Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Jeg har lest litt her, og finner det hele veldig interressant. Problemet er at det virker for meg som om dette er til å brukes på jenter du ikke har kjennskap til fra før? Eller der dette noe jeg kan bruke på jenter jeg er på fornavn med?: ) Er 17 år, så begrenset med klubbtilgang so far, bor også i en rimelig liten by med nokså døvt uteliv. Men men, håper på tips

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Doggy dinner bowl eye look.
Hæhæ, fy faen for en måte å si at noen gjør store øyne på. Hahaha. x)

Dagens.

 

Det må nevnes at det ikke akkurat er "store øyne", og det ingen ny terminologi akkurat.. Doggy dinner bowl eye look er akkurat det det beskriver, som en hund etter neste godbit.. :innocent:

Lenke til kommentar

Har et bilde av en target for noen uker siden som gav meg ddb looket.

 

Sender det til deg på PM battone.

 

DDB er som battone sier, det samme blikket du får av dama (ubevisst) som en bikkje sikler på en matskål.

Eller som en feit unge ser på en hamburger.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
Jeg har lest litt her, og finner det hele veldig interressant. Problemet er at det virker for meg som om dette er til å brukes på jenter du ikke har kjennskap til fra før? Eller der dette noe jeg kan bruke på jenter jeg er på fornavn med?: ) Er 17 år, så begrenset med klubbtilgang so far, bor også i en rimelig liten by med nokså døvt uteliv. Men men, håper på tips

 

Snakka faktisk med en kompis om akkurat det her, hva som gjorde at vi kisscloset på fest hos folk (mao ikke på byen). Generelt fant vi ut at det hele handlet om å være mest mulig alpha, ikke være needy, være selvsikker. Med andre ord, de samme hovedprinsippine som blir nevnt i denne tråden. Vi fant ut at dette var fellesnevnere i de fleste kissclosene vi hadde hatt på fest. Merk at jeg og han er det vi kaller (oss selv) Pick Up Novices (PUN intended)

Lenke til kommentar
Gjest tjorven9

Jeg er jente og er enig i mye av det du skriver.......dog ikke alt!!

 

[Første innlegg i denne tråden. ]

 

Unødvendig sitat er redigert bort. Bruk pila øvert i sitat for å lese innlegget.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar

vet ikke nøyaktig prinsippene bak eft men det går utpå at du får frem negative følelser enten i form av minner eller beliefs og tapper på forskjellige punkter på kroppen. Det går på energi systemer og at den løser opp kortslutninger i flyten i kroppen din og ikke new age sprituelle greier som folk flest tror. Du kan forsåvidt også prøve www.puatapping.com

 

Dette i motsetning til løfter o, grønne skoger og regnbuer som eks. the secret gir går mer på dype ting. En annen skrev at han hadde drevet med dette, og da han er 22 år hadde han også 22 år med oppsamlet dritt. saktem en sikkert skjer det ting og tang og oftest uten at du er klar over det sjøl.

Endret av mennas
Lenke til kommentar

Spør du meg høres "kortslutninger i flyten i kroppen" veldig ut som noe ei gammel spåkone kunne funnet på for å prøve å lure litt mer penger ut av desperate 50-årige kjerringer. Den beste kuren er å bli fornøyd med seg selv og utvikle seg selv, og der har man mange mye bedre måter å gå frem enn å finne på ting som ikke eksisterer. Noen av de nyere RSD-artiklene har jeg vært veldig happy med :)

Lenke til kommentar
Spør du meg høres "kortslutninger i flyten i kroppen" veldig ut som noe ei gammel spåkone kunne funnet på for å prøve å lure litt mer penger ut av desperate 50-årige kjerringer. Den beste kuren er å bli fornøyd med seg selv og utvikle seg selv, og der har man mange mye bedre måter å gå frem enn å finne på ting som ikke eksisterer. Noen av de nyere RSD-artiklene har jeg vært veldig happy med :)

 

jeg spurte ikke deg, og for andre gang virker det som du driter deg ut her. gjør hva du vil vell, bli fornøyd med deg selv:)

Lenke til kommentar
vet ikke nøyaktig prinsippene bak eft men det går utpå at du får frem negative følelser enten i form av minner eller beliefs og tapper på forskjellige punkter på kroppen. Det går på energi systemer og at den løser opp kortslutninger i flyten i kroppen din og ikke new age sprituelle greier som folk flest tror. Du kan forsåvidt også prøve www.puatapping.com

 

Dette i motsetning til løfter o, grønne skoger og regnbuer som eks. the secret gir går mer på dype ting. En annen skrev at han hadde drevet med dette, og da han er 22 år hadde han også 22 år med oppsamlet dritt. saktem en sikkert skjer det ting og tang og oftest uten at du er klar over det sjøl.

 

New age eller ikke, er dette fundamentert i noe vitenskaplig, eller er det bare en tilfelig sak om "energi-baner" eller liknende? Det er jo enormt man slike forskjellige "skoler" uten et særlig godt fundament, så hva er det som gjør denne bedre?

 

AtW

Lenke til kommentar

Svarte svingende....

Leser litt nedover dette nye produktet til T Durden, fyren må jo være et geni. Eller en syk mann. Hvertfall så leser jeg nedover om dette nye produktet og kan ikke nekte for at jeg er ekstremt interessert i å bryte ned "matrixen" som han så fint skriver;

 

http://www.blueprintdecoded.com/

 

Utfra det jeg har lest fra diverse kilder må denne Durden være den mest pågangsrike, motivasjonsfulle, fokuserte og dedikerte personen i hele verden! For en fyr...

 

Testimonial: "I would say, without a doubt, take it! This is the most profound thing on ANY subject I've ever heard in my entire life so...it's absolutely amazing.

 

To live an authentic lifestyle. To really get everything you want out of life and, you know, "free yourself from the Matrix" if you want to call it that. I mean, to live a lifestyle that YOU design. An authentic one.

 

I've learned just to not seek external things to make me happy. I can get anything I want from myself and it feels great. It's amazing"

 

Vet jo at dette er reklame, men likevel...exitiiing :wow:

Endret av AzureDragon
Lenke til kommentar
vet ikke nøyaktig prinsippene bak eft men det går utpå at du får frem negative følelser enten i form av minner eller beliefs og tapper på forskjellige punkter på kroppen. Det går på energi systemer og at den løser opp kortslutninger i flyten i kroppen din og ikke new age sprituelle greier som folk flest tror. Du kan forsåvidt også prøve www.puatapping.com

 

Dette i motsetning til løfter o, grønne skoger og regnbuer som eks. the secret gir går mer på dype ting. En annen skrev at han hadde drevet med dette, og da han er 22 år hadde han også 22 år med oppsamlet dritt. saktem en sikkert skjer det ting og tang og oftest uten at du er klar over det sjøl.

 

New age eller ikke, er dette fundamentert i noe vitenskaplig, eller er det bare en tilfelig sak om "energi-baner" eller liknende? Det er jo enormt man slike forskjellige "skoler" uten et særlig godt fundament, så hva er det som gjør denne bedre?

 

AtW

 

ATWindsor, jeg tror det heller mer mot meditasjon/akupunktur og gamle østens medisinsk område. Dette med energibaner tror jeg brukes mer som forklaring på medirianer i kroppen. Dette med kortslutning er mere en analog. Ta et eksempel, har du noen gang vært i helt vanlig state og "minding you own business" da du får synet på en rålekker dame, en x eller noen kanskje holdt et foredrag forran en masse mennesker, i øyeblikket for make it or brake it og før du får reagert går kroppen i stå og du blir helt paralysert, ikke alle får dette, men med kortsletning mener craig gary som har skapt eft kortslutning i kroppens systemer. Uansett er dette temmelig nytt innenfor behandling av både fysiske og psykiske problemer, og jeg sier verken tro det eller ikke, samma pokker for meg (ikke mot deg personlig) men alle tror mainstream psykologi funker for alle ved å gå time etter time fortelle og igjennnoppleve traumaer eller en gjgeng med altvitende individer som baserer sin kompetanse på en fyr som mente vi alle ville ha sex med våres mødre og drepe våres fedre. For all del freud var et geni som skapte det hele og all kreditt til han, men tiden er kommet til å gå videre og istedenfor å fokusere bøker etter bøker på diagnosering og medisinering er det kanskje på tide å lære mer om hvordan faktisk hodet og sinnet fungerer. En wolkwagon fra krigen var kanskje genialt og det som trengtes til den perioden men ikke nødvendigvis det som er gunstig for dagens situasjon. Nlp er også ganske nyttig men 80% av det er pisspreik av folk som ikke vet hva de snakker om. De eneste 100% sikre kildene av Nlp er richard bandler, tad james, John grinder og milton h. ericksson som jeg kommer på i farta.

 

For noen hundre år siden var det 100% sikkert at jorden var flatt og alle lærte var enig i det. Under Vk2 kom Usa i ledelse fordi de tok i mot alle ideer og pioneerer som idiotiske stae europa avfeide som hykleri og fantasier, sier bare tenk dere om 200 år hva de sier om dagen "konstanserte fakta". Alle mente pu gamet var pispreik da det kom ut men her står pua som bevis på det motsatte, for alle skeptikere

Endret av mennas
Lenke til kommentar

Endelig! Endelig har jeg klart å komme til veis ende! Pløye meg gjennom disse 116 sidene! Tok bare 3 dager i godstolen foran tvn.

 

Unektelig en vanvittig artig tråd med mye bra info. Har nok som maange andre masse å hente her!

 

 

Er en utadvent seminatural som naturligvis har det konge på byen/fest. En bra utekveld resulterer som oftest gjerne i et par kclose og/eller #close, men lurer på om jeg, hvis det er målet mitt for dagen(kan jo ikke nekte for at det ofte er det når man er ute og ser mange flotte jenter:), har litt dårlig kclose til !close ratio :p Kjører dere en noe lik fremgangsmåte når dere finner ut at den griseheite jenta dere akkurat kclosa er en dere _skal_ ha med hjem?

 

 

Og når kommer denne hjemmesiden din opp PUA?

Lenke til kommentar
For noen hundre år siden var det 100% sikkert at jorden var flatt og alle lærte var enig i det.
Jeg begynner å føle meg som en kranglefant nå, men det argumentet kan man bruke om alt mulig tullball.

 

Det kan godt hende at det virker å tappe energipunkter, fjerne kortslutninger i energistrømmer, osv, men i beste fall er det en stor omvei for å få et mer solid inner game. Men jeg skal sjekke ut stoffet og se om det kanskje virker mindre som en svindel når man faktisk leser det fremfor å bare se på overskriftene :)

 

 

Kjører dere en noe lik fremgangsmåte når dere finner ut at den griseheite jenta dere akkurat kclosa er en dere _skal_ ha med hjem?
Skal ikke si at jeg er kompetent nok til å svare på det her, men du kan sjekke ut det Gunwitch har skrevet om det her.. jeg vet at han er motstander av både å date jenter og få telefonnummere.
Lenke til kommentar
vet ikke nøyaktig prinsippene bak eft men det går utpå at du får frem negative følelser enten i form av minner eller beliefs og tapper på forskjellige punkter på kroppen. Det går på energi systemer og at den løser opp kortslutninger i flyten i kroppen din og ikke new age sprituelle greier som folk flest tror. Du kan forsåvidt også prøve www.puatapping.com

 

Dette i motsetning til løfter o, grønne skoger og regnbuer som eks. the secret gir går mer på dype ting. En annen skrev at han hadde drevet med dette, og da han er 22 år hadde han også 22 år med oppsamlet dritt. saktem en sikkert skjer det ting og tang og oftest uten at du er klar over det sjøl.

 

New age eller ikke, er dette fundamentert i noe vitenskaplig, eller er det bare en tilfelig sak om "energi-baner" eller liknende? Det er jo enormt man slike forskjellige "skoler" uten et særlig godt fundament, så hva er det som gjør denne bedre?

 

AtW

 

ATWindsor, jeg tror det heller mer mot meditasjon/akupunktur og gamle østens medisinsk område. Dette med energibaner tror jeg brukes mer som forklaring på medirianer i kroppen. Dette med kortslutning er mere en analog. Ta et eksempel, har du noen gang vært i helt vanlig state og "minding you own business" da du får synet på en rålekker dame, en x eller noen kanskje holdt et foredrag forran en masse mennesker, i øyeblikket for make it or brake it og før du får reagert går kroppen i stå og du blir helt paralysert, ikke alle får dette, men med kortsletning mener craig gary som har skapt eft kortslutning i kroppens systemer. Uansett er dette temmelig nytt innenfor behandling av både fysiske og psykiske problemer, og jeg sier verken tro det eller ikke, samma pokker for meg (ikke mot deg personlig) men alle tror mainstream psykologi funker for alle ved å gå time etter time fortelle og igjennnoppleve traumaer eller en gjgeng med altvitende individer som baserer sin kompetanse på en fyr som mente vi alle ville ha sex med våres mødre og drepe våres fedre. For all del freud var et geni som skapte det hele og all kreditt til han, men tiden er kommet til å gå videre og istedenfor å fokusere bøker etter bøker på diagnosering og medisinering er det kanskje på tide å lære mer om hvordan faktisk hodet og sinnet fungerer. En wolkwagon fra krigen var kanskje genialt og det som trengtes til den perioden men ikke nødvendigvis det som er gunstig for dagens situasjon. Nlp er også ganske nyttig men 80% av det er pisspreik av folk som ikke vet hva de snakker om. De eneste 100% sikre kildene av Nlp er richard bandler, tad james, John grinder og milton h. ericksson som jeg kommer på i farta.

 

For noen hundre år siden var det 100% sikkert at jorden var flatt og alle lærte var enig i det. Under Vk2 kom Usa i ledelse fordi de tok i mot alle ideer og pioneerer som idiotiske stae europa avfeide som hykleri og fantasier, sier bare tenk dere om 200 år hva de sier om dagen "konstanserte fakta". Alle mente pu gamet var pispreik da det kom ut men her står pua som bevis på det motsatte, for alle skeptikere

 

Det er godt etablert innen den "seriøse delen" av psykologien, at freud sine teorier er mer eller mindre tøv, og at en mengde psykologiske metoder (som fortsatt brukes i dag), ikke er bedre enn kun å snakke med folk. Men det gjør ikke disse teoriene dine bedre, det gjør heller ikke "jorda er flat"-argumentet. Jeg kan si akkurat det samme for å støtte opp om enhver teori, uansett hvor far-fetched.

 

AtW

Lenke til kommentar

Satt og leste om vår tids kanskje største polfarer i lørdagens Aftenposten, Børge Ousland.. Der ble han spurt, og jeg setter det i sammenheng med ei viss bok jeg har lest og anbefalt, "The power of NOW"

 

-Hva lærte du om deg selv alene i isødet?

BO: Jeg lærte at det går an å overvinne frykt og mentale sperrer ved å ha fokus på nære små ting - og ved å gi seg selv belønning for å gjennomføre det som er planlagt. Men du må erkjenne at du har dårlige dager, og tåle å være nede i kjelleren uten å miste motet.

 

Vet ikke om BO har lest denne boka, men han beviser vel at prinsippene kan overføres til det meste, og derfor har boka relevans.

Lenke til kommentar
Kjører dere en noe lik fremgangsmåte når dere finner ut at den griseheite jenta dere akkurat kclosa er en dere _skal_ ha med hjem?

 

 

Og når kommer denne hjemmesiden din opp PUA?

 

Kjører lik fremgangsmåte på alle ja. Bare kalibrering av situasjonen avhengig av dama's relevante verdi.

 

Hjemmesiden kommer snart. Snakket med webdesigneren i går, og han har hatt datacrash. PC-en hans har nå kommet tilbake, og vi har en betaversjon oppe iløpet av uken/neste uke. Regner med et par-tre uker så er siden helt operasjonell. Det er så mye nytt som kommer opp på den siden, med mye som communityet aldri har sett før, så det kreves mye jobb med programmering, samt mye jobb bak dette for å få det til å fungere perfekt med en gang.

 

Vi starter en fullt funksjonerende side uten "this page is under construction" når du trykker på hver link.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...