medlem-124997 Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Haha tok hun bare bilde av deg og gikk? Fucka Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Hahaha du får nok nøye deg med noen lokale horer eller crackheads Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Når en dame spør om du er modell og spør om å ta bilde av deg, og du ikke klarer å få nummeret en gang, er noe da galt? Jeg fatter ikke. Virker som om jeg er på vei ned i en evig ondsinnet spiral. Har tydeligvis mistet alle sosiale antenner. Er i vegas,og har ikke klart en dritt til nå. Så nå er det en dame (pen) som har bilde av meg, og jeg har ingenting. Wtf. Du må være hardere da, ikke la deg overgå kvinnemenneskets vrede. De liker å bli satt på plass Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 (endret) Hu og venninna kikka en stund på meg først og så kom hu ene bort og spurte om jeg var modell og om hu kunne ta et bilde. Så spurte hun om jeg var vant til det, og jeg sa ja Så gikk hun tilbake til venninna og bestilte et par drinker, sa takk og gikk. Det er vel kanskje den mest åpenbare sjansen på et ligg jeg har hatt når jeg tenker på det i ettertid. Men jeg måtte jo "play cool" istedenfor. Dette var på hotelleti LA. Vegas er bare frustrerende for en som har glemt hvordan man sjekker... Endret 25. februar 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Hu og venninna kikka en stund på meg først og så kom hu ene bort og spurte om jeg var modell og om hu kunne ta et bilde. Så spurte hun om jeg var vant til det, og jeg sa ja Så gikk hun tilbake til venninna og bestilte et par drinker, sa takk og gikk. Det er vel kanskje den mest åpenbare sjansen på et ligg jeg har hatt når jeg tenker på det i ettertid. Men jeg måtte jo "play cool" istedenfor. Dette var på hotelleti LA. Vegas er bare frustrerende for en som har glemt hvordan man sjekker... Oi, snakk om å la sjansen gå fra seg. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Haha, ja. Rimelig tydelig invitasjon det der Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Vegas er bare frustrerende for en som har glemt hvordan man sjekker... Den historien høres ut for meg som om det er mye mer enn sjekking du har glemt siden du "went full retard". 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Never go full retard. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Always go full retard! Rape them bitches! 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. februar 2014 Del Skrevet 25. februar 2014 Unless they have aids! Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Trur jeg fant ut at jeg skulle få litt av hvert på denne turen. 2 venner som sitter og glor er ikke akkurat verdens beste wingmen heller... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Er det bra menn i Vegas a? Hunks? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Er det bra menn i Vegas a? Hunks? For det meste feite griser som er der for horene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Er det bra menn i Vegas a? Hunks? Kommer an på hvor du drar. På de hippe klubbene er det nok godt utvalg av kjekkaser, men det er jævlig dyrt der. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 [Trengs ikke oppskrift for å bli voldtatt lengre. Det å være luremus har enda mindre å si. Nå holder det lenge å ta seg en joggetur langs populære fjell og turstier så kommer det en eller annen syking å røsker deg inn i skogen. Som ung kvinne i Norges største narkisby er det aldri kult å gå hjem fra byen alene. Nå har jeg hverken pepperspray eller voldsalarm men jeg hadde følt meg mye tryggere hvis jeg kunne ha på meg en liten lommekniv uten å bli bøtelagt. Men igjen - hvordan hadde det blitt i en by fulle av bevæpnede narkiser? Vi hadde kanskje vært like langt? 1: Hva er egentlig Norges største narkisby? 2: Narkiser er vel ikke akkurat en stor voldtektsrisiko... Muligens ransrisiko, men ikke noe mer. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 1: Kristiansund. 2: Mange eksempler på folk som har vært rusa opp i skyene og både voldtatt og drept. Kjenner til ett par som suser rundt å sloss, skremmer naboer og roper og spyr i gangene. Forundrer meg ikke det spor om de voldtar en dag. Da jeg gikk på vgs bodde jeg i ei blokk hvor jeg stadig fant sprøyter ved lekeplassen utenfor. En gang var det blod i en.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Den store sjekketråden.... 5 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg skylder på ciklide Etter hun steppet inn så har det vært prat om alt mulig snålt Akkurat som hun vil forvirre det vi gutter forteller hverandre oss imellom Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. februar 2014 Del Skrevet 26. februar 2014 Faktisk syns jeg denne tråden tok en positiv vending, var litt lei enkeltes rabbel (uten å nevne navn) så endte opp med å bare scrolle meg ihjel hver gang jeg tok turen innom. Etter at ciklide begynte å poste fast her har det faktisk blitt litt interessante diskusjoner. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå