Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det skjedd at dere har bare fått en kald skulder uansett hvor mye dere prøvde? Det virker ut som i teorien så skal en pua sjarmere i senk hvem som helst. Eller er det bare meg som har misforstått?

 

 

Godt spørsmål.

Det er mange ulike misforståelser rundt temaet PU.. Noen tror det bare er nerder som leser seg til juksetriks for å "lure" jenter til sengs, eller players som vil bli enda sleipere. Personlig, og for alle i communityet som jeg henger med, så har det hele vært en inngangsport til SELVUTVIKLING.

 

Du har uttrykk som Outer Game og Inner Game, og for min del er det sistnevnte som er interessant. Nøkkelord der er selvtillit, lære å like seg selv som man er (samtidig som man streber etter å bli et bedre menneske), takle medgang og motgang osv osv osv.

Det kan da ikke være annet enn attraktivt med gutter som driver med dette! :)

 

Jeg kan forstå at utenforstående synes det kan virke kynisk og manipulerende med rutiner og "triks", men husk at dette bare er en brøkdel av det vi driver med. Jeg kjenner flere som holder på med PU, mens de er i faste alvorlige forhold, uten at de kysser eller ligger med jenter. De fleste vil bare utvikle seg selv og ha muligheten til å få drømmejenta når hun dukker opp. Og da må man være forberedt! Klarte selv å miste ei flott jente for 3-4 år siden fordi jeg var usikker på meg selv.. Never again ;)

 

Som i alt annet finnes det folk som er drittsekker. Her vil jeg introdusere et nytt uttrykk: Darkside vs Lightside PUA's :D (herved patentert, hehe)

 

Men oppsummert så er mitt inntrykk at PUA's er knallbra folk med et sterkt ønske om å endre retningen på livet sitt.

Lenke til kommentar
Joda, og hun skulle kjekke seg :fun:

 

Og alle vet jo forskjellen på kjærlighet, ekte kjærlighet og det å kjekke seg?

 

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenforSpytting, svelging og gurgling.

 

Haha. Knallbra

 

Nå er jeg snart ferdig med å bryte ned å analysere cougar-gamet mitt for å gjøre det anvendelig for folk.

 

Edit: Endelig ferdig...

Endret av PUA
Lenke til kommentar

På tide at jeg også får denne inn i mine innlegg. Har lest litt i tråden uten å poste en stund. Føler jeg faktisk er dratt mellom to motpoler her.

På den ene siden så finner jeg noen av holdningene som er demonstrert her moralsk forkastelig, på den andre siden så beundrer jeg kontrollen over psykologi og hersketeknikker. Dette er et felt jeg finner svært interresant. For det er kun hersketeknikker det er snakk om her. Hvordan få X til å gjøre det jeg vil uten at X skjønner at jeg jobber for det.

 

Et uhyre interresant felt. Som kan utnyttes i flere områder enn bare sjekking.

 

Når jeg leser om at en eller annen møtte et tidligere target på byen og hun var på en date og at det tok noen sekunder før de klinte så skyller det en følelse av respektløshet inn over meg.

 

Meeeen... Samtidig. Sett moralen til side et øyeblikk. Se på hva man kan oppnå ved å bruke noen grunnprinsipper. Sky's the limit!

 

Personlig så mener jeg at jeg har sett mye antydning til repsektløs holdning her til tider. Men det er dog sett ut fra mitt verdensbilde. Jeg kan ikke si at det er det eneste rette og at dere tar feil, men jeg vet hvertfall det at jeg ikke tar feil. Noen sinne. :p

Lenke til kommentar
På tide at jeg også får denne inn i mine innlegg. Har lest litt i tråden uten å poste en stund. Føler jeg faktisk er dratt mellom to motpoler her.

På den ene siden så finner jeg noen av holdningene som er demonstrert her moralsk forkastelig, på den andre siden så beundrer jeg kontrollen over psykologi og hersketeknikker. Dette er et felt jeg finner svært interresant. For det er kun hersketeknikker det er snakk om her. Hvordan få X til å gjøre det jeg vil uten at X skjønner at jeg jobber for det.

BS, and you know it.
Lenke til kommentar
BS, and you know it.
But isn't bullshitting part of the game? :innocent:

 

Nei sånn for å være seriøs så ser jeg at dere er moralske feller her. Det er et veldig interresant område, da alt i bunn og grunn handler om psykologi. Men så har man den evige kampen mellom hva man KAN gjøre og hva man føler man burde gjøre. Jeg vet at jeg har brukt flere lignende teknikker som ting som har blitt beskrevet her uten å være klar over at det egentlig er hersketeknikker. Så ser jeg mekanismene som er i spill og da skjønner jeg hvilket mektig våpen dette egentlig er snakk om. Det får være opp til en hver av dere å avgjøre hvor deres moralske grense går. Jeg vet hvor min går. Men det betyr ikke at jeg ikke kan bruke litt av filosofien herfra. ;)

 

Testa faktisk litt på en venninne av broren min. Bare sånn diskre. Prøve meg litt frem. Ikke gjort noe stort fremstøt. Jeg fikk tilbakemeldingen i går. Nå går hun visst rundt og lurer på om jeg liker henne. :p

 

Ja, det er gøy, men husk at det er ekte følelser man leker med.

 

PS: Ignorer meg. Jeg snakker alkohol nå.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Tja, dark PU vs. white PU. Det er visse aspekter av det å re-programmere sitt selvbilde/ være kongruent som jeg ikke ser på som så bra -> hvile på sine laurbær. Dog er det grenser for hvor dypt en vil dykke i underbevisstheten, hvor sunt er det å se for mye av Matrixen? Ja, alt har både en positiv og negativ side.

 

Forresten har jeg ikke sett noe i denne tråden vedrørende inner game og meditasjon..

Lenke til kommentar
Tja, dark PU vs. white PU. Det er visse aspekter av det å re-programmere sitt selvbilde/ være kongruent som jeg ikke ser på som så bra -> hvile på sine laurbær. Dog er det grenser for hvor dypt en vil dykke i underbevisstheten, hvor sunt er det å se for mye av Matrixen? Ja, alt har både en positiv og negativ side.

 

Forresten har jeg ikke sett noe i denne tråden vedrørende inner game og meditasjon..

 

Da har du ikke lest tråden godt nok... ;)

Lenke til kommentar
Haha. Knallbra

 

Nå er jeg snart ferdig med å bryte ned å analysere cougar-gamet mitt for å gjøre det anvendelig for folk.

 

Edit: Endelig ferdig...

 

Oh, vil du utdype? :D

 

Ikke ennå faktisk. Driver å skriver artikler o.l. som et helvete om dagen til siden. Så det blir lagt ut der når den er oppe og går

 

Haha. Knallbra

 

Nå er jeg snart ferdig med å bryte ned å analysere cougar-gamet mitt for å gjøre det anvendelig for folk.

 

Edit: Endelig ferdig...

 

Oh, vil du utdype? :D

 

Ikke ennå faktisk. Driver å skriver artikler osv som et helvete om dagen, men de skal opp på siden. Så du må nok vente til den er gudd 2 go

Lenke til kommentar
På tide at jeg også får denne inn i mine innlegg. Har lest litt i tråden uten å poste en stund. Føler jeg faktisk er dratt mellom to motpoler her.

På den ene siden så finner jeg noen av holdningene som er demonstrert her moralsk forkastelig, på den andre siden så beundrer jeg kontrollen over psykologi og hersketeknikker. Dette er et felt jeg finner svært interresant. For det er kun hersketeknikker det er snakk om her. Hvordan få X til å gjøre det jeg vil uten at X skjønner at jeg jobber for det.

Vel. Vil ikke kalle det direkte hersketeknikker. Men igjen, hva er det JEG definerer som hersketeknikker? ;)

Jeg ser på hersketeknikker som en måte å totalkontrollere en persons handlinger, om han/hun vil det eller ei.

PU er for meg selvutvikling, med hovedfokus på sjekking. Ser ikke på det som hersking på noen som helst måte.

 

Et uhyre interresant felt. Som kan utnyttes i flere områder enn bare sjekking.

 

Så sant så sant. Jeg sarget sjefen min forrige dagen, fikk lønnsforhøyelse, og forfremmelse. Etter kun 2 mnd i firmaet...

 

Når jeg leser om at en eller annen møtte et tidligere target på byen og hun var på en date og at det tok noen sekunder før de klinte så skyller det en følelse av respektløshet inn over meg.

Vel, som jeg sa i en tråd tidligere om rote med damer med type, så har jeg noen regler om dette. Kan egentlig poste hele innlegget mitt da det summerer opp mine moralske syn på det:

Jeg har en ganske klar regel på dette:

 

1. Jeg prøver meg aldri på dama/x'er av kompisser med mindre noe annet er sagt om sistnevnte.

2. Damer som er i tydelig seriøse ekteskap etc. der feks barn kan bli rammet av mammas tøseri.

3. Alt annet er fair bytte

 

Fine damer har alltid en eller annen form for "type". Jeg kan ikke tilfredsstille hele verden heller, så hvorfor i alle dager skulle jeg bry meg om en fyr som jeg aldri før har møtt? Kvinner vil alltid ta avgjørelser basert på følelsene deres i øyeblikket. De vil alltid søke personen med høyest verdi, og hvis jeg demonstrerer at jeg har dette i hennes øyne, så ser jeg på det som noe positivt at hun går til sengs med meg.

 

Meeeen... Samtidig. Sett moralen til side et øyeblikk. Se på hva man kan oppnå ved å bruke noen grunnprinsipper. Sky's the limit!

 

Exactly. Du vil få stålkontroll over deg selv, og dermed stålkontroll over alle situasjoner du beveger deg ut i. Du vil miste sosialangst om det eksisterte i utgangspunktet, og dermed kunne bevege deg mer dynamisk og fritt gjennom samfunnet

 

Personlig så mener jeg at jeg har sett mye antydning til repsektløs holdning her til tider. Men det er dog sett ut fra mitt verdensbilde. Jeg kan ikke si at det er det eneste rette og at dere tar feil, men jeg vet hvertfall det at jeg ikke tar feil. Noen sinne. :p

 

Bra holdning. Stå for det du selv mener, og gi faen i hva alle andre syntes. I like it. Selv om selve innholdet i denne delen av innlegget strider i mot det jeg mener.

 

Hyggelig at du joinet debatten

 

~Pick-Up-Artist

 

 

Begnner å småglede meg til den siden deres nå. Dere har ihverfall bygget opp stemningen ganske solid. :p

Gjett hvordan jeg og pum føler det ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...