Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selvsagt. Legger den nok i signaturen min.

 

Har foreløpig god kontroll på prosjektet, og har gått igjennom to stk på dette forumet med "høy kompetanse" før jeg fant en god en. Som ikke henger her. Dette er grunnen til at det har tatt så lang tid.

 

Så jeg er litt skeptisk til såkalte "fagkyndige" som henger her inne.

Lenke til kommentar

Jeg nekter ingen å være skeptiske til noe eplefe.

 

Men jeg blir skeptisk når to stk "webkodere" bruker et halvt år på.... vel.... absolutt ingenting.

 

Så når jeg gikk til en annen kar, og betalte han rikelig for jobben, så tok det ikke mange dagene før førsteutkastet var klart.

 

Men uans. Vi skal ikke sitte her å diskutere webkoding.

 

 

Lenke til kommentar

Det var en kommentar til den stadige omvendingen av folk som er skeptiske, og når de fortsatt er skeptiske etter et par poster, så er de visstnok bare trangsynte og vil ikke se hvordan det kan fungere osv.

 

PUA: Ja, det skjer et eller annet med motivasjonen til webdesignere når de jobber gratis/billig. Kjenner til problemet.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_araa_*

Ble nylig introdusert for PUA, faktisk i helgen og har siden da fattet en stor interesse og facsinasjon for dette, tenk at det er mulig.. Har slukt det meste jeg har kommet over, artikler, filmer o.l. Synes det er synd at det ikke finnes noe større communities for jenter som vil dette, da det egentlig er ganske stor mangel på informasjon.. Å mannebeina er jo bra ulik oss jenter med tanke på det psykiske.. Tok meg den frihet igår å bestille meg boken til Ellen Fein "all the rules". Blir nok sikkert noe vagt i forhold til the game o.l.. Men skal da sluke de bøkerne og.. Er det ingen steder på nett som går mer på PUA for jenter..? Smiler.. Dette kan da bli morro... :D

 

Men uansett, han kompisen som introduserte meg for dette har selv med tiden fått problemer med å knytte seg på noe nivå annet enn bare en k-close aldri noe f-close.. Han kom borti dette som 15-16 åring å er nå 19.. Synes det er litt skummelt hvordan dette "leker" med mennesker og på en måte gjør de avhengig av denne bekreftelses hungeren..

Lenke til kommentar

En ting jeg er litt nysgjerrig på. Jeg har lekt en del med cold readings (vi holdt "seanser" i en park for å skremme noen fjortisser som anklagde oss for å være satanister), men jeg fatter ikke helt hvilken nytte det gjør i en sjekkesammenheng. Kan du forklare det, PUA?

Lenke til kommentar
En ting jeg er litt nysgjerrig på. Jeg har lekt en del med cold readings (vi holdt "seanser" i en park for å skremme noen fjortisser som anklagde oss for å være satanister), men jeg fatter ikke helt hvilken nytte det gjør i en sjekkesammenheng. Kan du forklare det, PUA?

 

Sure, nå driver jo jeg og skriver en artikkel om dette til siden vår, men kan ta det briefly her:

 

En cold-read er en generisk kommentar om en persons valg, verdier, personlighet etc, som gjør at han/hun føler en sterk connection med en gang. dette sparker attraction. Denne kommentaren er noe som gjelder ALLE.

 

Eksempel (Samme som sist jeg skrev om dette for noen sider tilbake)

 

"Jeg ser du er en ledertype, det er skikkelig tiltrekkende".

 

Det er noe annet enn "Fy faeeeeen å fine pupper du har".

 

Lenke til kommentar
Gjest Guest_araa_*

PUA det hadde vært supert.. Har aktivert en bruker samme som gjestenavn: araa.. Får beskjed at jeg får verken skrive i forum eller besøke brukere, så får vel justere noe instillinger.. Gidder ikke sloss med internetten min nå da den bare monger rundt :blush:

Lenke til kommentar

Men den ledertype-greien. Av coldreadings (det jeg kan) så er det mye med ansiktsuttrykk og kroppspråk man skal lese av dem og så videre. Generiske kommentarer kan jeg mistenke har lett for å treffe deg i ansiktet. Selvsagt bruker man ironi, sarkasme og ting som viser at du har litt i nøtta når man driver med PU, jeg bare ser ikke helt hvilken nytte det har med cold readings. Jaja, er visst ikke min greie, det får jeg heller overleve med.

Lenke til kommentar
Men uansett, han kompisen som introduserte meg for dette har selv med tiden fått problemer med å knytte seg på noe nivå annet enn bare en k-close aldri noe f-close.. Han kom borti dette som 15-16 åring å er nå 19.. Synes det er litt skummelt hvordan dette "leker" med mennesker og på en måte gjør de avhengig av denne bekreftelses hungeren..

 

 

Hvis han har holdt på ordentlig med dette i 4 år og aldri fått seg et ONS tror jeg det er noe han har misforstått:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...