Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Skal du ha deg i helgen, ciklide? :p

Hvis noen som svarer til min alt for høye standard vil ha meg så! Hahah neida.

Er mest for egen del. Alltid godt å føle seg sexy!

De fleste Kjolene mine er ikke så korte at man ser om jeg har vanlig strømpebukse eller ikke uansett. Så det er mest for egen del og evt en heldig jævel som greier å snakke meg irundt.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stop making excuses!

Jepp, fant ut at jeg har laget så mange av dem at det er helt latterlig. Og jeg gjør det jo også for alles beste, bruker å tenke at jeg ikke vil plage noen for eksempel, men det er jo helt idiotisk å gå rundt med slik noia :) .

Er fullt klar over at i hvert fall tordagen i forrige uke burde jeg absolutt dratt ut, og på lørdagen burde jeg dratt ut i 2 tia når jeg hadde kommet meg ganske bra og faktisk vurderte å gjøre det.

Åpnet forsåvidt en jente på busstoppen på søndag :p .

Jeg har tenkt litt mer på følgende; kanskje de jentene jeg finner tiltrekkende finner meg tiltrekkende, og omvendt med ikke-tiltrekkende. Nå har jeg ikke så mye å basere dette på, men på fredag var jeg litt i eventyrland kan man si, og jeg tror det vi ser kan være veldig subjektivt basert.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Lurer litt på hva du mener med "åpnet"?

Er det bare å starte en samtale eller gønner du på med flørting?

Å åpne er vel litt det å vise intensjonen sine, eller kan man si hilse. Men på en måte føler jeg åpning egentlig ikke er så veldig klart for ofte har jeg det bare artig med alle rundt meg, og tenker ikke baner som å "åpne" og slikt. Men er jo sånn sett et greit ord å bruke for å beskrive hva man gjør.

Hun jeg åpnet på søndagen var bare at jeg dro opp til henne og sa hei og noen ord, men var så passivt fra hennes side at det ikke gikk noen vei.

I går hadde jeg faktisk en makeout etter rundt 30 sekunder prating, veldig nice :) . Er blitt så sykt mye mer komfortabel seksuelt og mindre redd for mitt selvbilde i løpet av helga. Har vel innsett at selvbildet aldri vil gi meg gleden det å dele et magisk øyeblikk med andre mennesker vil kunne gi.

Veldig interessant dette med førsteinntrykk, og er jo folk som kjenner den "gamle meg", som i dag fortsatt dømmer meg ut fra hvordan jeg var når jeg ble kjent med dem.

Skal skrive litt mer om åpning tenkte jeg, for jeg har blitt ganske god på det ved å rett og slett ikke legge så mye i det.

Lenke til kommentar

Så du var opprinnelig en veldig sky fyr ?

Har du blitt tryggere når du er edru også eller bare når du drikker? Isåfall er det jo knallbra!

Har fått bedre selvbilde det siste året. Før stod jeg opp og følte meg bare stygg uansett hva. Nå tørr jeg pynte meg litt. Ha på meg en kjole og gå i litt høyhælte sko. Fikse håret osv. Gjorde jeg aldri før. Er jo født i en silo omtrent og aldri vært vant til å pynte meg.

Men sliter fortsatt mye med å snakke med fremmede. På jobb går det helt fint. 0 problem. Men på byen... Kjempevanskelig!

Lenke til kommentar

Så du var opprinnelig en veldig sky fyr ?

Har du blitt tryggere når du er edru også eller bare når du drikker? Isåfall er det jo knallbra!

Har fått bedre selvbilde det siste året. Før stod jeg opp og følte meg bare stygg uansett hva. Nå tørr jeg pynte meg litt. Ha på meg en kjole og gå i litt høyhælte sko. Fikse håret osv. Gjorde jeg aldri før. Er jo født i en silo omtrent og aldri vært vant til å pynte meg.

Men sliter fortsatt mye med å snakke med fremmede. På jobb går det helt fint. 0 problem. Men på byen... Kjempevanskelig!

Var i hvert noen år hvor jeg var sky, men har aldri vært veldig sky. Når det kommer til å prate til fremmede jenter på byen, så har jeg forsåvidt vært veldig sky :p .

Drikker ikke så mye, så ja jeg er tryggere også når jeg er edru, og har hatt mange gode kvelder på byen hvor jeg ikke har rørt alkohol.

Men hvor mye jeg tørr varierer jo veldig. Det som er litt artig er at når jeg har gjort det veldig bra en kveld, så kan jeg bli redd dagen etter for å åpne, for det kan hende det går til helvete og da kan jeg ikke lengre tro jeg er "the shit". Det beste er jo forsåvidt å ikke bry seg om man er "the shit", men greier ikke alltids å gjøre det.

Har også hatt mye slit med å føre samtaler med fremmede, tror det handler mye om at man har så høye krav til det man sier. Når man snakker med venner for eksempel, så driver man jo ikke å tenker "er dette bra nok å si?", man sier det bare før man har tenkt over det. Og tror man det man sier er bra, så er det bra :) .

Er forsåvidt en latterlig deilig greie å kunne prate "evig", og var i går veldig god på å føre samtalen med de jeg snakket med slik at det ikke skulle bli weird stemning. Eneste er at jeg dreit meg mildt sagt hardt når jeg kommenterte øynene til noen som hadde en "defeksjon", tror hun skjelte, og jeg tror hun ble litt såret :( .

Lenke til kommentar

Husmødre som jobber "i oljå" da? :p

De er konematriale uansett, så de kan iaf gå i slikt!

Å åpne er vel litt det å vise intensjonen sine, eller kan man si hilse.

I går hadde jeg faktisk en makeout etter rundt 30 sekunder prating, veldig nice :) .

Skal skrive litt mer om åpning tenkte jeg, for jeg har blitt ganske god på det ved å rett og slett ikke legge så mye i det.

Ja, det er vel rett og slett ta kontakt med ei jente, enten det er på busstoppen eller ute på byen, trenger ikke være så mye mer enn og utveksle ett hei, eller noen korte setninger. Men gjør man seg vant til dette, så faller det så mye enklere og gjøre på byen og, det hjelper på når man virkelig går inn for og sjekke opp damer. Personlig synes jeg det ikke er noe problem lengre og snakke til randoms, er bare la være og tenke at det blir kleint, så skal det endel til for at det skjer. Men jeg kan selvfølgelig choke, spesielt på damer jeg finner veldig tiltrekkende, som igrunn er veldig teit..

Nice, det er alltid kos når dette skjer. Min korteste åpning som har ført til sex er vel på 10 ord. Men den er så bra at den er hemmelig :p

Ja, ta og gjør det, kan bli interessant og lese!

For min egen del har jeg vokst opp litt rundt om vårt ganske land, og alltid hatt endel problemer med og få venner gjennom oppveksten, spesielt etter jeg ble mobbet ihjel siste året av barneskolen pga jeg hadde en annen dialekt. Vil si jeg var veldig "sjenert" og sky mtp kontakt med andre folk fram til jeg var rundt 17, da jeg endelig fikk meg noen gode venner, ett ligg og det som hører med. Etter dette gikk det bedre og spesielt i de senere år har jeg vokst veldig som person på den sosiale siden. Fra og være han som hadde 2 venner i klassen, til og være han som ikke har problem med og hilse på noen i forelesningen på skolen.

Jeg har jobba mye med meg selv rundt dette, og det og ha en god selvtilitt hjelper ikke bare på sjekkinga, men også veldig på livet genrelt. Er ganske greit og føle seg vel til daglig i det sosiale osv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De er konematriale uansett, så de kan iaf gå i slikt!

Da legger jeg dem fremst i skapet igjen og anvender dem når jeg skal ut i helgen! :wee:

Synes jo egentlig det er veldig gøy å gå med slikt uansett. Om noen som ikke kjenner meg stempler meg som hore/laus så får jeg bare slenge dem ett slengkyss evt lire av meg en nedlatende kommentar som skjærer rett inn i hjerterota til vedkommede.

Ifølge samboer'n min er strømpeholdere in nå. Og samboer'n min er homo og hadde ikke funnet meg eller strømpeholdere seksuelt opphissende uansett hva, så hvis han sier jeg kan bruke det, ja så er det faktisk in.

Lenke til kommentar

Nice, det er alltid kos når dette skjer. Min korteste åpning som har ført til sex er vel på 10 ord. Men den er så bra at den er hemmelig :p

Nei denne hemmeligheten skal du fortelle oss. Hvis ikke du forteller i tråden så skal du sende meg den på IM. Du trenger ikke være redd for at jeg skal ta damene dine med den hehehe ;)

Gjør du det så skal jeg fortelle min hemmelighet som har ført meg inn i blomsterhagen noen ganger :p Den er ganske drøy også hahahah

...Og samboer'n min er homo....

Så dere er ikke i ett forhold? Trodde dere var i ett forhold jeg hehe

Lenke til kommentar

Dro ut litt før 12 i dag. Jeg og en kompis spilte først sjakk til rundt 1, hvor så vi gikk videre til en annen plass med mer folk. På uteplassen åpnet jeg bare to jenter, men jeg kom i snakk med noen venninner og en venn av hun ene. Og jeg var vel egentlig fornøyd der, med tanke på at mitt mål sånn sett kun var å åpne et par jenter for å holde momentum gående.

Det endte i hvert fall med et ganske koselig naschspiel, og veldig deilig å komme hjem nå :)

.

Har jo drevet å fokusert litt på å bli rolig, og så langt har det fungert veldig bra. I dag gjorde jeg egentlig nesten ikke noe. Tok iniativ til samtaler og noen ganger holdt jeg dem i gang, men føler det meste ble veldig naturlig.

Jeg tenker hele tiden på rare ting å si, eller noe annet fucked up, men har funnet ut at the er så sykt key og ikke henge seg opp i dem. De er bare tanker som svinner forbi, unnskyldninger jeg kan bruke for å ikke kjøre på videre, for en del av meg har alltids lyst til å trykke på bremsepedalen.

Lenke til kommentar

Drøyeste jeg har gjort var en gang jeg skulle se på en leilighet (i et kollektiv med 8 andre gutter...). Ung student etc.

For å bli kjent med dem dro vi ut og tok noen øl. God stemning, så vi bestemte oss for å dra opp og titte på leiligheten. Lå en 7-11 rett ved, og vi droppet innom for nattmat. En av gutta pratet litt med en jente og overtalte hun til nachspiel mot at han kjøpte henne en pølse. God stemning. På vei opp trappa tittet jeg og hun dama litt på hverandre. Vi kom inn i leiligheten, og jeg spør gutta 'er det rommet?', tar hånda til dama, og tar henne med inn på rommet. Når jeg lukker døra roper kompisen min 'ØYH! DU SKYLDER MEG EN PØLSE!!'.

Skal sies at jeg aldri fullførte det studiet og bare bodde i den byen ett år. Mye fest, lite studier. Var student, men studerte ikke. Lillebroren til en kompis flyttet opp 3 år etter jeg dro og folk spurte om han kjente meg når han sa hvor han kom fra...

Lenke til kommentar

Hahah sikkert vært koselig men vi bor sikkert i forskjellige ender av landet? :)

Ssnerk: liker du stayups bedre enn hofteholdere? Er det mer sexy?

Stayups er strømpene man ikke trenger hofteholdere på fordi det er ett gummibånd på innsiden som supposedly skal holde strømpen på plass. På meg siger de av som ett brukt kondom på en slapp pikk, så jeg bruker hofteholdere uansett. Mulig jeg kjøper strømpene for store...

Endte opp med å gi vekk flere av stayupsene mine til en skap-transvestitt som var på vors til meg i sommer .

Han var i ekstase.

Lenke til kommentar

Stayups > hofteholder mener nå jeg. Aldri vært noe fan av sistnevnte siden det er så få modeller som faktisk ser flatterende/sexy ut. Resten ser bare helt mongo ut og ødelegger bare formene. Men aller best: Kliss naken fra topp til tå!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...