Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dealbreaker!!!!

Greasy tannede paradise hotell gutter er no go ass! Du er sikkert superkjekk uten solarium .

Svært så overfladisk du er. Tar også litt solarium i blant, da det blant annet er bra for huden (har lett for å få eksem), og det er vel heller ikke så verst med tanke på D-vitamin, som er vanskelig å få i seg nå på vinteren.

Var ute på lillejulaften. Hadde ingen "cold approaches" (nesten ikke folk), men vi endte opp på naschspiel hvor det var en kar som jeg finner veldig interessant. Han er så sykt on, med tanke på festing. Altås, en veldig interessant kveld egentlig.

Tror jeg har funnet mitt "største problem" for øyeblikket, og det er at jeg rett og slett ikke er "rolig" nok. Tyler fra RSD prater en del om dette med å både få ting til å skje, og være "grounded" i seg selv. Han sammenligner dette med et tre som vokser seg høyere, også trenger kraftigere røtter for å ikke falle om. Jeg føler jeg har vokst treet mitt for mye i forhold til mine røtter. Jeg kan være så sykt on noen kvelder på byen, men jeg mister på måte min "awesomeness" om jeg går for lenge uten å få input for at jeg er awesome.

Så derfor har jeg startet å fokusere på min egen rolighet. Og det trengs, for jeg er jævlig stresset så lenge jeg ikke er der ute i action. En veldig vanlig øvelse er jo meditering, og før bedrev jeg det hver dag i 20 minutter. Startet så smått opp igjen nå i går, og fy faeen det er vanskelig. I dag tror jeg jeg greide noe slikt som 3 minutter :p . Jaja, får vel bare starte med 3 minutter, så øker jeg med et minutt hver dag til jeg er kommet til 20-30 minutter.

Jeg må komme til det punktet hvor jeg helt overgir meg selv til det som er akkurat nå. Og man kan jo spørre seg om det er bra å overgi seg for mye til det som er; man vil jo ikke har noe intensiv for å "forbedre" situasjonen eller seg selv, men samtidig så trenger man jo heller ikke det om man er fornøyd med det som er.

Jeg tror jo en balanse er det beste. Altså, å akseptere det som er, men også jobbe litt mot forbedring.

Når jeg føler meg som mest awesome, etter for eksempel en awesome natt på byen, så føler jeg at jeg vet alt, og når det kommer til konseptene til RSD så vet jeg vel de fleste, så jeg tror jeg kunne kjørt på et ganske bra nivå, men samtidig så føler jeg alltids at jeg kunne gjort det bedre, men jeg tror egentlig det ikke er så produktivt å tro slikt.

Fortsatt mye å lære :) .

Fikk forsåvidt en veldig interessant bok i julegave, den heter Uro av Finn Skårderud, og handler om "selvet" og om å finne roen. Akkurat det jeg trenger nå i hvert fall.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Greasy og alt for kunstig solbrune menn er for meg det 130 kg smellfeite damer med lårkorte skjørt og tynne hæler som nesten brekker og som måker seg frem i baren og velter drinken over folk for å få oppmerksomhet er for dere; det er i teorien mulig å ligge med dem, de kan være koselige å snakke med og de ser LITT bedre ut hvis man får litt innabords. Men det blir for ekkelt. Og når de kommer oppi trynet på deg og skal kline så spretter du opp av sofaen og sier du skal på do og bailer ut av lokalet uten å se deg tilbake.

Lenke til kommentar

Greasy og alt for kunstig solbrune menn er for meg det 130 kg smellfeite damer med lårkorte skjørt og tynne hæler som nesten brekker og som måker seg frem i baren og velter drinken over folk for å få oppmerksomhet er for dere; det er i teorien mulig å ligge med dem, de kan være koselige å snakke med og de ser LITT bedre ut hvis man får litt innabords. Men det blir for ekkelt. Og når de kommer oppi trynet på deg og skal kline så spretter du opp av sofaen og sier du skal på do og bailer ut av lokalet uten å se deg tilbake.

Er så heldig og inneha gaven og bli mer kresen på fylla :D

Lenke til kommentar

Dagens kveld:

Var hos en kompis, og (jeg) så på Harry Potter. Så skulle vi dra å kjøpe nattmat. Kl var nå akkurat rundt det jeg trodde var stengetid. Jeg kom meg inn på en uteplass helt latterlig ninja (dørvakten hadde ryggen til når jeg gikk inn, så snudde han i det jeg gikk forbi han). Møtte en bekjent der, vi drev og snakket en del etterpå, og jeg prøvde å kysse henne.

Gikk så hjemover, men hørte musikk komme ut fra en uteplass så jeg dro dit. Viser seg at det er helgeåpningstider i dag. Endte i hvert fall opp med å drive å rote med en 30 år gammel (hun sa det, så mye yngre ut) dame i sånn 2 timer i kulda. Jajaja :p , var jo ytterst interessant. Hun sa ganske mye fucked up, blant annet at hun hadde to måneder igjen å leve på grunn av en svulst i hodet. Jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...