medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er veldig usikker på om det er jeg som har vært uheldig eller dere som har vært heldige. Men NOE må det være. Jeg har en teori om at siden det er flere mennesker på østlandet, og dermed flere jenter. Dermed må NOEN smarte oppstå. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) @Feh: Tror nok det er mer normalt enn omvendt! Men noen har vel dessverre litt mer flaks der enn andre. Er så utrolig stor forskjell fra sted til sted. Merker at det er helt utrolig stor kvalitetsforskjell på jentene her jeg studerer og hjembyen min, og de som aldri begynte å studere. Uten at jeg prøver å starte en diskusjon på hvordan personer som ikke begynner å studere er Ta kontakt med henne! Haha, been there. Hadde sex med en jente som var 3-4 cm høyere enn meg i sommer. Følte meg ikke særlig maskulin når jeg sto på tærne for å kysse henne Endret 3. januar 2014 av Coffee Break Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Kanskje du bor på feil sted, ciklide, hva vet jeg? Jeg kjenner mange oppegående damer. Det er visse steder jeg aldri kunne ha bodd, f.eks hjembygden. Utelukkende pga folkene. Glad jeg flyttet Jeg har lest alt du har skrevet. Får fremdeles ikke stuntet ditt på butikken til å henge på greip i forhold til hva du ville ha ut av det. Menmen, meg om det. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er redd jenter som er høyere enn 1.75. De kunne banka meg lett! Selv er jeg vel 1.67. Når de bikker ti centi høyere enn meg OG HAR hæler begynner magen å knyte seg. Jeg er nesten like redd for svært korte jenter. Små jenter er så jævla hissige! Jeg får lyst til å bare løfte dem opp å bære dem ut av baren. Jeg er redd for tre ting; Aper/apekatter Høye jenter (som i tillegg bruker hæler) Menn med hatt. (Stol aldri på en mann med hatt!) Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg kjenner mange oppegående damer. Jeg kjenner 2. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er redd jenter som er høyere enn 1.75. De kunne banka meg lett! Selv er jeg vel 1.67. Når de bikker ti centi høyere enn meg OG HAR hæler begynner magen å knyte seg. Jeg er nesten like redd for svært korte jenter. Små jenter er så jævla hissige! Jeg får lyst til å bare løfte dem opp å bære dem ut av baren. Jeg er redd for tre ting; Aper/apekatter Høye jenter (som i tillegg bruker hæler) Menn med hatt. (Stol aldri på en mann med hatt!) Haha. Hun her var 1.85, uten hæler. Tror hun nevnte at hun aldri brukte hæler, noe som sikkert er smart til tider. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Menn med hatt. (Stol aldri på en mann med hatt!) Søren..... Der gikk alle drømmer om oss to i dass.... 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er veldig usikker på om det er jeg som har vært uheldig eller dere som har vært heldige. Men NOE må det være. Jeg har en teori om at siden det er flere mennesker på østlandet, og dermed flere jenter. Dermed må NOEN smarte oppstå. @Feh: Tror nok det er mer normalt enn omvendt! Men noen har vel dessverre litt mer flaks der enn andre. Er så utrolig stor forskjell fra sted til sted. Merker at det er helt utrolig stor kvalitetsforskjell på jentene her jeg studerer og hjembyen min, og de som aldri begynte å studere. Uten at jeg prøver å starte en diskusjon på hvordan personer som ikke begynner å studere er Er ekstremt stedsavhengig. Jeg studerte i Horten og jeg husker at jeg iløpet av de tre årene ALDRI fant meg til rette blant menneskene som var derfra. Studentene var greie nok, men de "innfødte" var en gjeng med... ja. Her hjemme er det heldigvis ganske bra sånn sett. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Søren..... Der gikk alle drømmer om oss to i dass.... Kast hatten! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Er ekstremt stedsavhengig. Jeg studerte i Horten og jeg husker at jeg iløpet av de tre årene ALDRI fant meg til rette blant menneskene som var derfra. Studentene var greie nok, men de "innfødte" var en gjeng med... ja. Her hjemme er det heldigvis ganske bra sånn sett. Det samme der jeg kommer fra, følte aldri jeg passet helt inn. Blant studentene der er det mye bra folk, men de fleste som er oppvokst der og bare fortsetter å jobber der er helt håpløse. Var utrolig deilig å flytte. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg vil ikke flytte på meg pga jobben og kort vei til Heliporten. Kanskje hvis jeg får fast stilling og ett dugelig mannfolk plukker meg opp og tar meg herifra. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Møtte ei topmodel dame for noen år siden hu var vel 193,jeg med mine 183 følte meg sykt lav. Men digg hvor lang reach hu hadde i halmen! 1 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Jeg vil ikke flytte på meg pga jobben og kort vei til Heliporten. Kanskje hvis jeg får fast stilling og ett dugelig mannfolk plukker meg opp og tar meg herifra. Er ikke det ganske vanlig langs vestlandskysten? Mamma er fra Bømlo, pappa er fra Oslo Han fant henne i Haugesund da han jobbet på oljeplatform på 70-tallet. Det samme der jeg kommer fra, følte aldri jeg passet helt inn. Blant studentene der er det mye bra folk, men de fleste som er oppvokst der og bare fortsetter å jobber der er helt håpløse. Var utrolig deilig å flytte. Som om jeg skulle sagt det selv. Jeg hadde mange kule kolleger der jeg jobbet som var fra stedet, men det ble aldri noen langvarige vennskap ut av det. Er vel kun ei dame, hun som var sjef på utestedet jeg jobbet på som jeg fortsatt har sporadisk kontakt med fordi hun er en sinnsykt kul dame. Endret 3. januar 2014 av Feh Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg satser på det! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Haha det var Atle Antonsen som lærte meg å være kritisk til menn med hatter. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg er redd jenter som er høyere enn 1.75. De kunne banka meg lett! Selv er jeg vel 1.67. Når de bikker ti centi høyere enn meg OG HAR hæler begynner magen å knyte seg. Jeg er nesten like redd for svært korte jenter. Små jenter er så jævla hissige! Jeg får lyst til å bare løfte dem opp å bære dem ut av baren. Jeg er redd for tre ting; Aper/apekatter Høye jenter (som i tillegg bruker hæler) Menn med hatt. (Stol aldri på en mann med hatt!) Jeg er 176 (177), men er snill og bruker ikke hæler Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Haha ingen regel uten unntak! 1 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Dårlig med hookups idag sjø, men dro inn nummeret til 2 jenter på tinder da. Så alt i alt en helt ok kveld! Drar ut neste også, får håpe jeg kanskje presterer bedre! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 (endret) Da har jeg startet nettdating . Må si det føles litt rart ut å ta kontakt basert på bilder, men kan jo være artig. Så langt har jeg egentlig bare prøvd å finne jenter som bor her jeg bor. Men best av alt: Det er lørdag i dag . Endret 4. januar 2014 av Because I need change! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå