Coffee Break Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Jeg har ikke hatt en eneste seriøs samtale med noen av de jeg har møtt fra tinder. Vær morsom, vær selvsikker, og vær bestemt. Avtal et møte så fort som mulig. Jeg får som regel tlf-nummeret deres innen 5-10 meldinger, og det første jeg gjør når jeg får nummeret er å avtale en date Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Etter at dere diskuterte det med 50+ venner på facebook for å få tinder, så lagde jeg en tom profil, la ut et bilde og registrerte meg på tinder, og det funka uten en eneste venn. Med ett bilde fikk jeg et par matcher når jeg hadde kommet hjem fra jobb. Har ikke begynt å prate med de enda. Ganske søte jenter. Så hvis pratingen og resten går like lett som folk sier, så er tinder en instant sex-app Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Jeg hadde Tinder i under ett døgn i oslo og fikk nesten 50 match (og da var jeg kresen på hvem jeg plukka ut og satt ikke så veldig lenge) så det er virkelig noe annet i storby. Siden jeg bare kjørte en test begynte jeg aldri å skrive til noen av dem da. Hadde jo ingen intensjoner om å møte eller bli kjent med dem uansett. Var kanskje 7 stk av de karene som begynte å skrive til meg. De svarte jeg jo. Det var chille gutter som ikke brasa rett ut etter tlf nr og møtested så var ålreit å snakke med dem. Det virka ikke like innøvd og repetert. Det hadde nemlig vært veldig turn off og man hadde skjønt at man bare var enda en jente i den forglemmelige mengden. Whatever floats your boat. Endret 24. januar 2014 av medlem-124997 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 "Har jeg sjangs på deg?" Åpnet med denne her i går. Fikk som svar "skikkelig kleint" . Fail Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Vil du ha en 25cm pause fra Tinder? Winkwink! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ikke særlig overraskende. Man skal ikke undervurdere effekten av kreativ og smart humor. Linjer som James Bond nevner er stort sett bare umorsomme klisjeer, som alltid ender opp med å bli kleinere enn etthvert kjedelig hei ville blitt. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Humor trumfer alt. Ikke bare fordi jentene liker det, men fordi det blir morsommere for deg også. Nei takk til kjedelige samtaler om studier, jobb, interesser og lignende, uavhengig av hvor pen jenta er. Orker ikke. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Enig! Studer snakker jeg om PÅ skolen og jobb blir det nok av når jeg faktisk ER på jobb. Altså med så mange damer så kan man ikke ta det tungt hvis man ikke lykkes med alle. Dessuten hvis hun skriver "kleint" betyr ikke det at hun faktisk mener det. Ofte lett å se på bildene hva slags type jente det er, selvfølgelig finnes unntak, og man må tilpasse seg. Det funker sjelden for meg å være i overkant morsom og leken hvis jenta ser ut til å være av den sjenerte typen. Da må man ta i bruk andre metoder. De som er typisk halvfulle på bildene og smiler stort derimot, der kan man med stor suksess kjøre på med morsomheter og annet krimskrams frem til man får kledd av henne Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 så er det internett humor og irl humor da Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Hvordan en situasjon kan bli klein på internett lurer jeg på. Hadde tatt noe comeback på det. Men "Har jeg sjangs på deg" ville jeg aldri brukt. Har jo allerede matchet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Ikke glem dette var linjer kameraten min brukte på tinder og regner med ingen tror jeg bruker de.. Nei men serr, han bruker sånne halv-komiske åpnere, og han ser ut som Frodo fra ringenes herre. Det er akkurat det som fikk meg til å undre.. Hvordan i granskævvvvven klarer han å slå imellom med dette. Fordi hei, blir for kleint og kjedelig + oppbrukt, skjera? er noe av samme ulla.. Men det var den gangen jeg skrev en halvlang setning og la litt sjel i det "Dette blir nok ikke ett hinder, vi bare forteller barna våres at vi møttes på Tinder ;)" And then, Great success. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Tenk alle de fantastiske historiene 20-åringer har å fortelle i 2034 om hvordan mamma og pappa møtte hverandre og hvordan de ble til... Har selv en kompis som har en sønn på 4. Han ble unnfanget ca. 1.5 timer etter første gang de møtte hverandre noensinne, på toalettet i en nattklubb... 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har selv en kompis som har en sønn på 4. Han ble unnfanget ca. 1.5 timer etter første gang de møtte hverandre noensinne, på toalettet i en nattklubb... Jeg kjenner også til en som pulte ei random dame han aldri hadde møtt før på fest, og fikk ett brev i posten 7 mnd sendre om at han skulle bli far. Nå er han helgepappa. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ouch... That's rough Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Har selv en kompis som har en sønn på 4. Han ble unnfanget ca. 1.5 timer etter første gang de møtte hverandre noensinne, på toalettet i en nattklubb... Jeg kjenner også til en som pulte ei random dame han aldri hadde møtt før på fest, og fikk ett brev i posten 7 mnd sendre om at han skulle bli far. Nå er han helgepappa. Respekt til han for å ta ansvar. Kvinnfolket derimot som venter 7 måneder med å si det og så gjør det via et BREV ? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Yep. Han har dame nå og en guttunge på to. Jenta er vel 4-5. De er veldig flinke til å inkludere henne, tar henne med på ferier osv. Han har takla det så bra som han kunne gjort. Det samme har den nye dama. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Ja, man må følge med på disse horene. Ei jeg pulte på våren fikk en unge i november, var nærvøs en stund der men nå er det heldigvis en fyr som tar farsrollen der 2 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Been there, done that. Ei jeg pulte gikk fra typen og vi hadde oss. Hu gikk tilbake til typen etter to uker. Og 2 mnd etterpå sa hu at hu var gravid. Jeg regnet ut at ungen kom til å komme ca 9 mnd etter vår hyrdestund Var mye svetting i den perioden der.. 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Synes det er respektløst og jævlig barnslig av kvinnfolkene å ikke si ifra slik at man kan sette seg ned sammen og diskutere abort/beholde det. Det kan faktisk ødelegge livet til noen det der. Og abort er ikke så ille, barnet har aldri skjønt det lever. Det blir som å knekke spirende grein på ett tre. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Abort stiller jeg meg nøytral til, føler ikke at jeg som mann kan være med å påvirke hvorvidt jenta ønsker å beholde barnet eller ikke. Hadde støttet hennes valg uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå