medlem-124997 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg takker aldri nei til gratis drikke. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det å spandere drikke på jenter jeg såvidt har sagt hei til er noe jeg ikke helt får meg til å gjøre. De få gangene jeg har kjøpt drikke til jenter så har jeg kommet forbi "hei"-stadiet og nesten hver gang har de kjøpt neste drinken min helt uoppfordret. 2 Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Takker lett glatt nei, jeg ihvertfall. Kan si ja om det er bekjente eller fra kompiser. Hvis ikke så opplever jeg rimelig sjelden å få fred på byen/fest. Stortsett har jeg en fast sexpartner uansett, så vil helst være med de jeg kommer med. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det å kjøpe drikke til jenter som en måte å sjekke de opp på er noe av det tristeste jeg vet om. Legg merke til "som en måte å sjekke de opp på", er det naturlig er det så klart greit. Selv om det sjeldent er det hvis du ikke kjenner jenta litt. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Samme med gutta her på traktene. De jentene jeg kjenner får også sjelden en drink i hånda av randoms. Tror spandering begynner å bli litt "gammeldags" nå. Men det går sikkert på hvor i landet du er, økonomien til "gutkvalpene" osv. Her er det nesten ingen under 30 som spanderer i hytt og pine til randoms. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hvis ikke så opplever jeg rimelig sjelden å få fred på byen/fest.Sett deg sammen med noen kompiser. Da er det mange som tror du er opptatt og driter i deg:) Pleier jeg gjøre:) Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Funker en sjelden gang. Kommer som oftest en eller flere og prøver å dra meg med bort, eller sette seg ved bordet vårt og ekskludere kompisene mine. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far. Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her. Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Kjøp ei hvis de er de eneste fine. What happens in Vegas.... Lenke til kommentar
multisync Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Du må nesten mingle med de som ligger hakket over mellomklassen. Har vært i USA noen ganger nå og aldri sett mye fint (NY, Boston, San Fran, Santa Cruiz). Men lillesøstera til en kamerat var på utveksling der (for et par år siden) og bodde med en familie som var ganske rike, og jentene hun minglet med var langt over gjennomsnittet av det jeg noen gang så i USA ihvertfall Største tetthet av heite jenter: Beograd, Serbia. Veldig uventet, du fikk ikke kontakt med dem uansett da, men fortsatt fascinerende. Spesielt med alle gutta i grilldress, mens jentene hadde høye hæler og pene kjoler. Endret 31. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far. Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her. Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg. Du merker fort at de har et overvektsproblem der borte. I LA er det noe fint, men de er som regel så høye på pæra at ja... Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Spanderer ofte! Kjøper så mye jeg greier å bære av shots og drinker å deler ut. Hva skal jeg med ett par tusenlapper alene uansett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Kjøper faen aldri drinker til randoms, er for mange som går på byen for å bruke andres penger bevisst. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Spanderer ofte! Kjøper så mye jeg greier å bære av shots og drinker å deler ut. Hva skal jeg med ett par tusenlapper alene uansett? Tja, du kan bruke de på noe annet, i stedet for å fremstå som en try-hard som prøver å kjøpe seg venner og fitte. Folk har råd til sin egen drikke, og hvis de ikke har det burde de holde seg unna byen i utgangspunktet. Såklart, venner er venner og det er en ting. Men da hadde jeg forventet å blitt spandert på tilbake i ny og ne. Endret 1. februar 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ahh ja er bare folk jeg har hilst på seff. Lenge siden jeg slutta å gi til ukjente, med noen hederlige unntak Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Syns generelt det er mye stygt i USA, der det var høyest tetthet av fine damer (vist du ser bortifra horene i Vegas) så var det i Miami by far. Har selv det inntrykket av Statene. Ikke nødvendigvis stygge alle sammen, men de ser ganske boring ut i forhold til her. Nå skal jeg lande i San francisco, stikke ned til LA, og kanskje en tur innom Vegas. Tipper det er mye bra i LA og Vegas ihvertfall. Blir ikke lenge i San Francisco trur jeg. Du merker fort at de har et overvektsproblem der borte. I LA er det noe fint, men de er som regel så høye på pæra at ja... Haha. Ok. Ser for meg de to scenarioene ja Kjøp ei hvis de er de eneste fine. What happens in Vegas.... Jeg synes det er relativt ekkelt med horer. Sex for meg blir ganske dårlig om jeg ikke er "into" personen, så da blir det bare at de legger seg oppå og jukker mens jeg tenker "skal ikke dette være deilig", og så blir dama tørr etterhvert, og det går ikke for noen Du må nesten mingle med de som ligger hakket over mellomklassen. Har vært i USA noen ganger nå og aldri sett mye fint (NY, Boston, San Fran, Santa Cruiz). Men lillesøstera til en kamerat var på utveksling der (for et par år siden) og bodde med en familie som var ganske rike, og jentene hun minglet med var langt over gjennomsnittet av det jeg noen gang så i USA ihvertfall Største tetthet av heite jenter: Beograd, Serbia. Veldig uventet, du fikk ikke kontakt med dem uansett da, men fortsatt fascinerende. Spesielt med alle gutta i grilldress, mens jentene hadde høye hæler og pene kjoler. Da får jeg mingle med de. Blir ikke lett på en uke, men skal fly business, så kanskje vi finner noen kule amerikanere fra mellomklassen på flyet som vi kan drekke med. Lov å håpe. Har en fetter som jobber i LA, men han har ikke mye interesse av byliv. Hmm. Jeg som hadde inntrykk av at damene fra øst europa var veldig glade i menn fra norden. Kanskje det bare gjelder baltikum. Ellers så har en annen fetter (har mange fettere) bodd i Rio, og der er det visst helt villt om man er fra norden. Trur man hadde klart seg bra der under karneval-tider. Jeg er veldig glad i damer med former, så lenge de ikke er feite. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Spanderer ofte! Kjøper så mye jeg greier å bære av shots og drinker å deler ut. Hva skal jeg med ett par tusenlapper alene uansett? Bruk tusenlappene dine fornuftig heller. Skjønner ikke hvor folk på min alder får penger ifra... Jeg har to jobber og jobber ofte 14 timer i gangen og jeg har mer enn nok med å betale faste utgifter om ikke jeg skal drive å kjøpe alkohol til folk jeg skal prøve å bli kjent med også. Aldri kult å skulle kjøpe seg til venner eller sex uansett:) Bare 18 åringer som synes det. Og desperate 40 åringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Du må enten ha mye utgifter eller veldig dårlig betalte jobber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå