Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Stayups er strømper som går opp til lårene som man ikke må ha hofteholdere på fordi de skal holde seg på plass sjøl. Hofteholdere er ett "belte" med stropper som festes i strømper som går opp til lårene og som ikke holder seg oppe selv.

Det ser kanskje skanky ut, men det er gøy og gå med. Man føler seg litt sexy:) føler jeg har en kropp jeg liker og er komfortabel med. If you got it, flaunt it?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stayups > hofteholder mener nå jeg. Aldri vært noe fan av sistnevnte siden det er så få modeller som faktisk ser flatterende/sexy ut. Resten ser bare helt mongo ut og ødelegger bare formene.

Det er maaange fine hofteholdere hvis man tør se litt i undertøysavdelingen!:) (men skjønner jo at DU kanskje føler deg malplassert der)

Jeg synes blonder er utrolig sexy. Rødt og sort. På lindex er det mangeholdere som er kombi truser/hofteholdere også.

Det vi jenter gjør feil er å presse oss inni klær i feil størrelse. Blir det for trangt ødelegges formene. Uansett plagg! Alle skal på død og liv inn i så små størrelser som mulig. Koste hva det koste vil.

Jeg synes hofteholdere bare fremhever rumpa osv så jeg liker det. Men igjen er det mange jenter der ute som kanskje hater kroppen sin mer enn det jeg gjør.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Haha, er nok like mange preferanser når det kommer til undertøy som det kommer til hva vi liker hos det motsatte kjønn. Nå har det riktignok også veldig mye å si hvem som har det på. Omtrent alt ser jo hot ut på en supermodell. I prinsippet synes jeg selv litt tykkere damer kan se bra ut (dog, det går en grense) hvis de bærer plaggene riktig og ellers ser pene ut.

For å illustrere med et par google images. Funker. Not so much..

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hahah jeg synes begge var deilige. Hun blonde var en smule for tynn men det har jo ikke noe med undertøyet å gjøre. Og så har hun dratt hofteholderen litt for langt opp etter min smak. På det første bildet går den mer i ett med trusene. Dèt er sexy.

Fløy med en fyr som gikk bananas hvis jeg hadde på hofteholdere når jeg kom på besøk. Klart da føler man seg jo ganske komfortabel:)

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Haha, er nok like mange preferanser når det kommer til undertøy som det kommer til hva vi liker hos det motsatte kjønn. Nå har det riktignok også veldig mye å si hvem som har det på. Omtrent alt ser jo hot ut på en supermodell. I prinsippet synes jeg selv litt tykkere damer kan se bra ut (dog, det går en grense) hvis de bærer plaggene riktig og ellers ser pene ut.

For å illustrere med et par google images. Funker. Not so much..

Den svarte trusen var jo ekstremt lav i snittet, så det kan vel diskuteres om det er hofteholderen eller trusen som er feil her..

Lenke til kommentar

Stayups er strømper som går opp til lårene som man ikke må ha hofteholdere på fordi de skal holde seg på plass sjøl. Hofteholdere er ett "belte" med stropper som festes i strømper som går opp til lårene og som ikke holder seg oppe selv.

Det ser kanskje skanky ut, men det er gøy og gå med. Man føler seg litt sexy:) føler jeg har en kropp jeg liker og er komfortabel med. If you got it, flaunt it? :)

Get it :) Vet nå hva du mener, men bare viste ikke navnet på det :) Totally yay!

Lenke til kommentar

Ssnerk: liker du stayups bedre enn hofteholdere? Er det mer sexy?

Jeg liker begge deler, men stay-ups er favoritten. Hvis du har på deg en sort kjole og sorte stay-ups, og viser så vidt at du har det på deg, så er det utrolig sexy.

Endret av Ssnerk
Lenke til kommentar

Det kinkye er vel at man kan dra trusa på utsida av hofteholderene og kan ta av trusa og fremdeles ha sex "påkledd"?

Alltid sett for meg at det er det som er greia?

mhmm...

Ny kveld, nye "muligheter" :p .

Fokuset på i kveld blir å ha det jævlig artig, og inkludere flest mulig i festen :) . Har troen på en god kveld nå som det er onsdag, og mange begynner å komme hjem for julen.

Endret av Because I need change!
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fy faen. En tidagers.

Du skal være bra slagen mann når den er over? :D

Er sykemeldt, og man skulle trodd det var for bakfylla :p . Neida, men har fri så er sånn sett ganske "enkelt". Og nå skal jeg ikke nødvendigvis drikke noe særlig eller være så lenge ute. En time er mer en nok i dag for eksempel, men den timen er viktig da jeg har et mål om å hjernevaske meg litt til å bli mer sosial.

Lenke til kommentar

Jeg har hengt på barer i hele år fordi jeg ikke er noen nattklubb type og liker å kunne snakke med folk uten å måtte rope over musikken.
Men har i det siste begynt å bli rimelig lei av stamplassen. Forje helg beveget jeg meg modig mot byens nye nattklubb og til tross for alt for dyr cover og at det var så mørkt at man ikke så en kjeft der inne så hater jeg å innrømme at det gjorde godt med noe annet og å se folk under 40.

Prøver jo å bli flinkere til å snakke med randoms og får prøve å driste meg ut på dansegulvet neste gang. Problemet mitt er at jeg har noia for å bli frastjålet ting på byen! Mobil, bankkort osv. Folk stjeler som ravner og på en kjole er det dårlig med lommer... Mobilene i dag er blitt så store at jeg kan ikke bare lure den ned i Bhen heller. Det gjør jeg jo alltid med cash (horete I know, men er virkelig den eneste måten!)
Jakken henger du jo liksom i fra deg, og shit blir jo stjelt der man henger fra seg dem også. Utestedene vil jo ikke ta ansvar for noe som helst. Har en kompis jeg av og til dumper tlf og bankkort over på men blir jo litt douche mot han også hvis han finner på at han vil gå ett annet sted feks.
Veske er det verste jeg vet, før noen foreslår det. Verste jeg vet er når jeg må sitte i sofaen å passe på veskene og jakkene til folk som er ute å røyker eller danser. Helvete heller!

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...