Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

 

Konge historie, men hvordan i all verden kan du være sikker på dette?

To grunner. Hadde jeg hatt et uhell (må nemlig ha vært det, i mitt hode har piss INGENTING i senga å gjøre), så vil jeg tippe at jeg rett og slett hadde merka det det etter å ha våkna. I tillegg, så har jeg en kompis som pissa på seg i søvne med en dame etter fylla en gang. Ganske kleint. Siden da har jeg, uansett promille, alltid vært to turer på do før jeg har sovna inn. Just to make sure.

 

Men huff, tøff helg. Neste uke holder jeg meg inne og spiller kabal elns. Å fortsatt være godt fyllesjuk på mandag, uten apetitt og rennern til tusen er et dårlig utgangspunkt for resten av uka. For ikke å snakke om trening og knebøy i dag :ph34r:

 

I'm getting to old for this shit!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har heldigvis aldri hendt at jeg har tisset på meg, men har kvittet meg med overflødig væske på så mange rare steder at jeg gjør også alltid det. Samma hvor trøtt jeg måtte være, så skal det tisses to ganger fra siste pils før jeg lukker øya.

 

Husker for noen år siden hadde jeg jobbet til 23 og skulle ta "et par øl" på jobb før vi dro hjem. Et par ble til mange, og så var det rett i seng. Dagen etter våkner jeg og skal dusje før jobb og ser at søppelkassen fra kjøkkenet står i dusjen og jeg bare WTF? Så plutselig demrer det for meg. Jeg hadde våknet med et voldsomt trykk i blæra, gått ut av hybelen min, tatt ut søppelposen og satt den tilbake, tatt bøtta med inn på rommet, inn på badet og inn i dusjen. Pissa, og gått og lagt meg. Ironisk nok så var toalettet i synsfeltet med en gang man går inn på badet så gudene vet hvorfor jeg valgte denne løsningen...

 

En annen episode da jeg hadde samboer: Våknet på natta etter en fuktig bytur. Dvs jeg våknet av at samboeren sa "hva faen er det du driver med?" idet jeg hadde det ene beinet ut av vinduet (2. etasje) på soverommet. "Må tisse" sa jeg. Så gikk det noen sekunder før jeg oppdaget hvor jeg befant meg, og fant ut at det kanskje var en dårlig idé å hoppe ut av 2. etasje for å tisse.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Danskebåten for øvrig er jo ett eventyr i seg selv.

 

Hadde en kompis fra utlandet over på besøk for noen få år siden, og vi dro 4 gutter ut på sjøen. Hver vår kabin, man vet aldri. Billettene fikk vi gratis uansett.

 

Høydepunktene var vel at vi møtte en "realitystjerne" som en venn av meg ville pule, men hu var der med morra si. Meldte meg frivillig til å underholde morra mens han prøvde seg. Av oss 4 hadde morra det mest morro, alle skjøte at kompisen min ikke kom noen vei, bortsett fra han selv. morra bare nøyt oppmerksomheten, og stakars realitydama ville jo at mor skulle kose seg...

 

Vi møtte også en skrulle fra polen, og skrulle betyr i dette tilfellet en ekstremt stereotypisk femi-homo. Han var ganske morsom, og en jævel på blackjack. Vi fant han senere på rommet til en av gutta som hadde sovnet, og kastet han ut. Vi tror og later som ingenting kan ha skjedd. En annen fyr vi traff overtalte vi til å spise godteri som kompisen hans hadde hatt i rompa. Ingen vet hvorfor, det begynte å bli sent.

 

Dagen etterpå, på vei inn i til oslo igjen sitter en stakkars jævel og forsøker seg på noe jeg tipper skulle være underholdning på scenen. han så helt fortvilet ut, alene på scenen. grunnen stod så tett opptil scenen som overhode mulig. En jente/dame med downsyndrom som sto og slikka seg rundt munnen. eneste måten jeg kan beskrive henne på er som et eple med fire blyanter stukket inn sånn på måfå, med en drue på toppen. han svetta greit der han satt og forsøkte å synge, mens eplet stod og gliste psykogliset sitt, og en 50 år gammel mann synes opptrinnet var rasende festlig. han var for øvrig fortsatt dritings, og hadde en pikk tegnet på kinnet. det går jo aldri av moten.

 

alt i alt var det en fin tur, men det er helt greit at man ikke gjør det hver dag.

 

angående pissehistorier så pissa jeg i peisen på en hyttetur. det lukta vondt hele dagen etter. ukult. peis til høyre, toalett til venstre. fort gjort.

Endret av liealot
Lenke til kommentar

Har hatt et par slike fyllehistorier. Nå drikker jeg svært lite så har som regel vært de jeg dro med hjem som har stått for historiene, men etter at ei jente med 20 kilo for mye og med en dåse som luktet nattmat, pisset ned hele sengen min og ville ha en omgang til i den gjennomvåte senga da jeg vekka henne, går jeg ikke i nærheten av jenter på fylla.

Endret av Barnabas
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakker forresten med en av de peneste jentene jeg har vært borti nå, og etter en liten spørsmålsrunde som jeg styrer i retning spooning, får jeg svaret "hemmelig ;)" på spørsmålet "hva gjør du hvis storespoon får boner?". Jeg fortsetter med å spørre om hvordan man finner ut av hemmeligheten, og hun svarer "date bestående av Battlefield og popcorn". Jeg ble nettopp forelsket.

Endret av Coffee Break
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Har flere sånne historier. Denne er kanskje ikke like morsom, men spesiell.

 

På utestedet stod jeg ved trappa og noen tryna de siste trinna og inni meg sånn at beina forsvant under meg, og jeg tryna med ryggen rett på de nederste trinnene. Stod jo og prata med noen damer, så jeg reiste meg rett opp igjen og prata videre, litt svimmel. Jeg lo, for det må jo ha sett komisk ut når jeg kom fort opp igjen og pratet videre som om ingen ting hadde skjedd, der resten av folka som tryna lå strødd.

Ble med ei dame hjem og hu begynte å grine når vi hadde sex. Lol. Våknet med masse blod der jeg hadde ligget. Trudde først det var hu som... ja. Men, det gjorde jo sykt vondt i ryggen. Så kom jeg på at jeg hadde tryna, og sjekka ryggen. Der var det et kutt gitt, og ryggen på t-skjorta var også ganske rød. (ja, da hadde jeg tydeligvis t-skjorte på meg under akten)

 

Stakk til eksen min som bodde rett borti veien og fikk litt pleie, en dusj og litt sex. (siste gang jeg har meg med en eks...)

 

 

Snakker forresten med en av de peneste jentene jeg har vært borti nå, og etter en liten spørsmålsrunde som jeg styrer i retning spooning, får jeg svaret "hemmelig ;)" på spørsmålet "hva gjør du hvis storespoon får boner?". Jeg fortsetter med å spørre om hvordan man finner ut av hemmeligheten, og hun svarer "date bestående av Battlefield og popcorn". Jeg ble nettopp forelsket.

Spør om hu har en søster med samme interesser :yes:

Endret av hfthomas
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Verste historien min var når jeg fikk blackout i Magaluf.
Kvelden begynte som vanlig med mye alkohol og bar-til-bar.
Det siste jeg husker er at han ene kompisen kom med noen sprøyter med et blått innhold som var en form for shot.
Jeg var relativt full på tidspunktet og fikk ikke lov av de andre til å ta en da de mente det smakte "ren alkohol".
Dum som var jeg tok jeg en tak av sprøytet hele innholdet i kjeften, husker at jeg syns det smakte godt (sier litt om min tilstand).
De andre ble sinte så vi startet like greit krig med de resterende sprøytene, den hvite skjorta jeg hadde på ble fort blå og det svei godt å noe av inneholdet på sprøyta i øyet.

 

Etter det husker jeg minimalt, men det jeg har greid å lappe sammen og husker småglimt av i etterkant er:
Jeg mistet de andre

Var på Grabbarna Grus

Havna i trøbbel
Ble bært ut på stranda for å få bank, greide å rive meg løs og sprang som et uvær.
Tryna som faen i sanden

Ringte en kompis helt manisk om at jeg hadde folk etter meg

Sprang rundt i Magaluf uvisst hvor lenge før jeg fant hotellet

Sprang igjennom resepsjonen og opp til hotellrommet, kom ikke inn på soverommet.

Sprang videre ned gangen, ut nøddøra opp et par etasjer i nødtrappa.
Satt meg ned for å få igjen pusten -> sovna.
Våkna godt ut på dagen etterpå solbrent og av at noen jenter skrevet over meg der jeg lå.

 

Aldri hatt så angst i hele mitt liv.

Lenke til kommentar

Snakker forresten med en av de peneste jentene jeg har vært borti nå, og etter en liten spørsmålsrunde som jeg styrer i retning spooning, får jeg svaret "hemmelig ;)" på spørsmålet "hva gjør du hvis storespoon får boner?". Jeg fortsetter med å spørre om hvordan man finner ut av hemmeligheten, og hun svarer "date bestående av Battlefield og popcorn". Jeg ble nettopp forelsket.

 

apropos spooning, finnes det flere som kaller det jetpacking når man har ryggen mot jenta?

 

håper du svarte 'micropop ok?'

Lenke til kommentar

Har hatt et par slike fyllehistorier. Nå drikker jeg svært lite så har som regel vært de jeg dro med hjem som har stått for historiene, men etter at ei jente med 20 kilo for mye og med en dåse som luktet nattmat, pisset ned hele sengen min og ville ha en omgang til i den gjennomvåte senga da jeg vekka henne, går jeg ikke i nærheten av jenter på fylla.

Hahahah! Hvis noen hadde pissa i senga mi hadde jeg trædd senga over hodet på dem og kasta dem ut av tredje etasje med senga rundt halsen.

 

Hva gjør du egentlig når noen pisser i senga? (Evt du pisser i den selv i fylla?) Du får jo aldri vekk den lukta? Var stuepike på ett hotell en gang og en sengevæter gav oss ikke beskjed om at han trengte spesiallaken og resultatet var at vi bare måtte kjøpe ny seng fordi vi aldri fikk pisslukta renset skikkelig ut av madrassen. Rommet var stengt i ukevis fordi pisset sèg ned i teppegulvet og luktet..

Lenke til kommentar

Hahahah! Hvis noen hadde pissa i senga mi hadde jeg trædd senga over hodet på dem og kasta dem ut av tredje etasje med senga rundt halsen.

 

Hva gjør du egentlig når noen pisser i senga? (Evt du pisser i den selv i fylla?) Du får jo aldri vekk den lukta? Var stuepike på ett hotell en gang og en sengevæter gav oss ikke beskjed om at han trengte spesiallaken og resultatet var at vi bare måtte kjøpe ny seng fordi vi aldri fikk pisslukta renset skikkelig ut av madrassen. Rommet var stengt i ukevis fordi pisset sèg ned i teppegulvet og luktet..

 

Hvis du tisser i senga:

rull den andre over på siden med tiss uten av de våkner, og lag oppstyr. Krev erstatning.

 

Hvis de tisser i senga:

Lag oppstyr. Krev erstatning.

 

Hvis du reiser deg i ørska og pisser på puta, dyna, madrassen og den andre personen, slik at de våkner, behøver du ikke lage oppstyr. Det ordner seg sjæl.

Lenke til kommentar

Men altså, jeg har forsåvidt hatt verre kvelder enn det. Forrige helg endte jeg opp i Lørenskog etter et julebord på Fornebu, sammen med to søttenåringer jeg aldri før har møtt som ville at jeg skulle overnatte (ditcha selvfølgelig det).

Hehehehe kongehistorie! :D

 

Lørenskog is the place to be hahaha. Var på fest der på lørdag(edru, fordi jeg kjørte meg selv hahaha) og møtte endel av disse søttenåringene haha.

Lenke til kommentar

Hadde noen kompiser med på guttetur på hytten en gang. Midt på natten begynte han ene å gå i søvne, reiste seg opp, og pisset kort og greit i sengen sin mens de andre så på. Jeg ble faen sur, og det endte med at han fikk lov til å ta den med inn i dusjen for å drysse vaskepulver over, og trakke på den mens han spylte den med vann. Han ble gående og stampe i dusjen i sikkert en god halvtime. Håper han lærte av det! Men jeg unngår fortsatt å sove i den sengen den dag idag for å si det sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har ikke pisset i fylla på merkelige steder, men en kompis har det hehe.

Var på en nattklubb og vi satt rundt ett bord. Sikkert 10 stykker som jeg kjenner satt rundt det bordet og jeg drakk noen øl. Vi gutta hadde vært på vors hos meg og man forblir ikke akkurat edru av det hehe. Når jeg hadde drukket opp en øl så spurte han ved siden av meg om han kunne få glasset mitt. Ja svarte jeg og ikke tenkte noe mere over det. Han tok glasset under bordet og pisset i det, og satte det på bordet. Ingen la merke til noe, men jeg skjønte hele greia når glasset var nesten fullt med innhold igjen hehehe. Kom så noen venninner og hun ene hadde aldri drukket øl før, og henne hadde bursdag den dagen. Jeg hadde kjøpt 1 til øl som jeg drakk av, og jeg spurte om henne ville smake på øl. Hun tok selvfølgelig feil glass :rofl: Jeg kunne ikke gjøre annet enn å sitte der og :blink:. Jeg gikk bort og kjøpte en øl til henne, og den smakte annerledes mente henne hahahaha. Jeg tok bilde av meg og henne når henne holder det glasset med piss i hånda hahaha.

 

En anen episode med vors hos meg; vi skulle ut på byen og jeg hadde invitert gutta på vors. Vi forlot planenten Jorda kl. 23 og gikk ut kl. 00.30 tror jeg. Var for full til å gå, men klarte det merkelig nok. Det eneste jeg husker den kvelden var at det smalt noe i granskauen i skulderen mitt og alt ble helt hvitt for meg. Da hadde jeg klart å blitt påkjørt mens jeg gikk på gangfeltet hehe. Dama sto der nervøs og skrev ned nummeret sitt på en post-it lapp jeg skulle ringe når jeg ble edru. Kom så inn på utestedet merkelig nok og da hadde jeg blødd ned hele genseren og jakka mi, men festen fortsatte. Våknet hjemme i garasjen hvor jeg hadde prøvd å teipe sammen såret på skulderen hehe. Det var ikke vakkert.



Anonymous poster hash: dc304...a56
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, godt å høre at det er flere gærninger der ute. En annen gang for ikke så lenge siden så krasjet jeg en fest i banandrakt. Hvordan og hvorfor jeg kom meg dit er jeg den dag i dag litt usikker på. Kjente ingen på festen ihvertfall, utenom en kompis som bodde i nærheten. Plutselig sto jeg der, i banandrakt og en halvtom vodkaflaske i hånda.

 

Til slutt ble vi lempet ut pga plasshensyn, noe kompisen min tok veldig personlig, så han pisset like gjerne ned døra deres senere den kvelden. Jeg dro alene opp til et utested for å møte noe jeg trodde var en søt venninne (viste seg etterpå at jeg hadde lest feil. Det var ikke ei søt venninne, men en breiflabb fra jobb som hadde crush på meg). Ble uansett selvfølgelig nektet inngang, full og høy som jeg var. Husker at jeg motorboata denne dama fra utsiden av utstedet, før det kom en politimann for å fjerne meg. Intelligent nok så grindet jeg denne politimannen og spurte han om han ville se bananen min. I det han skulle til å dra meg med i fyllearresten kom det ei venninne forbi, som lovet å dra liket mitt til en taxi, og sende meg hjem. Heldigvis godtok han det.

 

Dette er nå fire måneder siden, men det hender fortsatt at folke skriker HEI BANANEN etter meg på gata. Folk jeg ikke har snøring på hvem er. De smiler og sprudler og vinker ihvertfall, så de har tilsynelatende gode minner.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

 

Jeg har ikke pisset i fylla på merkelige steder, men en kompis har det hehe.

Var på en nattklubb og vi satt rundt ett bord. Sikkert 10 stykker som jeg kjenner satt rundt det bordet og jeg drakk noen øl. Vi gutta hadde vært på vors hos meg og man forblir ikke akkurat edru av det hehe. Når jeg hadde drukket opp en øl så spurte han ved siden av meg om han kunne få glasset mitt. Ja svarte jeg og ikke tenkte noe mere over det. Han tok glasset under bordet og pisset i det, og satte det på bordet. Ingen la merke til noe, men jeg skjønte hele greia når glasset var nesten fullt med innhold igjen hehehe.

*snip*

 

Lignende: Var på nattklubb med noen yngre kolleger, type 18-19, fra peppes for noen år siden. Står i baren og skal bestille drikke og spurte kollegaen min om vi skulle stikke ut å ta en røyk. Han sier ja, tar et par slurker av ølen og begynner å prate om noe annet. Lite minutt seinere sier jeg at han skal gå på do så vi kan gå ut. "Akkurat ferdig" får jeg som svar og jeg bare "ferdig?". Da hadde han stått foran baren, lusket den ut og pisset oppetter disken så det rant utover gulvet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...