Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Fikk plutselig en liten teori her.

 

Noe av gamet handler jo om å vise disqualifiers, enten negs, false disqualifiers og så videre. Dette er vel litt for å slippe unna stempelet som random kis som er på sjekkern, og å få jenta til å chase deg. (du vil ha det du må jobbe for, catstring og så enda mer videre).

 

Poenget mitt er som følger at rimelig mange jenter i min aldersgruppe (18-20) er sammen med gutter som er opptil fem-seks år eldre de selv. Min supre tankegang på en stille mandagskveld er at det er fordi disse guttene egentlig ikke er interresert i de. De er tross alt eldre enn dem. De har jobb/går på universitet mens jentene såvidt kan gå på byen! Dermed oppnår de to ting:

(sosial) status: En kis som går på universitet er rimelig mye kulere enn en fyr som går siste året på påbygg. Dette sørger jo for som vi vet, at jentene føler attraction. Og etterhvert som de viser det, vil guttene vise IOD's, og jente får bare mer lyst på dem. Og etterhvert tar AFCen over hos gutten, og vips så gir han også IOI's (for nå har jo jente begynt å fortjene det), og resten er historie.

 

Stemmer dette sånn noenlunde? Tror jeg begynner å forstå naturen bak det hele her nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har en god påske så langt?

 

Jeg selv var på jobb intervju i går, som gikk knall bra. Rekrutterings selskap, så jeg gikk derfra med 6 jobber som ville passe godt for meg, og fant enda flere på hjemmesidene deres, så detta blir bra :) Ny jobb til sommeren.

 

Ellers så skal jeg på day2 i dag, men en søt liten pike. Avtalte også day2 med en annen en til uka, og har en date i morra også.

Vurdere også og ringe til en dame som har masa på meg i 6 uker nå, gammel FB som jeg ikke har snakket med på en stund.

Sitat av PUA: "Greit nok at man skal ta damer på emmosional rollecoster, men PUM du tar henne til månen og tilbake hver bidig gang du snakker med henne."

 

Life's hard...

Lenke til kommentar
Hva betyr å vise sterk frame?

 

Hei

 

En frame er en sublim maktkamp mellom hver interaksjon. Det betyr basically å holde maska.

Hvis en dame shit-tester deg (Feks: Dårligste sjekketrikset etc) vil hun med dette teste framen din.

 

Du kan da gjøre en av to ting:

 

1. Være reaktiv. Vise nervøsitet i ansiktsutrykk og kanskje til og med gå i forsvarsposisjon = Svak frame

2. Være non-reaktiv. Gi faen, pløye igjennom og fortsette sargen = Sterk frame

Lenke til kommentar
Fikk plutselig en liten teori her.

 

Noe av gamet handler jo om å vise disqualifiers, enten negs, false disqualifiers og så videre. Dette er vel litt for å slippe unna stempelet som random kis som er på sjekkern, og å få jenta til å chase deg. (du vil ha det du må jobbe for, catstring og så enda mer videre).

 

Poenget mitt er som følger at rimelig mange jenter i min aldersgruppe (18-20) er sammen med gutter som er opptil fem-seks år eldre de selv. Min supre tankegang på en stille mandagskveld er at det er fordi disse guttene egentlig ikke er interresert i de. De er tross alt eldre enn dem. De har jobb/går på universitet mens jentene såvidt kan gå på byen! Dermed oppnår de to ting:

(sosial) status: En kis som går på universitet er rimelig mye kulere enn en fyr som går siste året på påbygg. Dette sørger jo for som vi vet, at jentene føler attraction. Og etterhvert som de viser det, vil guttene vise IOD's, og jente får bare mer lyst på dem. Og etterhvert tar AFCen over hos gutten, og vips så gir han også IOI's (for nå har jo jente begynt å fortjene det), og resten er historie.

 

Stemmer dette sånn noenlunde? Tror jeg begynner å forstå naturen bak det hele her nå.

 

Høres bra ut.

Fieldtest du! :p

Lenke til kommentar

Nå er kroppen spraytanned, neilene har fått manikyr, outfittet fiksa, drikka klar, venninna mi fearc.. uuut på byen ikveld;) Skal pushe meg selv, se om jeg har fått noe lærdom av alt dette jeg har lest.. iiiiik.. Stop thinking just act, må jeg huske:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...