Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Da vil jeg først starte innlegget med å gratulere PUM med mPUA tittelen han ble beæret i går.

 

Etter å ha observert i felt så lenge som vi har gjort nå, og mannen hooker SAMTLIGE sets, samt at damer kommer bort til meg hver bidige kveld med DDB look og sier variasjoner av:

 

"Fy faaaeeenn PUM er deilig", så syntes jeg og resten av gutta at du fortjener tittelen.

 

Gratulerer! :) Da tar vi feiremiddagen hjemme hos X på fredag!:)

 

Min torsdag-lørdag var finfin. Kan sikker skrive litt om de mest viktige eventsene som tok plass:

 

Torsdag var jeg på BI kroa. Kl nærmet seg 1 om natta og jeg tenker "faen, må på jobb om noen timer".

Stikker hjemover (gå til bislet er LANGT fra nydalen) og møter først et kvinnfolk på veien. Åpner, hooker, Drar til hun på privat nach. Glory

 

Stikker derfra etter en stund og møter nok et kvinnfolk. Åpner, Hooker, og finner ut at jeg virkelig må komme meg hjem snart, så jeg sa nei til invitasjonen om å bli med hun hjem.

 

Endte med å ta meg fri på fredagen.

 

Fredag var jeg ute med PUM og en annen wing av meg.

 

Stikkord:

 

Amoger som forsøker å bråke fordi jeg "tok dama hans"

Amoging av overnevnte

Strong frames

Sexual tension

Heftig club makeout

Isolering og Pull av hele setet

Doggy dinner bowl eye look.

 

Blir en definitivt fin FB av target fra fredag. Hun var akkurat min type

 

Lørdag var jeg ute med en student og trente han.

 

Opplevde noe ganske moro. Jeg gikk med en ganske spesiell, men fet klesstil jeg bare måtte teste ut, så jeg dro på meg massivt med oppmerksomhet.

Endte med at en fyr helte øl ned i ryggen på meg. Det var så fullt så jeg så ikke hvem det var.

Stikker så ned til utenfor dassen og banner litt, og preiker med en natural dude som stod der.

 

Meg: Faen, en eller annen gjøk helte øl nedover ryggen min.

Han: Det kan du jo bruke som sjekketriks

Meg: Selvsagt. Det hadde funka som f

Han: Hvordan da?

Meg: Det er ikke ordene du sier, men hvordan du sier det

Han: Hva sier du når du skal åpne?

Meg: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Han: Hahahaha. .No way det funker

Meg: Følg med nå

 

Kommer to-set fatty+heit venninde.

 

Meg: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hun: Skal vi sloss?

 

Lekeslossing (Ignorerer hottie helt)

 

etter en stund med bantering mell om meg og the fattie, dytta hottie henne unna unna og krevde at hun skulle introduseres til meg.

 

Sa til de at de må komme seg på dass før en av de tisser på seg, og at jeg skulle møte de oppe.

 

Snur meg og fyren står der og måper.

 

Alt i alt en kul, rolig helg.

 

 

- Pick-Up-Artist -

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tjah, du kan kjøre litt samme stilen.

* Hard to get

* Når det gjelder å åpne gutter, holder det som regel å si "hei" etterfulgt med "hvordan går det" eller noe annet enkelt.

* Vær selvsikker å vis at du er fornøyd av deg selv, de verste vi vet er jenter som går rundt og klager over utseendet sitt og diverse andre problemer, vent med det til du er gift ;)

* Vis at du har det gøy

* Social proof, snakk med alt og alle. Du vil da virke mer populær ettersom de fleste vil hilse på deg og slå av en liten prat når de møter deg.

 

Egentlig... Så kan du bare lese igjennom førstepost.

Men altså... dette med å spille hard to get... Er godt mulig det funker, det vet jeg ingenting om, men hvordan GJØRE det? Faen, skulle ønske jeg var gutt av og til, da er det liksom greit å være direkte.

Lenke til kommentar
Raven du er inner game tilhenger? Er ganske inner game junkie sjøl da jeg fant miljøet med en go del emosjonell boss. Virker du som har jobbet en del med meta-valuene dine. Var det nlp eller eft du brukte?

 

Joda, har blitt inner game-tilhenger etter hvert, siden jeg hadde min del av emosjonelt søppel å dra på da jeg begynte med PU.

Brukte en del av det som viste seg å være NLP-teknikker for å komme over en del hindere, selv om jeg på den tiden ikke visste det eller hadde den fjerneste anelse om hva det var. Det funket likevel da, selv om jeg antagelig kunne gjort mer ut av det med litt faktisk kunnskap om NLP :p

Lenke til kommentar

 

Da vil jeg først starte innlegget med å gratulere PUM med mPUA tittelen han ble beæret i går.

 

Etter å ha observert i felt så lenge som vi har gjort nå, og mannen hooker SAMTLIGE sets, samt at damer kommer bort til meg hver bidige kveld med DDB look og sier variasjoner av:

 

"Fy faaaeeenn PUM er deilig", så syntes jeg og resten av gutta at du fortjener tittelen.

 

Gratulerer! :) Da tar vi feiremiddagen hjemme hos X på fredag!:)

 

Min torsdag-lørdag var finfin. Kan sikker skrive litt om de mest viktige eventsene som tok plass:

 

Torsdag var jeg på BI kroa. Kl nærmet seg 1 om natta og jeg tenker "faen, må på jobb om noen timer".

Stikker hjemover (gå til bislet er LANGT fra nydalen) og møter først et kvinnfolk på veien. Åpner, hooker, Drar til hun på privat nach. Glory

 

Stikker derfra etter en stund og møter nok et kvinnfolk. Åpner, Hooker, og finner ut at jeg virkelig må komme meg hjem snart, så jeg sa nei til invitasjonen om å bli med hun hjem.

 

Endte med å ta meg fri på fredagen.

 

Fredag var jeg ute med PUM og en annen wing av meg.

 

Stikkord:

 

Amoger som forsøker å bråke fordi jeg "tok dama hans"

Amoging av overnevnte

Strong frames

Sexual tension

Heftig club makeout

Isolering og Pull av hele setet

Doggy dinner bowl eye look.

 

Blir en definitivt fin FB av target fra fredag. Hun var akkurat min type

 

Lørdag var jeg ute med en student og trente han.

 

Opplevde noe ganske moro. Jeg gikk med en ganske spesiell, men fet klesstil jeg bare måtte teste ut, så jeg dro på meg massivt med oppmerksomhet.

Endte med at en fyr helte øl ned i ryggen på meg. Det var så fullt så jeg så ikke hvem det var.

Stikker så ned til utenfor dassen og banner litt, og preiker med en natural dude som stod der.

 

Meg: Faen, en eller annen gjøk helte øl nedover ryggen min.

Han: Det kan du jo bruke som sjekketriks

Meg: Selvsagt. Det hadde funka som f

Han: Hvordan da?

Meg: Det er ikke ordene du sier, men hvordan du sier det

Han: Hva sier du når du skal åpne?

Meg: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Han: Hahahaha. .No way det funker

Meg: Følg med nå

 

Kommer to-set fatty+heit venninde.

 

Meg: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hun: Skal vi sloss?

 

Lekeslossing (Ignorerer hottie helt)

 

etter en stund med bantering mell om meg og the fattie, dytta hottie henne unna unna og krevde at hun skulle introduseres til meg.

 

Sa til de at de må komme seg på dass før en av de tisser på seg, og at jeg skulle møte de oppe.

 

Snur meg og fyren står der og måper.

 

Alt i alt en kul, rolig helg.

 

 

- Pick-Up-Artist -

 

 

 

Faen PUA, du får det til å virke så altfor enkelt :)

Lenke til kommentar

Folk oppfør seg som unger i barnehagen. Setter opp såkalte pua opp i skyene. Ja communitiet har et godt poeng men det er ikke at rutiner og "negs" får deg et ligg. Anbefaler de med issues eller som ikke får seg stort å sjekke ut www.emofree.com eller søke litt på nlp bøker av richard bandler på nett og prøve å få jobbet med fortiden sin istedenfor å løpe rundt på byen dritings og fortelle jenter at de liker høyre pupp mer enn venstre da dette skal visstnok komme fra et sted med høyere selvtillit.

 

Vet at noen kommer til å sjekke ut de tingene jeg anbefaler men vet også at 80% kommer droppe det, alt etter hvor motivert du er til å faktisk få gjort noe med livet ditt. Enten det eller gå rundt på byen og gi opp etter en stund dam an føler seg verre en søppel etter å ha blitt avvist og fått egoet knust, eller gå rundt i år etter år uten og komme seg stort sted med like stor approach anxeity hver gang man skal åpne et sett, eller gud forby man faktisk kommer seg et sted men sex blir heller et skryte element av sitt liv istedenfor noe å nyte.

 

valget er deres, skal dere gå rundt og være nervøs rundt folk/jenter som dere faktisk har interesse av, eller sitte forran diskusjon.no for resten av livet og innbille dere at nei dette ikke er for dere, eller skal dere faktisk gjøre no, ja hardt arbeid ikke alltid like behaglig eller ikke alltid like motiverende eller følelse av å faktisk komme et sted og faktisk rense systemet deres for ditt og faktisk se livet for gleden den er, nyte alle de små tingene og spre gleden rundt og få igjen av omverden i mangefolk, istedenfor gå rundt og bli påvirket av andres folk dritt, se verden for alle de negative tingene og påvirke andre med deres dritt.

 

ta denne posten som dere vil..

Lenke til kommentar

*Slettet av meg selv*

Følte det innlegget bare ble dårlig og feilaktig formulert.

 

Edit: Ser ut som Zethyr fikk nytte av det merkelig nok, bah når tid skal jeg lære at diskusjon.no ikke er noe god idee når man drikker? Uansett, gidder ikke skrive opp igjenn hele innlegget.

 

En liten oppsumering skader da ikke: Laila_1, det er mye lettere og være jente, dere kan få alt dere peker på. Spesielt er det lett for dere og få one night stands. Bare pushe på, vær direkte og vis at du har lyst på han. Sleng inn noen komplimenter i tillegg, men pass på å ikke boost han altfor mye, trekk deg litt unna av og til og han kommer til føle tapet og så jakte deg ned igjenn. Bruk "catstring theory" tenk deg at du er leken som katten driver å jakter på.

 

Hmmm, nå ble jo dette innlegget faktisk lengre enn det originale. Lol, nå går jeg faen meg å legger meg.

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Pussig at du mobber rutiner, men skryter av nlp..

 

Inner game er jo minst like viktig som rutiner, for jenter "lukter" det om man ikke er kongruent med det man sier. Men det er noen som trenger noen forslag til hva de kan si til de stakkars små utvalgte, helt til ting begynner å gå automagisk.

 

 

 

QBab: absolutt enig, men stort sett kun for én natt ;) Midt-på-treet-jenter virker mye mer fristende når de virkelig får hjernen til å tenke på hva man kan gjøre med dem.

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar

Takk PUA! Det er morsomt at dere velger og gi meg en slik tittel :D

 

Det er lett, det er det ingen tvil om. Man trenger ikke alltid være i state engang. Det er hvertfall noe jeg har opplevd i det siste. Vil man, så vil man og da kan få ting stoppe meg.

 

Jeg har selv funnet ut en del ting denne helgen, ting jeg lenge har visst. Men ting blir mer og mer klart for meg.

 

Føler meg i litt snakkesalig humør i dag, så kan jo dele litt fra min helg også.

 

På fredag var det klart for byen nok en gang, vors hos en kompis. Det sitter vi 5 stykker og koser oss før vi drar på byen.

Etter mye surring på byen bestemmer jeg meg for og gi en demo til en wing av meg, og ber han følge med på meg.

Snur meg mot det første kvinnfolket jeg ser og smiler til henne. Jeg ber pent om og få handa hennes (altså jeg sier: Få handa di) og hun gir den til meg. Game on.

Kort tid etterpå står vi i baren og venter på en god drink. Det ble dessverre mange god drinker på meg den kvelden, så får bare #-close fra den frøkna der.

 

Lørdags morgen er jeg sliten og våkner opp et sted jeg gjerne kunne vært foruten. Men men, en bang start på dagen. Drar så hjem og hopper i dusjen hvor jeg står i 30 minutter for og bli edru. Så sover jeg i ca 4 timer før jeg våkner til liv i igjen. Byen i dag også. Vors hos han jeg kjørte demo for i går, med litt laber stemning til og begynne med. Jeg booster folk som er der og begynner og pumpe state. Sender melding og ringer en FB som bor i en annen by. It's all good så langt og begynner og bli klar for byen. Drar på byen og hooker opp med to damer der, som hooker begge to. Kliner litt med de (snakker nå om to forskjellige set, klina ikke med to damer i samme set). Blir med på nach, men det var kjipt så jeg stakk derfra.

 

Det var min helg, kort oppsumert.

Lenke til kommentar
Pussig at du mobber rutiner, men skryter av nlp..

 

 

wtf? jeg snakker om nlp for inner game, og ikke nlp for pickup, for det er ss.

 

du snakker om inner game som noe viktig som igjen er det jeg skrev. les posten min om igjen for det virker som du prøver å diskutere rundt ting vi tilsynelatende er enige om hvis jeg fatter deg rett.

Lenke til kommentar

@Mennas:

 

Bra post. Vil absolutt anbefale alle å sjekke ut bandler.

 

Takk PUA! Det er morsomt at dere velger og gi meg en slik tittel :D

 

Det er så utrolig fortjent kompis! Satan og stolt jeg var når vi bestemte oss for å gjøre det.

 

 

Lørdags morgen er jeg sliten og våkner opp et sted jeg gjerne kunne vært foruten.

.

 

Hehe

 

Faen PUA, du får det til å virke så altfor enkelt smile.gif

Det ligger mye inner game bak dette. Det er mange som ikke helt forstår akkurat det konseptet, noe mennas også tok opp i sin post. Folk tror stort sett (noe vi kan se nok eksempler på i denne tråden) at man lærer seg en gull-linje og drar på byen og damene vannplaner av barkrakken med en gang du åpner kjeften. Det er IKKE sånn man spiller dette spillet.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke skriver ordene jeg bruker i felt i denne tråden.

Begynn å jobb innenfra og ut, kombinert med utenifra og inn, og ikke kun outer game som de fleste prioriterer.

Da vil du få en progressjon du er kongruent med, og du tar noen snarveier i veien til å bli god. Det gjør det også lettere å finne sticking points som du kan jobbe konkret mot.

Godt mulig jeg skriver en artikkel om dette senere. Men akkurat nå sitter jeg litt busy.

Endret av PUA
Lenke til kommentar
En liten oppsumering skader da ikke: Laila_1, det er mye lettere og være jente, dere kan få alt dere peker på. Spesielt er det lett for dere og få one night stands. Bare pushe på, vær direkte og vis at du har lyst på han. Sleng inn noen komplimenter i tillegg, men pass på å ikke boost han altfor mye, trekk deg litt unna av og til og han kommer til føle tapet og så jakte deg ned igjenn. Bruk "catstring theory" tenk deg at du er leken som katten driver å jakter på.

Hvis jeg virkelig kan få alt jeg peker på, så må jeg ha pekt svært utydelig så langt i mitt liv i hvertfall ;) Så akkurat det der kan jeg ikke si meg enig i, selv om jeg tror du har rett i det med one night stands. Det virker ganske greit å få seg et one night stand, men personlig må jeg si at det er noe jeg er lite interessert i. Ikke at jeg vil ha noe dønn seriøst med en gang, men har dårlig erfaring med one night stands, synes i grunn det er litt kjedelig.

Men det virker liksom som at det er gutten som skal ta initiativet, og hvis jenta gjør det kan man bli sett på som billig eller slitsom (kommer ikke helt på en bra måte si dette på). Problemet blir jo da at man går og "venter" på at noen skal ta første skritt, og det fører vel neppe noe med seg. Særlig hvis gutten er litt sjenert, og det hender jo faktisk det også ;)

Lenke til kommentar
En liten oppsumering skader da ikke: Laila_1, det er mye lettere og være jente, dere kan få alt dere peker på. Spesielt er det lett for dere og få one night stands. Bare pushe på, vær direkte og vis at du har lyst på han. Sleng inn noen komplimenter i tillegg, men pass på å ikke boost han altfor mye, trekk deg litt unna av og til og han kommer til føle tapet og så jakte deg ned igjenn. Bruk "catstring theory" tenk deg at du er leken som katten driver å jakter på.

Hvis jeg virkelig kan få alt jeg peker på, så må jeg ha pekt svært utydelig så langt i mitt liv i hvertfall ;) Så akkurat det der kan jeg ikke si meg enig i, selv om jeg tror du har rett i det med one night stands. Det virker ganske greit å få seg et one night stand, men personlig må jeg si at det er noe jeg er lite interessert i. Ikke at jeg vil ha noe dønn seriøst med en gang, men har dårlig erfaring med one night stands, synes i grunn det er litt kjedelig.

Men det virker liksom som at det er gutten som skal ta initiativet, og hvis jenta gjør det kan man bli sett på som billig eller slitsom (kommer ikke helt på en bra måte si dette på). Problemet blir jo da at man går og "venter" på at noen skal ta første skritt, og det fører vel neppe noe med seg. Særlig hvis gutten er litt sjenert, og det hender jo faktisk det også ;)

 

laila, vet ikke med de rådene du fikk der, for meg virker det desperat, lav verdi og pushy. Med å pushe på, vise mye interesse og slikt virker du desperat og har myye større sjans med å tiltrekke deg desperate, kåte idioter og i visse tilfeller tilogmed farlige typer.

 

Slike ting er krever viss selvtillit og utførelse med stil for at det skal funke med de riktige gutta som jeg antar du heller vil bli kjent med.

 

Det samme går for jenter som for gutter, inner game, les den litt lange forrige posten min, besøk den sia jeg anbefaler og prøv det ut selv om det kan virke litt far fetched. igjen som jeg nevnte tidligere alt avhenger av hvor motivert du er, ingen ser at du driver eft alene på rommet og følelsen av ubehag går over etemmelig fort.

 

Du skaper ditt eget liv som alle andre:

 

my 0,0004 cent

Lenke til kommentar
Bl.a. en "How to be a Player: Guide for Females"

 

Finnes det en sånn for gutter? Kan vel kanskje sjekke google :p

 

Edit: Fant ingenting :/ Noen som vet om en slags "guide" som inneholder det meste fra a-å? Har lest litt fra DeAngelo(tror det var det han het) men gikk lei etterhvert, men har litt lyst til og prøve på nytt. Har en anelse at dette er litt vanskelig i starten men når man får prøvd ut litt forskjellig så går det lettere eller?

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Gjest Guestafc
Det ligger mye inner game bak dette. Det er mange som ikke helt forstår akkurat det konseptet, noe mennas også tok opp i sin post. Folk tror stort sett (noe vi kan se nok eksempler på i denne tråden) at man lærer seg en gull-linje og drar på byen og damene vannplaner av barkrakken med en gang du åpner kjeften. Det er IKKE sånn man spiller dette spillet.

Dette er en av grunnene til at jeg ikke skriver ordene jeg bruker i felt i denne tråden.

Begynn å jobb innenfra og ut, kombinert med utenifra og inn, og ikke kun outer game som de fleste prioriterer.

Da vil du få en progressjon du er kongruent med, og du tar noen snarveier i veien til å bli god. Det gjør det også lettere å finne sticking points som du kan jobbe konkret mot.

Noen som kan komme med noen konkrete tips/artikler/erfaringer man kan lese for å forbedre inner game (bortsett fra bøkene som ble nevnt)? Sliter litt med dette selv, spesielt approach anxiety. Tror beste måten å overkomme det på er å få et generelt bedre inner game.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...