Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Står på snowboard, så har prøvd med noen "bli med i bakken?", men det har vært null respons fra alle jeg har prøvd. Kanskje de syns jeg ser helt jævlig ut, hahahaha :D

Men det ikke lett, syns jeg, med tanke tinder. Liker ikke at det skal være så mye "regler" og dritt, vil helst bare si det jeg føler for. Det er også vanskelig å føre en samtale på tinder, samtlige jenter jeg faktisk har fått kontakt med må jeg skrive til først, hver dag, hvis ikke så hører jeg aldri noe i fra de igjen. Jeg begynner å bli tom for ting å si når jeg må atter en gang starte den samme samtalen på nytt hver dag med samme jenta, så da blir det fort tomt det jeg kommer med også. "Hvordan går det" med svaret "bra" tilbake. Det er liksom håpløst, det gir meg ingenting å gå på fra der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig enig med folk i at man bør unngå den lange samtalen på tinder. Men man trenger ikke gå RETT på den "skal vi møtes?" heller. Det som har funket for meg er å kommentere enten bildene deres eller profilteksten i det jeg starter samtalen, for eksempel: "Jeg er også hundeelsker! Hvilken rase er det du har?" eller "Veldig fint bilde nr 2, er du alltid så brun?". Flåsete eksempler, men poenget er at man må tilpasse dette til seg selv og den andre personen ikke sant, men vise interesse. Og så, etter samtalen har hatt sin "peak" helt i starten, pleier jeg å si "Du jeg liker ikke så godt å prate på tinder, kunne jeg fått nr ditt eller adde på facebook?" Om hun da sier ja vet jeg at hun er interessert i et møte, og jeg vet også at om selv om vi ikke får til å avtale noe med en gang, så går jeg ikke tapt i havet av matches hun har på tinder. Så avslutter jeg gjerne samtalen på tinder og neste gang jeg tar kontakt er det på fb/sms hvor jeg spør (eller helst foreslår noe spesifikt) angående et fysisk møte. Som oftest er dette snakk om pils på kveldstid i trygge omgivelser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trenger litt råd fra dere herrer. Skal ut med en interest seinere. Da vi avtalte tidspunkt for henting spurte hun om jeg anså dette som en date. Der svarte jeg kontant nei, for jeg liker ikke å bruke begrepet "date". Hun anså heller ikke dette som en date. Jeg klarer ikke å slutte med overtolkinga. Vanligvis ville jeg bare tenkt at hun ikke er interessert, men ut fra signalene hun har sendt, så virker det hele som en test av shieldet hennes. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Trenger litt råd fra dere herrer. Skal ut med en interest seinere. Da vi avtalte tidspunkt for henting spurte hun om jeg anså dette som en date. Der svarte jeg kontant nei, for jeg liker ikke å bruke begrepet "date". Hun anså heller ikke dette som en date. Jeg klarer ikke å slutte med overtolkinga. Vanligvis ville jeg bare tenkt at hun ikke er interessert, men ut fra signalene hun har sendt, så virker det hele som en test av shieldet hennes. Hva tror dere?

Så dere er to venner som skal møtes for å spille Ludo?

Test av shieldet hennes? Dafuck? :)

Jeg er kanskje ikke spesielt glad i ordet 'date' selv, uten at jeg har noe spesielt i mot det, men i denne sammenhengen er det selvsagt en tabbe å si at du ikke ser på det som en date.

Hvorfor? Fordi du mer eller mindre ikke tør å fortelle henne at du har en seksuell interesse av henne. Leser jeg rett mellom linjene så gjør du kanskje heller ikke noen fremstøt på 'daten'. Hello friend zone...

Eller tar jeg feil? ;)

Lenke til kommentar

Hei !

Kjenner til daygame ja. Hvordan kan jeg kontakte deg, hadde vært sykt morsomt å få til noe.

Hei! Få til hva da? :D

Jeg er dessverre ikke så hypp på å møte andre for å gå rundt og sjekke om det var det du tenkte. Er ikke en typisk PUA-dude. Bare ganske frempå og glad i damer.

Har forøvrig hatt et par nesten-situasjoner på åpen gaten siden sist, men nøler fortsatt. Man må egentlig handle veldig raskt i slike situasjoner. Nesten som på refleks. Så man må være forberedt: Se jente --> Bam --> Si hei eller gå bort.

Anonymous poster hash: 5e364...07f

Lenke til kommentar

Jeg har det siste året klart å finne en del mer selvrespekt, og det har løsnet en del på damefronten. Fått 3 jenter siste året, fra 0 tidligere noensinne. Dette har vært jenter jeg har møtt via studentforeninger, og invitert med på date til tross for at det ikke føltes som noen voldsom glød. Har overrasket meg selv med at dem ikke var vanskelige å få til sengs, så lenge man tør å prøve seg. Håpte sågår den siste skulle bli langvarig forhold, men etter 4 måneder fikk hun kalde føtter.

Har 2 spørsmål.

1: Hva er typiske grunner til at noen plutselig trekker seg tilbake etter flere måneder, kutter all kontakt? (Mulig feil sted å spør)

2. Nå som jeg er singel igjen, ønsker jeg gjerne å lære få jenter på fest/byen. Dette uten å måtte gå omveien om én eller to dates i forkant, for så å invitere henne hjem. Hva er gode tips for å få jenter på fest, hvordan skiller dette seg fra klassiske dates? (Føler veldig på det at alle gutta på fest vil ha med seg hu fine, og blir psyket ut, har ikke 100% selvtillit nemlig)

Anonymous poster hash: 43344...15a
Lenke til kommentar

Snu på det. La oss si at du er den mannen med høyst verdi i et rom. Det er 3 jenter som vil ha deg til sengs. Du har ikke noe voldsomt behov for å gå hjem med noen av dem, da du kan få deg et ligg når som helst, med hvem som helst.

Den ene jenta er smått innpåsliten, forteller deg hvor kul du er, og skryter av jobben sin. Den andre jenta er ikke like fin, men er morsom. Hun er dog høylytt og skal ha alle sin oppmerksomhet. Hun avbryter andre, og får litt for mye å drikke i løpet av kvelden. Den tredje jenta er normalt pen, dere hilset når dere tidligere ankom festen, og hun sitter nå og ler og har det morsomt med venner på et annet bord. Hun er ute for å ha en god kveld, og tenker ikke særlig på hvor kvelden ender.

Hvem har størst sjans for å få deg?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så dere er to venner som skal møtes for å spille Ludo?

Test av shieldet hennes? Dafuck? :)

Jeg er kanskje ikke spesielt glad i ordet 'date' selv, uten at jeg har noe spesielt i mot det, men i denne sammenhengen er det selvsagt en tabbe å si at du ikke ser på det som en date.

Hvorfor? Fordi du mer eller mindre ikke tør å fortelle henne at du har en seksuell interesse av henne. Leser jeg rett mellom linjene så gjør du kanskje heller ikke noen fremstøt på 'daten'. Hello friend zone...

Eller tar jeg feil? ;)

haha å svare kontant, nei var vel en buzzkiller eller? Selfølgelig måtte hun da si at det ikke var en date for å ikke virke for frempå.

Det er sikkert en liten test ute å går (bevisst eller ikke), men du kunne jo svart " ja, en date som i at vi skal ut på eventyr ;)" 

Det kan tolkes på mange måter og gjør at du slipper unna å svare ja eller nei, men fortsatt hinter du til at det er noe på gang mellom dere, men hun er heller ikke sikker på hva du mener. #themindgamesarereal

Endret av insomeseriousproblems
Lenke til kommentar

Snu på det. La oss si at du er den mannen med høyst verdi i et rom. Det er 3 jenter som vil ha deg til sengs. Du har ikke noe voldsomt behov for å gå hjem med noen av dem, da du kan få deg et ligg når som helst, med hvem som helst.

Den ene jenta er smått innpåsliten, forteller deg hvor kul du er, og skryter av jobben sin. Den andre jenta er ikke like fin, men er morsom. Hun er dog høylytt og skal ha alle sin oppmerksomhet. Hun avbryter andre, og får litt for mye å drikke i løpet av kvelden. Den tredje jenta er normalt pen, dere hilset når dere tidligere ankom festen, og hun sitter nå og ler og har det morsomt med venner på et annet bord. Hun er ute for å ha en god kveld, og tenker ikke særlig på hvor kvelden ender.

Hvem har størst sjans for å få deg?

jeg liker dette. gjorde alt åpenbart. bra svar

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

La oss si at du er den mannen med høyst verdi i et rom. 

Lol...

Du har ikke noe voldsomt behov for å gå hjem med noen av dem, da du kan få deg et ligg når som helst, med hvem som helst.

Snakker du om Brad Pitt eller tilsvarende? 

Den tredje jenta er normalt pen, dere hilset når dere tidligere ankom festen, og hun sitter nå og ler og har det morsomt med venner på et annet bord. 

Hun høres potensielt kjedelig ut.

Noe sier meg at hun høylytte og morsomme er et bedre ligg. :D

Lenke til kommentar

Hva med hu fjerde jenta da? Morsom og prate med, dere klikker godt, hu er morsom og tar seg selv ganske uhøytidelig. Hu gir deg noen små signaler, men du er ikke sikker. Hun virrer rundt i lokalet, men setter seg ned ved din side når det tilfeldigvis er en ledig plass der.

Er iaf hu jeg faller for hver gang ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva med hu fjerde jenta da? Morsom og prate med, dere klikker godt, hu er morsom og tar seg selv ganske uhøytidelig. Hu gir deg noen små signaler, men du er ikke sikker. Hun virrer rundt i lokalet, men setter seg ned ved din side når det tilfeldigvis er en ledig plass der.

Er iaf hu jeg faller for hver gang ;)

Dette kan da jo definitivt være den tredje jenta :)

Lenke til kommentar

Aah, da var et to år langt fuckfriend-forhold over, og jeg føler meg litt tom. Innser nå at jeg nok hadde sterkere følelser for ham enn jeg ville innrømme, så er jo greit at det er tok slutt nå, for det måtte det gjøre en gang, men jeg sitter med følelsen at jeg aldri kommer til å ha så god sex igjen. Vi møttes for siste gang i helga, og lørdag morgen sa han at det ikke kan bli noe mer fysisk mellom oss, noe jeg innerst inne var fullt klar over selv og bare ventet på at skulle komme. 

Er vel greit å bare holde seg litt unna datingverdenen for en stund fremover. 

Anonymous poster hash: ab5e9...4de
Lenke til kommentar

(...) jeg føler meg litt tom.(...)

I see what you didn't really intend to do there!

Hahaha! Good one! Den så jeg ikke :p 

Nå er det skikkelig rart her da. Vi kommer sannsynligvis til å være i samme by i samme land i mai, og han sendte meg nå melding om at han gjerne vil møtes for en øl eller fler og samtale da. Det er sex vi må slutte med. Vi kan gjerne treffes når vi er i samme by, sa han. Han sa at han gjerne vil tilbake til start da vi ikke kjente hverandre og bare hadde bra samtale uten at det var masse mer, og holde det der. 

Jeg ser for meg at dette KAN bli litt vanskelig, men jeg har på følelsen at om vi er i samme by i mai og han ber meg med ut, så kommer jeg til å slite med å si nei.

Lenke til kommentar

Nå er det skikkelig rart her da. Vi kommer sannsynligvis til å være i samme by i samme land i mai, og han sendte meg nå melding om at han gjerne vil møtes for en øl eller fler og samtale da. Det er sex vi må slutte med. Vi kan gjerne treffes når vi er i samme by, sa han. Han sa at han gjerne vil tilbake til start da vi ikke kjente hverandre og bare hadde bra samtale uten at det var masse mer, og holde det der. 

Jeg ser for meg at dette KAN bli litt vanskelig, men jeg har på følelsen at om vi er i samme by i mai og han ber meg med ut, så kommer jeg til å slite med å si nei.

Du hadde en fuckfriend i et annet land? Nice!

For hva det er verdt så ville jeg anbefale deg å holde deg unna. Gjøre et rent brudd fra han, for å la følelsene dine dempe seg i fred og ro.

Lenke til kommentar

Du hadde en fuckfriend i et annet land? Nice!

For hva det er verdt så ville jeg anbefale deg å holde deg unna. Gjøre et rent brudd fra han, for å la følelsene dine dempe seg i fred og ro.

Jeg bor i et land, han bor i et annet land, og vi møttes første gang i et tredje land. Vi har hittil møttes for sex i alle disse tre landene. Vi reiser begge mye i disse landene (pga jobb og studier), og har prøvd å møtes når vi kan.

Ja, jeg vet at jeg bør holde meg unna, men problemet er at vi driver med noe av det samme, som er et svært lite felt, og da møtes vi garantert en eller annen gang uansett. Men den ølen, hah. Hadde jeg hatt fornuft når det gjaldt denne mannen, hadde jeg bare dratt hjem den kvelden vi møttes og ikke latt det bli noe i det hele tatt, men så er det en ganske stor del av meg som bare gjør akkurat det jeg har lyst til uten å tenke på konsekvenser. 

Kompliserte greier.

Får la alt sånt ligge en stund og finne meg en rebound, som sannsynligvis skuffer og får meg til å føle meg horete etter norsk forumstandard. Back to Tinder!

Lenke til kommentar

Jeg bor i et land, han bor i et annet land, og vi møttes første gang i et tredje land. Vi har hittil møttes for sex i alle disse tre landene. Vi reiser begge mye i disse landene (pga jobb og studier), og har prøvd å møtes når vi kan.

Ja, jeg vet at jeg bør holde meg unna, men problemet er at vi driver med noe av det samme, som er et svært lite felt, og da møtes vi garantert en eller annen gang uansett. Men den ølen, hah. Hadde jeg hatt fornuft når det gjaldt denne mannen, hadde jeg bare dratt hjem den kvelden vi møttes og ikke latt det bli noe i det hele tatt, men så er det en ganske stor del av meg som bare gjør akkurat det jeg har lyst til uten å tenke på konsekvenser. 

Kompliserte greier.

Får la alt sånt ligge en stund og finne meg en rebound, som sannsynligvis skuffer og får meg til å føle meg horete etter norsk forumstandard. Back to Tinder!

Skjønner, skjønner.

For hva det er verdt (mye, antakeligvis - vi anonyme nettforumtroll innehar enorme mengder visdom) så vil jeg anbefale deg å huske på at du har fått mye godt (wink wink, nudge nudge) ut av dette forholdet. Det er lett å legge vekt på den kjipe følelsen nå, men husk også på det gode.

Nå er det jo begrenset i hvilken grad vi styrer våre følelser. Men det er ingen grunn til at du skal føle deg horete (som jeg antar var med negative konnotasjoner) for å ha reboundsex. Eller sex generelt. Sex er gøy - slå deg løs!

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål. På butikken her for en god del dager siden var det en fyr som glodde noe helt vanvittig på meg. Jeg kjente det liksom på meg hvor mye han stirret, jeg møtte blikket hans noen få ganger men viket fort (er ganske usikker på meg selv, øyekontakt er skummelt, hehe). Tenkte at kanskje det er JEG som stirrer, men nei, jeg la jo ikke merke til han før jeg hadde på følelsen at han glodde på meg. Gikk bakom en reol og gjemte meg litt, kom frem igjen og da sto han fortsatt å så etter meg og smilte til (sannsynligvis) kompisen sin, pratet med han og kompisen hans snudde seg og så på meg også.... Og smilte.... Jeg ble dødsflau og gjemte meg igjen og kom ikke frem før jeg var sikker på at de hadde gått. Det gjentok seg flere ganger at han kompisen snudde seg også. Gjennom hele handlingsforløpet her sto jeg ikke i ro altså, men så på ting i hyllene og handlet som normale folk.......... 

Hvorfor tror dere han/de glodde på meg, helt ærlig? Jeg var kledd i tights og en sånn tynn, svart treningsjakke og jeg hadde ikke sminke meg og gikk med briller. Håret rufsete til nesten alle kanter og i hestehale. Er lubben... :( Er så redd for at jeg ble gjort narr av og har ikke turt å gå i tights siden. Huff..  

Anonymous poster hash: cbd32...610
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...