Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Begnner å småglede meg til den siden deres nå. Dere har ihverfall bygget opp stemningen ganske solid. :p

 

Hvordan tror du jeg og PUM føler oss? ;)

 

Har jobbet med dette så lenge nå at det føles ut som en livsalder. Den dagen den siden blir offentliggjort skal SAMTLIGE inviteres til releaseparty.

Heite den sjampissen skal bli god!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Exactly. Du vil få stålkontroll over deg selv, og dermed stålkontroll over alle situasjoner du beveger deg ut i. Du vil miste sosialangst om det eksisterte i utgangspunktet, og dermed kunne bevege deg mer dynamisk og fritt gjennom samfunnet

 

Og man kan bli sånn ved og følge guiden din som står i førsteposten her?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Og man kan bli sånn ved og følge guiden din som står i førsteposten her?

Hvis du har veldig få problemer med innergamet ditt så ville jeg tro at det fungerer helt fint. Dessverre gjelder det kun et veldig lite utvalg av de som starter med game. De fleste må jobbe hardt og målrettet i flere år for å bli gode.

Lenke til kommentar
SAMTLIGE inviteres til releaseparty.

 

Gjeld invitasjonen haters som meg og?

 

Sure. Why the fuck not... ;)

 

Må nesten preike med PUM før jeg bestemmer noe endelig her, men det skal absolutt feires

 

Har jobbet med dette så lenge nå at det føles ut som en livsalder. Den dagen den siden blir offentliggjort skal SAMTLIGE inviteres til releaseparty.

Heite den sjampissen skal bli god!

Release den i påsken da! :wee:

 

Er nok ikke opp til meg dessverre.

Lenke til kommentar

Bleh, tøtta jeg hadde rota meg oppi drar hjem for ferien i dag. Hun er relativt interessert, men trenger tid.

 

Det betyr jo bare at jeg kan ha det litt moro i ferien ^^

 

Med tanke på at min gamle wing kommer hjem i tillegg, ser jeg for meg særdeles mye moro! Kan hende jeg plukker opp tråden på ei jeg har gamet en del siden januar ;)

Lenke til kommentar

Kropp er viktig for meg. Veldig viktig, og jeg går kun etter veldreide damer. Og da mener jeg veldreide, trente flotte spreke vakre damer..

 

Legger med to eksempler her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1530124499_af208fdb60_o.jpg

 

1530994792_6fe01c1864_o.jpg

 

Om noen har skillz kan de finne link til den posten i den ene babethreaden der jeg har beskrevet den perfekte kvinne

 

 

Så kropp er viktig i sjekkingen. Vet vi diskuterte dette tidligere i tråden, men jeg er tilhenger av at like barn leker best. Hvordan stiller PUA seg her til at kroppen er et tempel og hvordan takler de situasjoner der dama har knallkropp og xen hennes er norges mester i fitness?

Lenke til kommentar
Begnner å småglede meg til den siden deres nå. Dere har ihverfall bygget opp stemningen ganske solid. :p

 

Hvordan tror du jeg og PUM føler oss? ;)

 

Har jobbet med dette så lenge nå at det føles ut som en livsalder. Den dagen den siden blir offentliggjort skal SAMTLIGE inviteres til releaseparty.

Heite den sjampissen skal bli god!

 

Jeg er faen meg med :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...