Chasseur Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fikk plutselig en liten teori her. Noe av gamet handler jo om å vise disqualifiers, enten negs, false disqualifiers og så videre. Dette er vel litt for å slippe unna stempelet som random kis som er på sjekkern, og å få jenta til å chase deg. (du vil ha det du må jobbe for, catstring og så enda mer videre). Poenget mitt er som følger at rimelig mange jenter i min aldersgruppe (18-20) er sammen med gutter som er opptil fem-seks år eldre de selv. Min supre tankegang på en stille mandagskveld er at det er fordi disse guttene egentlig ikke er interresert i de. De er tross alt eldre enn dem. De har jobb/går på universitet mens jentene såvidt kan gå på byen! Dermed oppnår de to ting: (sosial) status: En kis som går på universitet er rimelig mye kulere enn en fyr som går siste året på påbygg. Dette sørger jo for som vi vet, at jentene føler attraction. Og etterhvert som de viser det, vil guttene vise IOD's, og jente får bare mer lyst på dem. Og etterhvert tar AFCen over hos gutten, og vips så gir han også IOI's (for nå har jo jente begynt å fortjene det), og resten er historie. Stemmer dette sånn noenlunde? Tror jeg begynner å forstå naturen bak det hele her nå. Lenke til kommentar
freerun Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hva betyr å vise sterk frame? Lenke til kommentar
Paystation Home Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) OOOOOPS feil Ble vel en knapp for mye Endret 17. mars 2008 av Paystation Home Lenke til kommentar
Gjest Gjesteboy Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når anbefales det å starte med PUA'ing? Er dette noe som 17-18-åringer burde starte med? Vurderer sterkt å teste dette ut. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Når anbefales det å starte med PUA'ing? Er dette noe som 17-18-åringer burde starte med? Vurderer sterkt å teste dette ut. Det er vel bare å starte når du vil:) Anbefaler å sette deg inn i det så tidlig så mulig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Er vel et lite handikapp at man ikke får prøvd det ut da, i og med at man ikke kommer inn på mange utesteder og sånt når man er under 18. Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Burde gå fint det, skal du øve funker kafe, park og generelt andre steder ganske bra, trenger ikke nødvendigs være et utested. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Alle har en god påske så langt? Jeg selv var på jobb intervju i går, som gikk knall bra. Rekrutterings selskap, så jeg gikk derfra med 6 jobber som ville passe godt for meg, og fant enda flere på hjemmesidene deres, så detta blir bra Ny jobb til sommeren. Ellers så skal jeg på day2 i dag, men en søt liten pike. Avtalte også day2 med en annen en til uka, og har en date i morra også. Vurdere også og ringe til en dame som har masa på meg i 6 uker nå, gammel FB som jeg ikke har snakket med på en stund. Sitat av PUA: "Greit nok at man skal ta damer på emmosional rollecoster, men PUM du tar henne til månen og tilbake hver bidig gang du snakker med henne." Life's hard... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Hva betyr å vise sterk frame? Hei En frame er en sublim maktkamp mellom hver interaksjon. Det betyr basically å holde maska. Hvis en dame shit-tester deg (Feks: Dårligste sjekketrikset etc) vil hun med dette teste framen din. Du kan da gjøre en av to ting: 1. Være reaktiv. Vise nervøsitet i ansiktsutrykk og kanskje til og med gå i forsvarsposisjon = Svak frame 2. Være non-reaktiv. Gi faen, pløye igjennom og fortsette sargen = Sterk frame Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Dere har flere FBs. Vet de om hverandre? Lenke til kommentar
ara Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hah, gjett om jeg akter å lære meg hvordan PUA funker. Spesielt etter nattens samtale. Bitch shields'on Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Dere har flere FBs. Vet de om hverandre? Ja, ærlighet er viktig. Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som skal ut og ha det moro i dag da? Selv skal jeg ut med PUA og flere andre winger. Blir kos! Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen ut i morgen (torsdag)? Hvor drar PUAene? Må vite hvilke utesteder jeg bør styre unna! Er jo ikke vits å komme til et middagsbord der det bare er rester og skitne papptallerkner igjen! Lenke til kommentar
Seth_pua Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Hva med og heller møtes? Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Veel, det er jo også en mulighet. Keep your friends close, but your enemies closer? Neeida, naiviteten til side - hvor pleier dere å være torsdager? edit: paranoid ikke naiv selvsagt. Endret 19. mars 2008 av Mikkelmikkel Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Drar på alt fra Mono til Fridays og samfunnet. Er sliten i dag. Vært fire dager og fire closes på rad nå. I natt har jeg ikke sovet et sekund en gang. Så vurderer faktisk å bli inne i dag.... Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 20. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2008 Hvordan var det i går? Lå helt dau på sofaen til en kompis. Så på Miami vice og tekstet med hun jeg !closet på tirsdag. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Fikk plutselig en liten teori her. Noe av gamet handler jo om å vise disqualifiers, enten negs, false disqualifiers og så videre. Dette er vel litt for å slippe unna stempelet som random kis som er på sjekkern, og å få jenta til å chase deg. (du vil ha det du må jobbe for, catstring og så enda mer videre). Poenget mitt er som følger at rimelig mange jenter i min aldersgruppe (18-20) er sammen med gutter som er opptil fem-seks år eldre de selv. Min supre tankegang på en stille mandagskveld er at det er fordi disse guttene egentlig ikke er interresert i de. De er tross alt eldre enn dem. De har jobb/går på universitet mens jentene såvidt kan gå på byen! Dermed oppnår de to ting: (sosial) status: En kis som går på universitet er rimelig mye kulere enn en fyr som går siste året på påbygg. Dette sørger jo for som vi vet, at jentene føler attraction. Og etterhvert som de viser det, vil guttene vise IOD's, og jente får bare mer lyst på dem. Og etterhvert tar AFCen over hos gutten, og vips så gir han også IOI's (for nå har jo jente begynt å fortjene det), og resten er historie. Stemmer dette sånn noenlunde? Tror jeg begynner å forstå naturen bak det hele her nå. Høres bra ut. Fieldtest du! Lenke til kommentar
ara Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nå er kroppen spraytanned, neilene har fått manikyr, outfittet fiksa, drikka klar, venninna mi fearc.. uuut på byen ikveld;) Skal pushe meg selv, se om jeg har fått noe lærdom av alt dette jeg har lest.. iiiiik.. Stop thinking just act, må jeg huske:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå