Chosen_One Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Da setter du allerede en date-frame i forholdet, og det er sjeldent det fører til noe mer enn "la oss være venner". Du legger faktisk utrolig mye press på henne ved å be hun på middag. Plutselig blir det et helt annet spill for henne enn å bare ha normal fluff-talk i kassa på jobben.Ta heller å gjør litt research på henne. Finn ut hvor hun henger, med hvem, og når. Så er du der "tilfeldig" en dag. Beste måten å gli under radaren på. For da kan du fortsette den flørtete tonen dere allerede har bygget opp. MEN HUSK BERØRING! 8998624[/snapback] Synes du begynner å bli i overkant analytisk. Det er greit at du gjerne kan se sammenhenger med hvordan jenter reagerer på diverse forskjellige fremtredende måter, men det finnes intet fasitsvar på noe, og du kan aldri bli noen lærer innen dating på samme måte som en kjørelærer lærer deg å kjøre. Sånn sett er det altfor stor forskjell på det visuelle og fysiske, enn på det psykiske og underbevisste. Og jeg vet hvilken situasjon jeg er i mye bedre enn deg, og jeg vet at hvis jeg følger dine råd nå, går det "rett åt skogen", fordi jeg da endrer personlighet totalt, og ikke er "meg selv" på noen som helst måte. Du skriver mye som kan tolkes i rett retning, men når det kommer til dating er jeg sikker på én ting: Det finnes ikke noe fasitsvar på noe, bare noe som kan lede oss i rett retning. Alt skjer ved hjelp av tanker og følelser, og alle er forskjellig. Så uten å ha vært der selv, er det vanskelig å gi tips. Men en ting som i alle fall ikke hjelper er å analysere ting til dødes. Da tar jeg heller ibruk den gode gamle "prøv og feil"-metoden, lærer av den, skaffer meg erfaring og blir en god dater på den måten. Alle (...som ikke er noen Don Juan...) må gjennom det. Dette er ikke ment som destruktiv kritikk på noen måte. 9005480[/snapback] Selvsagt. Og det jeg også sier er at du må være kongruent med det du gjør. Det er kanskje det viktigste av alt. Jeg gir deg og alle andre her bare veiledning. Jeg kunne gått mye mer analytisk til verks. Og ja, det er faktisk fasitsvar i veldig mye innenfor dette emnet. Prøv og feil metoden er uansett den beste måten å lære dette på. Man kan ikke regne med suksess hver bidige gang. Men for all del. Gi meg tilbakemelding på hvordan det går. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 Helt enig i at det ikke er bra å overanalysere ting. Det er absolutt IKKE bra. Men jeg skal love deg at det finnes fasitsvar! Jenter reagerer forskjellig på det man sier og gjør, men hjernen er fortsatt den samme. Og er man god på dette, så veit man hva jeg mener. Jenter er av samme ulla hele gjengen. Det kan jeg bare si deg med en gang. Spørsmålet er om du klarer å skape nok attraction. Analysere jenta, finne ut hva som funker, få det til å funke, hvordan? Ved å tilpasse deg. Og det klarer du fint hvis du har nok kunnskap og erfaring. Som med alt annet, kunnskap er ingenting uten erfaring. For AFC's så er det vel 1 del teori av 10. Resten er fieldtesting, erfaring. EDIT: Du kan lese og lese til du blir grønn om dette. Men ingenting fungerer hvis du ikke har forstått det. Og etter å ha data en 20 jenter, da kan du begynne å kjenne deg igjen fra teorien. Oppleve at dette faktiskt er sant, og du begynner å bruke teorien for å nå målet ditt. Det er først etter hardt arbeid sukssen kommer. Og ingenting skjer over natta. 9006051[/snapback] Pokker, jeg hadde et håp om at det gjorde det. Fins det forresten noen piller man kan ta som man får kunnskapen inn, på en kjemisk måte, på en måte? 9006740[/snapback] Nope. Finnes ingen "magisk pille". eneste måten å lære det på er å prøve og feile... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 En post forsvarte ikke gjesteposting i følge reglene for slike og er slettet. Geir Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 PUA: Har du lest mystery method? Er det noen andre bøker du vil anbefale? Lenke til kommentar
magicus Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spørsmålet er: Hva er målet deres? Mitt mål er å bli lykkelig. Å sjekke opp en drøss med damer er sikkert hyggelig, spesielt for personer som har lite erfaring og dårlig dame tekke. Men "in the long run" er ikke dette noe eg gidd å holde på med. Gjør det meg lykkelig å bevisst manipulere damer i det formål å sjekke de opp? Det gir meg sikkert litt kortvarig lykke men ett forhold som er basert på manipulasjon høres ikke særlig langvarig ut for meg. Dette fremgår ekstra tydelig for meg når trådstarter sier ting som "Trofasthet er en illusjon". Og spør du meg virker store deler av det som står i denne guiden som almenn kunnskap. Oppfører du deg som en puddel blir du behandlet som en puddel og det gjelder forsåvidt i alle sammenhenger som jobb, vennekrets og familie. Og alle vet vel at en fyr som har ett stort kontaktnett, som er utadvent og sosial har en større sjanse på flest jenter enn en asosial nerd. Men jeg likte å lese denne guiden din.. du kan si eg fikk samme vibrasjon av teksten din som religiøse predikant fanatikere gir meg når de prøver å selge meg sitt religiøse budskap. Jeg ler av religiøse fanatikere og eg ler av folk som betaler penger for å gå på sjekke kurs.. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Spørsmålet er: Hva er målet deres? Mitt mål er å bli lykkelig. Å sjekke opp en drøss med damer er sikkert hyggelig, spesielt for personer som har lite erfaring og dårlig dame tekke. Men "in the long run" er ikke dette noe eg gidd å holde på med. Gjør det meg lykkelig å bevisst manipulere damer i det formål å sjekke de opp? Det gir meg sikkert litt kortvarig lykke men ett forhold som er basert på manipulasjon høres ikke særlig langvarig ut for meg. Dette fremgår ekstra tydelig for meg når trådstarter sier ting som "Trofasthet er en illusjon". Og spør du meg virker store deler av det som står i denne guiden som almenn kunnskap. Oppfører du deg som en puddel blir du behandlet som en puddel og det gjelder forsåvidt i alle sammenhenger som jobb, vennekrets og familie. Og alle vet vel at en fyr som har ett stort kontaktnett, som er utadvent og sosial har en større sjanse på flest jenter enn en asosial nerd. Men jeg likte å lese denne guiden din.. du kan si eg fikk samme vibrasjon av teksten din som religiøse predikant fanatikere gir meg når de prøver å selge meg sitt religiøse budskap. Jeg ler av religiøse fanatikere og eg ler av folk som betaler penger for å gå på sjekke kurs.. 9018198[/snapback] QFT! Temmelig enig i deg. Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 PUA: Har du lest mystery method? Er det noen andre bøker du vil anbefale? 9015133[/snapback] Ja, er også personlig venn med Mystery Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Spørsmålet er: Hva er målet deres? Mitt mål er å bli lykkelig. Å sjekke opp en drøss med damer er sikkert hyggelig, spesielt for personer som har lite erfaring og dårlig dame tekke. Men "in the long run" er ikke dette noe eg gidd å holde på med. Gjør det meg lykkelig å bevisst manipulere damer i det formål å sjekke de opp? Det gir meg sikkert litt kortvarig lykke men ett forhold som er basert på manipulasjon høres ikke særlig langvarig ut for meg. Dette fremgår ekstra tydelig for meg når trådstarter sier ting som "Trofasthet er en illusjon". Hva kaller du det da man tar med kvinnen man "vil noe med" på kino, middag, kjøper blomster, sjokkis? Faktisk så er de normale mennene mye mer manipulative enn oss. Og sjekkemarkedet ER manipulativt. Både fra kvinner og menn sin side. Det er tydelig at du ikke har så mye erfaring når du kan komme med så blåøyde uttalelser. Pick-Up-Artist Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg ler av religiøse fanatikere og eg ler av folk som betaler penger for å gå på sjekke kurs.. 9018198[/snapback] Finner noen lykke i livet sitt, så fint for dem. Ingen trenger å le av dem uansett hvor "teit" det er. Ingen trenger å le av at folk faktisk vil lære seg å møte damer, snakke med damer, utvide venninnekretsen og finne ut hvordan systemet på byen fungerer. Det er faktisk slik samfundet er i dag, det er ikke vanskelig å se når du opplever det. Det er sykt, men slik er det. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Spørsmålet er: Hva er målet deres? Mitt mål er å bli lykkelig. Å sjekke opp en drøss med damer er sikkert hyggelig, spesielt for personer som har lite erfaring og dårlig dame tekke. Men "in the long run" er ikke dette noe eg gidd å holde på med. Gjør det meg lykkelig å bevisst manipulere damer i det formål å sjekke de opp? Det gir meg sikkert litt kortvarig lykke men ett forhold som er basert på manipulasjon høres ikke særlig langvarig ut for meg. Dette fremgår ekstra tydelig for meg når trådstarter sier ting som "Trofasthet er en illusjon". Og spør du meg virker store deler av det som står i denne guiden som almenn kunnskap. Oppfører du deg som en puddel blir du behandlet som en puddel og det gjelder forsåvidt i alle sammenhenger som jobb, vennekrets og familie. Og alle vet vel at en fyr som har ett stort kontaktnett, som er utadvent og sosial har en større sjanse på flest jenter enn en asosial nerd. Men jeg likte å lese denne guiden din.. du kan si eg fikk samme vibrasjon av teksten din som religiøse predikant fanatikere gir meg når de prøver å selge meg sitt religiøse budskap. Jeg ler av religiøse fanatikere og eg ler av folk som betaler penger for å gå på sjekke kurs.. 9018198[/snapback] Tingene som vi sier er helt åpenbare etter vi har sagt det ja? Fordi dere ikke tenker over det selv. Nå har jo du nevnt de mest åpenbare tingene. Men det som er er at dette ikke er noen magisk kunst som FÅ veit om. Det er sannheten, men det er ikke mange som vet om den. Fordi de ikke har vært så mye i kontakt med jenter før og veit ikke hva de skal gjøre. Det som er så sinnsykt teit er at sånne som du kommer inn her og skriver sånn som du gjør. Hvorfor gikk du inn på denne tråden? Har du problemer med å få deg dame? Ikke? Så hva faen gjør du her da? Du kan se på dette på mange forskjellige måter. Men jeg ser hvertfall på dette som erfaring fra en person til en annen som ikke har det, slik at han kan prøve å forstå hvordan det fungerer sånn at også han skal få en mulighet! Det du gjør er å se på dette som om at man kan lære seg dette og gå på byen hver helg og alltid få med seg et knull hjem og bare pule og knulle, ta jenter så jævlig hardt hver eneste helg om ikke hver eneste dag. Om å gjøre å ha det største antallet på lista. Hadde du forresten vært på en workshop EN dag, så hadde du lært så sinnsykt mye at du kommer aldri til å ane det engang. Og å sammenligne dette med noe religiøst er bare barnslig. Her TROR vi ikke, her VET vi. Tenk deg at en ekte profesjonell PUA er Jesus. Da har vi isåfall sett Jesus opptil flere ganger og har sett han utøve MIRAKLER!! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Og sjekkemarkedet ER manipulativt. Både fra kvinner og menn sin side. Det er tydelig at du ikke har så mye erfaring når du kan komme med så blåøyde uttalelser. 9027543[/snapback] Så argumentet er at det er greit å utføre uetiske handlinger, sålenge andre også gjør det? AtW Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det som er så sinnsykt teit er at sånne som du kommer inn her og skriver sånn som du gjør. Hvorfor gikk du inn på denne tråden? Har du problemer med å få deg dame? Ikke? Så hva faen gjør du her da? Hvorfor skal ikke folk finne tråden interessant selv om de ikke har problemer med å få seg dame? Det er da svært vanlig å finne ting interessant selv om man ikke har direkte behov for informasjonen til noe konkret. Dette er ikke rette stedet om man ønsker å utbasunere sine meninger uten å bli motsagt. AtW Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Det som er så sinnsykt teit er at sånne som du kommer inn her og skriver sånn som du gjør. Hvorfor gikk du inn på denne tråden? Har du problemer med å få deg dame? Ikke? Så hva faen gjør du her da? Hvorfor skal ikke folk finne tråden interessant selv om de ikke har problemer med å få seg dame? Det er da svært vanlig å finne ting interessant selv om man ikke har direkte behov for informasjonen til noe konkret. Dette er ikke rette stedet om man ønsker å utbasunere sine meninger uten å bli motsagt. AtW 9030056[/snapback] Okei, så hvis du kommer å spør meg: "Kan jeg bruke en 16t turbo på en original manifold?" Meg: "Ja, det kan du" Du: "Nei, det går ikke!" Meg: "Hva faen vet du om det? Har du testa eller?" Det er ikke noe å diskutere! *Teskje* Denne tråden heter ikke: "Funker PU, eller ikke?". Dette er en guide, og han som har skrevet den vet hva han snakker om. Det gjør derimot ikke dere. Men meninger finnes det alltid, og de har man fått høre nok! Hva vil dere oppnå egentlig? Så, en moderator har gått off-topic, etter "reglementet" å skjønne? Endret 8. juli 2007 av Twingy Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Motytringer må være lov. Det må være lov å være kritisk uten at man skal behøve å begynne å harselere, bruke stygt språkbruk eller på andre måter drive personsak og begrunnelser for det. Dette er jo trossalt et forum, og dette er en offentlig tråd. Sålenge reply knappen er blå og aktiv, så oppfordrer jeg i likhet med moderator at alle kommer med kritiske holdepunkter. Det er lov å være skeptisk til dette. Å være skeptisk betyr ikke nødvendigvis at man ikke er interessert. Det betyr faktisk at man er interessert. Interesse for noe betyr ikke automatisk at den handler om enighet. Dette er et tema, alt rundt temaet, er interesse. Jeg foreslår av Pua får svare han kritikeren over og se hva som kommer ut av det. Endret 8. juli 2007 av Databamse Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det som er så sinnsykt teit er at sånne som du kommer inn her og skriver sånn som du gjør. Hvorfor gikk du inn på denne tråden? Har du problemer med å få deg dame? Ikke? Så hva faen gjør du her da? Hvorfor skal ikke folk finne tråden interessant selv om de ikke har problemer med å få seg dame? Det er da svært vanlig å finne ting interessant selv om man ikke har direkte behov for informasjonen til noe konkret. Dette er ikke rette stedet om man ønsker å utbasunere sine meninger uten å bli motsagt. AtW 9030056[/snapback] Okei, så hvis du kommer å spør meg: "Kan jeg bruke en 16t turbo på en original manifold?" Meg: "Ja, det kan du" Du: "Nei, det går ikke!" Meg: "Hva faen vet du om det? Har du testa eller?" Det er ikke noe å diskutere! *Teskje* Denne tråden heter ikke: "Funker PU, eller ikke?". Dette er en guide, og han som har skrevet den vet hva han snakker om. Det gjør derimot ikke dere. Men meninger finnes det alltid, og de har man fått høre nok! Hva vil dere oppnå egentlig? Så, en moderator har gått off-topic, etter "reglementet" å skjønne? 9030738[/snapback] Dette er et diskusjonsforum, der folk diskuterer det som blir sagt. Du er selv sterkt aktiv i diskusjonen, da får du tåle at andre er det også. Om du bare vil lese guiden, så stor du fritt til å holde deg til første innlegg. AtW Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Intressert er ordet her. Men når folk begynner å si at vi manipulerer jenter, så er det ikke interesse for dette det er snakk om, for da har man ikke fått med seg mye. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Intressert er ordet her. Men når folk begynner å si at vi manipulerer jenter, så er det ikke interesse for dette det er snakk om, for da har man ikke fått med seg mye. 9030813[/snapback] Nå roer vi ned her. Hvem er "vi" forresten? Når man har en sterk mening for noe, så er det interesse for emnet, uansett om man er enig eller ikke. Man ville ikke vært i tråden hvis man ikke hadde interesse for å si sin mening om emnet. Og det er jo det forumet er til for, å spre meninger. Bevisst manipulering er ikke det samme som naturlig manipulering dog. Så det er en viss forskjell mellom den manipuleringen som drives ved å bruke disse teknikkene enn den manipuleringen man har naturlig i seg. Det er vel ikke så vanskelig å forstå at, folk liker ikke tanken på å bli slike mennesker som aktivt manipulerer folk for å få en liten filleting tilbake, som et knull e.l Man skjønner jo at hvis man først begynner å manipulere folk, så fortsetter det med andre folk i hverdagen også, det er en egenskap folk ikke vil ha på seg. Sikkert derfor det er så mange kritikere her. Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Som å manipulere en arbeisgiver for å få en jobb man ønsker seg? Som å manipulere en snut for å slippe fri? .... Eller hva mener du? Vanskelig å skjønne deg. Kan du gi meg et eksempel på hva du mener er en såkalt "Teknikk"? Jeg legger ikke i mye slit når jeg snakker med en jente på byn. Jeg syns det er hyggelig/morsomt/spennende å snakke med jenter. Eneste jeg gjør er å tenke mer over hva jeg gjør og jeg analyserer, men dette går helt automatisk så ser ikke noe problem. Første gangen du skrev på et PC tastatur var det helt sikkert slitsomt og du hadde helt sikkert ikke giddi å skrivd såpass på et forum som dette. Men nå når du har skrivd såpass mye, så går det helt av seg selv uten at du trenger å tenke på hvor bokstavene er. Endret 8. juli 2007 av Twingy Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Kan du slutte å diskutere for diskusjonens skyld Twingy? TAKK! Videre innlegg som roter det til vil bli slettet. EDIT: Reaksjon på moderering gjøres på pm, ikke i aktuell tråd. Kommentering av dette innlegget vil dermed medføre sletting. Endret 8. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ah... I just had to. Manipulasjonsargumentet ja. Jeg kunne jo dratt det klassiske motargumentet og vist til alle gutta jeg ser på byen hver helg som faktisk oppfører seg som pudler og selger sjela si i håp om å få anerkjennelse, aksept og kanskje også litt sex ut av det hele under dekke av at det er "fordi de er så snille". Men, siden det tydeligvis ikke funker helt etter planen så skal jeg forsøke en litt annen vinkling. Først av alt lurer jeg litt på hvorfor mange argumenterer ut ifra hvordan verden burde være, i forhold til hvordan den faktisk er. Hvis livet hadde vært kjemisk fritt for urettferdighet og alle hadde fått sin del av kaka så hadde man kanskje sluppet alt dette, men det virker som om livet pr. definisjon er urettferdig. Personlig liker jeg tanken siden jeg da kan få livet til å jobbe litt for meg, men det er tydeligvis ikke alle som liker den. Dette leder meg inn på en side av PUA-livet som jeg syns blir litt oversett, muligens fordi det kan være vanskelig å si noe fornuftig om det. Jeg er heller ikke noen ekspert, men jeg vil likevel prøve å skrive noe vettugt om det som virkelig teller, nemlig det som foregår mellom øra dine. Nei, jeg snakker ikke om teknikker, triks og metoder, men om selvbilde, holdninger og tenkemåter - det som populært kalles "inner game". Jeg vil strekke meg så langt som til å si at hvis du bare skal fokusere på -en- ting når det gjelder damer så snu fokus mot deg selv. Det å få vekk usikkerhet og negativ tenking og blåholde på et optimistisk verdensbilde, gjerne ett som grenser til urealistisk, er det aller viktigste du kan gjøre. Jeg kommer muligens til å få bank av PUA for å si dette, men all verdens kunnskap, teknikker, triks og metoder er nærmest verdiløse hvis man ikke har et 'indre spill' som er solid nok til å bære dem til helvetes porter og tilbake. Uten den nødvendige indre styrken så er teknikker, triks og kunnskaper bare tomme skall, og man kan sjelden bygge noe varig på sandgrunn. Det er selvsagt ikke feil med kunnskap om hvordan ting fungerer eller små tjuvtriks for gitte situasjoner, men den -virkelige- kraften kommer fra et harmonisk indre, en urokkelig mental balanse, sosiale ferdigheter, gode personlige grenser og nok selvtillit. Dette er ting man har bruk for over alt i livet, ikke bare når du vil score på den heite blondina i baren på stamstedet ditt. Har man først fått bygd opp denne panser-selvtilliten så kommer også mange av de egenskapene som listes som attraktive nærmest rekende av seg selv. Listen av tiltrekkende egenskaper som kan ledes tilbake til "nok" selvtillit er ganske lang, men jeg kan nevne at man blir mer uavhengig av andres mening, at man tør å lede og ta avgjørelser, at man ikke oppfører seg som om livet er avhengig av et positivt resultat når man prøver seg på et kvinnfolk, man får en "gi faen"-holdning der man ikke er redd for å være uenig eller utfordre, man lar seg ikke umiddelbart kontrollere og lede og man er mer tilbøyelig til å kutte tråden eller gå vekk hvis man møter uakseptabel oppførsel. Koble dette opp mot de før nevnte personlige grensene, sosiale ferdighetene og den mentale balansen, samt et livsmål og gjerne litt humoristisk sans så har man en formel som øker sjansene ganske sterkt, selv om man aldri har hørt ordet 'sosialdynamikk' før. Og når det gjelder manipulasjon - hva er så manipulativt ved å bygge attraktive personlige egenskaper? Hvordan andre gjør det får være opp til dem, men det er personlige egenskaper som har vært hovedfokuset mitt siden jeg snublet over PUA-miljøet for drøye ett og et halvt år siden, så jeg stiller meg litt uforstående til alle beskyldningene om manipulasjon. Det finnes haugevis av filosofier der ute, alle med forskjellige vinklinger og metoder for å nå målet, nemlig å bedre sjansene med ei dame. Det var ei jente her inne som skrev at selvtillit er verdens mest sexy ting, og de 'skolene' jeg har vært borti har og det til felles at alle tipsene og triksene i det store og hele er kjappe og lettvinne metoder for å vise de riktige personlige egenskapene på de 30 sekundene du har til rådighet før du blir skutt ned. Det som sjelden blir nevnt utenfor miljøet, iallfall tilsynelatende, er alt arbeidet som ligger bak før du er i stand til å gjennomføre disse på en troverdig måte. Hvis du ikke faktisk har den selvtilliten du forsøker å demonstrere og status er noe du tar på deg en kveld eller to i uka så kommer du til å bli avslørt og synke som et blylodd. Gjerne før heller enn senere, med mindre målet er en ONS og du prøver å sjekke damer med 8 styre-tequila innabords eller treffer ei med VM-tittel i desperat som etter to timers samtale avslører at hun tror dere to er skapt for hverandre og ser for seg Volvo, villa og vov-vov fortere enn du kan si 'sumomus'. Så ja, man kan vel si det er en slags manipulering - av seg selv. Jeg husker første gangen jeg skulle prøve å være "Cocky & funny", noe som heller ble "weird & goofy", men likevel - det fungerte. Jeg ble inspirert til å lære mer, og selv om det var som å lære å sykle på nytt så fikk jeg til slutt fatt i prinsippene og gjorde dem til en del av meg. Det ble en masse sjelegransking ut av det hele, jeg fikk luket ut mentalt ugress jeg ikke engang visste at jeg hadde, jeg fikk den lille stemmen i bakhodet som hylte at jeg ikke kan prøve meg på den dama der til å holde kjeft og selvtilliten har kommet seg opp fra 150. etasje under jorda og opp til et nivå jeg er fornøyd med. Jeg skal glatt innrømme at jeg følte meg temmelig teit første gang jeg sto foran speilet og prøvde å overbevise meg selv om at jeg var en selvsikker mann, og jeg følte meg enda teitere da jeg ble bedt om å se for meg mitt perfekte selvbilde for så å sende det til værs, sprenge det og la millioner av kopier drysse ned over livet mitt, men igjen - det fungerte. Det fungerte faktisk så bra at jeg begynte å få komplimenter fra vilt fremmede damer for utstråligen min, jeg tok det til et nivå der jeg kunne forvente at minst ei jente tok initiativ til litt flørting i løpet av kvelden og livet ellers forandret seg fra 3000 meter hekk m/50 kilo bly på ryggen til en interessant utfordring. Skal jeg oppsummere så koker det hele ned til bedre selvtillit, mer kontroll over hva som skjer i livet mitt og en indre harmoni som har gjort meg i stand til å bygge et fullverdig liv helt for meg selv. Damer som vil inn i livet mitt må værs'god bevise at de har noe positivt å tilføre. Jeg er heller ikke redd for å stille krav eller avvise de som ikke tilfredsstiller disse, og paradoksalt nok ser det bare ut til å gjøre meg mer attraktiv. Så, gutter - blant bedre selvtillit, bedre selvkontroll, en smule svart humor og et mentalt opptak i bakhodet som kverner på at den heite brunetta som står og gnir rumpa mot låret mitt må bevise at hun har mer å fare med enn bare trynefaktor; Eksakt hvor er manipulasjonen? Jeg mener... Jeg har opplevd damer som uten videre har begynt å beinflørte med meg til tross for at det satt en på andre sida og prøvde å sjekke henne opp, jeg opplever stadig at vilt fremmede kvinnfolk tar initiativ til heftig flørting sånn ca ut av det blå og komplimentene sitter temmelig løst til tross for at jeg aldri har løftet en finger for å "sjekke" dem. Er det telepati inne i bildet kanskje? Neppe... Erfaring, nok selvtillit og alle de positive egenskapene som avles av den, selvkontroll, humor og en aura av "cool", samt en holdning som forteller at du har en jobb å gjøre hvis du skal få oppmerksomhet og respekt ut av meg - Det er her kjernen ligger, ikke i hvor mye kunnskaper du har eller hvor mange sjekketriks du kan. Det er mange kart hit og mange læremestere som viser deg totalt forskjellige veier til målet, men slik jeg ser det er det her vi alle ender. Jeg er klar over at dette ganske sikkert er selvfølgelige banaliteter som alle kjenner til, men jeg har sett nok av mannfolk hvis selvtillit har smuldret til støv i møte med ei pen jente til at jeg føler det godt kan gjentas... My $0.02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå