Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Det er sjeldent at kjæreste er en hindring når man først får en god tone med en jente.

For to uker siden var jeg på vors hvor det var sånn 70% jenter, og med en sånn fordeling blir jo guttene nesten jaktet på. Kom i kontakt med en fin jente, hadde mye kroppskontakt og bar henne rundt. Dessverre ble vorset for fragmentert og folk stakk forskjellige steder. Dagen etter fikk jeg vite at hun hadde kjæreste, men for å si det sånn, hun hadde ikke kjæreste den kvelden. Erfaringsmessig så tror jeg at jeg kunne tatt henne nokså lett, gitt at jeg fikk oss litt bort fra resten av gjengen. Hun er jo digg da, og det hadde vært gøy å se hva som skjer hvis jeg treffer henne igjen.

Error: Er man drittsekk hvis man går for jenter med type? Tja. Er det din feil når hun har en kjæreste og hun prøver seg på deg? Om du ikke sier ja så er det lett for henne å gå til en annen fyr. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg lett pult henne, men det er nå meg og mine valg.

Endret av logaritmemannen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Error: Er man drittsekk hvis man går for jenter med type? Tja. Er det din feil når hun har en kjæreste og hun prøver seg på deg? Om du ikke sier ja så er det lett for henne å gå til en annen fyr. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg lett pult henne, men det er nå meg og mine valg.

Mulig jeg er en drittsekk, men jeg har ingen moralske skrupler med å ligge med noen som er i et forhold. Det er den som er i forholdet som må bære byrden av å gjøre noe "galt". Det å jobbe aktivt med å få noen til å begå utroskap er på grensa, men dersom man ikke er den som initierer kontakt eller tar det et steg videre så mener jeg at man ikke har gjort noe galt.

Monogami er overvurdert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Mitt syn er, ha gjerne sex med hu, men for all del, invester null mer i personen. Du vet hun er villig til og være utro mot typen, aka hun er søppel som konematriale.

For et år siden var jeg i bursdagen til ei jeg hadde holdt på med litt tidligere, hun ene vennina der var helt crazy og "på" fra det første sekund.

Først etter at jeg kom ut fra badet med hun, fikk jeg vite at hun skulle gifte seg helgen etter, sært og stakkar fyr.

Lenke til kommentar

Mitt syn er, ha gjerne sex med hu, men for all del, invester null mer i personen. Du vet hun er villig til og være utro mot typen, aka hun er søppel som konematriale.

For et år siden var jeg i bursdagen til ei jeg hadde holdt på med litt tidligere, hun ene vennina der var helt crazy og "på" fra det første sekund.

Først etter at jeg kom ut fra badet med hun, fikk jeg vite at hun skulle gifte seg helgen etter, sært og stakkar fyr.

Det er litt spesielt ja..

Lenke til kommentar

Har en kompis som begynner å bli vanskelig.

Jeg har alltid vært en person som folk kommer til når det gjelder lederskap og initiativ. Kanskje en naturlig leder. Jeg har vært bevisst på dette siden barneskolen, og har undertrykt dette fordi jeg ikke ville være den som sjefet rundt på andre. Disse ble sett mye ned på og mobbet.

I dag er jeg et naturlig valg for folk på kontoret når sjefen er borte, selv om jeg på papiret bare er håndtverker, og vi har en "nestleder"/prosjektleder her.

Jeg og bestekompisen min har alltid hatt et nøytralt forhold. Jeg har aldri prøvd å styre han i noen retning, og det er vel derfor vi har vært venner hele livet. Nå de senere årene har han også funnet ut at han kan ha mer makt over mennesker, og jeg har ikke tenkt så mye på det før nå, men jeg trur faktisk han prøver å finne sin plass ovenfor meg nå.

Dette er kun noe som skjer med meg og han og kanskje med et par andre nære venner, men skjer dette i sosiale sammenhenger, så er det ikke noe god kombinasjon med tanke på å få damer.

Han har jo tidligere uttalt at "det er jo du som har draget på damer av oss i gjengen", og det er kanskje det han skal ta igjen?

Det som skjer oftest er at man sier noe, og man får bare "EPPP"!, så prøver man å snakke igjen og så kommer "EPP!" en gang til. Jeg er tålmodig og tenker at bare jeg prater lenge nok uten å bry meg, så slutter det. Fortsetter å prate, så kommer "EPEPPPEPPEPEPEPEPPPEPPEPPEPEPPEPPPP!" konstant mens jeg prøver å prate. Og så overdøver han det jeg sier med det også. Til slutt så er det bare fliring, og "neida", og så fortsetter vi å røre som før.

Men, dette er ikke noe jeg vil ha i sosiale sammenhenger når karen begynner å få mere selvtillit (noe jeg faktisk hjelper til med). For det ødelegger for begge to. Jeg trur jeg har latt det gå litt for langt med å ikke bry meg, og at jeg kanskje bør ta litt mer tak for å ikke nødvendigvis bli sjefen, men å nøytralisere dette sånn at vi kan fortsette som før.

Hvordan forholder man seg til sånne situasjoner? Og kanskje dette skjer foran noen jenter, hva i helsike skal jeg gjøre da?

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Har en kompis som begynner å bli vanskelig.

Jeg har alltid vært en person som folk kommer til når det gjelder lederskap og initiativ. Kanskje en naturlig leder. Jeg har vært bevisst på dette siden barneskolen, og har undertrykt dette fordi jeg ikke ville være den som sjefet rundt på andre. Disse ble sett mye ned på og mobbet.

I dag er jeg et naturlig valg for folk på kontoret når sjefen er borte, selv om jeg på papiret bare er håndtverker, og vi har en "nestleder"/prosjektleder her.

Jeg og bestekompisen min har alltid hatt et nøytralt forhold. Jeg har aldri prøvd å styre han i noen retning, og det er vel derfor vi har vært venner hele livet. Nå de senere årene har han også funnet ut at han kan ha mer makt over mennesker, og jeg har ikke tenkt så mye på det før nå, men jeg trur faktisk han prøver å finne sin plass ovenfor meg nå.

Dette er kun noe som skjer med meg og han og kanskje med et par andre nære venner, men skjer dette i sosiale sammenhenger, så er det ikke noe god kombinasjon med tanke på å få damer.

Han har jo tidligere uttalt at "det er jo du som har draget på damer av oss i gjengen", og det er kanskje det han skal ta igjen?

Det som skjer oftest er at man sier noe, og man får bare "EPPP"!, så prøver man å snakke igjen og så kommer "EPP!" en gang til. Jeg er tålmodig og tenker at bare jeg prater lenge nok uten å bry meg, så slutter det. Fortsetter å prate, så kommer "EPEPPPEPPEPEPEPEPPPEPPEPPEPEPPEPPPP!" konstant mens jeg prøver å prate. Og så overdøver han det jeg sier med det også. Til slutt så er det bare fliring, og "neida", og så fortsetter vi å røre som før.

Men, dette er ikke noe jeg vil ha i sosiale sammenhenger når karen begynner å få mere selvtillit (noe jeg faktisk hjelper til med). For det ødelegger for begge to. Jeg trur jeg har latt det gå litt for langt med å ikke bry meg, og at jeg kanskje bør ta litt mer tak for å ikke nødvendigvis bli sjefen, men å nøytralisere dette sånn at vi kan fortsette som før.

Hvordan forholder man seg til sånne situasjoner? Og kanskje dette skjer foran noen jenter, hva i helsike skal jeg gjøre da?

klapp til han og si holdt kjeft seriøst. Vær litt alpha!

Lenke til kommentar

Er dette her misunnelse? Jeg blir oppriktig irritert og smådeppa hver gang kompisene mine absolutt må skryte hele tiden av alle jentene de har fått med seg hjem. Spesielt siden jeg har det vanskelig med å få meg noe selv, og blir hele tiden minnet på hva jeg går glipp av. Er en som går meg litt på nervene, han har skrevet en sånn liste med alle jentene han har fått med seg hjem, og jeg er alltid den første han skal fortelle det til. Våkna til en ny melding i dag at han ikke orka å komme på universitetet fordi han hadde pult hele natta. Javel, bryr det meg? Hold kjeft! Jeg er ikke interessert, hold privatlivet ditt for deg selv.

Anonymous poster hash: 82a97...0db

hehe.

Alle liker å skryte, og de største erobringene til menn er å ha sex med damer...

Når det er sagt, var jeg i tyskland med noen kompiser for litt siden, og i Hamburg kan du pule for 50 euro...

Så jeg veit ikke, hvor stor en bedrift det er.

Har selv nesten aldri hatt sex på den måten, og når det har skjedd har det gitt meg lite, for jeg er ikke av den typen. Finnes dårlig sex for oss gutta og!!!!!

Gutter er forskjellige seg i mellom, samme med jenter. Derfor er det alltid de som puler rundt og de som ikke gjør det.

Noen puler rundt, og skryter, andre gjør det uten å skryte. Andre gjør det ikke.

Vi er bare forskjellige.

Men når vennene dine er sånn at de MÅ skryte av det til deg, høres det ut som du har venner som egentlig ikke passer så godt for deg, siden du er motsatt.

Problemet i dagens samfunn er at sexfokuset er så stort, og sex er så oppskrytt, derfor er det lett å føle seg helt utenfor hvis man hverken har ofte sex eller har god sex....

Også tror folk at de går glipp av "livet" siden de ikke har sex, og synes synd på seg selv. På den måten får man ALDRI dame...

Godt tips: begynn å trene. Desverre betyr utseende mye, jeg endte med å få mer drag på damer, få kjæreste og bli pappa etter at jeg "tok i ett tak" med treningen og den slags. Og så gikk forholdet i dass.

utseende blir altfor høyt verdsatt idag, personlige egenskaper altfor lite. Men så er det også mye dårlige folk rundtom! Pene, men dårlige.

Vi lever i et narsissistisk, selvsentrert ego-samfunn... hvor alt som betyr noe er utseende og puling. Tragisk. Derfor: synes vennene dine er tragiske.

Men det er vel aldersbetinget også.

Endret av ragge_jz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Enten det eller så ser du ut som en gresk gud. Jeg har ikke merka noe forandring på Tinder :p

Har ikke vært borti noe lignende tidligere, så jeg tipper de har gjort en forandring. Kanskje de har gjort det sånn at folk som er online samtidig vises først, og de som også har swipet deg til høyre kommer først i køen

Lenke til kommentar

Hvis du anser deg selv som en naturlig leder og ønsker å hjelpe vennen din burde du da på ingen måte ha noen problemer med å si ifra til han om at han bare ødelegger for seg selv med at alles respekt for han går til helvete.

Jeg gjorde også "EP" "EPEPEP" som du beskriver kompisen din driver med da jeg var 15 eller noe; skulle ønske noen sa ifra til meg og at jeg ikke trengte å finne ut av det selv.

Lenke til kommentar

Hvis du anser deg selv som en naturlig leder og ønsker å hjelpe vennen din burde du da på ingen måte ha noen problemer med å si ifra til han om at han bare ødelegger for seg selv med at alles respekt for han går til helvete.

Jeg gjorde også "EP" "EPEPEP" som du beskriver kompisen din driver med da jeg var 15 eller noe; skulle ønske noen sa ifra til meg og at jeg ikke trengte å finne ut av det selv.

Det er jo som jeg beskriver at jeg ikke prøver å lede vennene mine og være den som alltid må ødelegge "moroa". Man er ikke nødvendigvis en leder om man kjefter på folk btw.

Så tenkte å spørre "hva er det du driver med" i en litt seriøs tone, så får vi satse på at det holder. Eller så må jeg gå hardere til verks.

Det er jævlig irriterende når folk holder på sånn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...