medlem-124997 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Når jeg bodde på den første hybelen og var bare 15 kom det en ravende skitings fyr som var noen år eldre og brølte og kjefta å ville inn fordi han var overbevist om at en han kjente bodde der og babla om at det gikk en dør fra hybelen min inn til hybelen hans eller hva faen. Når jeg smelte døra i trynet på han pissa han på døra mi. MYE. Og gikk å la seg ned på plena etterpå. Han lå vel i ca 15 minutter før Onkel Politi kom å røska han med seg. Jeg ble imponert over kjapp responstid. Mooohaha:) Endret 16. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Det er gjerne slik vi menn løser konflikter/uttrykker misnøye. Vi pisser Denne tråden burde forøvrig bytte navn til "Rølpetråden - Fortellinger og røverhistorier fra siste dagers ukristeligheter" Endret 16. desember 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er gjerne slik vi menn løser konflikter/uttrykker misnøye. Vi pisser Denne tråden burde forøvrig bytte navn til "Rølpetråden - Fortellinger og røverhistorier fra siste dagers ukristeligheter" Eller bare lage en ny tråd med det navnet Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det var en spøk. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er gjerne slik vi menn løser konflikter/uttrykker misnøye. Vi pisser Altså... Hadde jeg hatt ett sånt organ, og kunnet pisse så lekende lett og distrè hvor jeg ville.... Så hadde jeg pisset... OVERALT. Heller løse konflikter ved å pisse enn å stå å grine, som jenter alt for ofte gjør. 3 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Problemet med å bo 5 min unna det eneste 18 åringsutestedet er at noen jenter kommer hit etter dem har vært der. Og dem kommer fordi dem griner om ett eller annet.... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Min værste fyllehistrie ang sex skjedde for ca 1.5 år siden. Jeg kommer ravende hjem fra byen,skikkelig go full på jack, da en bartender kompis ikke spurte om jeg kunne holde han med selskap siden det var så rolig i kveld. Oppdager det er nach i kåken vår. Gjør ikke så mye annet enn og bælme nedpå en liter vann, før jeg går på rommet mitt og legger meg. I mellomtiden, har det "flotte" ensemble av 3 damer med 20kg for mye funnet ut at de skal forlate mine to kompiser og ta taxi hjem. De 3 damene kommer i krangel seg imellom, og hu ene spør om hu kan sove over på sofaen vår siden hu ikke gidder spandere taxi nok ei gang på de to venninene. Kompisene mine sier ok, og gir hu ett teppe før de går og legger seg.. 10 minutt senere knirker kjellertrappa i desperasjon for og ikke knekke, da denne dama valser seg ned mot mitt rom. Hun vekker meg og spør om hun ikke kan sove i sengen min, greit nok sier jeg. Drita full med 180 seng. Jeg våkner på nytt at at hun ligger og koser med hånda på magen min, og jeg har bennern. Skjønner faen ikke hva som skjer. De neste bildene jeg husker er; Jeg fingrer hu, blir satt ut av hvor ekkel hu er, og mister ereksjonen. Jeg ligger oppåa og jukker på alt jeg kan, før jeg gir opp og komme og kaster meg av og legger meg til og sove mens hu klynker om at jeg skal ta hu i doggy. Heldigvis er stakk dama i ly av mørket og jeg vet til den dag i dag ikke navn, eller noe mer enn at hu var brunette, feit og hadde ei hårete mus. 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Jeg var nærmeste nabo med Mocca Bar og Nattklubb for en tid tilbake. Det eneste stedet for ungdom under 20 i hele byen. Jeg var jo nesten aldri ute back then fordi jeg syntes det var best å chille hjemme med eksen på helg. Hver helg stod det kjærestepar og kranglet og slo opp utafor stuevinduet mitt og i ny og ned var det slosskamp og politi som kom å gikk i mellom. Jeg syntes det var ganske artig jeg. Jeg er en sånn person som godter meg litt av andres ulykke i den forstand at jeg tenker som så at "joa, livet mitt suger skikkelig. Men jeg kunne vært han nå." Hver gang det var en Christer eller en Even som hadde vært utro mot dama tenkte jeg at "hey! Jeg kunne vært hu dama som står der nede å griner nå!" Så følte jeg at livet ikke var så meningsløst likevel. Så ble jeg dumpa, begynte å dra på fylla hver helg igjen, og nå er jeg like miserabel og jævelig som de damene som stod å hyla å kjefta utenfor stuevinduet mitt hver bidige helg. Når vinteren kom drev fulle folk å kasta snøball på vinduene da. Det ble irriterende etterhvert. Endret 18. desember 2013 av medlem-124997 4 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) I går gikk det faktisk hele veien. Etter å ha vært litt på byens uteplasser, møtte jeg og en kompis to damer på vei hjem. Endte med at jeg og kompisen dro på nasch til hun ene (hun andre hadde type), og jeg ble der til i morgest. Sexen var ikke akkurat super deilig, da hun var super passiv, men var jo deilig å lette litt på trykket . Fy faen det er key og ikke bare gi opp ved første negative tanke. Endret 17. desember 2013 av Because I need change! 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Haha fylla på en mandag? har du ikke jobb? En ting jeg har tenkt å spørre dere gutter om lenge: Strømpeholdere og strømper på damer: Yay or Nay? Har to holdere og en del strømper men vet liksom ikke om jeg skal pakke dem bak i skapet eller bruke... Jeg synes jo strømpeholdere er både dritkult og dritsexy. Men også at det er litt forebeholdt de som tar seg betalt. Usikker på helgas antrekk her! Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Èn stemme til "Yay" altså Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Strømpeholdere og strømper er meget yay! 2 Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Ikke noe jeg er spesielt hekta på akkurat hehe. Bryr meg fint lite om hva jentene har på seg, men jagerflydrakt med fullt utstyr eller sykepleierskjorte(jeg vil bli kirurg) er ett pluss Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Skal du ha deg i helgen, ciklide? 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Strømpeholdere er forbeholdt prostituerte og husmødre. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Strømpeholdere er forbeholdt prostituerte og husmødre. Husmødre? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Haha fylla på en mandag? har du ikke jobb? Drakk 3 pils så vil ikke akkurat definere det som fylla, men ja, har fri i dag . Skulle jo ta en 10 dagers, hvor jeg drar ut hver dag i 10 dager, men jeg feilet før jeg startet med akkurat det. Var ikke ute på torsdag, som jeg skulle, fredag var jeg ute altfor lenge så jeg var for sliten på lørdag. På søndag ble det vel sånn sett ikke noe utenom middag. Skal se om jeg får tatt meg en liten halvtime i dag, så kan man heller kjøre litt hardere i morgen . Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Stop making excuses! Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 Veldig lite fyll og fanteri på hverdager. Var på kurs med jobben og hadde gledet meg til å dra på nattklubben i den byen. Var kanskje 5-10 stykker. Bare sånne trygda som har sittet der for lenge de siste 10 åra. Spesielt bra når han ene hadde en tskjorte som det står "Sponsa av nav" på..... Da var det deilig å dra tilbake til hotellet og legge seg edru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå