TityBoi Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det går stort sett sånn ca ett år mellom hver gang jeg prøver nettdating skikkelig. Resultatet blir feite og/eller psykisk ustabile jenter hver gang Forklar? hun ene fikk det for seg at hvis jeg ikke var villig til å gi henne 10k i kontanter så elsket jeg henne ikke nok til at vi kunne opprettholde kontakten. Da vil jeg si at det er en heftig feilkopling i hodet. En annen begynte å sende bilder av hun kuttet seg med kniv. Skjønte det slik at du ikke anser slike som psykisk ustabile men det mener jeg de åpenbart er. Værst var kanskje hun som sto på utsiden av vinduet mitt midt på natta å skrek fordi jeg ikke gadd å hente henne tidligere på natta 4 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det går stort sett sånn ca ett år mellom hver gang jeg prøver nettdating skikkelig. Resultatet blir feite og/eller psykisk ustabile jenter hver gang Forklar? hun ene fikk det for seg at hvis jeg ikke var villig til å gi henne 10k i kontanter så elsket jeg henne ikke nok til at vi kunne opprettholde kontakten. Da vil jeg si at det er en heftig feilkopling i hodet. En annen begynte å sende bilder av hun kuttet seg med kniv. Skjønte det slik at du ikke anser slike som psykisk ustabile men det mener jeg de åpenbart er. Værst var kanskje hun som sto på utsiden av vinduet mitt midt på natta å skrek fordi jeg ikke gadd å hente henne tidligere på natta Wow, just.... wow... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Hva er det med at nesten alle jenter er så sykt redde for å være ærlige? Er ganske lei av at jenter som ikke vil møtes igjen etc. skylder på ting i stedet for å bare si at de ikke er interessert i noe mer. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Det er vel for at du skal skånes? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Men faen heller, er verre å sitte der å være usikker enn å få et ordentlig svar. Man kan si det ordentlig uten å måtte såre noen følelser. Skal nå også litt til å såre følelser når man ikke har hatt mange dates eller vært "sammen". Har en tendens til å bare pushe på når jenter bare ror og prøver å skylde på andre ting, selv om jeg vet hva de holder på med, bare fordi det irriterer meg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Ååå det er jævelig! Har selv prøvd å sugarcoate og få fyrer på avstand. Det kan jo være at hun vil ha deg som venn feks. Kan du ikke bare lese litt mellom linjene? Du vet jo noenlunde hvor landet ligger? Man kan jo like noen og synes de er kule uten å virkelig LIKE dem. Man vil jo ikke såre noen man liker. Endret 18. februar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 Men faen heller, er verre å sitte der å være usikker enn å få et ordentlig svar. Man kan si det ordentlig uten å måtte såre noen følelser. Skal nå også litt til å såre følelser når man ikke har hatt mange dates eller vært "sammen". Har en tendens til å bare pushe på når jenter bare ror og prøver å skylde på andre ting, selv om jeg vet hva de holder på med, bare fordi det irriterer meg. Vel, sånn er bare "jenter". Nesten uansett hva det er skal de sugarcoate svaret, "ja, det går bra", "nei, det er ingenting". X'en min var langsur lenge, uten å si hvorfor før etter en god stund, grunnen var for at jeg "kjeftet" og ba henne bestemme seg i køen på McDonalds. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 18. februar 2014 Del Skrevet 18. februar 2014 (endret) Kan du ikke bare lese litt mellom linjene? Du vet jo noenlunde hvor landet ligger? Som jeg sa, ofte leser jeg det mellom linjene, det er ikke poenget, det er bare det at det er så feigt, litt sårende og veldig irriterende. Altså, for min del så hadde jeg vært happy om hun hadde sagt at hun ikke er interessert, og heller kunne invitert meg på fest med noen av venninnene hennes i stedet. Men lar det gå for denne gang. Denne gangen er det ikke ei jente jeg kommer til å se noe til uansett. Endret 18. februar 2014 av multisync Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Kan du ikke bare lese litt mellom linjene? Du vet jo noenlunde hvor landet ligger? Som jeg sa, ofte leser jeg det mellom linjene, det er ikke poenget, det er bare det at det er så feigt, litt sårende og veldig irriterende. Altså, for min del så hadde jeg vært happy om hun hadde sagt at hun ikke er interessert, og heller kunne invitert meg på fest med noen av venninnene hennes i stedet. Men lar det gå for denne gang. Denne gangen er det ikke ei jente jeg kommer til å se noe til uansett. Bare vær en kukk så ordner det seg Lenke til kommentar
multisync Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Meh, forlater landet innen to uker uansett. Da skal jeg til varmere steder and scam on some hot, young european tourist chicks. Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Går folk her for ONS eller "same night lays"? Har de siste helgene gått bort fra situasjoner som allerede var closa og klart. Orker ikke tanken på et dårlig fyllleknull med en random fra byen. De gangene jeg gjør det er det så og si alltid bare for å ha gjort det, men med det har sjekking mistet litt av sjarmen. Likevel, uendelig mye bedre, men også enklere å ikke stresse med å skulle klare det første kvelden, men heller spille det over en litt lengre periode. Eller kanskje jeg bare burde slutte å drikke. Halvslapp ølpikk er kjipt. 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Tror de fleste kan relaterte med det du sier, dog har jeg heller kuttet ut og ligge med damer som er mindre pene. Er dama digg nok blir somregel seksen bra nok for min del. En kompis av meg hadde fått en ny filosofi i senga, prøve og gi den aktuelle dama det beste ligget han klarer, har hivd meg litt på denne bølga. Både fordi det resulterer i bedre seks for begges del, samt du får nok lettere innpass hos venninner osv hvis du blir positivt omtalt i halmen. Forøvrig så er ikke jeg den som drikker meg grøftefull før jeg drar på byen og sjekker, og holder meg unna de tilsynelatende altfor fulle damene... Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg liker ikke ONS i det hele tatt. Dårlig sex, egoistiske gutter som bare vil ha hakk i sengestolpen og status blant kompisene og sendt hjem neste dag med en ny friendrequest på Facebook fordi de oppriktig tror vi kan hoppe til køys igjen flere ganger.. Nei takk. Holder meg til FF og blir heller med dem hjem fra byen... Da vet jeg hva jeg får! Får ikke noe kick av sjekking/bli sjekka opp heller, og synes bare det er ubehagelig hvis fulle fyrer som kun vil til sengs setter seg ved meg, legger armen rundt skuldrene mine og rølper ivei og tror de er sjarmerende. Da er det mye mer sjarm med edru menn som prøver seg. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det store spørsmålet er gjerne hvor man finner disse edrue folkene. Det er jo helt elendig med tilbud når man skal være edru og prøve å finne på noe for å treffe randome folk, uten at man trenger å involvere seg så altfor mye i en eller annen fritidsaktivitet. 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Går folk her for ONS eller "same night lays"? Har de siste helgene gått bort fra situasjoner som allerede var closa og klart. Orker ikke tanken på et dårlig fyllleknull med en random fra byen. De gangene jeg gjør det er det så og si alltid bare for å ha gjort det, men med det har sjekking mistet litt av sjarmen. Likevel, uendelig mye bedre, men også enklere å ikke stresse med å skulle klare det første kvelden, men heller spille det over en litt lengre periode. Eller kanskje jeg bare burde slutte å drikke. Halvslapp ølpikk er kjipt. Heldige de som har det luksusproblemet ja... Lenke til kommentar
Barnabas Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Får ikke noe kick av sjekking/bli sjekka opp heller, og synes bare det er ubehagelig hvis fulle fyrer som kun vil til sengs setter seg ved meg, legger armen rundt skuldrene mine og rølper ivei og tror de er sjarmerende. Da er det mye mer sjarm med edru menn som prøver seg. Dette er noe av det beste jeg ser. Kan sitte en hel kveld å bare se på hvordan gutta som har fått i seg alt for mye drikke går fram. Forsøker å overbevise jentene til å bli med dem hjem, snøvler de samme meningsløse komplimentene opp og opp igjen, vandrende hender, kåte glis. Fatter ikke hvorfor folk gjør det så vanskelig for seg selv ved å vente med å sjekke til de er møkk drita. Det går jo aldri bra. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Eventuelt kan du bare vente til utestedet stenger, så slipper du å snakke noe særlig til jenta i utgangspunktet. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Eventuelt kan du bare vente til utestedet stenger, så slipper du å snakke noe særlig til jenta i utgangspunktet. Funka bra i går, forøvrig har jeg de to siste helgene ikke insja noe anna enn litt kroppskontakt før vi har endt opp i senga, logge å prata ei god stund for så å kysse dama. Begge to sin respons har vært veldig bra, virker som damer tenner på alle plugger når du er litt casual før på kvelden, og ikke helt gir de den feedbacken de egentlig vil ha, før etter ei god stund. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. februar 2014 Del Skrevet 24. februar 2014 Når en dame spør om du er modell og spør om å ta bilde av deg, og du ikke klarer å få nummeret en gang, er noe da galt? Jeg fatter ikke. Virker som om jeg er på vei ned i en evig ondsinnet spiral. Har tydeligvis mistet alle sosiale antenner. Er i vegas,og har ikke klart en dritt til nå. Så nå er det en dame (pen) som har bilde av meg, og jeg har ingenting. Wtf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå