Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Så kropp er viktig i sjekkingen. Vet vi diskuterte dette tidligere i tråden, men jeg er tilhenger av at like barn leker best. Hvordan stiller PUA seg her til at kroppen er et tempel og hvordan takler de situasjoner der dama har knallkropp og xen hennes er norges mester i fitness?

 

Vel, jeg har aldri vært borti akkurat DEN situasjonen før. Men har vært borti lignende situasjoner.

Jeg hadde kjørt vanlig game på han uansett.

Sist helg var det 5 store og særdeles hissige folk som var noen årskull eldre enn meg. De var drita og møkk aggresive. Mellom deres bord og vårt satt det et 4-set som hvor min target satt nærmest dem, altså lengst unna meg.

 

PUM går inn, isolerer fort to av vennindene, jeg trøkker meg inn mellom AMOGene og kjører game.

Åpnet forøvrig med "Scoooootch"

 

"Er dere med de?" mens jeg peker på de og kjører på og senker AMOGenes status HELT i deres øyne. Holdte nesten på å havne i bråk med han ene der fordi jeg "tok dama hans"... *Himle*

Viste høy verdi med å snakke med manageren på utestedet, som er en god venn av meg. Fortalte at gutta er ute etter bråk og han plasserte en vakt ved siden av de hele kvelden. Herlig måte å social proofe meg på!

 

Gleder meg forøvrig til day2 med henne på søndag :)

Hun var en utrolig søt jente

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Livet er enkelt for glade gutter vet du.

 

"Helsestudiofolk" har som regel store muskler, stort ego og liten selvtillit (hei, hvorfor begynte de løfte jern og ete tunfisk i utgangspunktet?), men det er få av dem som egentlig har noe å stille opp med. Spesielt verbalt - de er som oftest svært fulle av høye tanker om seg selv, og er ikke vant til å møte motstand... Pass deg heller for den middelsstore litt "lurvete" eksen med knekt nese som lusker rundt i kulissene.

Lenke til kommentar
Kropp er viktig for meg. Veldig viktig, og jeg går kun etter veldreide damer. Og da mener jeg veldreide, trente flotte spreke vakre damer..

 

Legger med to eksempler her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1530124499_af208fdb60_o.jpg

 

1530994792_6fe01c1864_o.jpg

 

Om noen har skillz kan de finne link til den posten i den ene babethreaden der jeg har beskrevet den perfekte kvinne

 

 

Så kropp er viktig i sjekkingen. Vet vi diskuterte dette tidligere i tråden, men jeg er tilhenger av at like barn leker best. Hvordan stiller PUA seg her til at kroppen er et tempel og hvordan takler de situasjoner der dama har knallkropp og xen hennes er norges mester i fitness?

 

Oh, vakre damer.. Men rent ærlig så hun på det første bildet smålig anorektisk ut, sinnsyke formede hofter, ment positivt.. Forbildet mitt er cici, hun ser bare enormt bra ut..legger ved bildet jeg..

 

Men er sant som du sier, er viktig med en stram kropp, t.o.m de som er store og muskuløse kan ikke holde seg ved sitt beste hele året, som du selv vet on and off season..

Kropp generelt har mye og si, tynne karer får ikke min oppmerksomhet for å si det slik..

 

Men uansett, disse bildene fikk meg til å undre hvor veltrent du så er da?

Har lidenskap for styrke jeg, får en utrolig tilfredstillelse av det.. Satser på veiledning innen fitness når jeg drar til Oslo.. Gleeeder meg :))

post-155222-1205427297_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Har lidenskap for styrke jeg, får en utrolig tilfredstillelse av det.. Satser på veiledning innen fitness når jeg drar til Oslo.. Gleeeder meg :))

 

:love:

 

CiCi er hot.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...