Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Okei, jeg er helt noob når det kommer til sjekking ogsånt, hvis jeg skulle lest en bok som kunne gjort meg bedre til det, hvilken bok skulle jeg lest da?

 

PUA: Du har tydeligvis greie på dette her og har sikkert lest endel bøker og slikt. Kan du svare på spørsmålet(^) mitt tror du? :)

Takker for svar ;)

Lenke til kommentar
Vel, du må først forstå at dette er ikke en sånn "Les en bok og bli gud" greie. Dette er IKKE en magisk pille. Som sagt tidligere så trenger noen kort tid for å bli god, og andre lang tid.

 

Sender deg en bok/film/audioliste på PM

 

Kunne jeg fått en kopi av den lista også? :)

Lenke til kommentar

Tilbake fra date. Hun var knallhot utseendemessig, men røyka som en svamp. Sikkert litt nervøs, men for min del fikk jeg rett og slett avsmak. Endte med at jeg dro, og satset på en av mine faste FBs istedet. Ikke helt det samme som å få ny kake, men igjen er det bedre enn å kline med en skorstein.

 

 

Ikke fyllesyk lenger forresten :fun:

Lenke til kommentar

Back to subject.

 

Noen som opplevde noe morsomt i helga?

 

Jeg selv var en tur i hjembyen og lorda hele festen jeg var på. Var der med deler av gamle gjengen som ikke har truffet meg på lang lang tid, så ble faktisk shittesta litt. Men jeg satt jo med to damer under konstant, så det ga jo ut noen ny vibber som ikke alle var helt kjent med. Morsom opplevelse :)

Lenke til kommentar

Helga mi ble ikke så ille som jeg først forventa. En venn av meg bestemte seg for å ha en pilsekveld siden det var så mange som ville drikke, men ikke fant fest (AFC gutter og opptatte jenter, yeay!). Så jeg dro bort dit, men jeg gadd ikke drikke. Når dama til kameraten min som holdt pilsekvelden kom så tenkte jeg at jeg får ta og øve meg på henne da. Med tanke på at det ikke var noe annet å gjøre og at jeg aldri har vært komfortabel rundt henne med tanke på at hun i mine øyne er helt klart HB10. Det forandra seg fort når jeg endte opp med kontrollen.

 

Åpna henne, dro noen negs og gikk over til litt cocky funny og holdt kroppskontakten i gang. Etter det var det hun som ikke kunne holde hendene unna, snakka også om alt mulig piss. Det var ivertfall en IOI i min bok, neste som skjedde var at hun var alltid rundt meg uansett hvor jeg var i huset, enda en IOI. Når jeg skulle kjøre og hente noen så ville hun bli med, enda en IOI. På vei ut av huset glemte jeg jakka mi oppe i stua hans, så jeg dro opp igjen og hun ble glad for å se meg igjen og lurte på om jeg skulle bli litt lenger. Så jeg måtte bare presse meg til å holde hendene hennes og hun klemte tilbake, hardere enn det jeg gjorde. Selvtilliten min fikk enda en boost igår, det begynner å hjelpe seg og jeg tørr mer.

 

Jenter har gjennom hele livet mitt dratt selvtilliten min ned på en indirekte måte, at de på en direkte måte nå får den opp igjen er bare rettferdig :p For dere som syns at jeg er drittsekk for å ha gamet dama til kameraten min så hadde jeg ikke tatt det til neste steg så lenge de er sammen.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Huff, synes det er grusomt med jenter/gutter som røyker.. Stinker og smaker fælt..

 

Word... Hva er værre enn jenter med morgenånde? Jenter med en blanding av røyk- og morgenånde!

 

Hva gjør folk om de blir avbrutt? Jeg ble avbrutt i ett 2 sett da jeg kjørte "best friend test", kom ca midt i så kom det en dude, shitfaced som få og sa "døh, er ikke to damer litt for mye for deg a?"

skal man ignorere sånne tosker og bare fortsette? eller skal man svare?

Lenke til kommentar

Første man alltid gjør med AMOGS, er å ignorere.

Hvis man ikke har wing til å handle han, og han fortsetter, så prøv å tool han. Altså få han til å gjøre saker for deg, eller si noe absurd så han blower seg selv ut.

Si "er dere med han" til damene, for deretter å girl-code dem med øynene. Himle osv... og dra damene bort.

"Kom her, vi stikker så vi får være i fred".

Lenke til kommentar

Nå trenger jeg hjelp av frøknene her inne. Jeg skal lage et ekslusivt sex-seminar for jenter, og trenger derfor noen frivillige til å svare på noe spørsmål over PM. Gjerne i samarbeid med noen venninder. På denne måten kan vi skreddersy seminaret slik at dere får mest ut av det. Send PM hvis interessert

Lenke til kommentar
Nå trenger jeg hjelp av frøknene her inne. Jeg skal lage et ekslusivt sex-seminar for jenter, og trenger derfor noen frivillige til å svare på noe spørsmål over PM. Gjerne i samarbeid med noen venninder. På denne måten kan vi skreddersy seminaret slik at dere får mest ut av det. Send PM hvis interessert

 

count me in:) Jeg og bestevenninna stiller med glede opp..

Lenke til kommentar

Dette forumet er ikke stedet å bedrive promotering av organiserte kurs, samlinger o.l. som blir holdt av organisasjoner eller selvstendig næringsdrivende. Det blir ansett som reklame. Det samme går for å bruke forumet til å promotere kommende internettsider av kommersiell art. Ønsker man å reklamere så får man betale for det som alle andre.

 

PM-systemet vårt er heller ikke til for å benyttes til å spre bilder som ikke ville blitt tillatt på forumet, jeg minner på at retningslinjene også gjelder for personlige meldinger.

 

Vennligst hold dere til temaet i tråden om dere ønsker at denne tråden skal forbli åpen. Det vil si at man slutter å distribuere bilder og man slutter med promotering. Både ved bruk av tråden og pm. Overtredelse vil bety at brukerkontoen blir utestengt.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, innvendinger sendes på pm eller til forumstyret på [email protected]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...