Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer jo litt ann på hvilken frame man har i forholdet. Om framen er slik at "vi skal kun ha sex med hverandre, men ikke noe mer" så kan man se på det som noe negativt hvis hun puler rundt.

 

Personlig har jeg totalt åpne forhold med mine FB's, og det kunne ikke brydd meg mindre i ryggen om de puler rundt. Ironisk nok ender det med at de stort sett kun puler på meg

Lenke til kommentar

Må dere slutte å diskutere personer og andre surreting da.

 

Selv skal jeg prøve ut litt av dette i helga, skal sies at vennene mine alltid viser seg å være AMOGsene fra helvete, men etter litt råd så skal jeg vel lure meg fra dem. Er egentlig en jævel til å åpne, men fortsette klarer jeg ikke særlig bra. Til slutt pleier jeg bare å gå uten å close fordi jeg nærmest kjeder meg. Trenger nok bare litt øvelse til, har merket jeg har blitt flinkere til å pushe samtaler til vanlig også så dette går nok fint. Har heldigvis mye selvironi og tar ikke megselv høytidelig. Det hjelper nok på om jeg blir avvist^^

 

En ting jeg ikke har fått helt med meg er detta med å være i state? Kunne jeg fått en kort oppsummering av akkurat det?

Lenke til kommentar
Må dere slutte å diskutere personer og andre surreting da.

 

Selv skal jeg prøve ut litt av dette i helga, skal sies at vennene mine alltid viser seg å være AMOGsene fra helvete, men etter litt råd så skal jeg vel lure meg fra dem. Er egentlig en jævel til å åpne, men fortsette klarer jeg ikke særlig bra. Til slutt pleier jeg bare å gå uten å close fordi jeg nærmest kjeder meg. Trenger nok bare litt øvelse til, har merket jeg har blitt flinkere til å pushe samtaler til vanlig også så dette går nok fint. Har heldigvis mye selvironi og tar ikke megselv høytidelig. Det hjelper nok på om jeg blir avvist^^

 

En ting jeg ikke har fått helt med meg er detta med å være i state? Kunne jeg fått en kort oppsummering av akkurat det?

 

Sure.

 

Men først en liten ting:

 

Hvis du noen gang går "tom" for ting å si, så si dette:

 

Jeg og en venninde diskuterte i dag, og ble enige om at damer stort sett har lite peiling på sex"

 

State, eller state of mind er en form for følelse, en energi du har internt. En form for lykke.

Du vet de dagene du er VIRKELIG PÅ, og alt bare flyter, du kunne ikke gitt mer faen i om dama hyler ”Du har liten pikk” ut i hele lokalet? Da er du i state.

Stort sett så er de fleste AFC’ene out of state, eller ”inside their head” som det heter. Dvs at de sitter å tenker på hva de skal si, hvordan de skal oppføre seg osv, istedenfor å bare la det flyte.

Hvordan komme out of state:

 

Sitte mye stille

 

Snakke game in-field med wings

 

Analysere

 

 

Hvordan komme I state:

 

Fysisk bevegelse (Gjett EN gang hvorfor jenter bare ”mååå” danse hver helg ;) )

 

Steppe ut av comfortsonen (skrik ”MY HOUSE” når du entrer utestedet og få alle til å se på deg)

 

Musikk

 

Ankring av state via for eksempel musikk

 

 

Jeg har skrevet en lengre state-post på et forum en gang. Sender deg den på PM

Lenke til kommentar

Riktig det. Det kalles ankring. Du "ankrer" en bestemt følelse (High state) til en bestemt låt. Dette kalles å "pumpe" state. booste state er hvis man feks er på et utested, er i low state, og åpner et warm-up set for å Øyeblikkelig komme i state.

 

Jeg har ankret en 5-6 sanger selv, som jeg kun trenger å høre introen på før jeg kommer i state.

Lenke til kommentar

Kan man teksten på sangen er det et stort pluss, bare å gaule ut hva det måtte være. Skifter fokus fra lytting til... ut.. luftgitar!

 

Edit: Hvorfor hører en jagerpilot på kjapp adrenalinpumpende metal før han skal ta av?

(skjerper sansene -> mer levende, bedre reaksjon/ responstid).

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar
Kan man teksten på sangen er det et stort pluss, bare å gaule ut hva det måtte være. Skifter fokus fra lytting til... ut.. luftgitar!

 

Edit: Hvorfor hører en jagerpilot på kjapp adrenalinpumpende metal før han skal ta av?

(skjerper sansene -> mer levende, bedre reaksjon/ responstid).

 

Har du kilder på dette? Skal oppgradere stateposten min og det du nevner der er genialt.

 

Har også hørt at de får en sprøyte med noe ulovlige saker for å holde de på topp

Lenke til kommentar
Kan man teksten på sangen er det et stort pluss, bare å gaule ut hva det måtte være. Skifter fokus fra lytting til... ut.. luftgitar!

 

Edit: Hvorfor hører en jagerpilot på kjapp adrenalinpumpende metal før han skal ta av?

(skjerper sansene -> mer levende, bedre reaksjon/ responstid).

Er det allment kjent at en jagerpilot hører på kjapp adrenalinpumpende metal før han skal fly?

 

Ikke missforstå, eg forstår poenget med å gjøre det og kjenner meg selv igjen i det også.

Lenke til kommentar

Kilde? et eller annet vorspiel for lenge siden, det med en sprøyte har jeg ikke hørt noe om.

 

For å ta analogien videre, en jagerpilot er helt avhengig av å ikke tenke ting igjennom, blir fort skutt ned da :grin2:

 

Edit: nomore: Om det er alment kjent vet jeg ikke, men så lenge det er plausibelt så betyr det ikke så mye, jeg synes det er en sabla god lignelse.

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar
Kilde? et eller annet vorspiel for lenge siden, det med en sprøyte har jeg ikke hørt noe om.

 

For å ta analogien videre, en jagerpilot er helt avhengig av å ikke tenke ting igjennom, blir fort skutt ned da :grin2:

 

Sprøyte? :)

 

Poenget mitt var mer at analogien din virket til å komme i fra typiske filmer som Top Gun. :)

Lenke til kommentar
Top Gun. :)

He he, huff da :idea:

 

Uansett.. hadde jeg vært jagerpilot så hadde jeg nok fulgt den klisjéen, teknisk metal = kontrollert raseri (that's the clue).

 

Hold! Hold! Bear up in thy rapture; fall not in swoon of the excellent kisses!

Harder! Hold up thyself! Lift thine head! breathe not so deep— die!

But exceed! exceed!

Strive ever to more!

Lift up thyself!

Lenke til kommentar
Vist man ikke ønsket et forhold så har man vel ingen grunn til å bitche over utroskap fra jenten sin part. ;)

 

Da skal jeg kommentere. Beklager om det fremsto som om jeg bitcha over utroskap. Jeg er nemmelig ilikehet med PUAene her inne helt enig i at drømmen om kjærlighet hører hjemme i hollywoodfilmer, og at det egentlig handler om seleksjon og sosial konkurranse.

 

Jeg har intet imot at en jente er utro mot meg, men det som er irriterende er at en eller annen faen fremstår som å ha større sosial verdi enn det jeg har. Så da gir det vann på mølla til å gjøre meg selv enda bedre.

 

Når det gjelder forhold ØNSKER ikke jeg et fast forhold over tid. Livet er et fruktfat og jeg forsyner meg mer enn gjerne av fersk fin frukt som ligger på fatet. Jeg forsyner meg RIKELIG :)

 

Og siden jeg er 35 er det kanskje bare å innse at det PUAene her inne snakker om sosial verdi har lite med penger, makt, utseende og alder å gjøre. De ser an den sosiale verdien, og akkurat nå er min SKYHØY for de damene jeg har meg med.

 

FOr 1-2 mnder siden droppa jeg en 23 år gammel fotomodell til fordel for de 4 jentene jeg har meg med nå. Dette er damer garantert de fleste hadde kappa av seg armen for å få seg med. Så hvorfor skal jeg leve ut familiedrømmen om kone, barn, rekkehus og varevogn...når jeg kan stå med Champagneglass i NY med en NY dama en gang i måneden?

 

Alle menn som er tapere på damefronten irriterer seg over menn som Petter Stordalen og Hugh Heffner, men har en drøm innerst inne å være som de. For lets face it: en mann måles hvordan han omgir seg med jentene. Der er nemmelig en grunn til at alle sukserike menn ønsker å være kompis med Hugh og gutta.

 

Dette kan være vanskelig å forstå for 18 åringer, men det er slik at selv i guttegjenger er det enkelte som har så sosial høy verdi at de blir bedt med av de andre gutta i håp om at de også kan få spise litt smuler av festmåltidet til disse småkongene.

 

Men igjen skal jeg ta tak i min alder som du sannsynligvis henger deg opp i. Her har du et bilde av meg:

http://farm3.static.flickr.com/2393/229926...05c65093f_o.jpg

 

Jeg vet jeg ikke ser ut som de fleste 35 åringer som har tapt kampen mot alderdommen. Og om du tror jeg går bort til småripsa tar du feil, det er de som tar kontakt med meg...

 

Jeg avslutter med noen velvalgte ord av mister Heffner:

Ekteskap er slutten på alt håp....

 

 

For min del vil jeg leve fremfor å dø i et forhold hvor hun daglig taper terreng...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg er nemmelig ilikehet med PUAene her inne helt enig i at drømmen om kjærlighet hører hjemme i hollywoodfilmer, og at det egentlig handler om seleksjon og sosial konkurranse.

 

Uenig. Jeg baserer logikken min på at hvis jeg tror på denne drømmen, så må det være jenter der ute som gjør det også. Jeg jager ikke drømmen, men jeg er overbevist om at den er mulig å realisere.

 

Du må ikke konkludere med at alle menn egentlig er sånn og sånn, basert på både hvordan du er og hva du har lest/erfart. Jeg har ingenting i mot at du er som du er, men du viser ganske liten forståelse for at andre kan være fullstendig annerledes.

 

Noen tror på sosial konkurranse, Darwin-prinsippet og kronisk tilbøyelighet til utroskap, mens andre setter sin lit til tvillingsjeler samt evigvarende og gjensidig kjærlighet.

Lenke til kommentar

Du må gjerne tro på en drøm og satse på at andre også drømmer om det sammen. Men når alt kommer til alt er det som det fremstår: kun en drøm.

 

Håper du ikke drømmer deg for langt bort da, for da kan oppvåkningen til virkligheten bli langt mer brutal og hard enn du hadde forestilt deg .)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ja, det er mulig det. Men jeg er villig til å ta sjansen.

 

Nå skal ikke jeg hevde at jeg er en håpløs romantiker som er på konstant søken etter "the one", men jeg liker å kjempe de såkalt "taptes" sak.

Lenke til kommentar

Må ha litt fornuftig i denne tråden også. Og siden jeg har det så sykt for jævlig bra om dagen kan jeg dele mine sjekketriks med dere andre :fun:

 

Nettdating:

 

Nettsjekking er dritviktig og det handler om å skille seg seg ut: gjerne være noe du egentlig IKKE er :) Samtidig gjelder regelen: less is more på nettsjekking sider.

 

1. Finn nettsjekkestedet du ønsker å delta på, jeg bruker www.sukkker.no

 

2. Lag en kul profil. Damene ser på bilder og leser teksten du har lagd. Matchtall og dill dall er ikke så viktig, med mindre du møter en Psyco (og de styrer du unna). Ikke brif med muskler og lag lange tekster. Det gjør at damene ikke kan skape illusjoner om deg...

 

Her er min profil:

 

Bilde:

http://farm3.static.flickr.com/2397/231600..._89c1fc5cb8.jpg

tekst:

Dahle72's beskrivelse av seg selv

Superhelt

 

Å være superhelt er ikke lett. Det er så alt for mange som hele tiden trenger min hjelp. Føler ofte at dagene ikke strekker til, selv om jeg har en evne til å være på flere steder på en gang. Ble bitt av edderkopp som liten, har vært i en kjernefysisk eksplosjon, og mine foreldre kommer fra en annen planet.

 

Kan være grønn, gul, omgitt av flammer og innta de former jeg ønsker

Dahle72's beskrivelse av sin drømmepartner

Wonderwoman!

 

Hvor er du?

Dahle72's beskrivelse av sin jobb og interesser

Alltid på jakt etter å bekjempe kriminalitet, vold og urettferdighet. Med mine superkrefter og ultrasoniske hørsel kan jeg fange opp det minste rop om hjelp.

 

3. Ikke vær overivrig. Da er du nerd. Om du tar kontakt med noen, så vær kort og ikke kom med lange avhandlinger om at hun er deilig og vakker osv. Dagbladet hadde en dritbra artikkel om at selv handikappa damer har stordraget på nettsteder (linket i denne tråden, skrevet av en pua)

 

4. Skill deg ut, svar helt i hytt og pine og ikke vis interesse. La damene jobbe for å vinne din gunst. Husk De får daglig hjerter og mails om hvor herlige de er.

 

 

 

Korte fredagstips fra meg. Nå er det helg og damene venter .)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...