Rescue me Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg føler meg bra . Ergo jeg har lyktes. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det hadde kanskje vært et marked for slike laget av kjetting og med hengelås som sikkerhet mot voldtekt, eller som typen kan skaffe til veie for å forsikre seg om at damen ikke er utro. Beklager, men det er alkoholen som snakker her Haha, hvorfor skal du ta dem av? Du har da full tilgang til alt selv om de er på? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 De strømpeholderene ser skumle ut. Hadde jeg fått en jente i sengen med det der hadde jeg ikke visst hvordan jeg skulle ha fått det av. Er det juks å bruke saks? Dra av trusa som vanlig og la strømpeholderne være på. Evt kos deg og løsne dem under akten. Evt be hun gjøre det. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Dra av trusa som vanlig og la strømpeholderne være på. Evt kos deg og løsne dem under akten. Evt be hun gjøre det. Kommer helt an på hvilken rekkefølge alt er montert på dama? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Herregud, Tinder i Oslo. It never ends! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 I går trodde alle jeg var dritings, så i dag må jeg faen meg fokusere på å være litt mindre eksentrisk. Det er nesten litt sykt hvor lett det er å game de jentene som er litt yngre enn meg. De eldre tar meg ikke seriøst i det hele tatt. Fikk i går høre så sykt mye at jeg var for ung, så om noen har noen tips for hva jeg skal kontre det med, så hadde jeg satt pris på det. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Skal på byen edru i kveld, hvor langt er det egentlig "greit" å gå? Føler egentlig at alt annet enn å prate og ha det koselig er uaktuelt om damene er fulle, men lurer litt på andres mening her Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Skal på byen edru i kveld, hvor langt er det egentlig "greit" å gå? Føler egentlig at alt annet enn å prate og ha det koselig er uaktuelt om damene er fulle, men lurer litt på andres mening her Hva mener du med hvor langt det er greit å gå? Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Altså, hvor mye man kan legge ann på fulle jenter npr jeg selv er edru? Når jeg ser gutter som er edru legger ann på jenter og prøver å få de med seg hjem, det syns jeg er helt feil. Syns også det å ordne nummeret til jenta også kan bli feil, men alt kommer jo ann på hvor full denne jenta er/virker når du selv er edru. Føler meg egentlig som en creep om jeg prøver meg på berusede jenter, men hvor går liksom grensene deres til hva som er ok? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Altså, hvor mye man kan legge ann på fulle jenter npr jeg selv er edru? Når jeg ser gutter som er edru legger ann på jenter og prøver å få de med seg hjem, det syns jeg er helt feil. Syns også det å ordne nummeret til jenta også kan bli feil, men alt kommer jo ann på hvor full denne jenta er/virker når du selv er edru. Føler meg egentlig som en creep om jeg prøver meg på berusede jenter, men hvor går liksom grensene deres til hva som er ok?Jeg har ingen grenser. 3 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Kommer helt an på hvilken rekkefølge alt er montert på dama? Om hun har holdere å strømper utapå undertøyet så drar du det av på samme måte som en strømpebukse eller bukse. Det er damer som har på dette, så da er det ikke hjernekirurgi, for å si det sånn ! Eller du drar trusa til sida. Endret 21. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Altså, hvor mye man kan legge ann på fulle jenter npr jeg selv er edru? Når jeg ser gutter som er edru legger ann på jenter og prøver å få de med seg hjem, det syns jeg er helt feil. Syns også det å ordne nummeret til jenta også kan bli feil, men alt kommer jo ann på hvor full denne jenta er/virker når du selv er edru. Føler meg egentlig som en creep om jeg prøver meg på berusede jenter, men hvor går liksom grensene deres til hva som er ok? Ville hun vært noe mindre full hvis du var full selv? Jeg mener at uansett hvor høy/lav promille er det ikke greit å dra med seg noen som åpenbart er for fulle til å ta vare på seg selv. Alt annet er lov. 2 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Helt enig, om du er full eller ei har ikke noe å si. Det er bare en unnskyldning for å kunne si "ja, men jeg var jo veldig full da". Hvis jenta først angrer på at hun hadde sex med deg hadde hun angret like mye om du hadde vært full. Hvis du prøver å få telefonnummeret foreslår jeg at du gir henne ditt, og ber henne sende deg en melding dagen etterpå hvis hun er edru nok til å huske det. Fort litt kleint hvis du tar kontakt dagen etterpå og hun har glemt at hun snakket med deg/ga deg telefonnummeret sitt. Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ciklidr vær så snill å post bilder av disse bekledningene dine 2 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Var på byen i går og da skjedde det mye rart. Tror jeg kjøpte 8 pils og jeg drakk 3 av dem selv. Jenter(jeg ikke hadde snakket med engang) bare tok fra meg. Jeg skulle kjøpe to så kom hun ene og bare tok den og gikk uten å se på meg engang..... Det var noe av det frekkeste jeg har opplevd. Jeg var der med to gode venner fra russebilen, som hadde drukket seg fine på akkevitt.... Han ene ble så utrolig full så han begynte å sovne/bli borte hele tiden, og da tok jeg med han for å gå en liten tur, ellers hadde han bare blitt kastet ut. Jeg skulle gå i garderoben i to minutter for å henge fra meg jakka, og når jeg kom tilbake var begge to borte fra der jeg ba dem om å være. Det er noe av det jeg hater aller mest i livet, å ikke ha kontroll på situasjonen og de rundt meg. Jeg føler jeg har ett lederansvar og skal passe på at venner og jenter kommer seg trygt hjem/tog/buss/taxi når festen er over. Mange ganger jeg har passet på venninner(hender at dem drikker så mye at de mister kontrollen på seg selv), og de har takket meg for det dagen etter Når utestedet stengte og vi ble fortalt å gå hjem så kom jeg i kontakt med to jenter som skulle samme vei som meg. På vei hjem gikk vi inn på togstasjonen og satt der en goood stund, før vi gikk videre. Snakket om alt mulig(ihvertfall det jeg husker). Plutselig var klokka rundt 7 eller noe og jeg bestemte meg for å gå hjem og legge meg. Kom hjem til bare styr og mas. Min telefon var blitt død men fungerte til alt annet enn å ringe med og så hadde mor og far ringt til politiet fordi jeg var bare 4 timer for sen hehe. Endret 21. desember 2013 av Jetfighter Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Tror jeg kjøpte 8 pils og jeg drakk 3 av dem. Jenter(jeg ikke hadde snakket med engang) bare tok fra meg. Jeg skulle kjøpe to så kom hun ene og bare tok den og gikk uten å se på meg engang..... Det var noe av det frekkeste jeg har opplevdDet med at det ikke er lov å slå jenter, det er bare tull. Er det likestilling så er det likestilling. Neste gang det skjer røsker du tak i dama så hun mister balansen og spør hva faen hun stjeler fra deg for. Kan ikke ta seg til rette sånn bare fordi de er over igjennsomsnittet pene og har mus i stedet for pikk. Jeg skjønner ikke at dere ORKER omgås jenter i det hele tatt... Jeg har så lite med dem å gjøre som overhodet mulig. Endret 21. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ciklidr vær så snill å post bilder av disse bekledningene dine I denne tråden? Haha nei det tror jeg ikke:) føler det er risky nok at jeg har bilde av meg selv på avataren når jeg kommer med friske uttalelser her inne på forumet. Tror ikke jeg skal poste bilder offentlig av meg i lårkorte skjørt og strømper også! hahah. Men var mange som tok kontakt igår så antrekket falt nok i smak blant flere:P Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ble det tur på byen i går da? Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Det med at det ikke er lov å slå jenter, det er bare tull. Er det likestilling så er det likestilling. Neste gang det skjer røsker du tak i dama så hun mister balansen og spør hva faen hun stjeler fra deg for. Kan ikke ta seg til rette sånn bare fordi de er over igjennsomsnittet pene og har mus i stedet for pikk. Jeg skjønner ikke at dere ORKER omgås jenter i det hele tatt... Jeg har så lite med dem å gjøre som overhodet mulig. Du har ett godt poeng der. Spesielt bra når han ene på russebilen min sa at jeg var rik og at det er bare å flørte litt så betaler jeg for dem. Fint at han måtte stå der og lyve som faen hehe. Var vel da dem begynte å ta mine øl. Jeg spurte hun "hva faen driver du med?", så bare snudde hun seg og gikk sin vei. Også kom det noen andre jenter og ville sette seg ned og snakke med meg, men da bare reiste jeg meg opp og gikk. Gadd ikke se på dem engang. Var en dårlig kveld på byen i går synes jeg. Følte at jeg ikke var velkommen i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå