Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når en dame spør om du er modell og spør om å ta bilde av deg, og du ikke klarer å få nummeret en gang, er noe da galt?

Jeg fatter ikke. Virker som om jeg er på vei ned i en evig ondsinnet spiral. Har tydeligvis mistet alle sosiale antenner.

Er i vegas,og har ikke klart en dritt til nå.

Så nå er det en dame (pen) som har bilde av meg, og jeg har ingenting. Wtf.

Du må være hardere da, ikke la deg overgå kvinnemenneskets vrede. De liker å bli satt på plass ;)

Lenke til kommentar

Hu og venninna kikka en stund på meg først og så kom hu ene bort og spurte om jeg var modell og om hu kunne ta et bilde. Så spurte hun om jeg var vant til det, og jeg sa ja :p

Så gikk hun tilbake til venninna og bestilte et par drinker, sa takk og gikk. Det er vel kanskje den mest åpenbare sjansen på et ligg jeg har hatt når jeg tenker på det i ettertid. Men jeg måtte jo "play cool" istedenfor. Dette var på hotelleti LA.

Vegas er bare frustrerende for en som har glemt hvordan man sjekker...

Endret av hfthomas
Lenke til kommentar

Hu og venninna kikka en stund på meg først og så kom hu ene bort og spurte om jeg var modell og om hu kunne ta et bilde. Så spurte hun om jeg var vant til det, og jeg sa ja :p

Så gikk hun tilbake til venninna og bestilte et par drinker, sa takk og gikk. Det er vel kanskje den mest åpenbare sjansen på et ligg jeg har hatt når jeg tenker på det i ettertid. Men jeg måtte jo "play cool" istedenfor. Dette var på hotelleti LA.

Vegas er bare frustrerende for en som har glemt hvordan man sjekker...

Oi, snakk om å la sjansen gå fra seg.

Lenke til kommentar

[Trengs ikke oppskrift for å bli voldtatt lengre. Det å være luremus har enda mindre å si. Nå holder det lenge å ta seg en joggetur langs populære fjell og turstier så kommer det en eller annen syking å røsker deg inn i skogen.

Som ung kvinne i Norges største narkisby er det aldri kult å gå hjem fra byen alene. Nå har jeg hverken pepperspray eller voldsalarm men jeg hadde følt meg mye tryggere hvis jeg kunne ha på meg en liten lommekniv uten å bli bøtelagt.

Men igjen - hvordan hadde det blitt i en by fulle av bevæpnede narkiser? Vi hadde kanskje vært like langt?

1: Hva er egentlig Norges største narkisby?

2: Narkiser er vel ikke akkurat en stor voldtektsrisiko... Muligens ransrisiko, men ikke noe mer.

Lenke til kommentar

1: Kristiansund.

2: Mange eksempler på folk som har vært rusa opp i skyene og både voldtatt og drept. Kjenner til ett par som suser rundt å sloss, skremmer naboer og roper og spyr i gangene. Forundrer meg ikke det spor om de voldtar en dag. Da jeg gikk på vgs bodde jeg i ei blokk hvor jeg stadig fant sprøyter ved lekeplassen utenfor. En gang var det blod i en..

Lenke til kommentar

Faktisk syns jeg denne tråden tok en positiv vending, var litt lei enkeltes rabbel (uten å nevne navn) så endte opp med å bare scrolle meg ihjel hver gang jeg tok turen innom. Etter at ciklide begynte å poste fast her har det faktisk blitt litt interessante diskusjoner. :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...