medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Selv om man potensielt kunne hatt sex med en person, så betyr vel ikke det at man MÅ ha det, eller at man skal la seg styre av det. Kompisene mine KAN jo ha sex med hverandre de også men de GJØR det jo ikke fordi! (Heheheheh) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Nå mente jeg mer som at man kunne ha tent på en person. Regner ikke med at kompisene dine tenner seksuelt på hverandre med mindre de er bifile eller homofile. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg har vokst opp med flere av dem:) vi leser hverandre som åpne bøker . Flere av dem hadde nok ikke brydd seg hadde jeg sprada naken rundt i stua. De sover ved siden av meg, ser meg i undertøy jevnlig og ser meg nydusjet bare med hånduk rundt meg. Tror ikke de får boner forde hadde det vært noen de ikke kjente så godt hadde saken sikkert vært en annen. Meg er de alt for close med. Kommer det ei rølpe bort for å prøve seg på dem så får de ett kyss av meg og en "snille kjæresten min!"replikk om de spør meg om det.Jeg snakker vel mer ut av egne erfaringer . Usikker på hva du mener med jobbe for det? Mener du feks trening? Jeg er så heldig å være naturlig slank, så om jeg slurver med treningen i noen mnd raser jeg ikke opp i vekt. Trener mest for å "Føle" meg i bedre form. Hva gjelder sminke så er jeg 22 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg. Synes ikke jenter med mye sminke er pent i det hele tatt. Sånn sett har jeg vel bare meg selv å takke for at jeg ikke er ei 10'er jente. Men når alt kommer til alt er jeg veldig care til utseende mitt. Ja, kropp har jo en del å si, men også slikt som klær og "oppførsel" kan man vel si. Gode kompiser er gull verdt! De holder freaksene som klikker på meg når jeg ikke blir med dem hjem på avstand! Så en dag cockblocker de deg skikkelig . Satte meg med en dame nå på lørdag, også starter faen meg en bekjent av henne, og som forsåvidt kjenner meg også litt, og cockblocke meg kraftig, og da hadde jenta tidligere tatt initiativet med å dra meg med på dansegulvet (rett før brannalarmen gikk). Men kan godt hende du har bedre kompiser enn hun hadde . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så leit at noen av dere ikke klarer å ha venninner dere ikke ligger med/fantaserer om å ligge med. Må være kjipt for de jentene der ute som faktisk bare vil være venner med dere . Kjenner mine venner såpass godt at jeg vet at de ikke er sånn . Sex har de med andre jenter, ikke med meg. Dere går glipp av noe. Noen av oss er faktisk ganske kule, og absolutt verdt å ha ett vennskap med uten at sex trenger å være en del av saken. Tviler på at du kan med hånden på hjertet si at du vett med 100% sikkerhet at de aldri hatt seksuelle fantasier om deg. De trenger på ingen måte vise det for deg, for de setter muligens vennskapet høyere enn total åpenhet. Det har ikke så mye å gjøre om hva vi "ikke greier", men om hvordan det mannlige sinnet fungerer. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Her høres det ut som om det er noen guttevenner som tenker at "om jeg bare er en virkelig snill og søt gutt, så vil hun etter hvert se at jeg er bedre enn alle de slemme guttene hun kommer borti. Hun vil verdsette meg så høyt når hun først får opp øynene for meg, og jeg skal ha tålmodighet. For en vakker dag kommer vi til å gifte oss og ha barn sammen. En vakker dag." Jeg snakker vel mer ut av egne erfaringer .Ja, kropp har jo en del å si, men også slikt som klær og "oppførsel" kan man vel si.Så en dag cockblocker de deg skikkelig . Satte meg med en dame nå på lørdag, også starter faen meg en bekjent av henne, og som forsåvidt kjenner meg også litt, og cockblocke meg kraftig, og da hadde jenta tidligere tatt initiativet med å dra meg med på dansegulvet (rett før brannalarmen gikk).Men kan godt hende du har bedre kompiser enn hun hadde . Du har ikke tenkt på at venninnen kanskje var interessert i deg da? Har opplevd det et par ganger(før jeg lærte meg sjekking) hvor venninnen er den mest cockblockende bitchen som finnes. Når jeg da ikke har klart å takle situasjonen og hun jeg pratet med har forduftet er venninnen kjempeinteressert i hva jeg har å si. Merkelig det der. Ble ikke akkurat noe på de som oppførte seg sånn. Er flere grunner til å cockblocke da. Kvinner har mange merkelige ting for seg. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Så en dag cockblocker de deg skikkelig .Hahah:) yes. Men jeg blir jo aldri med folk hjem uansett så. Oddsen for at mannen jeg skal gifte meg med setter seg på barkrakken ved siden av meg på en bar i Kristiansund anser jeg som urovekkende liten. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Jeg har vokst opp med flere av dem:) vi leser hverandre som åpne bøker . Flere av dem hadde nok ikke brydd seg hadde jeg sprada naken rundt i stua. De sover ved siden av meg, ser meg i undertøy jevnlig og ser meg nydusjet bare med hånduk rundt meg. Tror ikke de får boner forde hadde det vært noen de ikke kjente så godt hadde saken sikkert vært en annen. Meg er de alt for close med. Kommer det ei rølpe bort for å prøve seg på dem så får de ett kyss av meg og en "snille kjæresten min!"replikk om de spør meg om det. Naivt å tro at ingen av kompisene dine blir tent hvis du sprader rundt halvnaken i stua. Sant som IT-Henrik sier, mange velger å tie om sine fantasier eller tiltrekninger for å ikke komplisere eller ødelegge et vennskap. Jeg har også venninner jeg ikke har hatt sex med og som jeg ikke egentlig kunne tenkt meg å ha sex med heller, men du kan banne på at tanken har streifet meg. Mindfuck: For noen er det nok å se litt hud av og til. Da får de masse materiale å fantasere til mens de drar seg i laksen for å få utløp for deres ulmende frustrasjon over at de aldri kan ha sex med deg uten å ødelegge vennskapet. Jeg er ikke veldig mye eldre enn deg, men eldre nok til at ting er litt annerledes nå enn de var for fem år siden. Når hverdagen begynner å innhente folk og sosiallivet krymper i takt med veksten i regningsbunken blir disse vennskapene liksom noe annet. @hfthomas: Jeg tror Because i need change snakket om en mannlig bekjent siden det var det ciklide snakket om. De pleier å være vesentlig mye lettere å børste vekk enn venninner. Jeg hadde forøvrig en litt klein situasjon på butikken nå. En dame foran meg, muligens i 30-åra, putter varene sine på båndet mens jeg står å titter tomt ut i lufta. Så gjør hun en merkelig kjapp bevegelse og fisker ned en graviditetstest og legger mellom noen varer. Jeg oppfattet det bare i øyekroken og helt tilfeldig så utvekslet vi et blikk rett etter hun la den ned og hun blei så flau! Hun ble serr sprutrød i trynet og det bare lyste skam av øynene hennes. På vei ut må hun stoppe for noen som kommer inn i butikken og jeg går rundt og forbi og faen kikker hun meg ikke rett inn i øynene en gang til og drar frem det kleineste smilet i manns minne. Klarte ikke annet enn å bryte ut i latter og spurte om hun hadde hatt en fin helg. Hun svarte ikke Endret 9. desember 2013 av Feh 8 Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 @hfthomas: Jeg tror Because i need change snakket om en mannlig bekjent siden det var det ciklide snakket om. De pleier å være vesentlig mye lettere å børste vekk enn venninner. Lol. Så det når jeg leste en gang til. Men, kanskje han var interessert Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Vel om de har tenkt tanken eller ikke var jo uansett ikke det vi snakket om, men om vi faktisk HADDE hatt sex:) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Feh: bare sånn til opplysning, hvis hun hadde hatt sex i helgen så hadde hun ikke tatt en graviditetstest i dag Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, ja jeg vet man må vente en stund, men det var fortsatt helt tydelig at hun som voksen kvinne følte seg ekstremt ukomfortabel med å kjøpe noe som er relativt hverdagslig. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Hehe, ja jeg vet man må vente en stund, men det var fortsatt helt tydelig at hun som voksen kvinne følte seg ekstremt ukomfortabel med å kjøpe noe som er relativt hverdagslig. Hun var kanskje ganske stresset. Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Haha det å skulle være distrè når man kjøper graviditetstest går bare ikke. Du skulle ropt gratulerer. Sånn i tilfelle! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Det kan være mange årsaker til at hun ikke synes det var noe morsomt da. Det er ikke sikkert hun var flau. De fleste pleier ikke å være åpen om graviditet før tre mnd ut i svangerskapet. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Har sett nok flaue mennesker i mitt liv til å stadfeste at hun var genuint forlegen. Hva årsaken var til at hun skulle ha den, eller reagerte som hun gjorde kan jo være så mangt. Men ja, burde kanskje spart meg for min halvslibrige og forutinntatte kommentar. Var bare det komiske forsøket hennes på et smil som fikk meg til å le. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg henger litt på fitnessbloggen, og det ser ut som at det har blitt litt bedre nå etter en opprydding. Men, en periode var det akkurat som om det var noen menn der bare for å negge de diggeste damene hele tiden. Det ble rett og slett drittkasting. Ikke første gangen jeg ser negging gå feil, men hva faen skal du oppnå med det på et forum? Det er forresten bra at de misforstår negging, for da gjør de seg bare enda mindre attraktive. Og så er det morsomt å se at de febrilsk prøver en annen taktikk som fungerer enda dårligere. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Negging er jo helt på trynet. Handler mer om at man ikke er "unnskyldende". Altså, om man skulle si noe som kan bli set på som en "neg", så er det bare en del av den du er. Å negge som taktikk er jo ikke annet en manipulasjon. Selv sier jeg jo mye som kan bli sett på som en "neg", og om jeg hadde blitt sendt på fjernsyn med kommentatorer, så ser jeg for meg de sier slikt som "der tar han i bruk en neg", men det er jo ingenting jeg tenker over. Jeg prater bare uten filtre, og da vil også slikt som kan bli sett på som et "neg" også dukke opp. Endret 10. desember 2013 av Because I need change! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Litt interessant konsept det greiene der. Ville aldri brukt taktikken selv, men det er uansett "morsomt" at det ofte virker (IRL vel og merke). At tullingene prøvde seg med det på et forum sier vel sitt om intelligensen. Forøvrig er det jo mange kvinnfolk som helt uten hjelp klarer å negge seg selv til din fordel uten at du antyder noe som helst. Har spesielt opplevd dette med kvinner som er litt eldre enn meg. Men igjen så tror jeg det kanskje er noenlunde bevisst fra deres side og at tanken bak det er at du skal si "neida, du er ikke <insert noe de synes negativt om seg selv>". Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Negging er jo for å få en jente til å komme tilbake på jorden. Og vise at du tør å si noe utenom det alle de andre wussene. "Fint hår. Extensions?" Er et eksempel på en neg. Kompliment innbakt i en nedgradering av hennes sosiale status i forhold til deg. På fitnessbloggen var det fornærmelser. Og fortsatt er det litt sånn at de kule gutta skal vise hvor tøffe de er til å motsi eller si noe på utseendet til en jente(mest sannsynlig fordi de har hørt at det man bør tørre å si dem imot noen ganger). Merkelig oppførsel er det ihvertfall. Like merkelig som de som følger hver eneste dame og er snille som et lam i håp om gud veit hva. Men, cocky/funny som david deangelo alltid sier føler jeg er litt annerledes og noe jeg ofte gjør. En hårfin miks mellom arrogant og morsom. Føler at det blir mye mer latter med det enn en stygg manipulasjon som noen har funnet opp. Føler man kan tease mye mer med cocky comedy. Man skal heller aldri bruke det for mye, eller overdrive enten cocky eller funny. Det er også kun et verktøy til sjekking, bare at cocky/funny kan man gjøre til en vane. Det kan bli en del av deg. Negging har ingen ting i et sinn å gjøre spør du meg. Alt i alt. Sarkasme og humor som krever kroppspråk og ansiktsuttrykk samt toneleie er dårlig sjekkemateriale på nett. Selv sier jeg jo mye som kan bli sett på som en "neg", og om jeg hadde blitt sendt på fjernsyn med kommentatorer, så ser jeg for meg de sier slikt som "der tar han i bruk en neg", men det er jo ingenting jeg tenker over. Jeg prater bare uten filtre, og da vil også slikt som kan bli sett på som et "neg" også dukke opp. Helt enig. Og alle disse uttrykkene som kommer fra f.eks Mystery er jo bare teknikker for de som ikke har det indre i orden. Som du sa, så er det manipulering. Litt interessant konsept det greiene der. Ville aldri brukt taktikken selv, men det er uansett "morsomt" at det ofte virker (IRL vel og merke). At tullingene prøvde seg med det på et forum sier vel sitt om intelligensen. Forøvrig er det jo mange kvinnfolk som helt uten hjelp klarer å negge seg selv til din fordel uten at du antyder noe som helst. Har spesielt opplevd dette med kvinner som er litt eldre enn meg. Men igjen så tror jeg det kanskje er noenlunde bevisst fra deres side og at tanken bak det er at du skal si "neida, du er ikke <insert noe de synes negativt om seg selv>". Da er jo trikset å ikke si "neida, du er ikke..." Jeg trur vel kanskje heller at de eldre er litt mer sikre og setter seg ikke så høyt, eller bryr seg ikke så mye om hva andre trur om dem. Men, man skal fortsatt ikke backe dem opp på det. Jeg pleide alltid å si "hvordan skal dette gå" når dama mi gjorde noe teit og hu sa det selv. Hu lo alltid av det når jeg sa det. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Tja det blir vel egentlig det samme. Målet er jo uansett å tukle med selvbildet deres uten at de skjønner det selv slik at de blir mer tilnærmelige? Er hvertfall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå