Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Joda. Men når du ikke vet hvordan du skal agne kroken og sitter med floke i snella har man som regel et problem...

 

Morsomt å se venner av meg som ikke har hatt dame og plutselig opplever å få det, merker at markedet endrere seg. Damer har en sans for å oppdage desperate fiskere som gjerne vil, men ikke skjønner grunnbegrepene i fisking

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helga var artig.

 

Middag hos topicus med PUM og noen andre wings.

Ut på kvelden og kjørte litt demosets for en potensiell student.

 

Lørdag var jeg dritings. Helte i meg den normale six-packen på pre-vors, og fikk en rom og cola med litt for mye rom, og litt for lite cola på et annet vors av en wing av meg.

 

Endte på hardrock. 2 sec kissclose i første set, og stod å griserota med hun hele kvelden.

Stakk en tur på Fridays og møtte et tidligere target som var på date. Amoget daten og dro hun inn i heftig klinings etter 2-3 sekunder. Han ble stum gitt...

Det siste jeg husker var at jeg gav hard rock dama nret mitt. Våknet opp noen timer senere utenfor døra til Topicus.

 

 

Der ser dere hvorfor man IKKE skal drikke i felt!

Når man ikke har drukket sprit på ca 1 år, så gikk det rett i pæra på meg.

Lenke til kommentar

Haha!

 

Alkohol bare ruler når man får for mye. Husker ennå forrige helg og hvor jævlig jeg var. Har nå fått estimert kostnaden på min fyllekule og den kom på totalt ca 20k :fun:

 

Her bilde av en Marantz SR-7001 som gikk fra høy verdi til totalt NULL verdi:

2323854770_a1889ed8fe_o.jpg

 

Så for min del er alkoholen lagt på hylla til deffen er over :)

Lenke til kommentar

Ser dere snakker om dans.. Tips til dere gutta som ikke kan danse: lær dere det.. Er utrolig, og da mener jeg utrolig attraktiv med gutter som kan danse.. Noe av det værste jeg ser er karer som entrer dansegulvet som ikke eier rytme i kroppen for fem øre..

 

Skader ikke å fikse i hop noe musikk å øve forran speilet :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Da har jeg en ditto oppfordring til jentene: lær dere å danse. Selv om dere er jenter betyr det ikke at vi gutter blir imponert over sanseløs vrikking til svett housemusikk. Og det er helt klart et flertall av urytmiske jenter på dansegulvet enn gutter.

Lenke til kommentar
Ser dere snakker om dans.. Tips til dere gutta som ikke kan danse: lær dere det.. Er utrolig, og da mener jeg utrolig attraktiv med gutter som kan danse.. Noe av det værste jeg ser er karer som entrer dansegulvet som ikke eier rytme i kroppen for fem øre..

 

Skader ikke å fikse i hop noe musikk å øve forran speilet :w00t:

 

Veeel.. Delvis sant.

Man trenger i grunn kun en move (Ref: Ozzie i RSD transformations. Kapittel: Dance game). Man trenger ikke å være proff.

Jeg har drevet med semiproff breakdancing i 7 år, og turnert en del osv...Men la opp for 3 år siden pga en helt forjævlig kneskade jeg pådro meg.

Så ja, jeg kan danse. Men jeg liker det ikke. Slik jeg tenker er dance game en snarvei ned i buksa til dama. Det samme gjelder også feks peacocking osv...

Jeg har bevisst kuttet ut disse snarveiene for å virkelig lære meg matrixen bak sosialdynamikk, og føler jeg kan få mer igjen for det. Så etter at man har vært igjennom dirten en stund, så kan man begynne å gjøre slikt for å virkelig få boost i resultatene.

 

Forhåpentligvis blir det swingkurs og salsa utover sesongen. Kjører en klesstil som er utrolig kongruent med feks show-swing dansere, så det hadde på en måte blitt prikken over I-en.

Lenke til kommentar

Bruker dere dette kun for damer? Eller kan man bruke det for å bli en mer intressant og sosial person, få flere venner osv? Jeg kunne gjerne tenkt meg å fått litt høyere SV, men vet ikke helt hvordan man trener den opp, noen tips?

Endret av Tmz
Lenke til kommentar
Bruker dere dette kun for damer? Eller kan man bruke det for å bli en mer intressant og sosial person, få flere venner osv? Jeg kunne gjerne tenkt meg å fått litt høyere SV, men vet ikke helt hvordan man trener den opp, noen tips?

 

Sånn jeg har forstått det hjelper PUA'ingen på omtrent alle sosiale sider ved deg som person, inkludert arbeidsliv osv. Alltid en fordel å kunne få folk til å like deg, pluss å være selvsikker.

 

Jeg har ihvertfall merket selv etter å ha lest en del + testet ut en del i praktisk at det har hjulpet meg å få bedre selvtillit generellt. Kan anbefale alle å skaffe seg en grunnleggende forståelse bak sosialdynamikk, ikke nødvendigvis kun med fokus på sjekking. :)

Lenke til kommentar
Bruker dere dette kun for damer? Eller kan man bruke det for å bli en mer intressant og sosial person, få flere venner osv? Jeg kunne gjerne tenkt meg å fått litt høyere SV, men vet ikke helt hvordan man trener den opp, noen tips?

Sånn jeg har forstått det hjelper PUA'ingen på omtrent alle sosiale sider ved deg som person, inkludert arbeidsliv osv. Alltid en fordel å kunne få folk til å like deg, pluss å være selvsikker.

Venner, arbeidsintervju, trivsel med seg selv (!), samt omtrent alle sosiale situasjoner blir forbedret når du legger litt innsats i det. Kan ikke si nei takk til å gi dét et forsøk ;)
Lenke til kommentar
Har det skjedd at dere har bare fått en kald skulder uansett hvor mye dere prøvde? Det virker ut som i teorien så skal en pua sjarmere i senk hvem som helst. Eller er det bare meg som har misforstått?

 

Tidlig så.

 

Nå om dagen klarer jeg å hooke ca hvert eneste set. Med mindre de feks stresser som faen for å nå ølsalget, må ut av klubben pga at katten døde etc... You get the point.

Men hvert set hooker (Altså de vil ha meg der mer enn de vil jeg skal dra), så det er jo mulig.

 

PUM også har en helt SYK sexual hook-rate. Mannen klarte jo pokkern meg 5-4-5 nå for noen uker siden.

 

5 sets, 5 lays.

 

Iflg mystery så kvalifiserer det til mPUA tittel. Dog vi hadde bestemt for en stund siden at han fortjente den tittelen.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
PUA, hva blir nedre aldersgrense for en evt. bootcamp? :p

 

Nedre aldersgrense blir 18 år. Hvertfall på en bootcamp som går over en helg, siden vi vil dra ut i felt med elevene.

 

Jeg skal også ha et seminar neste helg, så vi kommer til og tilby mer enn bare bootcamps. Blandt annet 1-on-1's.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...