medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Er det ikke litt flaut at det er en SÅ stor seier at dere faktisk får dere noe at dere må skrive lister og informere hele kompisgjengen? Det er jo faktisk bare sex? Like naturlig og vanlig som å spise eller drite. Hadde jentene dere ligger med visst om loggføringen hadde de ALDRI blitt med dere hjem. Endret 27. februar 2014 av medlem-124997 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hah, ciklide du er så uviten.. Menn jakter, selvfølgelig lages det hakk i sengestolpen. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg er godtroende og lever i en verden av tulipaner og såpebobler, hvor menn bare har sex med jenter de er hodestups forelsket i og aldri vil ligge med noen andre igjen. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg er godtroende og lever i en verden av tulipaner og såpebobler, hvor menn bare har sex med jenter de er hodestups forelsket i og aldri vil ligge med noen andre igjen. Jeg liker sarkasmen din. 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Hah, ciklide du er så uviten.. Menn jakter, selvfølgelig lages det hakk i sengestolpen. Du om det. Endret 27. februar 2014 av Akse 2 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) Jeg synes faktisk at ciklide er en av de klokeste jentene her jeg. Hun er alt annet enn uvitende Endret 27. februar 2014 av Zakke 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Laget en liten av noen av jentene selv, mest for å huske navnene deres igjen om jeg tilfeldigvis skulle treffe på dem riktignok. Er ekstremt dårlig på navn. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det ikke litt flaut at det er en SÅ stor seier at dere faktisk får dere noe at dere må skrive lister og informere hele kompisgjengen? Det er jo faktisk bare sex? Like naturlig og vanlig som å spise eller drite. Hadde jentene dere ligger med visst om loggføringen hadde de ALDRI blitt med dere hjem. Overrasker det deg om jeg sier at dette faktisk er ganske vanlig for jenter og? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nei er du gæren. Jentene er ikke det spor bedre enn guttene. Skanksene dere plukker opp 5 på stengetid blir med nye gutter hjem hver bidige helg. Ingen har flere hakk i stolpene enn dem. Men det flagges ikke alltid like høyt. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Mye som er skrevet her siden sist jeg skrev, men er hjemme igjen fra USA nå. Mye feil har blitt gjort, og noe må fikses. Men, hva? Alle sjekkeguruene og motivasjonsfolk generelt, snakker mye om "fear of success" og "fear of rejection". Men, jeg må jo ha noe som sitter dypere enn det. Hvis vi ser bort ifra vennene mine som fant ut at de skulle være dødskjedelige på tur... Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har en afrikansk kjæreste Hadde ikke tatt sjansen på å ligge med noen utenfor Skandinavia. På samme måte som at jeg bare spiser pizza i syden. Du ligger altså ikke med kjæresten din? Eller kommer den afrikanske kjæresten fra Skandinavia? Alle som har fulgt med i kjærlighetstråden ler nok sikkert litt nå, men nei, jeg har ingen kjæreste i den forstand at vi ligger sammen. Han la sin elsk på meg når jeg var på tur ved Elfenbenskysten og insisterte på å være kjæresten min, og jeg sa at det var greit jeg. Han ville bare ha noe å skryte av og et bilde med meg (skjønner han godt jeg) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Som jeg sa, du har gått full retard For min egen del henger hvordan jeg er sosialt generelt sett sterkt sammen med hvordan det går med sjekkingen. Er jeg utafor ellers i hverdagen er jeg hvertfall utafor der. Når du nevner det med venner så blir det litt av samme greien. Når jeg er utafor føler jeg også at de jeg er sammen med er det, mens når jeg ikke er det så tenker jeg egentlig ikke over hvordan de oppfører seg i det hele tatt. Har også funnet ut at en stabil mengde søvn over flere dager er alfa omega for hvor oppegående jeg føler meg sosialt sett. Skal ikke mer enn et par netter med <6 timer søvn før jeg ramler fullstendig av lasset. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Du skulle bare visst hvor vanlig det er. Leste om et par som reiste overlands Afrika, og han skjønte fort at det ikke var snakk om at folk tok bilder med dama uten at han var med på bildet. Alle skulle visst bare legge ut bildet på facebook for å kunne si at de hadde hooket opp med ei hvit jente. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er det ikke litt flaut at det er en SÅ stor seier at dere faktisk får dere noe at dere må skrive lister og informere hele kompisgjengen? Det er jo faktisk bare sex? Like naturlig og vanlig som å spise eller drite. Hadde jentene dere ligger med visst om loggføringen hadde de ALDRI blitt med dere hjem. Det der gjelder uansett begge veier. Vet om jenter som skryter til venninnene sine så sykt hver gang det blir no. Folk er uansett forskjellige og noen er mer enn andre Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hah, ciklide du er så uviten.. Menn jakter, selvfølgelig lages det hakk i sengestolpen. Du om det. Naturligvis så finnes det drøss av menn som går på byen en gang i året og vil ha seks med damer som liker dem for den personen de er osv. Men det er vel ikke de som henger med i sjekketråden. Selv om jeg mistenker det mer og mer, ettersom nivået på denne trådene bare faller og faller om dagen. Skal man ende opp med de deiligste damene må man slik jeg ser det ha en av tre ting, stor lommebok, over gjennomsnittlig bra utseende eller en "sjarm" som ikke alle andre har. De fleste av oss har ingen av desse delene, men to av de kan man ape etter, kle seg bra osv, og bli flink sosial. Det finnes ett drøss av unntak av regler, det gjør det alltid. Men for min del funker de to siste veldig bra, og jeg har gjennom det mønsteret hooka opp med damer som er langt over min liga, både sosialt og utseende -messig, utenom at jeg nødvendigvis var "deres mistake" som det så fint sies i superbad. Skal man finne ei dame og tilbringe resten av livet sitt synes jeg jaggu man kan leite til man finner ei bra ei.Og da kan man selvfølgelig late som man har tusen hobbyer, og daygame til krampa tar deg osv, men slik jeg oppfatter det, så er at det er lettest og komme i kontakt med jenter på byen, de er da mer sosialt motakelige. Selvfølgelig er det mye dårlig fisk i havet på byen, men jeg har også møtt mange av de mest interessante jentene jeg kjenner på byen. Jeg drar på byen fordi jeg vil treffe nye folk, både gutter og jenter. Seks med det motsatte kjønn er ett pluss. Har glede av seks både på ons og med pulevenner, så for meg så har jeg null problemer med den "livsstilen" jeg har atm. Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Du skulle bare visst hvor vanlig det er. Leste om et par som reiste overlands Afrika, og han skjønte fort at det ikke var snakk om at folk tok bilder med dama uten at han var med på bildet. Alle skulle visst bare legge ut bildet på facebook for å kunne si at de hadde hooket opp med ei hvit jente. Jeg er ikke i tvil om det! Vi er faktisk venner på facebook (og har ikke lagt ut bildet av oss )fordi vi begge var med i et prosjekt, men kulturforskjellen kom godt fram med den forespørselen, haha! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Hah, ciklide du er så uviten.. Menn jakter, selvfølgelig lages det hakk i sengestolpen. Du om det. Åååå Akse.. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Dessuten så er det ene beinet ikke helt stødig, så virker lite fornuftig å hugge i vei i det. /pragmatisk Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Har ikke sengestolper av tre, så det blir litt tungvindt å lage hakk. Det er dette man har baufiler til. (Venter på "Ei-dame-som-vet-hva-Baufil-er?!-Impressed!-Reaksjonen" fra alle gutta.) Noob, mamma kan til og med bruke de. Kan du? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå