Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er folks planer i påsken?

 

Jeg blir i tigerstaden og drar bare bort på torsdag. Men er tilbake på kvelden.

 

Skal kjøre mye daygame i tigerstaden, og har gitt meg selv mission om ut minst to ganger daglig for å teste ut noen nye arenaer.

 

Noen andre her som har PU mission i påsken?

Lenke til kommentar

Min wing, som nettopp kom tilbake på perm fra garden, slo nettopp opp med dama - så vi skal ha det sinnsykt morsomt kommende helg! Da blir det edrufesting (delvis siden vi er blakk :p ) og mye damer ;)

 

Ellers kjører jeg en del day-game, har begynt å få en ting for hired guns - syntes det er sinnsykt artig å sjarmere servitører til å joine deg på en kaffe i pausen ^^

 

Blir ingen k-close eller f-close da alle kjenner alle og jeg venter på at min veldig sannsynlige LTR-jente skal returnere fra ferie :)

Lenke til kommentar

Påske.... jaru, drar til Barcelona på skjærtorsdag så får jeg se om jeg møter opp med kompisen min som drar nedover dagen etter i forbindelse med jobb og derpå tar en tur på byn i Barcelona :D

 

Jeg har jo da klart å ordne meg ferie uka etter påske og så da kanskje det blir noen små byturer på meg aleine, som regel drar jeg bare ut med folk jeg kjenner og prater med andre kjentfolk.

 

Det her er forresten en artig tråd som jeg har lest meg igjennom over noen uker nå og fattet desto mer interesse for temaet, det kombinert med bloggen til knektene på VGB som skriver bra får meg til å prøve meg litt fremover :)

Lenke til kommentar
Slike utsagn har hvertfall jeg liten suksess med :fun:

 

Riktignok kan man oppnå mye med ord, og alt kommer til alt når man sender sine sublime signaler samtidig.

 

eks på hva som fungerer for meg:

 

Blir du med på ost, vin og litt "kjeks" ;)

 

Jeg pullet i natt på "har du noen fete disneyfilmer hjemme". Lå å pulte mens Aladdin gikk. True story

Lenke til kommentar
Slike utsagn har hvertfall jeg liten suksess med :fun:

 

Riktignok kan man oppnå mye med ord, og alt kommer til alt når man sender sine sublime signaler samtidig.

 

eks på hva som fungerer for meg:

 

Blir du med på ost, vin og litt "kjeks" ;)

 

Jeg pullet i natt på "har du noen fete disneyfilmer hjemme". Lå å pulte mens Aladdin gikk. True story

 

nice. Du ba henne gni lenge nok, så skulle hun få tre ønsker oppfylt :)

Lenke til kommentar
Påsken skal tilbringes relativt tåkete i synet på Bjorli. Dele 4mannshytte med 3 jenter ;)

Nice! Beste påskeplanen hittill!

 

Skulle egentlig til Gol nå i helgen som var med en target og noen venninder av henne, men tok heller (og takk gud for det) helgen i Oslo.

 

Påsken blir klikk! De som ikke drar på fjellet, drar på fylla. Vil anbefale Fridays på det varmeste. Dog jeg er nok å finne på Mono for det meste

 

Slike utsagn har hvertfall jeg liten suksess med :fun:

 

Riktignok kan man oppnå mye med ord, og alt kommer til alt når man sender sine sublime signaler samtidig.

 

eks på hva som fungerer for meg:

 

Blir du med på ost, vin og litt "kjeks" ;)

 

Jeg pullet i natt på "har du noen fete disneyfilmer hjemme". Lå å pulte mens Aladdin gikk. True story

 

nice. Du ba henne gni lenge nok, så skulle hun få tre ønsker oppfylt :)

 

 

HAHAHAH.. Skulle jeg faen meg gjort og.

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Mine påskeplaner:

 

I dag: Drar på jobbintervju om 20 min, og så møte PUA og en annen wing.

Tirsdag: Day2 med en frøken

Onsdag: Day2 med en annen frøken

Torsdag: Dra ut og rocke Oslo

Fredag: Torsdag all over again

Lørdag: Har en liten ekslusiv gathering da, så rocke Oslo på kvelden.

Søndag: Day2 med en ny dame fra uka, eller day3 med en av de andre.

 

Happy times :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...