Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Det trenger ikke å bli kleint så fremt man ikke våkner og ser at man har dratt med seg en burugle hjem. Ser for meg at problemet heller kan bli at dama spør om nummeret ditt etter siste økt, og forventer at du ringer henne dagen etter :p

Hilsen frøken har aldri dratt noen med seg hjem fra byen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kleineste er uten tvil når man våkner og bare "uff da...". Heldigvis ikke skjedd så ofte, men det er sykt kleint. En annen er når man har blitt med hjem til noen og de hiver deg ut midt på natta. Så står man der, nypult og "fresh" midt på natta og lurer på hvor i all verden man befinner seg før man må inn på google maps for å finne en adresse taxien kan kjøre til og håpe det ikke er alt for langt unna hjem.

Har også opplevd det motsatte av Imlekk, ble med en dame hjem også var hun dratt da jeg våkna. Skjønte virkelig ikke bæret av hvor jeg var hen, men så alikevel mitt snitt til å ta meg en dusj og plyndre kjøleskapet for cola før jeg gikk ut på gata for å orientere meg :p

Noenlunde related var da jeg tok med en dame hjem og sengeaktivitetene ikke gikk helt etter planen for noen av oss og det ble relativt kleint til slutt. Såpass at jeg la meg på sofaen i stua istedet. Jeg lovet henne før vi dro hjem at jeg skulle kjøre henne hjem dagen etter, så da var det jo svært beleilig at hun bodde nesten en times kjøretur unna meg. Tror vi utvekslet ca. 4 ord på hele turen.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Aldri hatt en klein morgen. Mulig det er fordi jeg bruker litt tid på å bli kjent med de jeg tar med meg hjem.

Det er god stemning og pannekaker på morgenen hos Akse. Når jeg tenker meg om er det egentlig rart jeg ikke har dame.

Pannekaker om morgenen? Hvor skal jeg plukke deg opp sa du?

Lenke til kommentar

Aldri hatt en klein morgen. Mulig det er fordi jeg bruker litt tid på å bli kjent med de jeg tar med meg hjem.

Det er god stemning og pannekaker på morgenen hos Akse. Når jeg tenker meg om er det egentlig rart jeg ikke har dame.

Thats the spirit :D

Det er ikke mer kleint enn man gjør det selv.

Lenke til kommentar

Det kleineste er uten tvil når man våkner og bare "uff da...". Heldigvis ikke skjedd så ofte, men det er sykt kleint. En annen er når man har blitt med hjem til noen og de hiver deg ut midt på natta. Så står man der, nypult og "fresh" midt på natta og lurer på hvor i all verden man befinner seg før man må inn på google maps for å finne en adresse taxien kan kjøre til og håpe det ikke er alt for langt unna hjem.

Har også opplevd det motsatte av Imlekk, ble med en dame hjem også var hun dratt da jeg våkna. Skjønte virkelig ikke bæret av hvor jeg var hen, men så alikevel mitt snitt til å ta meg en dusj og plyndre kjøleskapet for cola før jeg gikk ut på gata for å orientere meg :p

Noenlunde related var da jeg tok med en dame hjem og sengeaktivitetene ikke gikk helt etter planen for noen av oss og det ble relativt kleint til slutt. Såpass at jeg la meg på sofaen i stua istedet. Jeg lovet henne før vi dro hjem at jeg skulle kjøre henne hjem dagen etter, så da var det jo svært beleilig at hun bodde nesten en times kjøretur unna meg. Tror vi utvekslet ca. 4 ord på hele turen.

Som selgere kaller det. GPP, prat om ting som rett og slett ikke har noen form for fornuft.

Better learn it boy,

Lenke til kommentar

Har ingen problemer med å lire av meg GPP i timesvis, men her var det ikke noe behov fra min side å kommunisere..

Det er ikke mer kleint enn man gjør det selv.

Å det skal jeg love deg at det kan bli.

Haha, høres ut som om jeg bare har vært borti surr her. Det er jo typisk de situasjonene man husker, mens alt som går helt fint ikke er noe spennende å fortelle om :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det har seg at så mange metal heads på dette forumet skal krangle og ikke ta hint/sosiale normer.

Skjønner ihvertfall hva karakteren "Rino" i nissene på låven er bygget på.

Du har ikke sett meg, så du kan ikke si om de tar feil eller ikke.

Vettu, det her minner meg om en del jenter jeg har truffet. Hvis jeg skulle komme i skade for å si at jeg syns de er søte eller noe i den retning fikk jeg en lang regle om hvor stygge de var, og hvis man så skulle finne på å protestere hadde man gjerne en timelang diskusjon foran seg.

Det samme gjelder her, da man ikke kan styre andres personlige meninger. Du kan godt protestere, men det er som regel bortkastet energi og i verste fall framstår du som om du forsøker å styre hva andre syns om deg. Hvor godt liker du at andre forsøker å få deg til å gjøre (eller mene) noe du ikke liker?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Lurer på hvordan det har seg at så mange metal heads på dette forumet skal krangle og ikke ta hint/sosiale normer.

Skjønner ihvertfall hva karakteren "Rino" i nissene på låven er bygget på.

Du har ikke sett meg, så du kan ikke si om de tar feil eller ikke.

Vettu, det her minner meg om en del jenter jeg har truffet. Hvis jeg skulle komme i skade for å si at jeg syns de er søte eller noe i den retning fikk jeg en lang regle om hvor stygge de var, og hvis man så skulle finne på å protestere hadde man gjerne en timelang diskusjon foran seg.

Det samme gjelder her, da man ikke kan styre andres personlige meninger. Du kan godt protestere, men det er som regel bortkastet energi og i verste fall framstår du som om du forsøker å styre hva andre syns om deg. Hvor godt liker du at andre forsøker å få deg til å gjøre (eller mene) noe du ikke liker?

Ja da jada.

Lenke til kommentar

Haha, høres ut som om jeg bare har vært borti surr her. Det er jo typisk de situasjonene man husker, mens alt som går helt fint ikke er noe spennende å fortelle om :p

Neida, du er ikke alene! Er bare ingen andre som tør innrømme det ;) Jeg måtte fake skikkelig-fyllesyk da dama fortsatt lå i senga mi og ville kose kl 2 dagen etter, hu var absolutt ikke min type, men fulle meg hadde funnet ut at det var bedre og dra hu hjem, enn og dra hjem aleine..

Akse, har man sagt A må man si ??

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjenner en del studenter i byen, og tar meg en fest med dem i ny og ne.

Dro med meg en halvliter tequila på utvekslingsfest, og ble etter hvert veldig full. Gladfull.

Ei jente fra Italia som jeg har kjent en stund, som liker meg, og visa versa, men som har type, finner ut at hun skal gjøre det slutt med typen så hun kan deite meg.

Der og da brydde jeg meg ikke særlig, men jeg ser jo at hun har forventninger jeg antagelig ikke kan stille opp for nå.

Vel vel. Jeg stikker på byen alene en tur, da resten av folket på festen ikke vil ut enda. Der treffer jeg noen venner og en gammel venninne jeg ikke har sett på en stund.

Hun har greit med alkohol innabords, og komplimenterer meg veldig, hvor jeg kjenner jeg blir mindre og mindre engasjert. Hun foreslår taxi hjem til henne, men jeg sier jeg må treffe en kompis, og at vi får snakkes.

Jeg stikker tilbake til festen, hvor jeg etter en stund ender til sengs med jenta fra Italia.

Eg morsom kveld da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...