Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Ehhh, joda :)

At jeg ikke tenkte på det.. ahhh, vi snakket jo akkuratt om det ista. Før prøve og ta det ved neste annledning, jeg spurte hva hun tenkte og gjøre etter dette semesteret så sier hun veit ikke, så jeg kom med forslag om reise. Så sier hun at hun har lyst men ingen og reise med. (Følte ikke at det passet helt og bare: Count me in!) Så spør jeg få med noen venninner elns? Reis alene? Og hun: nja, de fleste er opptatt. Og tror ikke jeg gidder å reise alene. Så spør jeg: hvorfor ikke dra med typen din? Og da fortalte hun at han skulle studere på NTNU.

Men hun har nevnt før at han playet hun ganske hardt i starten og at hun aldri trodde de skulle bli sammen. Tror heller de ikke er så ofte sammen, for hun var hjemme alene i flere uker og når jeg spørte hva hun fordrev tiden med så satt hun som regel og gamet eller netflix.

Og noen ganger spør hun spørsmål som ihvertfall er utenfor venner sonen, f.eks rett ut av det blå hvor mange jeg hadde ligget med. Når vi snakket om en jente spurte jeg kjenner du x? Også svarer hun, ja veit hvem det er. Er ikke noe fan av hun, liker du hun? med sånn ordentlig nysgjerrig tone.

Må passe på litt og for det kan slå begge veier. Jeg hadde en "fling" med en venninne etter at typen hennes dro i militæret siden de gjorde det slutt dagen før han dro. Tilfeldigheter bare som gjorde at det ikke ble noe mer. Men i et annet tilfelle som kanskje var enda mer intens i forkant tok det meg hele 8 år før jeg fikk tatt henne nå i sommer :p

Edit: La til quote pga. ny side.

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må passe på litt og for det kan slå begge veier. Jeg hadde en "fling" med en venninne etter at typen hennes dro i militæret siden de gjorde det slutt dagen før han dro. Tilfeldigheter bare som gjorde at det ikke ble noe mer. Men i et annet tilfelle som kanskje var enda mer intens i forkant tok det meg hele 8 år før jeg fikk tatt henne nå i sommer :p

Edit: La til quote pga. ny side.

Hva mener du med slå begge veier? At jeg kan risikere og miste det forholdet jeg har nå som venn med hun?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Frekkeste jeg har hørt!!!

Hilsen gamla på 28.

:p

Det er ikke frekt, det er sant. Folk som er 17 ser yngre ut enn folk som er 27. Har heller ikke sagt at 28 åringer er gamle, hvorfor finner du på ting? Jeg er 22, hvorfor skulle jeg ha kalt noen i samme ti års grupe som meg gammel?

Jeg synes det er for ungt for min del. Og jo, jeg vil heller ha ei på 27 enn ei på 17. Og jo, i mine øyne er en 27-åring penere enn en 17-åring. At noen ser veldig unge ut er for min del en turn-off. Jeg fyller straks 24, og 20 er det absolutt laveste jeg går. Jeg kunne nok heller ikke ha blitt sammen med noen som var yngre enn 21-22, da det etter min erfaring er veldig få jenter yngre enn det jeg synes er modne nok til å ha et seriøst forhold med.

Men som du sier, forskjellige mennesker - forskjellige meninger.

Ganske mange under 18 som er moden for alderen, du er ihvertfall den eneste 24 åringen jeg har hørt om som ikke vil ha ungt

Lenke til kommentar

Bli god på noe. Det har gitt meg enormt mye.

Jepp. Er mye jeg kan gjøre, men er litt vel apatisk av meg.

Meeen, var å trente nå, og det var deilig. Skal også gjøre en større innsats i å spise bra, og fortsette mediteringen. Så jobber i hvert fall kjemien på min side.

Lenke til kommentar

Det er ikke frekt, det er sant. Folk som er 17 ser yngre ut enn folk som er 27. Har heller ikke sagt at 28 åringer er gamle, hvorfor finner du på ting? Jeg er 22, hvorfor skulle jeg ha kalt noen i samme ti års grupe som meg gammel?

Ganske mange under 18 som er moden for alderen, du er ihvertfall den eneste 24 åringen jeg har hørt om som ikke vil ha ungt

Meeen, folk som er 17 år er somregel dødsusikre på seg selv, elendige i senga og mangler milevis med livserfaring. Misforstå meg rett, jeg er ikke en av de som er høy på meg selv og ikke har sex med jenter som er mindre enn meg regelen er stort sett alder/2+7 samt ett år i slingringsmonn da noen er født tidlig og seint på året, sålenge dama ikke er syykt pen da. Da driter jeg i det meste.

Dette var en grov slå alle under en kam for dem som ikke skjønte det, men det viser poenget mitt ganske bra synes jeg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sånn å forstå, da er ikke innlegget mitt lenger relevant, ei heller det foregående :p Men jeg skjønner da egentlig ikke hva du mente. Er du redd for å miste henne som venn siden typen flytter og du frykter at hun flytter etter?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Meeen, folk som er 17 år er somregel dødsusikre på seg selv, elendige i senga og mangler milevis med livserfaring. Misforstå meg rett, jeg er ikke en av de som er høy på meg selv og ikke har sex med jenter som er mindre enn meg regelen er stort sett alder/2+7 samt ett år i slingringsmonn da noen er født tidlig og seint på året, sålenge dama ikke er syykt pen da. Da driter jeg i det meste.

Dette var en grov slå alle under en kam for dem som ikke skjønte det, men det viser poenget mitt ganske bra synes jeg.

Kroppen er finere og strammere når man er 17, jeg ville helst vært sammen med noen som er 17 enn 27. Vist det ble gjort en avstemmning hadde nok minst 50 prosent sagt dem foretrekker 17 åringer fremfor 27 åringer. Nå er jeg altså 22, jeg jeg ikke hvor gammel du er

Lenke til kommentar

Jeg er 27, og jeg kunne aldri tenkt meg en 17 åring. No fucking way. Og jeg kjenner 30-åringer som har bedre kropper enn den gjennomsnittlige 17-åringen så det er bare pisspreik. Pupper har de heller ikke i den alderen.

Noen mener en 17-åring er bedre fordi de kan "formes" sosialt/samværsmessig som man selv vil, men omtrent samtlige tilfeller jeg har sett der en eldre herremann har blitt sammen med noe sånt skjer det stikk motsatte at hun plutselig skjønner teninga at faen, hvorfor kaste bort tiden min på denne gamle tosken? Break up, live life. Nå i voksen aldre kunne jeg heller aldri blitt sammen med en 17-åring av rent økonomiske årsaker. Jeg ønsker en som kan bidra til husholdningen. Ikke et barn jeg skal forsørge økonomisk de neste 5-6+ årene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg er 27, og jeg kunne aldri tenkt meg en 17 åring. No fucking way. Og jeg kjenner 30-åringer som har bedre kropper enn den gjennomsnittlige 17-åringen så det er bare pisspreik. Pupper har de heller ikke i den alderen.

Noen mener en 17-åring er bedre fordi de kan "formes" sosialt/samværsmessig som man selv vil, men omtrent samtlige tilfeller jeg har sett der en eldre herremann har blitt sammen med noe sånt skjer det stikk motsatte at hun plutselig skjønner teninga at faen, hvorfor kaste bort tiden min på denne gamle tosken? Break up, live life. Nå i voksen aldre kunne jeg heller aldri blitt sammen med en 17-åring av rent økonomiske årsaker. Jeg ønsker en som kan bidra til husholdningen. Ikke et barn jeg skal forsørge økonomisk de neste 5-6+ årene.

Pupper har dem heller ikke i den alderen, da har du aldri sett 17 åringer. 17 åringer har pupper, man er ferdig i puberteten i den alderen

Lenke til kommentar

De er hvertfall langt fra utvokst :) Mange kvinner utvikler ikke et skikkelig frontparti før langt oppi 20-årene, noen til og med enda seinere. At det er en svak bue ut fra brystkassen som munner ut i en a-cup regner ikke jeg som pupper.

Lenke til kommentar

De er hvertfall langt fra utvokst :) Mange kvinner utvikler ikke et skikkelig frontparti før langt oppi 20-årene, noen til og med enda seinere. At det er en svak bue ut fra brystkassen som munner ut i en a-cup regner ikke jeg som pupper.

Jeg la merke til at jeg har større bryster enn ei dame jeg kjenner(40 åra). Jeg har ikke stor brystmuskulatur, men det var nesten ikke noe bryster på frøkna. Jeg har ikke lagt merke til det før(fordi jeg sjeldent ser på pupper), men det fascinerte meg egentlig at det er mulig å ha så små bryster. Silikon gjør underverker.

Lenke til kommentar

EDIT: Har gått litt fort i svingene ser jeg ja. Kan forklare litt mer.

Mitt forrige forhold var basert på min og exens versjon av 50-tallet. Jeg sa ofte noe i "gå ut på kjøkkenet der du hører hjemme"-duren med litt "av med klærne" prat. Men, da måtte jeg også tåle å høre at jeg måtte komme meg ut av sofaen og gjøre manneting i bar overkropp f.eks. For meg har det funket ganske bra, fordi jeg liker det.

Hahahah det hørtes jo bare jævelig dølt ut? Som om du har ett behov for å tydeliggjøre din mannlige dominans. Synes ikke det høres sexy ut i det hele tatt. :) heldigvis liker man forskjellige ting!

Hva gjelder menn som er pussywhipped: det er noe av det tristeste jeg ser. Det er like trist som jenter som er så kuet at de ikke tørr se andre menn i øynene. I ett forhold skal begge ha en viss frihet og være med å ta avgjørelser.

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Winza snakker mest om fysisk tiltrekning når det gjelder tenåringsjentene.

17 år gamle jenter er ikke modne. Ikke 17 år gamle gutter heller. Men de tror det selv og vil overbevise andre om det.

Jeg sitter jo å tenker jeg også at selv om jeg bare er 22 så er jeg da like voksen og moden som de på 30, men det stemmer jo ikke det!

I tillegg er som nevnt tidligere tenåringer usikre, dårlige seksualpartnere, opphav til drama og de største problemene deres er matteprøver og venninnekrangler.

Ikke slipper de inn på utesteder, ikke kan de kjøre bil, ikke er de (stort sett) i full jobb og kan bidra økonomisk og det eneste mange av dem kan å lage til middag er frossenpizza og nudler.

For at jenter (og gutter IKKE MINST) skal modnes må de flytte hjemmefra, vaske klær og rydde sjøl og betale egne regninger.

Jeg har en psykisk sperre for alt som er yngre enn 23 år og ikke har bodd alene minimum 3 år...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg tror nok Winza snakker mest om fysisk tiltrekning når det gjelder tenåringsjentene.

17 år gamle jenter er ikke modne. Ikke 17 år gamle gutter heller. Men de tror det selv og vil overbevise andre om det.

Jeg sitter jo å tenker jeg også at selv om jeg bare er 22 så er jeg da like voksen og moden som de på 30, men det stemmer jo ikke det!

I tillegg er som nevnt tidligere tenåringer usikre, dårlige seksualpartnere, opphav til drama og de største problemene deres er matteprøver og venninnekrangler.

Ikke slipper de inn på utesteder, ikke kan de kjøre bil, ikke er de (stort sett) i full jobb og kan bidra økonomisk og det eneste mange av dem kan å lage til middag er frossenpizza og nudler.

For at jenter (og gutter IKKE MINST) skal modnes må de flytte hjemmefra, vaske klær og rydde sjøl og betale egne regninger.

Jeg har en psykisk sperre for alt som er yngre enn 23 år og ikke har bodd alene minimum 3 år...

du er jo under 23 selv så da betyr det at du har psykisk sperre mot deg selv? Det med at dem bare lager frossen pizza og nudler er bare noe tull og det vet du... Folk på 22 har venninne krangler også og det er ikke bare bare å flytte hjemmefra. Det er dyrt og mange må spare opp penger igjennom mange år. Om dem er dårlig seksual partnere går fra person til person. Folk er seksuell aktive fra 16 års alderen Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Pupper er ikke det viktigste med en dame. Om du tror det er du nok for ung til å vite bedre...
Lenke til kommentar

Jenter er mere modne enn gutter når de er 17 år. Det er det forsket på og bevist. Frontallappene som liggern foran i hjernen blir fortere utviklet ettersom jenter blir kjønnsmodne og klare for barn i tidlig alder. Det er såpass stor forskjell så det ble ett tema om jenter skulle få kunne ta førerkortet tidligere enn gutter, eller om gutter måtte ta førerkortet senere.

Ciklide, hvis jeg husker rett så er jenter nesten ferdig utviklet mentalt når dem er rundt 20 år. Så jo, du skal i teorien være "moden" nå. Men som du sier, det er veldig viktig å flytte hjemmefra, vaske klær, lage mat, betale regninger, skrape is av bilen hver morgen, dra på jobb og alt det der.

Lenke til kommentar

Uansett er ikke en 17-åring tiltrekkende i mine øyne. Kun fordi hun ser ung ut, og fordi en 17-åring etter mine standarder alltid vil være for umoden. Og jeg ser oftere 27-åringer som er stramme enn 17-åringer er stramme.

Hadde en veldig bra date med en jente fra Tinder idag. Faktisk penere enn på bildene sine, utrolig nok. Og mye mer interessant enn de fleste andre jenter jeg har møtt i det siste. Kunne faktisk ha ordentlig samtaler med henne, noe som var deilig. Så ferdig 2 filmer uten å få med meg et eneste sekund. Ble ikke noe sex, noe som egentlig bare er et godt tegn for videre interesse. Da jeg kom til BH'en var det stopp, gitt. Bra jente

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Uansett er ikke en 17-åring tiltrekkende i mine øyne. Kun fordi hun ser ung ut, og fordi en 17-åring etter mine standarder alltid vil være for umoden. Og jeg ser oftere 27-åringer som er stramme enn 17-åringer er stramme.

Hadde en veldig bra date med en jente fra Tinder idag. Faktisk penere enn på bildene sine, utrolig nok. Og mye mer interessant enn de fleste andre jenter jeg har møtt i det siste. Kunne faktisk ha ordentlig samtaler med henne, noe som var deilig. Så ferdig 2 filmer uten å få med meg et eneste sekund. Ble ikke noe sex, noe som egentlig bare er et godt tegn for videre interesse. Da jeg kom til BH'en var det stopp, gitt. Bra jente

Det nekter jeg å tro, det er bare tull: huden er strammere når man er 17, det er et faktum og dem er ikke umodne. Er du så moden selv?. At det ikke ble noe sex er ikke nøvendigvis et godt tegn, det kan bety at hun ikke er interresert. Tinder er en sex app ikke date app, vist du vil date så prøv match eller sukker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...