SKAÐI Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hahahaha Anders 32 som BARE har bilder av sixpacken og pikken i full reisning.. Har du lastet opp disse bildene på facebook og? Hahah imponerende kropp hjelper forøvrig lite når man ikke får sett trynet på vedkommede. Hahah, var ei venninde som hadde prtscrn en lignende dude fra Oslo, eneste han hadde var store jon i full giv akt. For all del impressive utstyr, men ja.. Passe kleint ? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Jeg tror ikke han var ute etter å få nye venner nei:) det er definitivt ett bedre utvalg her. Over 30 treff på uforskammet kort tid. Bra tryne på karene også. Men det er og blir kleint og denne typen apper er ikke noe for meg:) Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvis man skal legge ut sånne bilder uten å også måtte imponere bestemødre, kollegaer og venner med utstyret, så er det jo bare å lage en ekstra facebookkonto med et annet navn slik at ingen finner den. Det var ihvertfall løsningen jeg kunne komme på for å unngå de greiene med at det vises felles venner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvis man skal legge ut sånne bilder uten å også måtte imponere bestemødre, kollegaer og venner med utstyret, så er det jo bare å lage en ekstra facebookkonto med et annet navn slik at ingen finner den. Det var ihvertfall løsningen jeg kunne komme på for å unngå de greiene med at det vises felles venner. Bare synd du må ha minst 50 venner på facebook for at Tinder skal fungere? Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvis man skal legge ut sånne bilder uten å også måtte imponere bestemødre, kollegaer og venner med utstyret, så er det jo bare å lage en ekstra facebookkonto med et annet navn slik at ingen finner den. Det var ihvertfall løsningen jeg kunne komme på for å unngå de greiene med at det vises felles venner. Bare synd du må ha minst 50 venner på facebook for at Tinder skal fungere? Funket fint og lage falsk for meg uten 50 stykker. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Suser igjennom Tinder en siste time på Gardermoen før jeg flyr hjemover og sletter appen for godt. Forøvrig sykt skuffa over at jeg ikke har kommet over han ene kjekke vekteren som snakka med meg tidligere. Men fremdeles sykt mange brukere her. Skjønner at det er ett eldorado for folk som bare vil bange. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fikk akkurat snap fra ei venninne av facebookprofilen som plutselig sto som sivilstatus singel (etter 4 års forhold). Er det ledende tro? Hvordan spille dette uten å virke totalt duche? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 .... Hva slags snap var det? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fikk akkurat snap fra ei venninne av facebookprofilen som plutselig sto som sivilstatus singel (etter 4 års forhold). Er det ledende tro? Hvordan spille dette uten å virke totalt duche? Vær "trøster'n" Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) snapchat, bilde av pc-skjermen med faceprofilen hennes, sivilstatus som singel. Meh, tror ikke hun trenger trøst, ganske sikker på at hun gjorde det slutt. Endret 23. januar 2014 av multisync Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg er usikker på om det var en "kom å pul meg" snap. Heller "buhu synd i meg trøst meg" snap Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 hadde det vært med teksten "kom og pul meg" så hadde jeg ikke hatt noe å skrive om her. Da hadde jeg bare dratt og pult henne Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det er jo seff "kom og pul meg". Tolk alt i beste mening Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ja, viktig og være en halvfeit ikke halvslapp kinda guy 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Inviterte henne hjem til meg på lørdagen for en film, så da får vi se hva hennes intensjoner er. Eller bare ikke, siden hun hadde planer med den sykeste jenta på planeten Endret 23. januar 2014 av multisync 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bare synd du må ha minst 50 venner på facebook for at Tinder skal fungere? Funket fint og lage falsk for meg uten 50 stykker. Er det noen slik begrensning da? Hadde nettopp laget FB-kontoen og bare lagt til kanskje 8-10 folk, og da fungerte det ihvertfall her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ja, har sjekket litt rundt, og det jeg sa er tydeligvis ikke tilfellet. Må nok ha misforstått eller blandet det med noe annet. Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bare synd du må ha minst 50 venner på facebook for at Tinder skal fungere? Funket fint og lage falsk for meg uten 50 stykker. Er det noen slik begrensning da? Hadde nettopp laget FB-kontoen og bare lagt til kanskje 8-10 folk, og da fungerte det ihvertfall her. Ja, har sjekket litt rundt, og det jeg sa er tydeligvis ikke tilfellet. Må nok ha misforstått eller blandet det med noe annet. Addet sånn typ 100 stk, så regner med 50 godtar. Anyways, ser dårlig ut popper ikke opp noen nye. Og når jeg lagde med ekte hadde jeg sikkert 1000 jenter, nå er jeg heldig og får 1 hver 6 time. Tror den har bugget seg elns Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Hvordan går dere fram for å sjekke jenter på Tinder? altså starter osv.. Jeg får utrolig dårlig respons.. Bare 3 stk som ligger klar for å matche meg når jeg åpner appen.. En kamerat har skrevet med over 100 stk, og han er ikke engang like kjekk som meg;) Men han skriver sånn halv-morsomt til dem da sånn f.ex: "Har jeg sjangs på deg?" "Skal vi rømme landet sammen?" "Jeg har Harry Potter kostyme, og ett Hermine kostyme venter på deg.." Tror jeg må optimalisere hele min Tinder opplevelse asså.. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Det er ikke noe fasitsvar, men å holde seg litt useriøs er et must. Ellers risikerer man å bli som "alle de andre" = vil ikke møte deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå