Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Her er PUM den absolutte eksperten.

 

Men! Jeg har värt igjennom nok sms game til å kunne si noe om det.

 

Jeg bruker dog sms kun til å sette opp möte/avtale detaljer.

Phonegame derimot er noe helt annet. Der har man plutselig mulighet til å legge inn EN av de viktige kommunikasjonsmidlene: Nemlig tone.

Åpne med mörk veldig rolig stemme, husk pauseringer og eskaler energinivået etterhvert. Mao få HENNES state opp.

Jeg pleier stort sett å ta samtaleemner som omhandler dagen i dag/hvordan dagen blir. Og får hun til å si hva hun skal utover dagen/uken for å så å gå for day2 closen.

 

På sms pleier jeg ofte å bare gjöre slikt:

 

PUA: Gjör i kveld?

HB: Bla bla bla

PUA: Alene i dag?

HB: Blablabla ja

PUA: Adresse?

 

Faktisk så fungerer det helt fint. Closet en på söndag med akkurat denne sms game teknikken. Greia bak er enkelt og greit å finne ut logistikken hennes (dette gjelder med phonegame og). Hun jeg closet med dette var veldig un-compliant, men med en gang jeg fikk ut adressen får jeg hjernen hennes til å stille seg om til sex-mode. Så hun forventet pikk når jeg mötte henne.

 

Etter siste melding skriver du INGENTING! Utenom når hun spör/maser når du kommer.

Så skriver du "5 minutter" og venter minst en time för du dukker opp på döra hennes

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intressangt PUA greiene, har nå ikke hatt vansker med damene men ikke heilt den beste suksess raten og litt ofte henge seg opp i hva som kan gå galt. Og etter lengre tids sykdoms plager har inner game gått heilt i kjelleren, endelig kommet meg men har mye å ta igjenn. Har nå kommet igang med treninga igjenn, men burde kansje lese litt om inner game også.

Ellers mange intressange linker og poster, brukt noen uker på å lese gjennom denne lange tråden men mye av det høres uhørt enkelt ut for noen men for meg så er det virker det nesten umulig å begripe at enkelte ting fungerer så godt.

Ska nå pløye gjennom de bøker og filmer du hadde på menyen PUA.

Får holde øye vidre her og i andre forum jeg har fått linker til i løpet av tråden.

Lenke til kommentar

Har noen lest Badboy Seduction Manual?

Den lover gull og grønne skoger; dog er det sjeldent man kommer over forfattere som slenger boka si full i drit.

 

Livet som musikkstudent er ikke akkurat preget av å drite penger. Jeg vil ha noe som er verdt penga. Magic Bullets skal også være the Shit, og jeg må si jeg liker det lille jeg har lest av den.

 

Raijin

Lenke til kommentar
Har noen lest Badboy Seduction Manual?

Den lover gull og grønne skoger; dog er det sjeldent man kommer over forfattere som slenger boka si full i drit.

 

Livet som musikkstudent er ikke akkurat preget av å drite penger. Jeg vil ha noe som er verdt penga. Magic Bullets skal også være the Shit, og jeg må si jeg liker det lille jeg har lest av den.

 

Raijin

 

Jeg kikka litt på det Badboy hadde en gang på en eller annen DVD, og det var ikke bra. Så jeg anbefaler deg og holde deg unna det.

 

Det kommer helt ann på hva du vil ha før jeg evt kan anbefale noe.

Mystery er veldig bra for og få en forståelse av "matrixen", men RSD Foundations er også kjempe bra.

Lenke til kommentar

Jeg blir så sinnssykt imponert over graden av dedikasjon. Her er alle eventualiteter og utfall vurdert og finpussa, testa og gjennomgått. Happy go lucky kan bare få deg så langt, og jeg liker (i motsetning til mange andre damer, som mener dette er manipulerende og utspekulert) at unge menn tar seg bryet med å finne opp seg sjøl og sosial interaksjon på nytt, sånn at det kanskje kan bli litt spennende å snakke med noen av alle disse treige slampene på byen. Hvilke damer kan vel si nei til å bli sjekka opp av et menneske som er ærlig om intensjonene sine, og som gjør sitt ytterste for at samtalen og gangen videre skal bli kul, spennende og attraktiv? Jenter er også hyppe på å pule, må vite.

 

Det jeg synes er fascinerende, er at det til tider virker som dere trur jenter ikke tenker, men at vi bare lar oss rive med av de emosjonelle motivasjonene våre. Mystery og gjengen er feks kroneksemplet på dette, og later til å overtolke absolutt alt jenter gjør i en pickup-startfase som tegn på noe de sjøl har gitt mening. Det å leke med håret sitt feks trenger ikke være en ioi, men rett og slett at man kjeder seg. :) Er ikke spillet et motsvar til opplegget jenter har holdt på med i all tid? Jeg er like manipulerende, kalkulerende og framsynt når det gjelder utfallet av en pick up-situasjon som dere, fordi jeg er jente og stort sett får det som jeg vil (sannsynligvis med et utfordrende og morsomt unntak i møtet med en PUA), men ikke mistolk innlegget mitt som at jeg er en av disse jentene som uttaler at det aaaldri hadde funka på meg, fordi jeg er så himla smart. Jeg applauderer dere, og ønsker dere lykke til. Bare ikke bli så opptatte av spillet at dere mister dere sjøl og framstår som like desperate som det som var motivasjonen for å begynne endringa it utgangspunktet... Kanskje "bevegelsen" kan leses som starten på den nye likestillingsbølgen? ;)

Lenke til kommentar

Såpass altså,

 

Klarer å se litt av Matrixen allerede. Er så kos å bare lene seg tilbake, lese signalene og vite at jenta er keen på deg.

 

Det jeg leter etter, er ting som får meg i state og good stuff om inner game. Lenge siden jeg har kjent adrenalinet pumpe gjennom kroppen. Før kjente jeg kriblingen av å snakke til fremmede på gaten. Nå har det nesten blitt normalt.

 

Husker første gangen jeg åpnet et sett. Et sett med høye bitch shields og feite, svære jævler som skremte vekk utfordrere. Jeg fikk ikke gruppens fulle oppmerksomhet, så jeg måtte vifte med hånden opp i ansiktene og kreve oppmerksomheten. På den tiden var jeg veeeldig obs på å ikke gjøre noe upassende, oppføre seg skikkelig og behandle andre med respekt, osv. osv. Så dette var langt utenfor min comfortzone. Og da følte jeg det. En bølge av glede skylte innover meg og spredde seg gjennom hele kroppen. Alt gikk saktere, synet ble fullt av farger og jeg dret i det som skjedde rundt meg.

 

Denne følelsen er helt fantastisk. Jeg har bare klart å gjenskape den én gang. Men en ting vet jeg. Når jeg er i denne state'en, er jeg en attraction magnet.

Lenke til kommentar
*snip*

 

 

Til det med at jenter ikke tenker selv:

 

Jeg har aldri påstått at jenter ikke klarer å ta logiske valg. Jeg påstår derimot at hvis den emosjonelle siden hennes blir stimulert nok, vil hun gå med på omtrent alt. Dette gjelder forövrig menn og.

 

Raijin:

 

Gratulerer! du har oppnådd to ting:

 

1. Bli komfortabel med å väre ukomfortabel (dette er KEY for å bli god)

2. State!

 

Her er hva jeg vil du skal gjöre:

 

Du vet nå hvorfor du kom i state (steppe ut av comfortsonen). Neste gang du er i en slik state vil jeg at du skal fokusere sterkt på den. IKKE analysere, men virkelig KJENNE på fölelsene. Dermed blir de fölelsene mer ankret i deg, og lettere å fremkalle på nytt.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Kan ikke du poste et bilde av deg a, Sandy?

 

Send det gjerne på pm og så skal jeg se det er bryet verdt å ta med deg på ditt livs date :)

 

Jeg er riktignok såpass ydmyk at jeg innrømmer at jeg sikkert hadde blitt forført/lurt dersom noen dro en kul greie på meg, men sjøl om det selvsagt er utrolig sjarmis å bli behandla som et kjøttstykke av en fyr med solbriller og piggsveis, så har jeg ikke nevneverdig behov for hverken anerkjennelse for utseendet mitt eller det å gå på date med folk fra diskusjonsforumer. ;)

 

Åpent spørsmål: Hvorfor er så mange som driver med pick-up så opptatte av at jenta skal "fortjene" oppmerksomhet fra dem, eller at de skal "få lov til" å treffe dem/kysse dem/vattever? Jeg drar den greia sjøl innimellom, men det er jo mer for å booste sjøltilliten fordi det i 99,9% av tilfellene går min vei, enn fordi det trigger en psykologisk trang hos folk til å gjøre andre til lags, trur jeg. Er det ikke mulig at det er nettopp inntrykket av sjøltillit og gi faen-holdning i om det går som foreslått eller ikke, som er den avgjørende faktoren, og at det er DET folk synes er heit, ikke mulighet til å delta på hundetrening? Jeg misliker bruken av ordet verdi og belønning i den her settinga, virkelig.

Lenke til kommentar
Åpent spørsmål: Hvorfor er så mange som driver med pick-up så opptatte av at jenta skal "fortjene" oppmerksomhet fra dem, eller at de skal "få lov til" å treffe dem/kysse dem/vattever? Jeg drar den greia sjøl innimellom, men det er jo mer for å booste sjøltilliten fordi det i 99,9% av tilfellene går min vei, enn fordi det trigger en psykologisk trang hos folk til å gjøre andre til lags, trur jeg. Er det ikke mulig at det er nettopp inntrykket av sjøltillit og gi faen-holdning i om det går som foreslått eller ikke, som er den avgjørende faktoren, og at det er DET folk synes er heit, ikke mulighet til å delta på hundetrening? Jeg misliker bruken av ordet verdi og belønning i den her settinga, virkelig.

 

Først må jeg berømme deg litt, Sandy. Både for åpent sinn og forståelse for denne tråden og "kunsten".

 

Så over til spørsmålet, jeg må innrømme at når jeg hadde lest 40% av spørsmålet tenkte jeg for meg selv "Er det ikke det jenter har gjort i alle år? vært opptatt på at vi gutta fortjener oppmerksomheten deres, er det ikke vi gutta som til enhver tid liksom skal vinne jenta og ikke omvendt?" Men så leser jeg jo videre og ser du trekker delvis samme konklusjon selv. Igjen, bra at du har såpass selvinnsikt og forståelse som du faktisk har.

 

For min egen del er det også for å booste min egen selvtillitt forsåvidt, jeg har vel ikke noe bedre svar på det. Nå skal det sies at jeg ikke har drevet med PUA så veldig lenge, men at jeg har sett sammenhenger fra min egen "sjekkestil" i denne tråden. I tråden forklares det hvorfor deler av min stil fungerer og det viser seg jo at dette fungerer i praksis, jeg er selvlært på det jeg har bedrevet fram til nå, men jeg ser helt klart forbedringpotensialle i min stil og min måte å være på. Alt må læres, også sosial framtoning.

Endret av Dj_Matsern
Lenke til kommentar

Damer sjekker oppover vet du lille venn. Damer vil jobbe for oppmerksomheten, de vil jobbe for å få det spesielle kysset. Ting som detter ned i fanget på de er uintressant.

 

Derfor er damer som katter, og menn som hunder. Og ingen gode menn sjekker som underdog, da har du tapt kampen allerede :)

 

Dessverre er damer slik at jo mer du ignorerer de, desto mer intense blir de.. Det ligger bare i deres natur...

Endret av oivind_dahle
Lenke til kommentar
Åpent spørsmål: Hvorfor er så mange som driver med pick-up så opptatte av at jenta skal "fortjene" oppmerksomhet fra dem,

 

Det er pga det vi kaller "prizability". Altså, attraktive kvinner vil ved förste möte tro at de har höyere verdi enn mannen (generalisering. greit nok, men bear with me here). Dette skjer fordi det er det samfunnet har lært oss. Altså at man skal väre "nice guy og seg selv" og dermed uansett få dama. Som du også vet Chen, så vil dette føre til at jenter plasserer slike menn i stereotypiske bokser ved første øyekast, og dermed ekskluderer dem som potensielle partnere.

PUAs flipper den rollen helt rundt, og gjör seg sel til prizen (figurativt).

Dermed vil man behandle jenta som hun fortjener. Altså som et normalt menneske. Man finner på en måte mellompunktet og jobber utifra der. Istedenfor å søke rapport som alle andre gjør

 

Hvem som har verdien i en interaksjon er den som den andre vil väre reaktiv mot. Slik vil det alltid väre

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Nå måtte jeg bare høre med ekspertene her om hva som er det beste materiale for dette.

 

Så PUA og PUM (og gjerne andre), hvem mener dere har det beste materialet for dette spillet? (Forutenom dere selv :p)

 

Jeg har sett veldig mye av David DeAngelo. Har til og med kjøpt 2 av programmene hans. Jeg liker hans materiale og det han står for veldig godt fordi han prater om det å være ekte og ærlig i spillet, men utvikle seg til den mannen som faktisk er tiltrekkende samtidig som ekte og ærlig.

 

Har sett litt på Mystery og på Style, og de har en utrolig mye "enklere" måte å gjøre det på, men samtidig så legger de opp til mye uærlighet gjennom å bruke andres historier osv for å oppnå DHV. Jeg kjenner jo på meg selv at det er mye lettere å lære seg metodene til Mystery og gutta og bare kjøre på med alt mulig, i motsetning til mye jobbing med "inner game" hos David D, noe som så klart gir like mye verdi på veldig mange andre områder i livet samtidig.

 

Jeg personlig liker ikke å komme opp med historier som ikke er sanne eller som jeg kan bli busta for senere hvis det skulle vise seg å bli LTR av det. Da liker jeg bedre C&F-greia samtidig som jeg jobber mye med inner game. Jeg vet jo at det så klart går an å bare bruke et par random openings som ikke er noe uærlighet i og så gå over til C&F rutiner. Jeg prøvte å liksom skulle lage en historie for å DHV, men jeg følte meg langt fra komfortabel med det, og vil heller legge meg på en ekte, ærlig linje, (mener så klart ikke da at jeg ærlig svarer på alle spørsmål den dame har osv, men bruker materiale).

 

Finner nok min egen stil osv etter hvert, men forutenom disse gutta jeg har nevnt ovenfor, er det noe materiale som man absolutt bare MÅ få med seg?

Lenke til kommentar
Jeg prøvte å liksom skulle lage en historie for å DHV, men jeg følte meg langt fra komfortabel med det, og vil heller legge meg på en ekte, ærlig linje, (mener så klart ikke da at jeg ærlig svarer på alle spørsmål den dame har osv, men bruker materiale).
Det er ikke meninga å finne på historier om den gangen du lå med Michael Jackson, den gangen du hoppa i fallskjerm og landa i badebassenget på en supermodell-fest, osv.. Fortell heller om ting ved ditt eget liv som er DHV :) Hvis du har lite å fortelle om er det på tide å skaffe seg et mer interessant liv ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...