgjerrig. Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker, noe jeg betviler sterkt at det hadde gjort i Norge. Hvis en huleboer kommer bort til bordet mitt, uansett hvor heit han enn måtte være, og drikker av drinkene, slår seg på brøstet og røsker tak i ei dame og kysser henne, så hadde det blitt rabalder. Ikke fordi jeg er så umulig (sjøl om jeg jo er det), men fordi slik atferd neppe oppfattes som sjølsikker, kul og attråverdig på våre kanter. I alle fall ikke forførende, hehe.

 

Skal dette sies å være en rutine? Den er direkte frekk. Langt ifra cocky og selvsikkerhet.

Hva gjør man så videre? Spanderer en ny runde med drinker?

 

 

Tror de prøver å holde sterk frame, for det blir neppe noe ny runde :)

Mulig dette fungerer på østkantsteder som Tordenskiold og Trompeten, men du hadde neppe kommet i mål på neon, såla eller et av de andre mer fashionable stedene :)

 

Hadde noen kommet bort til mitt bord, helt ut min DP, sølt på min Christian Lacroix skjorte og klint med en av de HB10 damene som satt der, hadde han neppe huska noe av kvelden uansett...

Lenke til kommentar
Holder god avstand til Matador og gutta, så nei. Er i grunn lite interessert i å vite noe av dem og.

 

 

Enig med du. Men jeg blir likevel nysgjerrig. Mye lovprising, men ingen videodokumentasjon på at det faktisk funker, noe jeg betviler sterkt at det hadde gjort i Norge. Hvis en huleboer kommer bort til bordet mitt, uansett hvor heit han enn måtte være, og drikker av drinkene, slår seg på brøstet og røsker tak i ei dame og kysser henne, så hadde det blitt rabalder. Ikke fordi jeg er så umulig (sjøl om jeg jo er det), men fordi slik atferd neppe oppfattes som sjølsikker, kul og attråverdig på våre kanter. I alle fall ikke forførende, hehe.

 

Skal dette sies å være en rutine? Den er direkte frekk. Langt ifra cocky og selvsikkerhet.

Hva gjør man så videre? Spanderer en ny runde med drinker?

hadde han neppe huska noe av kvelden uansett...

 

That's more like it!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...