Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vet ikke hvordan andre jenter er, men om en kis ringer på torsdag og vil ha date med meg på lørdag takker jeg plaint nei(selv om jeg ikke har planer) slik at han skjønner at han får legge litt mer i det om han vil ha tid med meg..

 

Men hvordan skal han forstå det?

Mye merkelige regler ute og går synes jeg... hehe

 

Edit: skrivefeil

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar
Jeg vet ikke hvordan andre jenter er, men om en kis ringer på torsdag og vil ha date med meg på lørdag takker jeg plaint nei(selv om jeg ikke har planer) slik at han skjønner at han får legge litt mer i det om han vil ha tid med meg..

 

Men hvordan skal han forstå det?

Mye merkelige regler ute å går synes jeg... hehe

 

Kall det hva du vil, enkelte ting må man jobbe hardere i livet for..

Jeg legger det frem på den måten slik at han skjønner jeg har et liv utenom, men på en såpass måte at han får forståelsen av at ja-det ville jeg gjerne.. Jeg bjeffer aldri ut med et ala "du skulle ringt for to dager siden blabla" men virker bare mer positivt og at daten er fristende men den må ta tid en annen gang.. "åh,det skulle jeg gjerne (dette gir inntrykk av at dette er interessant), men, dessverre (sorry å skuffe), så har jeg nok lagt planer for denne helgen" Jeg sier ikke noe "en annen dag/helg kanskje?" Det er han som får si det om han virkelig ønsker å treffe meg.. Kanskje dumme regler, but it wooorks ;p

Lenke til kommentar
Jeg legger det frem på den måten slik at han skjønner jeg har et liv utenom, men på en såpass måte at han får forståelsen av at ja-det ville jeg gjerne.. Jeg bjeffer aldri ut med et ala "du skulle ringt for to dager siden blabla" men virker bare mer positivt og at daten er fristende men den må ta tid en annen gang.. "åh,det skulle jeg gjerne (dette gir inntrykk av at dette er interessant), men, dessverre (sorry å skuffe), så har jeg nok lagt planer for denne helgen" Jeg sier ikke noe "en annen dag/helg kanskje?" Det er han som får si det om han virkelig ønsker å treffe meg.. Kanskje dumme regler, but it wooorks ;p

 

OK, hvis du sier det på den måten, da er jeg med.

Så nesten for meg at du sa "Nei, det kommer ikke på tale" og så slengte på røret.

 

Jeg prata forresten med ei venninne av meg som sa at det var guttenes jobb å ta kontakt med jenter, og ikke omvendt.

 

Det fikk meg til å tenke at det kanskje ikke er rart at det er mange skilsmisser og brudd, hvis det bare er det ene kjønnet som skal prøve seg, mens damene bare skal avslå gutter/menn helt til rett person dukker opp. Damene minimerer jo sjansene drastisk for å treffe "en av de rette" om de tenker sånn.

 

Er dette vanlig tankegang hos det kvinnelige kjønn?

Endret av okjatakk
Lenke til kommentar
Jeg mente og ha lest en åpner her inne ala >>jente har noe på skulder, koste det vekk<<

 

På sinnsykt pene jenter i store set, med menn, pleier jeg å gå bort, se på henne, smile og ta tommelen på tungen min og gnir bort "noe" i ansiktet hennes. Slik som mamma gjør! :) Har aldri blitt bustet på den, og den viser frøknen med en gang at jeg er en dominant og autoritær person. Slik som David Deangelo sier: "Show authority in her world".

Slike småstunt som det funker som f

Endret av PUA
Lenke til kommentar
1. Hvordan closer dere egentlig?

 

2. Og hva definerer dere egentlig som en k-close? For meg er k-close intet mindre enn et kyss med tunge som varer lengre enn 10 sek.

 

3. Bryter vel med en del regler, men jeg er veldig fan av å bryter normer, gi jenta ansvaret for å jage meg etc.

 

Number? Aldri. Jeg tar ikke tlf nr.

I går satt jeg i et superhooket set, og vibet my ass off med en nice brunette. Akkurat min type... Hun hadde også bitcshields herfra og til helvete... og tilbake.

 

Uans. Jeg gir tlf nret mitt til dem. Av to grunner:

 

1. Jeg legger opp under sargen at hun skal jage meg

2. Jeg tester henne og hvis hun ikke ringer/sms så har hun ikke bein nok i nesa for meg. good riddens.

 

2. K-close - Klinings. Uans lengde

 

3. Du skjønner det. PU er jo nettopp å ikke følge strømmen og gjøre det chodes gjør.

 

Hadde en fet dag i går. PUM hadde sitt sex-seminar og det var SYKT! Og det hooket noe så sinnsykt i felt.

 

Satte meg rett ned ved den fineste dama på utestedet med PUM, åpnet hun i setet jeg tidligere har rulla litt rundt med, og PUM bare bryter ut på et tidspunkt og forteller om sex-seminaret vi holdt.

HEITE det hooket. Alle bitchshields bare datt ned til kjelleren, og etterhvert forsvant mitt target på do.

Vi endret tråd mens hun var borte og når hun kom tilbake så kommer denne med en gang:

 

"Men hvordan kan jeg gi bedre blowjobs?"

 

Dette er et eksempel på det vi kaller for "secret society". Altså. Det er et hemmelig samfunn på jorden. 51% av alle er medlem. Hvis man kan demonstrere at man er en del av secret society vil de behandle deg som om du er en "jente". Altså åpne seg totalt for deg. Og sex vil bare komme naturlig

 

Eksempelvis ovenfor. Jeg hadde sagt kanskje 3 setninger til henne, hun var en lett 8.5-9er (og jeg er kresen), og hun sitter der etter to minutter og tar i mot blowjob tips. Med DDB over hele ansiktet hennes.

 

Måter å demonstrere SS på:

 

1. Snakke om sex på en objektiv måte og vise at du skjønner kvinners seksualitet (slik som i går)

2. Preselection

3. Vise de matrixen på utestedene. Altså kommentere og vise hvorfor choden i hjørnet gjør dama ukomfortabel.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
"2. Jeg tester henne og hvis hun ikke ringer/sms så har hun ikke bein nok i nesa for meg. good riddens. "

 

Evt at du ikke er typen hennes :). Eller er det helt umulig for deg å tenke?

 

Ser at den er litt lett å tenke. Men se her.

 

Jeg sier aldri "Her, ta tlfnret mitt"

Det er de som sier "Kan jeg få tlf nret ditt?".

 

Og tro meg kamerat, jenter er ikke redde for å IKKE be om tlf nret og bare nexte meg om jeg ikke er typen for dem.

Derfor velger jeg å ha det mindsettet jeg skrev ovenfor.

Lenke til kommentar

"Uans. Jeg gir tlf nret mitt til dem. Av to grunner:"

 

Slik du skrev det, så det ut som du var den som tilbydde. Slik jeg forsto det. Du ser hvordan det fremstår? :)

 

Uansett så ber mange om nummer for å kunne tenke seg om når de er edrue for "hmm, var han/hun der egentlig min type?"

Lenke til kommentar
Jeg prata forresten med ei venninne av meg som sa at det var guttenes jobb å ta kontakt med jenter, og ikke omvendt.

Er dette vanlig tankegang hos det kvinnelige kjønn?

 

Det har jo blitt sånn mer eller mindre. F.eks over internett og i min tid som bruker på nettby har jeg over 27000 hits på siden min, derav jeg har besøkt minimalt med brukere selv, blir lagt ann på som bare det selv om ikke jeg anstrenger meg.. Jenter trenger ikke anstrenge seg da de mer eller mindre florerer i ulike tilbud.. Jeg kan telle på en hånd hvor mange gutter jeg har tatt kontakt med for interessens skyld på nettby.

 

MEN der igjen, jeg tror ikke det bare er det ene kjønnet som prøver seg, tror kanskje man går frem på helt ulike måter.. Jeg er nok flørtete av natur..

Lenke til kommentar

Vel, jeg fikk ihvertfall et telefonnummer til en skikkelig pen jente i går. Jeg er storfornøyd med det, for jeg har aldri turd sånn før. Så det var dritgøy.

 

Men jeg skal jo ringe og få henne på date sansynligvis neste helg. Jeg tenker at jeg ringer henne på tirsdags kveld eller noe. Det har jeg inntrykk av at er ganske riktig porsjon ventetid, samtidig ikke for lenge.

 

Skal bruke David DeAngelo sine teknikker på å få til daten og hvordan daten skal utarte seg sånn ca. Men kom gjerne med noen tips på telefonsamtalen for eksempel. For daten så tenkte jeg å ha det litt gøy med henne viss det går den veien jeg vil. Tar henne med på kafe bare for å chatte litt rundt en te. Så tenkte jeg at jeg finner på noe spontant som å dra ned i parken og ha snøballkrig viss det fortsatt er snø. eller noe lignende. Kanskje en shoppingrunde eller noe. Tips også her mottas med stor takk. Jeg ser jo at poenget med hele daten er jo skape mest mulig attraction, gjennom C&F rutiner, litt spontane ting som gir følelsesmessige minner, reaksjoner osv.

Lenke til kommentar
Å please, om du ikke er gay eller har et ekstremt godt øye for fashion drit i shoppingrunde..

edit: du tenker klær ja? :x *smiler*

 

Tenkte mer sånn sexleketøy og sånn jeg da. ;)

 

Det var bare en idè som kom opp i hodet mitt mens jeg skrev. Så takk for tilbakemelding.

 

Føler meg også mer komfortabel med ukedag Nikken. Er nok sikkert bedre å legge den til torsdag eller noe da. Ta Araa sitt tips her om å virke litt busy og ha planer for helgen. Vi får se. Jeg må jo prøve og feile uansett så det får nå bare bli som det blir. Er jo ingen krise om det ikke funker heller. Da er det jo bare neste.

Lenke til kommentar
Klesshopping er slettes ingen dum idé om du har en egen stil og kan basic fargekombinasjoner (jævli fett med litt design-utdanning her ^^)

 

Dog så foretrekker jeg å ta en kopp kaffe på en café

 

Trodde du bodde i Oslo araa, men ser profilen din sier Nordland - Bodø? :p

 

Ahaa, men om det er for egen del, alså klesshoppinga så kan dette bli ganske morsomt. Jenter liker jo shopping..

Bor tre timer sør for Bodø jeg :)

 

freerun, det er ingen verre sak enn å orientere deg for hva som er på mote. (der er jo internett perfekt)

Jeg mener at mote er mote, man burde mixe i hop noe som er din egen stil blandet med noe fresht:) Og copy stiler går greit det og, men det blir jo ikke din stil. Finn din egen du..

De som jobber i klesbutikker har som regel peil, går alltid ann og be om råd der eller fra venninner. De hjelper vel til uten noe problem :)

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...