Slettet--- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Selvtillit og selvbilde er 2 vidt forskjellige ting i mine øyne. F.eks nettopp en babe som begynte å følge med på IG. Tenkte med engang, damn nice. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Selvbilde er troen på hvem du er. Selvtillitten er troen på hva du kan gjøre. Endret 16. januar 2014 av Feh 3 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Blander du ikke begrepene litt her? Selvbilde er det som tar lengst til å fikse og går dypere enn selvtillit, om jeg forstår det riktig. Jeg så gjennom 30 min av første DVD og skummet resten av DVD1 og DVD2. Mye snakk av hva inner game og sånt er for noe, men lite konkret. Dette kommer kanskje i DVD3++? Ja, forståelse av hvordan man selv fungerer til en viss grad kan være lurt. Alt i de 4 første dvdene skal være bra. Det er ikke noe man bare skummer igjennom, for det går ganske dypt. Derav navnet "deep inner game". Selvtillit, selvfølelse og selvbilde er 3 forskjellige ting Selvbilde: (tok fra wikipedia her) Med selvbilde menes summen av de inntrykk og tanker et enkeltmenneske har om seg selv og sin plass i forhold til andre individer og samfunnet forøvrig. Selvtillit: Det vet de fleste hva er. Det handler om hvor stor tro man har på seg selv. Men, det de fleste ikke er klar over er at selvtillit er kun en halvpart av selvfølelse, der motparten (eller den andre delen) er velvære. Selvfølelse: Dette er en del av det positive følelsesspekteret. Det er summen av selvtillit og velvære. Har man like mye velvære som selvtillit, så oppnår man lykke. Det er dette som heter self-esteem på engelsk. Har man for lav velvære, så har fornærmelser (en form for stress) lettere for å trenge inn i deg. Det kan være at en dame sier noe dritt til deg som handler om deg. Da får man mer sinne/tristhet som etter hvert kan bli depresjon om man ikke gjør noe med det. Har man for lav selvtillit, så kan et tap (den andre formen for stress) trenge inn i deg. Det kan være at en dame avviser/går fra deg. Det blir angst så fort det kommer inn i deg og kan føre til avhengighet og impulsivitet om man ikke gjør noe med det Sinne og angst er en del av det negative følelsesspekteret Dette har jeg kun fra deep inner game btw. De viser også hvordan man bygger de forskjellige tingene opp. Men, det handler om mye mer enn kun dette. Lenke til kommentar
Bjarnir Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Merkelig det der med å ha crush på de som har type. Har det selv med ei. Og så matcher aldri singellivet vårt heller.. Det er en utfordring og sjekke opptatte damer når det blir for kjedelig og gå etter de som er single. Stort sett gir dem etter på et tidspunkt. Gir jakten mening for en PUA 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Men hvorfor vil noen ha noen man ikke kan stole på? Hvis hun var utro mot typen med deg, hva stopper henne fra å være utro mot deg med en annen som legger seg etter henne sånn som du gjorde? Opplevde at det kom ei å la seg etter eksen min. Flørta som en gal enda hun visste vi var sammen. Gikk bare inn for å ødelegge og holdt på i mange mnd. Hvis jeg noen gang får tak i det grusomme mennesket der så rygger jeg over henne med bilen og dumper liket i fjæresteinene.. Heldigvis for henne bor hun LANGT unna.. La guttene få ha kjærestene sine i fred og ikke gjør livene deres til ett mareritt bare fordi dere liker en liten utfordring.. det er lov å tenke litt på andre enn seg selv. 2 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Det er en utfordring og sjekke opptatte damer når det blir for kjedelig og gå etter de som er single. Stort sett gir dem etter på et tidspunkt. Gir jakten mening for en PUA Du er et dårlig menneske. 3 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Men hvorfor vil noen ha noen man ikke kan stole på? Hvis hun var utro mot typen med deg, hva stopper henne fra å være utro mot deg med en annen som legger seg etter henne sånn som du gjorde? Opplevde at det kom ei å la seg etter eksen min. Flørta som en gal enda hun visste vi var sammen. Gikk bare inn for å ødelegge og holdt på i mange mnd. Hvis jeg noen gang får tak i det grusomme mennesket der så rygger jeg over henne med bilen og dumper liket i fjæresteinene.. Heldigvis for henne bor hun LANGT unna.. La guttene få ha kjærestene sine i fred og ikke gjør livene deres til ett mareritt bare fordi dere liker en liten utfordring.. det er lov å tenke litt på andre enn seg selv. Dette gir meg en fantastisk mulighet og en påminner til hva gjør man med sånne som du vet åpenbart enten prøver seg på kjæresten din, eller vil ha mye kontakt med han/henne? Bare lurer fordi det ville vært nyttig kunnskap hvis jeg får meg kjæreste en gang i fremtiden. Jeg har sett at noen snakker tydelig og bestemt til den det gjelder, om at "nå ligger du unna, nå slutter du å stjele all tid fra kjæresten min".. Men da blir partneren sur fordi at man ikke skal behandle andre "snille" mennesker slik og trenger plutselig tid og gjett hvem som får enda mer tid til å være med "kjæresten" din da? Noen går såpass langt og juler opp vedkommende, men dette er nok det verste for da føler partner synd på den det gjelder og må trøste, og hater plutselig deg, og skjønner ikke hvordan du kunne gjøre noe sånt.. 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Du gjør absolutt ingen verdens ting med mindre dama di føler han er ekkel og vil at du skal få han vekk. Enten blir det med samtalen, eller så mister du dama di. Og om det sistnevnte skjedde, at en fyr klarte å sjekke opp dama di rett foran trynet på deg, ja da var hun ikke noe å spare på uansett. Hvis du alikevel føler deg truet kan du prøve de teknikkene som Julien foreslår her (fra 5:16): http://www.youtube.com/watch?v=uDaI9iGPejs Om du begynner å fekte og styre hver gang noen snakker med dama di i en åpenbart litt mer enn hyggelig tone fremstår du bare som en sjalu dust i hennes øyne. Som en eller annen sa i kommentarene der, en annen taktikk er å inkludere deg selv i deres samtale og være kjempehyggelig og imøtekommende. Så enten, gi faen, eller, inkluder deg selv, men ikke bli desperat og obvious. Endret 17. januar 2014 av Feh Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er en utfordring og sjekke opptatte damer når det blir for kjedelig og gå etter de som er single. Stort sett gir dem etter på et tidspunkt. Gir jakten mening for en PUA Har vurdert det, men jeg kjenner hu fra før og vet jo hu har type. Det gir bare et dårlig inntrykk av meg om jeg prøver. Sjansene er større for at jeg driter meg ut også siden motstanden er større. Hu studerer psykologi, så hu kommer sikkert til å analysere hvorfor jeg gjør det og si at det jeg egentlig trenger er ditt og datt Men hvorfor vil noen ha noen man ikke kan stole på? Hvis hun var utro mot typen med deg, hva stopper henne fra å være utro mot deg med en annen som legger seg etter henne sånn som du gjorde? Opplevde at det kom ei å la seg etter eksen min. Flørta som en gal enda hun visste vi var sammen. Gikk bare inn for å ødelegge og holdt på i mange mnd. Hvis jeg noen gang får tak i det grusomme mennesket der så rygger jeg over henne med bilen og dumper liket i fjæresteinene.. Heldigvis for henne bor hun LANGT unna.. La guttene få ha kjærestene sine i fred og ikke gjør livene deres til ett mareritt bare fordi dere liker en liten utfordring.. det er lov å tenke litt på andre enn seg selv. Det er nok delte meninger om at dama ville gjort det samme med deg. Men, som sagt så vil jeg ikke gi det inntrykket av meg selv. Greit nok å gå for det man vil ha, men det får da være måte på. Jeg trur det er få ting som stopper en dame fra å være utro når en mann har klart å få henne tiltrukket av seg. Det Julien sier 5.16 ut i videoen Feh la ut stemmer jo bra for forhold også. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg trur det er få ting som stopper en dame fra å være utro når en mann har klart å få henne tiltrukket av seg. Øøh.. Enten så kom den der feil ut, eller så har du et forvridd syn på damer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Øøh.. Enten så kom den der feil ut, eller så har du et forvridd syn på damer. Hvis en pu-dust kommer og gjør det meste riktig med en dame og får isolert hu, så er det ikke så mye som skal til. Det trenger ikke å være en pickyp fyr heller. Det finnes mange flere damer i verden enn dere to som henger her, selv om dere er "de perfekte damene" http://www.youtube.com/watch?v=4HghViV1Trg Nå er ikke det disse gutta sier en fasit på alt heller, men de har en del innsikt. Endret 17. januar 2014 av hfthomas Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det finnes minst tre Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ok, så dere er 3 stk jenter som kommer inn i "Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri"-tråden og skal fortelle OSS hva dere TROR er riktig, fordi det er det dere TRE mener er fasit, og alt annet er galt. Jeg har hatt meg med ei litt eldre gift dame i fylla. Hu fortalte hele kvelden hvor tro hu var mot mannen sin og hvor galt det var å være utro. Hu ble hypp på meg videre utover kvelden og ting skjedde. Dere moraliserer dere selv, men til syvende og sist, så skjer det som skjer uten at man vet hvorfor 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg skrev bare en liten kommentar for å være morsom, holder meg unna diskusjonen deres her inne. Følger bare litt med. Orker ikke å delta Det foregår mye skit. Folk er utro på julebord, på seminar, på jobbreiser - overalt. Jeg har ingen illusjoner om hvordan folk er. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hehe. Ser den. Var ikke for å ta alle over en kam da. Men, dette er jo horeri-tråden Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Ok, så dere er 3 stk jenter som kommer inn i "Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri"-tråden og skal fortelle OSS hva dere TROR er riktig, fordi det er det dere TRE mener er fasit, og alt annet er galt. Jeg har hatt meg med ei litt eldre gift dame i fylla. Hu fortalte hele kvelden hvor tro hu var mot mannen sin og hvor galt det var å være utro. Hu ble hypp på meg videre utover kvelden og ting skjedde. Dere moraliserer dere selv, men til syvende og sist, så skjer det som skjer uten at man vet hvorfor Poenget er at folk føler seg tiltrukket av andre støtt og stadig. Det betyr ikke dermed at man er utro av den grunn. Jeg påstår ikke at utroskap ikke forekommer - jeg har vært utro selv mot eksen min. Men det var av andre underliggende årsaker enn selve tiltrekkelsen. Endret 17. januar 2014 av darkness| Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er en utfordring og sjekke opptatte damer når det blir for kjedelig og gå etter de som er single. Stort sett gir dem etter på et tidspunkt. Gir jakten mening for en PUA Hva er Pua? Anonymous poster hash: 270b7...46c Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hva er Pua? Anonymous poster hash: 270b7...46c pickup artist. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Utroskap har ingen unnskyldning. Samme hvor deprimert og ulykkelig du er, samme hvor full og dum, samme hvor mye du vil ta igjen, samme hvor mye forholdet sjangler, samme hvor keen du er på den andre personen, samme hvor sikker du er på at kjæresten ikke finner det ut og samme hvor mye du føler du fortjener det. Sikkert kjipt å høre for de som har vært fanebærere for utroskap men utro mennesker har jeg absolutt null respekt for. Ingenting å spare på. Det å ødelegge eget og andres forhold er simpelt og egoistisk. Damer er forøvrig like pålitelige som menn på dette punktet. Når jeg hadde type jobbet jeg turnus og var borte i to uker. Mye kjekke mannfolk der og ble stadig sjekket opp av randoms. En kollega crushet på meg i ett års tid og prøvde å overtale meg. Utrolig sjarmerende fyr som jeg hadde gitt etter for hadde jeg ikke hatt kjæreste hjemme. Det er en del av livet at ting går opp og ned og at man blir utsatt for fristelser. Men man MÅ ikke gi etter. Ikke om fyren jeg har hjemme banker meg helselaus hver helg og fyren på jobb er Gatsby kommer jeg til å være utro. Vil du ligge med noen andre enn kjæresten så gjør det slutt først. Endret 17. januar 2014 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Føler den her passer litt inn når dere snakker om å være utro osv når man ikke har en god forklaring på det som skjer uansett hvor tro en person er. http://www.youtube.com/watch?v=SkWeMvrNiOM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå