Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, så jeg sitter der og chillern med noen venner da, så ser jeg henne og tenker det er nå eller aldri da. Hvis jeg skal bli bedre med jenter så må jeg starte idag. So I did, gikk bort til noen andre venner av meg som satt nærme henne og begynte å snakke med dem. Så snudde jeg bort til hun og venninna og dro en åpner som funka fett. Etterhvert som vi snakka som kom jeg selvfølgelig i bedre kontakt med hu fine (som jeg prøvde meg på). Tilslutt var det bare meg og henne som snakka om alt mulig rart. Kroppskontakt var der, så kommer en AFC taper og maser om at hun skulle bli med han å danse. Jeg holdt meg kald utvendig og bare smilte, men innvendig irriterte jeg meg over den tapern som har ødelagt for meg før. Denne gangen var det annerledes, hun sa at hun ikke kunne kanskje etterpå. Så vi bare fortsatte å snakke, helt til han dukka opp igjen, men denne gangen dro hun med han da.

 

Ble litt irritert over AFC'en og gikk bort til vennene mine, men hun fant veien tilbake til meg etter noen minutter og jeg var i sjokk. Så vi fortsatte å snakke om masse piss. IOI's begynte å dukke opp og jeg var klar for en close, men så dukka denne Lars opp og hun ble helt annerledes. Han trengte ikke si noe, hun bare sa at hun måtte bort til denne Lars og snakke med han litt. Da gikk alt nedover, helt til en natural venn av meg hjalp. Han fikk "Lars" bort og jeg swoopa inn for ta igjen lost ground. Helt til Lars dukka opp igjen. For en eller annen grunn var hun helt lost i denne Lars typen. Så jeg ga opp og tenkte at dette var første gangen og jeg forventa egentlig ikke å få til alt på første forsøk.

Endret av Saykin
Lenke til kommentar

Stakk innom et dobbelt-jente-bursdags-party i går hvor jeg kjente ene som feira pluss to andre jenter. Jente-gutt fordelinga var 70/30 så jeg hadde verdens største glis når jeg kom inn. Var et par HB7 og ei HB8 og resten lå på HB4-6. Holdt meg edru pga formen, men det er jo bare en fordel ;)

 

Åpna ene HB7'en ved å ta plassen i sofaen hennes når hun skulle mikse en drink - gjorde meg til sofaens midtpunkt, og kjørte mitt natural game blandet med litt punish & reward. Før jeg fikk kommet ordentlig i gang forverret formen seg kraftig, fikk en gigantisk hodepine + store hosteanfall annethvert minutt. Ikke noe point i å holde på da, så jeg dro hjem :/

 

Skal nok klare å komme litt lengre på både sjuern og åttern da jeg nå har en gratis åpner om jeg møter dem på byen ;)

Lenke til kommentar

Virker som du er godt på vei Nikken :)

For min egen del har jeg i flere år kjørt mitt natural game da jeg er velsignet med ett OK utseende.

Men etter at jeg ble "voksen" har dette begynt å fungerere dårligere og det blir lengere og lengere mellom hver close.

Har nå bestemt meg for å satse på TMM, og ta det så langt jeg klarer før jeg fyller 23 (6mnd).

Det blir mye jobbing, men dette blir gøy!

Har ila de siste tre mnd lest mye teori, og tiden har kommet for å ta det in-field!

Første steg er å bli kvitt angsten for approach. Var på Åpenbar på fredag og åpnet ett tresett med en situational opener.

Klarte å holde fin flyt i praten og leket med de tre i en time før jeg closet target med en "kiss-fix". Våknet fornøyd i en leilighet på grønland med target som viste seg å være en 8'er også på lørdag!

 

It's ON now ;)

Lenke til kommentar

Hva synes dere om toerien og metodene til David DeAngelo? Har sett en DVD, og ser jo at han har litt annen fremgangmåte enn Mystery, selv om en del er likt. Lurer bare på om det er godt anvedt tid å pløye gjennom noen av bøkene og dvdene hans :)

 

Er det noen bokbutikker som har godt utvalg i PUA bøker? Jeg søkte etter en del bøker jeg fikk i en liste fra PUA (på dette forumet) hos Amazon.com og eBay, men det var mange av bøkene jeg ikke fant

Endret av jig9
Lenke til kommentar

DeAngelo er vel det man kan kalle en "natural" gamer, dvs han kjører mye på holdninger og ideer istedenfor spesifikke rutiner og et fastspikret kart fra A til B.

 

Man har selvsagt varemerket hans, "Cocky & Funny", men også en hel del om f. eks. hvordan man skal få de riktige holdningene, snu fokus innover istedenfor å være avhengig av andres bekreftelse og en del om spesifikke ting som kroppsspråk, definisjonen av en Mann, personlig grensesetting, hvordan man skal sjekke damer på utesteder etc.

 

Personlig syns jeg det er veldig greit begynnermateriale, men han har lett for å snakke seg varm og trekke ut temaene, samt at gullkornene er spredd ut over alle DVD'ene han har slik at man "trenger" alle for å få med seg hele bildet. En bonus er at han har med seg noen gjesteforelesere på slutten av hvert program, som ofte kaster ut helt andre ideer enn han selv har, noe som iallfall fikk meg til å tenke og prøve å få en dypere forståelse for hva han egentlig har sagt.

 

Uansett, lykke til :)

Lenke til kommentar
. Var på Åpenbar på fredag og åpnet ett tresett med en situational opener.

 

Skulle egentlig dit på fredag selv. Men så ble jeg sjuk.. Var det greit der på fredag?

 

DDA er i mine øyne den største tullingen innenfor PU. Pure marketing, kun ute etter penger og promo, og alt han sier i de titalls (og endeløse) dvdene hans kan summeres i en setning:

 

Don't be a wussy....

 

Styr unna han med mindre du virkelig MÅ fikse på noe seriøse inner game issues (se deep inner game med Dr Paul)

Endret av PUA
Lenke til kommentar

Kool. Har hatt mye suksess på Åpen. Men begynner å bli en stund siden jeg var der nå. Holder meg stort sett på Fridays. Men Åpen skal absolutt testes ut igjen nå neste helg.

 

Helgen min var også knall forresten.

Stikkord:

 

Fest hos PUM

Heftig emotional spikes

Jelaousy plotline

Extrem teasing

Doggy dinner bowl eye look

Cockblocking (Det er en jævla sykdom)

Extraction

Endret av PUA
Lenke til kommentar
DeAngelo er vel det man kan kalle en "natural" gamer, dvs han kjører mye på holdninger og ideer istedenfor spesifikke rutiner og et fastspikret kart fra A til B.

 

Man har selvsagt varemerket hans, "Cocky & Funny", men også en hel del om f. eks. hvordan man skal få de riktige holdningene, snu fokus innover istedenfor å være avhengig av andres bekreftelse og en del om spesifikke ting som kroppsspråk, definisjonen av en Mann, personlig grensesetting, hvordan man skal sjekke damer på utesteder etc.

Tja.. Hvis man er ute etter å få et bedre inner game (det burde man være!!) så ville jeg heller bladd gjennom en del RSD-greier..
Lenke til kommentar

Har lest litt her og litt der nå, har sett noen timer på RSD-foredrag osv og føler det er mye å ta tak i... !

 

Greien er den at etter jeg begynte å lese og titte litt har selvtilliten min med damer gått rett, RETT til bunns. Jeg klarer ikke å holde på en forbanna samtale og jeg tenker hele tiden på hvor dårlig jeg kommuniserer med jenta... dette er selvfølgelig latterlig og RSD osv sier at man skal unngå slike tankesett og se på nederlag som læring(åpenbart), men det skjer likevel... Jeg har ikke lest på noe canned men heller prøvd å jobbe litt med inner game... noe som til nå har slått dundas feil. Nå skal det sies at selvtilliten min av flere grunner har gått litt ned siden i sommer, men jeg er vanligvis en godt utadvent gutt som vireklig har draget når jeg er i form(hvertfall det jeg selv føler, og jeg bør jo bare fortsette å føle det, det er jo da det går den rette veien:p) når jeg er i form vil si at jeg er i state og har den nødvendige selvtilliten og roen.

 

Tingen er at jeg VET jeg kan sjamere jenter, jeg mener ikke å skryte men jeg vet om en god del jenter som har vært forelsket i meg oppigjennom. Et eksempel er fra ungdomsskolen da jeg VET at HVERTFALL 6 av 12 jenter i klassen var forelsket i meg iløpet av en periode... og når jeg nå ser tilbake skjønner jeg hvorfor: jeg hadde mye selvtillit og trodde sterkt på meg selv. Dette hang sammen med at jeg var veldig god i idrett osv på denne tiden, jeg var en vinner!

 

Nå er dette liksom endret, og spesielt dette halvåret...selvitilliten har dalt og dette PUA stuffet har bare åpenbart for meg at jeg ikke lenger har confidence nok til å prate fritt med en jente som er "litt digg" liksom...

 

Men dette er vel bare en periode som jeg må gjennom hvis jeg vil noe? Er det vanlig at noen mister draget de har, når de begynner litt med dette?

Lenke til kommentar

Jeg bruker faktisk Paulo Coelho sine bøker for inner game, merkelig som det kan høres. Men jeg anbefaler hans bøker til dere alle, spesielt Håndbok for Lysets Krigere.

 

Forresten var det en kar på festen på lørdagen som kom med en av de beste åpnerne jeg har opplevd:

 

Han kom bortover til meg (jeg satt i sofaen), pekka meg på skuldren og sa: Du, bruker du balsam? *tar meg i håret* (har halvlangt velstelt hår, og ja - jeg bruker balsam)

 

Jeg flirer godt og svarer ja, og han kommer med "Syntes jeg så det ja, jeg heter ...."

 

 

Han gjorde alt perfekt, body language og alt. Dessverre virket det som ren flaks da jeg studerte han litt utover kvelden, men jeg og søskenbarnet mitt (hun satt rett ved siden av, og er en god kvinnelig player) var enig om at den var forbanna bra.

Lenke til kommentar

Hey man.. du må prøve å finne noe for å komme i bra humør igjen, til ting begynner å "rulle". Bra musikk før du drar på byen? Begynne å trene igjen (anbefales!) ?

 

Dessuten må du være fornøyd når du bare oppnår små del-mål også.. ingen bestemmer seg for å bli en PUA og blir det over natta vettu ;)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg fra USA som var på besøk her i to uker er blitt skikkelig flink gjennom error og trial. Så du kan kalle han en PUA egentlig. Han sa at han faktisk bruker de corny, cheesy sjekketriksa som åpnere. Sånne som "Hey girl, you got a ticket?" Hun svarer da "For what?" Så svarer han "For this show *peker på seg selv*" mens han selvfølgelig smiler sånn at hun kjønner at han syns det er skikkelig corny også.

Han sier det funker hver gang for de ender opp med å le og da er det igang. Har sett han i action før, det er helt utrolig. Tar 10-15min så er hun helt hekta på fyren. Han burte skrive en bok :p Mange kaller han en natural, men jeg vet hva han egentlig er. Han har derimot ikke lest noe om dette emnet. Synd han er fortsatt sammen med den samme dama, for jeg ville elsket å se han do his magic mens han var her.

 

EDIT: AzureDragon, jeg har lagt merke til at etter mitt første forsøk med dette på lørdagen så har selvtilliten min økt drastisk selvom det ikke skjedde noe mellom meg og dama jeg prøvde meg på, men at jeg greide å holde henne intressert. Noe jeg ikke har fått til helt før, det var gull verdt for meg. Jeg kan ærlig si at jeg er overvektig, men jeg er klar over at jeg er det og lar ikke det stoppe meg (selvom jeg har begynt å trene og spise litt sunnere).

Endret av Saykin
Lenke til kommentar
Jeg liker å få opp staten før jeg drar ut ved å høre på artig musikk.. Noen som har noe å tilføye her på lista?

Tech N9ne - Im a Playa

Turkish & Dj Dave - Sargin'

 

Barry White - Me & Mrs. Jones

Mother - Danzig

 

Mother

Tell your children not to walk my way

Tell your children not to hear my words

What they mean

What they say

Mother

 

Mother

Can you keep them in the dark for life

Can you hide them from the waiting world

Oh mother

 

Father

Gonna take your daughter out tonight

Gonna show her my world

Oh father

Det er sangen som virkelig booster inner game. Du føler deg som en "mean machine" x )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...