SKAÐI Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Du har jo ett så vanvittig pent annsikt, så skjønner ikke hvorfor du bruker så mye solpudder!? Osv, som dere sier; gi ett komplimang som ikke er like åpenlyst som DU ER DØDSDIGG SKAL VI PULEE ? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så en dag cockblocker de deg skikkelig . Satte meg med en dame nå på lørdag, også starter faen meg en bekjent av henne, og som forsåvidt kjenner meg også litt, og cockblocke meg kraftig, og da hadde jenta tidligere tatt initiativet med å dra meg med på dansegulvet (rett før brannalarmen gikk). haha, club diamond? Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Selv sier jeg jo mye som kan bli sett på som en "neg", og om jeg hadde blitt sendt på fjernsyn med kommentatorer, så ser jeg for meg de sier slikt som "der tar han i bruk en neg", Hæhæh! Hvis du hadde hatt ett kamerateam i hælene hver gang du var på byen for å plukke opp kvinnfolk hadde jeg GLATT fulgt med på tv jeg også. FOR en tvserie det hadde blitt! Endret 10. desember 2013 av medlem-124997 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 haha, club diamond? Nope . Hæhæh! Hvis du hadde hatt ett kamerateam i hælene hver gang du var på byen for å plukke opp kvinnfolk hadde jeg GLATT fulgt med på tv jeg også. FOR en tvserie det hadde blitt! Jeg og en kompis planlegger faktisk en liten dokumentar . Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tja det blir vel egentlig det samme. Målet er jo uansett å tukle med selvbildet deres uten at de skjønner det selv slik at de blir mer tilnærmelige? Er hvertfall det jeg har hørt. Er vel det som er målet ja. Et billig triks, spør du meg. Målet burde ikke å være senke henne ned til ditt nivå. Målet burde være å heve seg selv høyt nok til at ingen lenger er over deg. 2 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Målet mitt er å gi meg faen om jeg er høyt eller lavt. 2 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Endret 10. desember 2013 av SKAÐI Lenke til kommentar
fervent Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 http://www.dagbladet.no/tegneserie/nemi/?1386198000&d=-1 Sånn apropos negging Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Negging er bare trist. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hahaha! Bor med en kompis som er gay. Satt i sofaen i undertøyet en morgen og han bare: ÆSJ! KLE PÅ DÆ! Booster selvtillitten. 6 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Skal prøve å ta en 10 day challenge . Starter i dag. Muligens jeg ikke blir å dra ut på søndag, jeg får se. Negging er bare trist.Enig. _____________________________________- Skal prøve å åpne jævlig rolig. Bare fokusere på å være rolig. Endret 12. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 (endret) Personlig gleder jeg meg noe jævelig til juleferie, komme seg vekk fra den lille drittplassen jeg bor på, og dra ut i storbyene rundt om i vårt ganske land i løpet av ferien, jiihaa! Endret 12. desember 2013 av SKAÐI 1 Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Uff, lei av ta til takke med jenter som bare er ok nå. Må begynne å jobbe litt for de høyere opp på skalaen. Stress. De er så mye mer arbeid. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Uff, lei av ta til takke med jenter som bare er ok nå. Må begynne å jobbe litt for de høyere opp på skalaen. Stress. De er så mye mer arbeid. De er også mer artig . I hvert fall om man tenker på det å gå opp å snakke med dem. 1 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha fy faen dere er sinnsykt kyniske. Å de sier gutta tar til takke med hva som helst?!Kjenner jeg gruer meg til å gå på byen hvis det er slik at gutta ser på meg å skalerer meg fra stygg, ok, fin og dritfin."Nei hun er bare ok, hun dropper jeg. Venninna er finere." Vel strengt tatt burde jeg vel ikke kaste stein i glasshus, da jeg synes at absolutt alle gutter/menn på byen er enten ekle, drit stygge, eller helt jævelig stygge. Ølbrillene får totalt motsatt effekt på meg tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha fy faen dere er sinnsykt kyniske. Å de sier gutta tar til takke med hva som helst?! Kjenner jeg gruer meg til å gå på byen hvis det er slik at gutta ser på meg å skalerer meg fra stygg, ok, fin og dritfin. "Nei hun er bare ok, hun dropper jeg. Venninna er finere." Vel strengt tatt burde jeg vel ikke kaste stein i glasshus, da jeg synes at absolutt alle gutter/menn på byen er enten ekle, drit stygge, eller helt jævelig stygge. Ølbrillene får totalt motsatt effekt på meg tror jeg. Ja, så hva er problemet? Det er sånn samfunnet er, finn deg i det eller gå hjem. 1 Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Haha fy faen dere er sinnsykt kyniske. Å de sier gutta tar til takke med hva som helst?! Kjenner jeg gruer meg til å gå på byen hvis det er slik at gutta ser på meg å skalerer meg fra stygg, ok, fin og dritfin. "Nei hun er bare ok, hun dropper jeg. Venninna er finere." Vel strengt tatt burde jeg vel ikke kaste stein i glasshus, da jeg synes at absolutt alle gutter/menn på byen er enten ekle, drit stygge, eller helt jævelig stygge. Ølbrillene får totalt motsatt effekt på meg tror jeg. Jeg har en liten teori om at jenter jeg ikke finner attraktiv, heller ikke finner meg attraktiv. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har en liten teori om at jenter jeg ikke finner attraktiv, heller ikke finner meg attraktiv. Put it to the test! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Put it to the test! Hvordan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå