Imlekk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Det var da fælt til tiltak da... Du har allerede fått en tilsvarende reaksjon av meg på noe mye kulere. Men sikkert noen andre som lever opp til forventningene. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du? Man tar Baufilen, og man sager. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hvada? http://www.youtube.com/watch?v=RtmbZnXSQ7k 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 ÅÅÅ nå ble jeg i god-humør merker jeg! We're men... Men in tights! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 To nye dates på tirsdag og onsdag. Deilig etter et par uker som har vært veldig rolige på damefronten. Men det blir litt mye vin hvis jeg skal holde på sånn, merker jeg. Haha. Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Tror jeg har to dates til uka selv, hvis jeg ikke backer ut, wææ 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Nei er du gæren. Jentene er ikke det spor bedre enn guttene. Skanksene dere plukker opp 5 på stengetid blir med nye gutter hjem hver bidige helg. Ingen har flere hakk i stolpene enn dem. Men det flagges ikke alltid like høyt. ikke kom her og vær " jomfru-R******* " og si at du ikke blir med gutter hjem fra fylla Anonymous poster hash: a428b...a70 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du? Man tar Baufilen, og man sager. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Vel, baufil skjærer kun i ên retning og vis man legger like mye trykk i begge retninger ødelegger man den i løpet av få mintter, så "bare saging" er det nå ikke men du er jente og vet selvfølgelig ikke dette Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Nei er du gæren. Jentene er ikke det spor bedre enn guttene. Skanksene dere plukker opp 5 på stengetid blir med nye gutter hjem hver bidige helg. Ingen har flere hakk i stolpene enn dem. Men det flagges ikke alltid like høyt. ikke kom her og vær " jomfru-R******* " og si at du ikke blir med gutter hjem fra fylla Anonymous poster hash: a428b...a70 Tja det har jo skjedd. Men ikke flere forskjellige hver eneste helg. Det er alltid ræva sex uansett så jeg gidder stort sett ikke bli med folk hjem om jeg blir spurt, med mindre det er noen jeg kjenner som jeg har ligget med før. Da vet jeg at jeg ikke kaster vekk tiden på elendig fyllesex med en egoist med ølpikk:) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du? Man tar Baufilen, og man sager. Det er ikke akkurat hjernekirurgi. Vel, baufil skjærer kun i ên retning og vis man legger like mye trykk i begge retninger ødelegger man den i løpet av få mintter, så "bare saging" er det nå ikke men du er jente og vet selvfølgelig ikke dette Jeg kaller dette saging. Du må gjerne kalle det kapping, skjæring eller noge annet. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Seriøst ? Kan dere ikke bare ta alt det vanvittige OT-tullet en anna plass ? Sånn at jeg ikke bare skal fyre uten og bidra til noe. 700 spenn i hårklipp og ny blazer i går, fikk vanvittig god respons av motsatt kjønn. Ble faktisk sjekket opp av tre damer, den ene var vanvittig lite attraktiv dog, og påsto jeg var cocky siden jeg ikke ville kysse henne på oppfordring. Men alt i alt, god kveld! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 700 spenn for en hårklipp?! Damn var du langhåra? (Neida! ) Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Prøvde meg på Tinder i dag. Oppdaget at den låste seg på alderen jeg hadde registrert meg med på facebook i 2007; 94 år. Whooops. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Var det mange ryper i 90 åra å spore? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Nei... Det var stort sett spenstige 18-åringer som ikke hadde satt noen øvre aldersgrense. Som allikevel er litt i grenseland for en 26-åring som meg. Reklamene jeg fikk på facebook, derimot... "modne kvinner søker menn!" Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Reklamene jeg fikk på facebook, derimot... "modne kvinner søker menn!" Rawr. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Reklamene jeg fikk på facebook, derimot... "modne kvinner søker menn!" Rawr. Nei takk til dem. Ja takk til deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå