Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Jo selvfølgelig er det litt trist, traff ei vennine til en kompis ei gang, som jeg fant tonen med umiddelbart, hun viste seg og være en veldig bra person, og inneha nesten alle egenskaper jeg leiter etter i ei dame. Men desverre tenkte jeg ikke på henne seksuelt. Og da er det så enkelt at det ikke skjer noe mer mellom oss to.

Så ha henne som venninne i stedet! :)

Som vi snakket om tidligere! :wee:

Er jo også mulig hun kan være ei dør til andre jenter du kan hooke opp med siden du er så gira på sånt?

Eneste jeg bryr meg om når jeg er ute på byen er å bygge kontaktnett, rett og slett fordi mitt ikke er så stort.

Altså er jeg ikke ute etter å bli "populær", som nevnt tidligere hater jeg det hvis jeg får for mye oppmerksomhet, eller å føle at jeg blir forsøkt "plukka opp" osv, men jeg elsker å bli kjent med nye folk.

Dessuten er de eneste guttene som prøver seg på meg gutter som er etter min mening langt under middels pene og altfor selvsikre og fulle av piss. (HOHOOO! Antar jeg ikke er så mye bedre enn dere gutta likkavel!:/ ) De fører aldri spennende samtaler og jeg sitter bare med følelsen av at jeg er kveldens hookup og at de har gått runden og endelig fått napp. Alt virker fake og innøvd. Det funker helt sikkert på andre (etter min mening dummere) jenter. Som nevnt tidligere er jeg nok sjekkerens skrekk/største utfordring.

Nå virker jeg kanskje som "no sex without a relationship!" typen, det er jeg ikke! Og jeg er heller ikke under noen omstendigheter i possisjon til å ha skyhøye krav ovenfor menn og utseende, men dersom jeg ikke finner en person interessant, spennende, morsom og trivelig i tillegg til å være kjekk så gidder jeg ikke bruke tid på han. Om så bare noen timer.

Da pleier jeg å fake at jeg skal ut å ta en røyk og bailer. :rofl:

Strek i regninga hvis duden også røyker og vil henge på.

:hrm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg føler egentlig jenter går glipp av masse, om de ikke har lyst til å ha kontakt med meg, da jeg er rimelig epic.

Jeg vil bare ha det artig :D .

Mitt største problem er at folk generelt sett bryr seg for mye om alt muligs slags bullshit. Men jeg må vel bare akseptere det, og gjøre det beste ut av situasjonen.

Jeg kan ikke huske å ha hatt et ønske om å bli født :p .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Jepp, men jeg er kommet til det punktet i livet der jeg igrunn er drittlei folk. Folk suger generelt sett, og jeg klarer meg veldig godt med de få vennen jeg har per dags dato.

That being said, så er nok det og komme i boksa til vennina til vennina myeee lettere enn og hooke med ei på byen. Fordi som du selv inrømmer, jenter på byen har en tendens til og gjemme musa!

Lenke til kommentar

Jepp, men jeg er kommet til det punktet i livet der jeg igrunn er drittlei folk. Folk suger generelt sett, og jeg klarer meg veldig godt med de få vennen jeg har per dags dato.

That being said, så er nok det og komme i boksa til vennina til vennina myeee lettere enn og hooke med ei på byen. Fordi som du selv inrømmer, jenter på byen har en tendens til og gjemme musa!

Jepp, folk suger :p . Hahahhaha. Eller, har et par fete kompiser, og det finnes fete folk der ute, men folk flest finner jeg jævlig kjedelig.

Lenke til kommentar

Det finnes mer enn bare utseende på en person da. Selvfølgelig, synes man personen er frastøtende så er det ikke noe å hente. Det jeg reagerer på er hvor høye krav mange her har til utseende. Kan begynne å lure på hvordan dere ser ut, som mener at kun top notch er bra nok for dere.

Dumt å quote meg da jeg aldri har uttalt noe slikt :p Selvfølgelig er det jo nyanser her. Poenget var bare at jeg aldri bevisst ville sjekket opp en jeg helt oppriktig syntes var stygg. Altså sånn helt initielt. Ellers har sjarm utrolig mye å si for om jeg liker noen, om jeg snakker med noen jeg syns er pene, men som mangler positiv utstråling og sjarm er jeg ikke treig med å si takk for meg.

Lenke til kommentar

Folk er ræva ja. Sletta facebook fordi jeg hater folk.

Bare synd de vennene jeg har ikke har draget overhodet, og er verre enn meg på byen. Men, for gode venner til å bare drite i. Får vel endre innstilling for å få større omgangskrets igjen, men føler ikke at jeg bryr meg. Gidder ikke å ta kontakt med folk jeg har hengt med før heller.

Trur det er jeg som har blitt mer apatisk med alderen. Ender vel opp som en gammel gretten gnier.

Lenke til kommentar

Folk er ræva ja. Sletta facebook fordi jeg hater folk.

Bare synd de vennene jeg har ikke har draget overhodet, og er verre enn meg på byen. Men, for gode venner til å bare drite i. Får vel endre innstilling for å få større omgangskrets igjen, men føler ikke at jeg bryr meg. Gidder ikke å ta kontakt med folk jeg har hengt med før heller.

Trur det er jeg som har blitt mer apatisk med alderen. Ender vel opp som en gammel gretten gnier.

Hahahahhaha. Kunne vært jeg som hadde skrevet det der ;) . Selv misliker jeg Facebook ganske mye, men har vel akseptert at alle er på Facebook i dag, så det er ikke noe jeg "kan" holde meg unna.

Nå er jeg helt gal på Facebook, skriver bare masse rare statuser. Fordi hva eller skal jeg gjøre der? Er begrenset hvor artig det er å stalke andres profiler :p .

Chat-funksjonen på Facebook er jo for eksempel grei å ha.

Lenke til kommentar

Jaa lei folk sjøl.
Oddsen for å møte noen på byen som er awesome og som jeg oppriktig vil henge med ellers på fritida også er vel heller små.
Men de er der!
Vil bare ha deg gøy jeg også! Men fort gjort at jeg føler moroa blir ødelagt hvis det kommer en klegg å setter seg atme meg. Noen gutter er veeeldig trege til å innse at det ikke er noe å hente.
Får kommentarer og spørsmål om hvorfor jeg spiller hard to get og så fortsetter de.
Irriterende da jeg ikke spiller hard to get men oppriktig ikke vil ligge med vedkommende...

Hadde jeg ikke vært så forbasket kresen hadde jeg vært litt mer frempå på byen sjæl.

Men jeg ser absolutt ingen jeg føler for å bruke tid på å være intim med, selv om de påberoper seg å være aldri så fantastiske i senga og gir meg "orgasmegaranti" Hah!

EDIT!
Jeg har forresten glemt å nevne at jeg ble forsøkt den berømte pingvinlinja på i sommer!! Fakta fis!
Jeg var på en konsert og det kom en ganske liten fyr bort til meg (forumbruker??!) og spurte om jeg visste hvor mye en pingvin veide.

Jeg raserte alt for han i og med at jeg faktisk veit hva en pingvin veier. Men du verden det var en morsom opplevelse! :)

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Si du er lespisk og grip den nærmeste kvinnen du finner å hook med hu.

Har ei bekjent som er lesbo. Vi har faktisk backet hverandre når det har stormet som verst der ute.

Utrolig mange gutter som ikke kjøper at hun løper på den andre banen eller som vil prøve å omvende henne.

Men stort sett blir det bestekompisen som er hetero og bestekompisen som er gay som blir min livbøye i det kalde vannet.

Ord kan ikke beskrive hvor viktig den livbøyen blir når jeg får noia som verst der ute.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Det er jo tidvis en krigssone? ;)

Joda. Du har vel et poeng der. Men jeg liker ikke krigsdelen av den, så jeg bruker å ignorere det så mye som mulig.

Irriterer meg tidvis over kiser som skal lage bråk med meg, når de kunne brukt energien 20 ganger mer effektivt på å ha det artig i steden for.

Lenke til kommentar

Hvorfor er du på byen når det kan bli så ille der?

For å bygge kontaktnett, fordi jeg blir dratt med, fordi jeg ofte har det veldig morsomt og fordi jeg ikke har noe annet å gjøre.

Tror ikke det er bra å låse seg inne hjemme selv om man ikke liker seg ute blant folk.

Da vokser bare problemet og til slutt blir det vanskelig bare å komme seg over dørstokken.

Lenke til kommentar

For å bygge kontaktnett, fordi jeg blir dratt med, fordi jeg ofte har det veldig morsomt og fordi jeg ikke har noe annet å gjøre.

Tror ikke det er bra å låse seg inne hjemme selv om man ikke liker seg ute blant folk.

Da vokser bare problemet og til slutt blir det vanskelig bare å komme seg over dørstokken.

Du vet, mange som gjør andre ting på fritiden, alt må ikke foregå på nattestid. Og kontaktnett? Hva slags kontakter er det du egentlig forventer å finne (Eller hva får du taki) på byen? Tror normale skaffer seg kontakter på seminarer og lignende.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Jeg jobber veldig mye så det er egentlig mest på helg jeg har tid til ting, eller i ukedagene orker jeg ikke så mye og er piss lei av folk. Hobbiene mine er ikke akkurat så sosiale de heller. Så da passer det fint å gå ut på byen. Det er det alle andre gjør uansett.
Når jeg hadde type satt jeg mye inne på helg og chilla. Likte det mye bedre enn festing, men da hadde jeg noen å chille med. Blir ikke det samme alene.
Det er det å møte å bli kjent med folk. Få flere venner og bekjente. I ny og ne dukker det opp noen som er verdt å tilbringe tid sammen med i edru tilstand også.

Lenke til kommentar

Jaa lei folk sjøl.

Oddsen for å møte noen på byen som er awesome og som jeg oppriktig vil henge med ellers på fritida også er vel heller små.

Men de er der!

Vil bare ha deg gøy jeg også! Men fort gjort at jeg føler moroa blir ødelagt hvis det kommer en klegg å setter seg atme meg. Noen gutter er veeeldig trege til å innse at det ikke er noe å hente.

Får kommentarer og spørsmål om hvorfor jeg spiller hard to get og så fortsetter de.

Irriterende da jeg ikke spiller hard to get men oppriktig ikke vil ligge med vedkommende...

Hadde jeg ikke vært så forbasket kresen hadde jeg vært litt mer frempå på byen sjæl.

Men jeg ser absolutt ingen jeg føler for å bruke tid på å være intim med, selv om de påberoper seg å være aldri så fantastiske i senga og gir meg "orgasmegaranti" Hah!

EDIT!

Jeg har forresten glemt å nevne at jeg ble forsøkt den berømte pingvinlinja på i sommer!! Fakta fis!

Jeg var på en konsert og det kom en ganske liten fyr bort til meg (forumbruker??!) og spurte om jeg visste hvor mye en pingvin veide.

Jeg raserte alt for han i og med at jeg faktisk veit hva en pingvin veier. Men du verden det var en morsom opplevelse! :)

Du tiltrekker deg jo åpenbart gutter som ikke vet hva de driver med. Jeg tviler på at disse guttene er representative for de som virkelig kan "sjekking". Selvsagt har det null nytte å skryte av hvor flink en er i senga. Overdreven arroganse er jo fullstendig turn-off, og usikkerheten lyser rett igjennom. En virkelig selvsikker person har ikke behov for å skryte av seg selv. Noen over her nevne jo at cocky-funny kan være en god taktikk, og det kan det nok, men i små doser, og med litt mer subtilitet enn en "orgasmegaranti".

Lenke til kommentar

Du tiltrekker deg jo åpenbart gutter som ikke vet hva de driver med. (...) Selvsagt har det null nytte å skryte av hvor flink en er i senga. Overdreven arroganse er jo fullstendig turn-off, og usikkerheten lyser rett igjennom. (...)

Ja ikke sant?! TAKK!

Jeg er som en magnet for dem.

Gjerne litt forfyllede folk på 10-15 år eldre enn meg som ligger til kai med en fiskebåt eller noe.

Byens bunnslam kommer bort til meg hvis jeg er ute og skal kose meg.

MEN igjen, jeg setter jo lista høyt og blir i utgangspunktet aldri med noen hjem.

Men jeg ser jo at de ofte leier med seg noen damer når kvelden er omme. Så noen fungerer det jo på.

Endret av medlem-124997
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...