Sexylubb1 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Lol, mener du at damer ikke tåler å høre hva du bedrev kvelden med? Dummeste jeg har hørt. Det var nå vel en dame med i historien? Kunne hun være med, kan vi høre. Dere damer er så sarte vesener, vet du. Når dere har sex har dere fingrene i ørene og lukker øynene slik at dere ikke får med dere hva som skjer. Sant? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dere damer er så sarte vesener, vet du. Når dere har sex har dere fingrene i ørene og lukker øynene slik at dere ikke får med dere hva som skjer. Sant? Jepp, akkurat sånn er det. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hvis noen lurte så gikk gårsdagen helt etter planen. Drita, Jokke (fra Pondus) - style, nach, og denne gangen av den vellykkede arten. Hadde det ikke vært damer til stede her hadde jeg også vært mer utfyllende. Veldig ukristelig kveld, for å si det mildt. Ja, er blitt så mange kvinnelige faste følgere i denne tråden at man kan jo ikke fortelle grisehistoriene! Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg tipper disse kvinnene har like ille grisehistorier selv. 2 Lenke til kommentar
Krisha Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg tipper disse kvinnene har like ille grisehistorier selv. Man er jo to om å ha sex! 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja suger når det bare er en om det 1 Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) ... Endret 21. januar 2014 av TBlock Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 tidenes fyllehelg på danskebåten. Forsatt full vet ikke hvorfor jeg skriver her. Du svarte på ditt eget spørsmål. Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) ... Endret 21. januar 2014 av TBlock Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Haha neei få høre! Har postet grisehistorier her sjæl for en tid tilbake! (Vel og merke under anonym) er ikke bare gutter som skriver her i tråden. Om vi snakker historier av Jokkekaliber MÅ det jo deles!! Selv om jeg ærlig ikke forstår at du utsetter deg for sånt. Du må ha vanvittige seksuelle drifter. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Drømmemannen En undersøkelse fra 2008 - med 40.000 single kvinner som deltakere - viste at drømmemann må ha visse kvaliteter: Han må være pen, minst 1.55 meter høy, glattbarbert, ha kort, brunt hår og blå øyne. Han røyker ikke, har aldri vært gift, har ingen barn, tjener 300.000 (men helst 600.000) kroner i året, kjører en sølvgrå Mercedes, har en bachelorgrad og eier et hjem til minst tre millioner. Mannen må ha hatt sex med færre enn seks kvinner og ha hatt tre seriøse forhold, elske kjæledyr og kle seg i jeans og t-skjorte. Han skal dessuten hate fotball, elske teater og like å nyte en god vin og å spise ute. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ja, er blitt så mange kvinnelige faste følgere i denne tråden at man kan jo ikke fortelle grisehistoriene! Bring it on Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 skadi: haha, bullshit da i såfall vil jeg faktisk påstå at damer ikke vet hva de faktisk vil ha. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Ingen vet hva de faktisk vil ha, ta ett salgskurs. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Hadde de postet en beskrivelse av drømmeDAMA hadde kvinnegruppa Ottar dratt på de røde strømpene og laget storsak! 1 Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Tror ikke Ane Kristine Aadland hadde blitt så glad. Hun hadde vel neppe oppfylt så mange av kriteriene der, nei. Lenke til kommentar
TBlock Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) ... Endret 15. desember 2013 av TBlock Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Takk, i tilfelle jeg hadde glemt hvorfor jeg aldri setter mine bein ombord på danskebåten, så husker jeg det i hvert fall nå. Trodde det var noe juicy du hadde å fortelle. Det der var jo bare rølp. Synes du det var verdt pengene? 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Var mer rølp enn juicy ja og er det ikke gørr å ha glemt så mye? Sier ikke noe på å bli full altså, men all den blackouten må være ganske kjip. Jeg liker å huske litt når jeg har vært på tur 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå