Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun skal pr sitt eget utsagn ikke finne deg attraktiv. Og du vil vel muligens finne ut om du er tiltrukket av hun før du prøver deg, men om du prøver deg utenfor en by-setting, kan du i same slengen bevise hennes uttalelse feil.

Greia er at utseende er ikke alt ;) . Så lenge det er kåt stemning, så har det lite å si om hun ser veldig bra ut, som i et se bra ut på bilde bra ut. Men selv det er helt fucka, for uansett hva, så kan man alltids finne feil.

Lenke til kommentar

Haha fy faen dere er sinnsykt kyniske. Å de sier gutta tar til takke med hva som helst?!

Kjenner jeg gruer meg til å gå på byen hvis det er slik at gutta ser på meg å skalerer meg fra stygg, ok, fin og dritfin.

Hvorfor er det kynisk? Om du ser en halvdvask, nærmest råtten paprika i grønnsaksdisken. Kjøper du den?

Samme prinsipp. Er jo fullstendig meningsløst å skulle sjekke opp noen man ikke finner attraktiv. Hva skulle det vært i så fall? "Jeg tar den stygge vennina for å være snill, jeg"?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor er det kynisk? Om du ser en halvdvask, nærmest råtten paprika i grønnsaksdisken. Kjøper du den?

Samme prinsipp. Er jo fullstendig meningsløst å skulle sjekke opp noen man ikke finner attraktiv. Hva skulle det vært i så fall? "Jeg tar den stygge vennina for å være snill, jeg"?

Det eller: "Hun kan jo ha en fin personlighet".

Lenke til kommentar

Men det hender jo at man må ta den stygge venninda for og være snill mot kompisen sin ;)

Tror bare ciklide er litt sjokkert over hvordan menn faktisk tenker, uten og tenke seg så mye om selv. Kan ganske sikkert si at hun selv ikke hadde vært interresert i en dude hun ikke fant kjekk/sjarmerende. Det er det samme på byen, bare i en litt forsterka skala. Personlig jakter jeg ikke kun etter utseende på byen, men det er en plass og begynne.

Lenke til kommentar

Men det hender jo at man må ta den stygge venninda for og være snill mot kompisen sin ;)

Tror bare ciklide er litt sjokkert over hvordan menn faktisk tenker, uten og tenke seg så mye om selv. Kan ganske sikkert si at hun selv ikke hadde vært interresert i en dude hun ikke fant kjekk/sjarmerende. Det er det samme på byen, bare i en litt forsterka skala. Personlig jakter jeg ikke kun etter utseende på byen, men det er en plass og begynne.

Det beste når man er på byen er å åpne mange set, eller vil ikke sa man bør tenke på det heller. Men ikke bry seg så mye med åpning i det hele og store, at det egentlig ikke er noe man fokuserer noe særlig på, men mer noe man bare gjør. Som et slags instikt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Men da er du vel viten om at hun er stygg :tease:

Savner når jeg og en kompis gikk på byen før, han har tidens babyface og trekker noe vanvittig med damer, riktignok endte han som regel opp med den fineste av jentene og jeg med den litt mindre fine (riktignok ikke stygge).

Men han har fått seg dame nå :hrm:

Lenke til kommentar

Det finnes mer enn bare utseende på en person da. Selvfølgelig, synes man personen er frastøtende så er det ikke noe å hente. Det jeg reagerer på er hvor høye krav mange her har til utseende. Kan begynne å lure på hvordan dere ser ut, som mener at kun top notch er bra nok for dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, så hva er problemet? Det er sånn samfunnet er, finn deg i det eller gå hjem.

Er ikke det litt trist da?

Kjenner mange ikke fullt så attraktive jenter som er helt herlige og råsjarmerende.

Samme gjelder forøvrig gutter.

Er det ikke litt bummer hvis du får ei dritfin dame med hjem så er hun helt blåst i hodet og elendig i senga?

Lenke til kommentar

Menn som kan danse er f.eks råsexy. En kjip fyr med dårlig holdning er ikke attraktivt uansett hvor "pen" han måtte være. Utseende er ikke alt :)

Jeg liker å tro jeg kan danse, eller jeg gir meg i hvert fall såpass faen at jeg tørr å danse. Men føler det fort kan bli et hinder også :p .

Lenke til kommentar

Kjenner mange ikke fullt så attraktive jenter som er helt herlige og råsjarmerende.

Er det ikke litt bummer hvis du får ei dritfin dame med hjem så er hun helt blåst i hodet og elendig i senga?

Jo selvfølgelig er det litt trist, traff ei vennine til en kompis ei gang, som jeg fant tonen med umiddelbart, hun viste seg og være en veldig bra person, og inneha nesten alle egenskaper jeg leiter etter i ei dame. Men desverre tenkte jeg ikke på henne seksuelt. Og da er det så enkelt at det ikke skjer noe mer mellom oss to.

Og jo, det er ogsa ganske bummer. Opplever til stadighet at ei dame som var dødsfin først gang jeg så hu, bare blir mindre og mindre attraktiv jo mer hu åpner kjeften sin..

Lenke til kommentar

Trist? Kanskje, jeg vet ikke. For det første, er jenta faktisk sjarmerende får de nok oppmerksomhet så det holder på byen uansett. Men hva er det du egentlig forventer? Menn kan ikke lese så mye mer en hvordan de ser ut fra deres ståsted, sikkert mange jenter som ville blitt "rangert" lavere enn andre på byen som klart ville fått en bedre overall rangering, men det kan jo faen ikke de lese utifra hva de ser? De må i tillegg ta initiativet. Sett fra en gold-diggers perspektiv, nr. 1. du har en gammel dude som klart er rik, vifter med lapper og sløser dyrebar drikke over det hele. Eller en yngre dude som oppfører seg som folk men som egentlig er steinrik. Nettopp dude 1. Sånn er det med menn å, de ser en hot dame som klart er en faktor i god sex (men lagt ifra alt) og de går da mot henne fordi det er det eneste inntrykket de har.

Rotete forklart ser jeg, håper du tar poenget i det minste.

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar

Trist? Kanskje, jeg vet ikke. For det første, er jenta faktisk sjarmerende får de nok oppmerksomhet så det holder på byen uansett. Men hva er det du egentlig forventer? Menn kan ikke lese så mye mer en hvordan de ser ut fra deres ståsted, sikkert mange jenter som ville blitt "rangert" lavere enn andre på byen som klart ville fått en bedre overall rangering, men det kan jo faen ikke de lese utifra hva de ser? De må i tillegg ta initiativet. Sett fra en gold-diggers perspektiv, nr. 1. du har en gammel dude som klart er rik, vifter med lapper og sløser dyrebar drikke over det hele. Eller en yngre dude som oppfører seg som folk men som egentlig er steinrik. Nettopp dude 1. Sånn er det med menn å, de ser en hot dame som klart er en faktor i god sex (men lagt ifra alt) og de går da mot henne fordi det er det eneste inntrykket de har.

Rotete forklart ser jeg, håper du tar poenget i det minste.

På en måte enig, men jeg føler om man legger for mye verdi i hennes utseende, gjør det at i hvert fall jeg ikke greier å oppføre meg "normalt". Egentlig ikke bare utseende heller. Hver gang jeg tenker; "shit hun er så sykt bra, perfekt for meg", så går det til helvete.

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...