DJ_Dark Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Dette må være den latterligste guiden jeg har lest i mitt liv. No offence. 9079354[/snapback] Selv om du nesten ikke får comments på din "guide", trenger du ikke rakke ned på andres arbeid. 9131165[/snapback] Du trenger heller ikke være jævla frekk tilbake vettu, som ikke har en bruker en gang... Lenke til kommentar
nets Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Godt skrevet mye av det her. Men desverre tror jeg lite av det her funker for en kar på 17 år som somregel drar på mer eller mindre private fester. Vertfall min erfaring er at jeg får mer selvtillit når jeg får alkohol innabords, og da blir det lettere å prate med damer osv. Så det med selvtillit er absolutt noe jeg ser at funker med damer, man blir bokstavelig talt en dame magnet. De kommer bort til deg i motsetning til at man må vise interesse for dem først. Men men, alt er rellativt Mvh Nets 9125779[/snapback] Du er faktisk heldig... Ved å være 17 er livet mye lettere med damene. De fleste har ikke blitt skikkelig sosialiserte siden de ikke er gamle nok til å dra ut. Privatfester er den beste muligheten til å sjekke opp damer. De blåser ikke opp bitchbobla når de allerede føler at de "kjenner" deg. Alkohol er nordmennenes måte å drikke bort sin sosialangst, og det ser vi tydelige beviser på hver helg på byen. Personlig tar jeg gjerne et par-tre øl når jeg er ute. Ikke for å bli full (da drar jeg heller å drikker med de gamle kompissene mine), men bare pga kosen rundt det. Når jeg tenker over det er det fakitsk mange måneder siden jeg har sjekket opp en jente mens jeg har hatt en eller annen form for alkohol i hånda. Var senest ute på torsdag og sjekket opp en ufattelig nydelig jente helt edru. Man kommer i det vi kaller for "state", eller en "high state of mind". Du vet når du omtrent føler at du er ruset, men du ikke har drukket en dråpe? Det er denne følelsen jeg streber etter å få når jeg er ute å sjekker. Da holder man et høyt energinivå som smitter over på andre. 9126197[/snapback] Jupp, kommer man først på samme bølgelengde å får den følelsen du snakker om så er man virkelig på god vei til å få seg noe mer. (aka "high state of mind") Og jeg glemte å definere drekking, drekking i min forstand er å ta en sixpack f.eks over en hel kveld. Ikke styrte en sixpack før kvelden har starta. Viktig å ikke bli "overstyrt" av alkoholen, men heller bruke den til sin fordel (slik som med meg som ikke alltid oser av selvtillit i damers nærver). Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Lurven_* Skrevet 24. juli 2007 Del Skrevet 24. juli 2007 Takk for svaret Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Dette må være den latterligste guiden jeg har lest i mitt liv. No offence. 9079354[/snapback] Selv om du nesten ikke får comments på din "guide", trenger du ikke rakke ned på andres arbeid. Forresten PUA, en del flotte poeng; men for meg virker du akkurat som noen av kompisene mine som har lest The Game og blitt obsessed med PUA og andre fancy akronymer om sjekking. Blir for generelt og gjentakelig av ting jeg har lest tidligere. Raven_Heart, derimot, virker som en mer erfaren, og engasjert lærer, PUA enn deg. Og det skulle vært han, og ikke du, som skrev guiden her. Få med linker til andre infokilder på nettet, åpne communities som diskuterer PUA (though, jeg bare vet om private..), samt mer om bakrunnsjobbing og hvilke andre "krefter" som er i spill. Når det er sagt, så syns jeg du har gjort en formidabel jobb som Klara Klok og forfatter av guiden. 9131165[/snapback] RH sier mye bra. Det som er hovedpoenget mitt med denne guiden, er å bare gi en enkel innføring i små tankesett som kan hjelpe, i verste fall forklare litt om hvorfor så mange går på trynet. Bare for å motsi noe du sa der, så tok det faktisk nesten halvannet år fra jeg startet med game før jeg leste "the game"... nettopp av den grunnen du nevner, at folk blir for "hjernevasket" av den. Personlig syntes jeg det var en artig historie, men med liten faglig tyngde. Har faktisk ikke lest den ferdig en gang... Jeg bruker ikke metodene til Neil Strauss, men heller evolusjonsteorien beskrevet i boka som bakgrunn for mitt game. Poenget med denne guiden var at den skulle være generell, og ikke gå dypere inn på ting og særlig rutiner og slikt, da det i de fleste tilfeller fører til at folk blir forvirret/obsessed som du sier. Det siste halve året har jeg begynt å utvikle min egen "metode" på dette med sjekking som er 100% kongruent med den jeg er, og som fungerer utmerket for meg. Jeg har høyere suksessrate enn det jeg hadde før, mindre flaking og merker dypere rapport med kvinnene jeg sjekker opp. Du må bare forstå at det jeg har skrevet i guiden er generelle tips som jeg kommer med, og ikke en refleksjon av mitt eget game. Håper jeg fikk gjort dette klart nok. Endret 27. juli 2007 av PUA Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Skulle bare nevne at det har begynt en TV-serie som heter "The pickup artist". Går på VH1 tror jeg, hvertfall den amerikanske. Typiskt reality show med en gjeng jomfruer som ikke kan prate med ei dame utenom moren sin, og 3 PUA'er med en maindude som går etter navnet "Mystery". Erik er vel ordentlige navnet, men serien er morro og anbefales om den kan skaffes. Har bare kommet en episode afaik. Han mystery, ble omtalt i boka the game vistnok, de nevnte noe slikt. Verdt å sjekke. ^^ Lenke til kommentar
Allighiero Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Det mange ikke ser ut til å skjønne er at disse tingene er omtrent akkurat det samme som folk som er naturlig flinke med damer bruker, bevisst eller ikke. Alt som PUAs bruker er ting som folk har brukt i lang lang tid når de har sjekket opp folk. Tenk over hva sjekking går ut på. Hele poenget er å "overbevise" den du sjekker opp at du er noe å samle på, at du er bedre enn andre. Det gjelder både for ONS og langvarige forhold. Uansett om du skal ha deg et lengre forhold, så må du på et tidspunkt sjekke opp/prøve deg på damen. Istedenfor på å bruke 10-20 år på å finne ut hvordan man gjør det effektivt, så får du en hjelpende hånd gjennom de tipsene her.. Alt det som står er de naturlige bestemte lovene for tiltrekning.. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 11. august 2007 Forfatter Del Skrevet 11. august 2007 Skulle bare nevne at det har begynt en TV-serie som heter "The pickup artist". Går på VH1 tror jeg, hvertfall den amerikanske. Typiskt reality show med en gjeng jomfruer som ikke kan prate med ei dame utenom moren sin, og 3 PUA'er med en maindude som går etter navnet "Mystery". Erik er vel ordentlige navnet, men serien er morro og anbefales om den kan skaffes. Har bare kommet en episode afaik. Han mystery, ble omtalt i boka the game vistnok, de nevnte noe slikt. Verdt å sjekke. ^^ 9230126[/snapback] Jepp! Han og jeg er gode venner faktisk! Lenke til kommentar
Keldon Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Du trenger heller ikke være jævla frekk tilbake vettu, som ikke har en bruker en gang... 9132323[/snapback] Sakelig argumentasjon er en gjenganger på dette forumet. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Så episoden av TPUA idag og jeg har fått litt interesse for faget. Det er jo uten tvil at alle kan bli bedre på sjekking og dametekke, dermed tenkte jeg at jeg i første omgang skulle lese igjennom det som står på denne siden; http://www.fastseduction.com/guide/ Men nå er det foreløpig god natt... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne guiden må være noe av det værste "american-quick-and-easy guide-to-success"-MØL jeg noensinne har lest. Innholdet i dette er akkurat det samme som du finner i "Hvordan bli en god leder i løpet av 30 dager" eller "Hvordan tjene din første million på en uke" eller "Hvordan bli lykkelig for 50 kroner" etc, bare omsatt til sjekking. Så usannsynlig sneversynt og vridd. Håper ingen virkelig prøver å "sjekke en babe" ved hjelp av dette... Men det fødes jo en hvert minutt... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne guiden må være noe av det værste "american-quick-and-easy guide-to-success"-MØL jeg noensinne har lest. Innholdet i dette er akkurat det samme som du finner i "Hvordan bli en god leder i løpet av 30 dager" eller "Hvordan tjene din første million på en uke" eller "Hvordan bli lykkelig for 50 kroner" etc, bare omsatt til sjekking. Så usannsynlig sneversynt og vridd. Håper ingen virkelig prøver å "sjekke en babe" ved hjelp av dette... Men det fødes jo en hvert minutt... 9275838[/snapback] Tro det eller ei, det er ditt valg. Jeg vet av erfaring at trangsynte mennesker ikke kommer langt i hverken kjærlighets- eller forretningslivet. Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne guiden må være noe av det værste "american-quick-and-easy guide-to-success"-MØL jeg noensinne har lest. Innholdet i dette er akkurat det samme som du finner i "Hvordan bli en god leder i løpet av 30 dager" eller "Hvordan tjene din første million på en uke" eller "Hvordan bli lykkelig for 50 kroner" etc, bare omsatt til sjekking. Så usannsynlig sneversynt og vridd. Håper ingen virkelig prøver å "sjekke en babe" ved hjelp av dette... Men det fødes jo en hvert minutt... 9275838[/snapback] Jeg slåss vel antagelig mot vindmøller her, men selv om jeg personlig ser på denne tråden som en gnist ment for å inspirere leseren til å utforske på egen hånd heller enn en fullverdig guide av noe slag så er prinsippene som er blitt dratt fram gjennom 14 sider høyest virkelige og meget effektive. Så håpet ditt faller nok i grus, for jeg har prøvd å "sjekke en babe" ved hjelp av det som står her og mye mer, og siden det både endte i et forhold og gjorde underverker for livskvaliteten min så vil jeg si at jeg lykkes med det... Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Denne guiden må være noe av det værste "american-quick-and-easy guide-to-success"-MØL jeg noensinne har lest. Innholdet i dette er akkurat det samme som du finner i "Hvordan bli en god leder i løpet av 30 dager" eller "Hvordan tjene din første million på en uke" eller "Hvordan bli lykkelig for 50 kroner" etc, bare omsatt til sjekking. Så usannsynlig sneversynt og vridd. Håper ingen virkelig prøver å "sjekke en babe" ved hjelp av dette... Men det fødes jo en hvert minutt... 9275838[/snapback] Tro det eller ei, det er ditt valg. Jeg vet av erfaring at trangsynte mennesker ikke kommer langt i hverken kjærlighets- eller forretningslivet. 9276281[/snapback] Og det er jo alt som betyr noe? Haha... (/irony off). Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Mye av det er nok riktig. Når jeg tenker tilbake på hvordan jeg ble sammen med x'ene mine. Ganske tilfeldig. Første, var jeg ikke ute etter dame engang. Jeg ga totalt faen, skulle ikke ha med meg noen dame hjem.. Jeg husker jeg berørte hendene hennes ubevvist flere ganger. Og når jeg tenker meg om så ble hun rød i kinnene og vi fikk bedre kontakt etter dette. Vi traff hverandre flere ganger etter dette, og jeg som tidligere var ikke ute etter noe mer.. Tenkte bare å ha det moro med å flørte litt. Det ble til 2 års forhold og det beste jeg har hatt Neste gang, 2 og et halvt år senere, satt jeg hos kusina mi med en kompis. Så kom det ei venninne av kusina mi inn. Hun var nydelig! Men kusina mi hadde i tankene å spleise hun med kompisen min (som da aldri har hatt dame...) Jeg ble litt småsjalu, men når jeg så at ting ikke fungerte mellom de to, tok jeg sjansen. Vi var på temafest hos kusina mi. Hun var der, omringet av to gutter... Jeg tenkte jeg har ikke sjanse i helvete så jeg dreit i det og bestemte meg for å kose meg, ignorere henne totalt. Jeg så ikke på henne sånn som de to andre guttene gjorde... Etter at jeg gikk forbi henne et par ganger, tok henne på skulderen. Strøk henne på magen uten å gjøre noe mer... Hun ble helt vill. Satte seg på fanget mitt og smilte til meg resten av kvelden. Det var ikke bare berøringen som betydde noe. Det var alle de små detaljene som mange overser. Kanskje man ser på en spesiell måte, går på en spesiell måte. Får ting til å klikke. Jeg har flere ganger vært ute etter dame. Blitt litt for "needy" og spolert alt! Skjønte det vel ikke egentlig før jeg så og leste David DeAngelo, Mystery Method osv. Om det ikke lærer deg noe, så får det deg hvertfall til å tenke litt. Jeg sier ikke man automatisk får dame av å være "greezy", men hvis man tar til seg litt, prøver seg litt frem. Bare ha det gøy og ta det som en lek Kanskje det skjer noe mer. Vi gutter vil at det skal være lett, men det er det ikke! Skal være litt "hard" to play the game, men jentene liker det Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Hadde dette vært en type guide som Hitch i filmen tydeligvis bruker, om hvordna jobbe vekk usikkerhet og gjøre ting riktig så damen får inntrykk av dem du er, og du slipper å drite deg ut, så hadde jeg likt den. Jeg bare liker ikke helt at det minner mer om Get Laid-triks enn noe annet. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg har hvertfall ikke lest noe om hvordan man kommer i buksa på ei jente. Skjer det så skjer det. Det er ingen triks som må til her, det skal nok mere til enn noen "sjekke-triks". Jeg vil vite hvorfor du tenker det Eplefe? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Følger man de retningslinjer som her har blitt gitt, kommer man også letter i buksa på jentene. Men ikke nødvendigvis bare det, man kan like lett gå inn i forhold. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Følger man de retningslinjer som her har blitt gitt, kommer man også letter i buksa på jentene. Men ikke nødvendigvis bare det, man kan like lett gå inn i forhold. 9281232[/snapback] Uff ja, sånt kan skje. Det er uansett helt naturlig at enkelte personer fornekter seg selv. Likegreit for oss andre, færre å være på vakt for. Lenke til kommentar
Gjest Nofunatall Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei, jeg har lest mye rundt dette området, og jobber mot å bli en PUA. I utgangspunktet er jeg average på sjekking. Jeg har et rimelig bra utseende, og har alltid vært i "populær"-flokkene på skolen. Mye på grunn at kvalitenene innen fotball og sport og diverse. Jeg har closet en del damer på fuck-stadiet. Problemet mitt er at de fleste er 4, 5, 6 og 7´ere. Noen finere også, men det føler jeg har vært litt luck. Jeg blir litt smånervøs, og klarer ikke å opptre likt når jeg snakker med en flott dame, som når jeg snakker med en dame der selvtilliten oser. Har du noen råd å gi i forhold til å klare å bruke rutinene samme hvor flott dama er? I tillegg har jeg en lei tendens til å prøve å åpne den fineste dama i en flokk, i stedet for å virke uinterressert for heller videre å åpne "den styggere veninnen". Lenke til kommentar
iMono Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Tre-sekundersregelen fungerer mot nervøsitet. Den går ut på at du går bort til jenten du vil sjekke opp maksimum innen tre sekunder etter du har sett henne. Selvfølgelig fins det unntak, men mange gutter (inkludert meg) sitter i et hjørne og bygger opp nervøsiteten for å finne ut at man ikke tør å sjekke en jente opp allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå