Barnabas Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Diskusjon rundt sjekking > interessante diskusjoner Greit med interessante diskusjoner, men om det ikke er relatert til sjekking så har det ingen plass i denne tråden. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Er det bra menn i Vegas a? Hunks? Kommer an på hvor du drar. På de hippe klubbene er det nok godt utvalg av kjekkaser, men det er jævlig dyrt der. Men det er jo ikke noe problem om de er rause og spanderer? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Nei, det problemet er vel ikke så stort om man er jente. Nyrike amerikanere kan jeg ikke se for meg at skal være de vanskeligste å sjarmere... Fuck, sier du at du er norsk er det vel bankers uansett. Til det: Noen som har noe erfaring med hvordan det å være nordmann faller i smak i andre verdensdeler? Har reist rundt halve Europa, men det er liksom ikke eksotisk nok i så umiddelbar nærhet føler jeg. Og by the way: Coverchargen på de fleste klubbene i LV er 30% lavere for kvinner enn for menn... Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Utifra hva jeg har hørt fra kompiser bader du i damer hvis du er blond, og har blå øyne i Sør-Amerika. Ta det med en klype salt, men kan være noe i det da det hører til sjeldenhetene over der. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg vet at hvis du er dame og hvit i flere land i Afrika så bader du i menn og blomster.Og frieri.Og geiter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Utifra hva jeg har hørt fra kompiser bader du i damer hvis du er blond, og har blå øyne i Sør-Amerika. Ta det med en klype salt, men kan være noe i det da det hører til sjeldenhetene over der. Det jeg har hørt er at du bader generelt i alt i Sør-Amerika. Alle vil ta på en som er blond og har blå øyne. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Som blond høy og blåøyd, så har jeg fått ganske posetiv feedback på de fleste plasser hvor det ikke finnes tusen av samme person. Kanskje spesielt plasser hvor damene er mer den typen med brunt hår og brunere hud... Men alt i allt, så er vel kanskje nordiske folk i syden enkest match Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg har en afrikansk kjæreste Hadde ikke tatt sjansen på å ligge med noen utenfor Skandinavia. På samme måte som at jeg bare spiser pizza i syden. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er dette her misunnelse? Jeg blir oppriktig irritert og smådeppa hver gang kompisene mine absolutt må skryte hele tiden av alle jentene de har fått med seg hjem. Spesielt siden jeg har det vanskelig med å få meg noe selv, og blir hele tiden minnet på hva jeg går glipp av. Er en som går meg litt på nervene, han har skrevet en sånn liste med alle jentene han har fått med seg hjem, og jeg er alltid den første han skal fortelle det til. Våkna til en ny melding i dag at han ikke orka å komme på universitetet fordi han hadde pult hele natta. Javel, bryr det meg? Hold kjeft! Jeg er ikke interessert, hold privatlivet ditt for deg selv. Anonymous poster hash: 82a97...0db 2 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Si det til han da. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er dette her misunnelse? Jeg blir oppriktig irritert og smådeppa hver gang kompisene mine absolutt må skryte hele tiden av alle jentene de har fått med seg hjem. Spesielt siden jeg har det vanskelig med å få meg noe selv, og blir hele tiden minnet på hva jeg går glipp av. Er en som går meg litt på nervene, han har skrevet en sånn liste med alle jentene han har fått med seg hjem, og jeg er alltid den første han skal fortelle det til. Våkna til en ny melding i dag at han ikke orka å komme på universitetet fordi han hadde pult hele natta. Javel, bryr det meg? Hold kjeft! Jeg er ikke interessert, hold privatlivet ditt for deg selv. Wow. Bitter, much? Om du ikke sier fra har du ingen rett til å klage heller. 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Ja du er bitter, i min nærmeste gjeng går det endel snapper med teksten fikk pult osv hver helg.. Men ser jo den da, du kan jo bare si det til han? 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Er dette her misunnelse? Jeg blir oppriktig irritert og smådeppa hver gang kompisene mine absolutt må skryte hele tiden av alle jentene de har fått med seg hjem. Spesielt siden jeg har det vanskelig med å få meg noe selv, og blir hele tiden minnet på hva jeg går glipp av. Er en som går meg litt på nervene, han har skrevet en sånn liste med alle jentene han har fått med seg hjem, og jeg er alltid den første han skal fortelle det til. Våkna til en ny melding i dag at han ikke orka å komme på universitetet fordi han hadde pult hele natta. Javel, bryr det meg? Hold kjeft! Jeg er ikke interessert, hold privatlivet ditt for deg selv. Anonymous poster hash: 82a97...0db haha, høres ut som meg, men jeg bruker å snike en snap av dama under akten og sende til kompisene mine da så du skal ikke klage så mye Anonymous poster hash: a428b...a70 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Wow. Bitter, much? Om du ikke sier fra har du ingen rett til å klage heller. Tja, om han sier ifra så vil han ihvertfall framstå som bitter overfor vennene hans. Ideelt sett så må man jo bare lære seg å ikke være bitter eller irritert. Bli bedre med jenter, og dermed ikke føle at man går glipp av noe. Personlig synes jeg det er lite som er mer needy enn å skryte av å ha hatt sex. Om man setter positiv feedback fra venner som en prioritet så har man åpenbart ikke selvtilliten man burde ha. Jeg mister ihvertfall respekten for de som går rundt og fisker etter bekreftelse. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Vel det eneste han egentlig gjør er å rakke ned på meg, og et stort behov for vise at han er så mye bedre i alt. "Se hva jeg får som du ikke får". Jaja hardt liv. Kunne alltids vært verre og slikt. Anonymous poster hash: 82a97...0db 1 Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Høres ut som en kjip fyr, hvorfor gidder du å henge med han? 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Lol bitter eller ikke, det blir som om jeg skal ta bilde av en bunke tusenlapper å sende til en som er fattig med påskriften "du er fattig du" . Det er barnslig og slemt, kompiser gjør ikke slikt. 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Han hadde ikke jeg giddet å være kompis med, heller. Høres ut som en lite selvsikker og kjip type.. Men når det er sagt, kommer du fortsatt ikke lange veien med å være bitter. Bli flinkere til å få med deg hjem damer selv, og gi en lang faen i hvem de rundt deg puler. Det blir litt som å være sjalu og bitter på en kompis som tjener bedre enn deg. Og i mens får du trøste deg selv med at halvparten av gangene er en liten hyrdestund med seg selv bedre enn et slitent fylleknull med en kjip jente du møtte 02.50 på lørdagskvelden, og helst ikke vil se igjen noensinne. 2 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Nei, det problemet er vel ikke så stort om man er jente. Nyrike amerikanere kan jeg ikke se for meg at skal være de vanskeligste å sjarmere... Fuck, sier du at du er norsk er det vel bankers uansett. Til det: Noen som har noe erfaring med hvordan det å være nordmann faller i smak i andre verdensdeler? Har reist rundt halve Europa, men det er liksom ikke eksotisk nok i så umiddelbar nærhet føler jeg. Og by the way: Coverchargen på de fleste klubbene i LV er 30% lavere for kvinner enn for menn... Jeg er stadig i Polen og på nattklubber, men hver gang jeg sier jeg er norsk.. Min forventning: ÅÅÅ DAMN!! han der må jeg ikke slippe ut av syne! For en fantastisk mann.. Realitet: Ok, yeah, thats cool.. Faen de er så jævla pokerfjes de polakkdamene De er pene og alt, og DE VET vi nordmenn er både kjekke og rike men vil liksom ikke innrømme det hehe.. Når jeg treffer folk overalt ellers sier dem faktisk "Wow" Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 Jeg har en afrikansk kjæreste Hadde ikke tatt sjansen på å ligge med noen utenfor Skandinavia. På samme måte som at jeg bare spiser pizza i syden. Du ligger altså ikke med kjæresten din? Eller kommer den afrikanske kjæresten fra Skandinavia? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå