Feh Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Her og... Latterlig. Stengetidene og avgiftene er jo det som ødelegger hyggen med byen. Istedefor drikker folk seg drita og stresser til byen for å så dra hjem på samme tidspunkt. Alle skal inn på mcdonalds, eller de to andre matsjappene samtidig og det er 3 mil med taxikø. Jeg har aldri sett poenget med byen. Har jobbet som DJ et år i en by med stengetid 2. Mest tragiske opplegget jeg har vært med på. Det var en nattklubb som åpnet 23 og jeg startet å spille rundt 23-23:30. Folk dukket opp stort sett mellom kl 00:00 og 00:30. Det ble stort sett fullt innen 01:00, så gikk alle rundt og spurte hvor det var naschpiel, og når klokken slo 02:00 ble alle kastet ut og dro på nasch. Noen kvelder ble folk tatt litt på senga av en eller annen grunn, så da samlet alle seg ute og begynte å bråke istedet! Skal dog sies jeg aldri har vært på nasch som har vært så bra som i den byen, men likevel, selve bylivet var helt uendelig tragisk. Forøvrig har jeg vært mange ganger i Nederland hvor nattklubbene er åpne til folk ikke gidder mer og drar hjem. Gud å deilig det er! Og i motsetning til Norge så føler jeg meg faktisk trygg om jeg går ute i den byen mokk aleine midt på natta. Når man forlater åstedet klokken 07:00 er alt man ser ute flere dødslitne clubbere og folk som er på vei til jobb! Ang det med hjemmefester så er det greit nok, men jeg liker å dra ut uansett. Likte nok hjemmefestene bedre før enn nå. Det jeg derimot liker best er når man har vorspiel med både gutter og jenter, gjerne mange ukjente. Blir nesten alltid bænkers med en av dem siden det er en så utrolig mye bedre setting å starte en samtale i ro og fred. 1 Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Det er enkelt å sjekke jenter på hjemmefester og vors i forhold til byen, synes nå jeg. Feh: Regner med at du snakker om Trondheim? Litt lame med stengtid kl 0200 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Kjipt med stengetid 0200 i Trondheim, ja. Men på stedet jeg er fra stenger byen 0300, og jeg merker egentlig ikke mye forskjell. Hovedsakelig fordi folk først begynner å komme en time senere enn i Trondheim, så det blir det samme til slutt... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Feh: Regner med at du snakker om Trondheim? Litt lame med stengtid kl 0200 Nope, østlandet, men jeg tipper at problemet er omtrent det samme samtlige steder der det stenger 02. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Urk. Fylla i går var en katastrofe. Møtte igjen ei søt jente jeg ikke hadde sett på lenge, men hun har lagt på seg usjarmerende mye siden da, og det gikk også opp for meg at hun er både en sympatihore og altfor løs etter min smak. På slutten av kvelden endte jeg opp på nach som det tok en time å gå til i snøværet, nachet sugde balle, kom nesten i bråk med tre gutter som var sure på verden og aggressive fordi de ikke fikk seg noe, og ble selv plutselig lempet ut kvart over fem av jentene som hadde nachet og som jeg hadde planlagt å ha meg med.Drittkveld. I dag skal jeg på grisefylla med en gjeng ikke altfor attraktive jenter jeg heller egentlig ikke liker, og drikke nok til at de blir pene. Så skal jeg gjøre noe dumt noe. Ønsk meg lykke til! Endret 14. desember 2013 av Bjarnemann 3 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Høres ut som en lørdag sånn lørdager skal gjøres. Break a leg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) ble selv plutselig lempet ut kvart over fem av jentene som hadde nachet og som jeg hadde planlagt å ha meg med.Drittkveld. Hahah uff stygt å le, men litt vittig. Du får gønne på ikveld å satse på at du finner noen på byen heller! Endret 14. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 du som er jente; hvorfor kaster man ut folk man VILA ligge med? :dongeribukse""* Hahah uff stygt å le, men litt vittig. Du får gønne på ikveld å satse på at du finner noen på byen heller! Anonymous poster hash: e9561...f1c Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Okkei, jeg er dritings. God natt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Klokken er ikke 21 enda og du er dritings.. Good luck 2 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Fant ut at jeg suger i sånn "serious"-dansing igår. Fysj så flaut. Lenke til kommentar
Zakke Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Dansegulvet er min store skrekk. Tør nesten ikke gå på byen, møte på julebord eller andre forsamlinger i skrekk om at det er en teoretisk mulighet for å havne utpå der. Der står man og gir dansepartneren et skikkelig dårlig inntrykk samtidig som alle andre på hele stedet ser på og ler Folk sier helvete er det verste som finnes, det klarer jeg ikke helt å tro på. Endret 14. desember 2013 av Zakke89 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Dansegulvet er min store skrekk. Tør nesten ikke gå på byen, møte på julebord eller andre forsamlinger i skrekk om at det er en teoretisk mulighet for å havne utpå der. Der står man og gir dansepartneren et skikkelig dårlig inntrykk samtidig som alle andre på hele stedet ser på og ler Folk sier helvete er det verste som finnes, det klarer jeg ikke helt å tro på. Hvorfor ikke trene på å bli flinkere? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 du som er jente; hvorfor kaster man ut folk man VILA ligge med? :dongeribukse""* Anonymous poster hash: e9561...f1c Ække alltid vi vil ligge med dere selv om vi gir inntrykk for det:) det betyr veldig mye for jenter å føle seg likt og attraktive. Derfor mange flørter rundt men beholder trusene på. Å så er jenter jævelig slarvete og elsker å ha historier om ekle creeps og stalkere å fortelle venninnene... Det kan hende det aldri var planen hennes, det kan hende hun ombestemte seg når hun fikk snakka litt mer med deg, det kan hende at hun ble litt mer edru og det kan hende hun bare ble trøtt og ikke gidda mere. Generelt får jeg følelsen av at dere gutta er tre ganger så kåte som jenter og at dere tenker at "denne helga SKAL jeg få meg". Jenter (de fleste) synes nok det er morsomst å ligge med noen som ikke er for tydelig på at det bare er det de vil , men som er kul og hyggelig ellers og. For dere gutta trenger det jo ikke alltid være ett kriterie at dama ser bra ut en gang. For det er bare sex. Fyllesex og ons er også ofte jævelig ræva for damer, ergo synes vi det er mye bedre å heller ringe en fuckfriend som kjenner oss eller gjøre jobben sjæl. Kort sagt, skal du ligge eller få en kjæreste du faktisk forstår deg på, så bytt lag å bli homo. Jeg hadde aldri orka vært sammen med ei dame hadde jeg vært mann jeg heller så jeg klandrer dere ikke. 3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fant ut at jeg suger i sånn "serious"-dansing igår. Fysj så flaut. Hva er "serious"-dansing? Dansegulvet er min store skrekk. Tør nesten ikke gå på byen, møte på julebord eller andre forsamlinger i skrekk om at det er en teoretisk mulighet for å havne utpå der. Der står man og gir dansepartneren et skikkelig dårlig inntrykk samtidig som alle andre på hele stedet ser på og ler Folk sier helvete er det verste som finnes, det klarer jeg ikke helt å tro på. Tror du overdriver Dansegulvet er min store skrekk. Tør nesten ikke gå på byen, møte på julebord eller andre forsamlinger i skrekk om at det er en teoretisk mulighet for å havne utpå der. Der står man og gir dansepartneren et skikkelig dårlig inntrykk samtidig som alle andre på hele stedet ser på og ler Folk sier helvete er det verste som finnes, det klarer jeg ikke helt å tro på. Tror du overdriver Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Fant ut at jeg suger i sånn "serious"-dansing igår. Fysj så flaut. Gjør det useriøst . Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 du som er jente; hvorfor kaster man ut folk man VILA ligge med? :dongeribukse""* Anonymous poster hash: e9561...f1c Sikkert fordi jenter er i stand til å tenke med hodet selv om kroppen har lyst. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Så, min 10 dagers challenge har gårr rimelig dårlig. Fikk ikke kommet meg ut på torsdag. Fredag var jeg ute en god kveld, men jeg ble faen meg kastet ut alle plasser, så det var litt nedtur. Lørdag var jeg helt tom for energi etter et altfor langt nasch, så lå bare i senga dagen lang. Jeg irriterer meg så sykt på at jeg ikke åpner jenter jeg går forbi på gaten. Det er alltids noe som stopper meg fra å gjøre det, selvfølgelig verdens beste grunn er å dra . Endret 15. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Hvis noen lurte så gikk gårsdagen helt etter planen. Drita, Jokke (fra Pondus) - style, nach, og denne gangen av den vellykkede arten. Hadde det ikke vært damer til stede her hadde jeg også vært mer utfyllende. Veldig ukristelig kveld, for å si det mildt. Endret 15. desember 2013 av Bjarnemann Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Lol, mener du at damer ikke tåler å høre hva du bedrev kvelden med? Dummeste jeg har hørt. Det var nå vel en dame med i historien? Kunne hun være med, kan vi høre. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå