SKAÐI Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Jeg kunne fint gjort det samme,dog ant på en litt mindre klein måte. Men da hadde jeg gjort det fordi det føles naturlig for meg, ikke fordi det inngår i rutinen til hvordan etablere kino eller hva nå enn disse PUA'sene kaller det.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det føltes ikke kleint egentlig. Det virket som det falt ganske naturlig for ham. Kan jo være at han bare er sånn generelt sett touch, og jeg er generelt sett paranoid. Får se hvordan daten i dag går. Her skal ingen komme i buksene på meg i hvert fall!!!!! (haha, sorry, dårlig humor). Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) (...) Dette er et ganske absurd spørsmål, men jeg liker ikke å bli "playet" og da begynner varselsbjellene mine å ringe. Oppfører dere dere likt når det er en date dere kun ønsker å få til sengs vs. en man ønsker å date mer seriøst? Ja, jeg oppfører meg likt. Oppsøker bevisst fysisk kontakt med de jeg er på date med - ikke nødvendigvis som et forsøk på å manipulere, men fordi jeg syns det er så mye koseligere å kunne røre og småflørte litt med de jeg er ute med. Hvor bevisst forhold jeg har til det er nok derimot litt... varierende. ...og lykke til på dagens stevnemøte Endret 8. september 2014 av Imlekk Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Er jo innlagt på psykiatrisk sykehus, så litt begrenset med hvor mye game det blir. Prøver å holde momentum oppe da. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har eg sagt at eg synes synd på akse? Hva vis denne personen ikkje ønsket noe annet enn at forholdet skulle bli bedre? Spiller ingen rolle om dama er en no-brainer eller ikkje. Har jeg sagt at jeg snakker til deg? Jeg klarer hvertfall å bruke siteringsfunksjonen når jeg snakker til noen. Lenke til kommentar
Villfaren Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Har eg sagt at eg synes synd på akse? Hva vis denne personen ikkje ønsket noe annet enn at forholdet skulle bli bedre? Spiller ingen rolle om dama er en no-brainer eller ikkje. Har jeg sagt at jeg snakker til deg? Jeg klarer hvertfall å bruke siteringsfunksjonen når jeg snakker til noen. Konstruktivt! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er jo innlagt på psykiatrisk sykehus, så litt begrenset med hvor mye game det blir. Prøver å holde momentum oppe da. Hva faen har skjedd med deg a? Skulle på bootcamp, men måtte reboote istedefor? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg darkness| Skrevet 9. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Daten i går gikk bra. Laget taco til han kom og spiste mens vi så på noe søpletv på min gigantiske 19" store PC-skjerm med ultrasuperboost-lyd. Han ble mektig imponert over både mine kokkeskills og engangsserviset jeg serverte tacoen på. Begynte rolig med å sitte i armkroken hans, før jeg etter hvert eskalerte til småklining og litt småtafsing. Jeg hadde på forhånd passet på meg å kle meg opp for anledningen, slik at det var umulig for han å motstå. Endte opp med å lure han med til køys og knulle vettet av ham i to omganger. SCORE. Jeg er så bra på dette end-game-greiene at jeg burde fått en medalje. Haha. Det er så lett å være dame. Får snøret i bånn uansett hva man gjør. Endret 9. september 2014 av darkness| 11 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ikke sikker på ironisk eller ikke... Jeg kan infomere om at jeg for andre gang dette året er megabetatt i ei jente jeg overhodet ikke har noen sjangs i helvette og bli sammen med, ser ut som det er felles nevner for meg.. Men jaja, skal nyte det så lenge det varer, deiligste dama jeg har fått til sengs i mitt liv, så konsekvenser mtp følelser osv tar jeg når den tid kommer. Får ta en bønn til GUD himself før jeg legger meg, og be han væresåsnill og la neste dame jeg faller pladask for, om være litt mer tilgjengelig for gf-matriale... Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 @Darknessj & SKADI: 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 SKAÐI: Hehehe. Var vel ikke helt sånn det var, men noe sannhet var det vel Hvorfor har du ikke sjangs til å bli sammen med denne dama da? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er jo innlagt på psykiatrisk sykehus, så litt begrenset med hvor mye game det blir. Prøver å holde momentum oppe da. Hva faen har skjedd med deg a? Skulle på bootcamp, men måtte reboote istedefor? Noe slikt ja. Er mye bedre enn Tyler, vil jeg påstå. Skal ta en bootcamp med han, så lære han opp til å bli en "natural". 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Dama flytter vekk rimelig snart, snakk om store avstander, så det er jo ikke vits i egentlig... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Det generelle svaret på spørsmålet er nei, men om en kvinne hold meg i hånda og holdt armen sin rundt livet mitt ville jeg ikke tatt det som et tegn på "jeg vil knulle". Håhå. I did call it! Bare så synd at jeg ikke klarer å lytte til min egen magefølelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 (endret) Lite avbrekk fra å kun plukke opp damer på byen, i kveld skal jeg på date Endret 10. september 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 Lite avbrekk fra å kun plukke opp damer på byen, i kveld skal jeg på date Lykke til. Har aldri plukket opp noen på byn, men datingen min har stort sett fått samme utfall som å gå på byen 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Gleder meg til å dra ut på byen igjen . Ikke mange dager/ukene igjen. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Var på byen selv i helga, masse bra damer.. Holdt det enkelt og greit og bare avslutta med "Putt ditt nr. i min telefon", fikk en på fredag og en på lørdag, så nå er det snart planlagt date med hu ene edit: De som sier alkohol ikke er veien å gå, vel i det minste littegrann må være det.. Har aldri vært mer sosialt smørt enn når jeg har fått ett par drinks innabords Endret 15. september 2014 av James Bond Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Jeg driver og sjekker opp en dude jeg egentlig ikke kjenner. Tilbydde han snapen min for å sende han noen dirtysnaps og se om interessen er der, men han driver og er skikkelig kald og stonefaced. Vanskelig å få eskalert her, kjenner jeg. Hvordan bør man gå frem når man ikke har det fysiske aspektet inni bildet? Imlekk? Tips? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Dette er ganske sprøtt: https://www.youtube.com/watch?v=bmav517MQJc 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå