Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Mener nok mer som du sier, blander personer med høy SV med klysete sosser som tror de er guds gave..

 

Ut i fra hvordan du ser på sosialverdi så er jo dette bare positivt.. er nok bare jeg som ikke helt var klar over "definisjonen", og har man da høy sosialverdi så vil jo dette være attraktivt.. Kjenner meg selv igjen i de punktene du nevner..

 

Beklager, my mix:) Skulle ha undersøkt litt mer ang sosialverdi før jeg uttalte meg..

 

No stress ;)

 

Det er veldig vanlig at slike ting kan mistolkes.

 

Topicus my man! Kult at du tok deg turen inn hit ;)

 

I kveld blir awesome.

Sitter nå hos topicus og spiller guitar hero og pumper state. Tar meg et par pils og koser meg. Stakkars PUM må jobbe i kveld, så han får vi ikke møtt før utover kvelden.

I morgen er det Day2 på meg fra en tidligere sarge, så jeg har nok å sette fingra i helga.

 

Have fun

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker at i det siste har jeg blitt mer alpha male enn det jeg har vært før og jeg kan ærlig si at jentene jeg kjenner fra før har begynt å merke det. En av dem jeg hadde noe på gang med før, som jeg endte opp i LJBF sonen med har blitt mer aktiv i å henge med meg vær gang hun er tilbake i hjembyen (studerer i oslo). Forrige uke så sa hun at hun aldri sett meg være så.. the man. :D Var uber confidence boost når hun sa det.

Lenke til kommentar

Trening, deff og maraton sex herfra :)

Dog med to faste FBs

 

Kan ikke gå ut på utesteder og slikt, da lunta er kanskje litt vel kort nå + at jeg på ingen måte kan drikke alkhol. Dette har gjort at jeg har et nettdate og en date med en venninne av en tidligere FB denne uken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har hatt swingkurs på skolen og synes fortsatt det er helt latterlig. Men at det drar damer i Trøndelag er vel ingen hemmelighet.

Lenke til kommentar

Liker å danse swing jeg. Og som oftest blir kvinnfolka begeistra over at jeg ber dem ut på gulvet selv når det er country og dansebandmusikk fra høytallerene. Skal sies at jeg bor på bygda og sånt skjer minst en gang i måneden

 

Skal skrive et lite referat fra min helg imorra, gikk faktisk ganske greit til å være første gangen jeg prøvde PU i praksis

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nei, jentene er kjekke de. Min holdning til swing er en god blanding av eget nulltalent og musikken som spilles i bakgrunnen. Jeg er kanskje dum sånn sett, for jeg har ikke tall på hvor mange lokale jenter som faller som fluer for swingkarer. Det er helt klart en fordel å kunne for de som ønsker å få seg noe her, uten i det hele tatt si noe :wee:

Lenke til kommentar

Brabra :p Min erfaring er også at mange jenter lett sjarmeres av det. I ekte PUAstil så er det jo lett å isolere også etter man er så svett og varm at man bare _må_ gå ut, ta litt frisk luft, og snakke om hvor vanvittig flinke man er til å danse!

Lenke til kommentar

Visdomsord fra Dahle:

 

Jenter kommer i stim, og det er bare skikkelige fiskere som takler dette. Dyktige fiskere følger stimen og sørger for å være midt i den til enhver tid, mens amatørene sitter med floke på snella og lurer på hva som skjedde når stimen hadde passert.

Lenke til kommentar

Hehe!

 

Nok en gang smiler jeg etter og ha lest litt i denne tråden :)

 

Men, ikke nødvendivis dansestilen swing, men det og svinge damer litt rundt er jo bare bra. Viser at man ikke er redd for og lede, det som er greia. Mannen skal jo lede det meste, gjerne fra start til slutt.

Be the alpha male!

 

Jeg kan ikke danse (ble skikkelig "banka" av PUA i danse konk i helga), men det bryr jeg meg ikke om. So: Have fun, go mad!

Endret av Pick-Up-Master
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Visdomsord fra Dahle:

 

Jenter kommer i stim, og det er bare skikkelige fiskere som takler dette. Dyktige fiskere følger stimen og sørger for å være midt i den til enhver tid, mens amatørene sitter med floke på snella og lurer på hva som skjedde når stimen hadde passert.

 

Hvis jenter kommer i stim så er det jo forholdsvis enkelt for hvem som helst å få seg minst et napp. Det er tross alt i stim fisken biter :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...