Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekketråden - En guide og fortellinger fra siste dagers horeri

Anbefalte innlegg

Sex kompliserer vennskap. Man kan ikke være fuckfriends for alltid. Å så er det kjipt hvis en part utvikler følelser og den andre ikke .

Vennene som varer er de man ikke har sex med . (Foruten kjærester så klart )

Man kan ikke være kjærester for alltid. Man ikke være gift for alltid. Man ikke leve lykkelig i alle sine dager for alltid. Alt tar slutt, enten det er om noen måneder, eller om 50 år. Hva er problemet med å ha et vennskap som varer i uker/måneder? Det som er så flott, er at man alltid kan få nye venner, hele tiden. Hvorfor ikke bli kjent med så mange som mulig, og ta heller vare på de du liker aller best? Det er uunngåelig å ikke såre noen, eller bli såret. Man kan ikke la det stoppe seg. No pain, no gain, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nesten bare guttevenner. Uten å ha ligget med dem. Gutter er mye bedre venner enn jenter. Ikke har jeg type heller. Klart, kan jo være at jeg regnes som under middels pen.

Point is det går fint an. Kompisene mine sover over jevnlig, ofte i senga, uten at vi så mye som vurderer å ha sex. Med de nærmeste vil jeg nesten beskrive det som ett bror/søster forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Aha, da er vi enige ja. Dårlig formulert av meg der..

What, gutt og jente som bare er venner ? Det går ikke ass, eller jo hvis dama er langt under middels pen eller har type.. Utenom det har jeg svært få jentevenner som jeg ikke har hatt sex med.

Når jeg tenker over det, så stemmer det du sier der.

Forøvrig:

https://www.youtube.com/watch?v=T_lh5fR4DMA

Lenke til kommentar

Jeg har nesten bare guttevenner. Uten å ha ligget med dem. Gutter er mye bedre venner enn jenter. Ikke har jeg type heller. Klart, kan jo være at jeg regnes som under middels pen.

Point is det går fint an. Kompisene mine sover over jevnlig, ofte i senga, uten at vi så mye som vurderer å ha sex. Med de nærmeste vil jeg nesten beskrive det som ett bror/søster forhold.

Du skulle bare visst hva de tenker :p .

Angående det med at du ser på deg selv som under middels pen, så tror jeg de fleste jenter kan bli jævlig hot om de jobber for det ;) .

Endret av Because I need change!
Lenke til kommentar

Skjønner hva du mener Kammizez, men for noen er det lettere å få nye venner enn andre . Og når du har funnet venner som virkelig betyr noe blir man interresert i å beholde dem. Jeg er 22 år nå og roomien min har jeg kjent hele livet. Lenge før barnehagen. Jeg håper vi alltid klarer å være venner:)

Alt har sin pris. Jeg vil gjerne være venner med alle her i verden, men ikke for enhver pris.

Men skjønner hva du mener, har en jævlig god barndomskompis jeg hadde blitt helt knust om jeg hadde mistet.

Lenke til kommentar

Etter å ha telt opp alle kompisene jeg har som jeg jevnlig omgåes så blir det vel rundt 20 stykker, og det er bare en jeg er bombesikker på at aldri ville hatt sex med meg.

Personlig anser jeg meg selv for å være over middels pen og jeg har en kropp jeg ikke skjemmes av - men det har nok ikke sammenheng med det. Vet ikke helt hva som foregår oppi hodet på gutter, men det er åpenbart ikke det samme som foregår oppi hodet på jenter :)

Lenke til kommentar

Pfft, det der med at gutter og jenter ikke kan være venner uten at en vil noe mer hvis jenta er pen er litt oppskrytt synes jeg. Har flere over gjennomsnittet pene venninner som jeg ikke ville hatt sex med. Har aldri skjønt det der. Er så mange jenter å velge i der ute, har ikke noe behov for å ha sex med de i nærmeste omgangskrets. Kanskje det har noe med alder å gjøre? Merket det var vanskeligere å kun være venner med jenter som var pene når jeg var yngre.

Endret av Coffee Break
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ser det er noen her som skriver noen tips om hvordan dere kan få henne på rygg på første kvelden. Hvis stemningen og tonen er god, er dere ikke da litt redd for å hinte til at dere har lyst til å ha sex med tanke på at det kan ødelegge stemningen totalt hvis hun ikke vil? Jeg tenker at det lett kan bli til at hun tenker "faen, så det var bare det han ville ha, ja", og at det bare blir sur stemning av det, og at den gode tonen og kjemien tar en kjapp vending i feil retning. Hvis det kommer ut feil, kan det jo bli vanskelig å snu det tilbake til den gode stemningen igjen. Jeg tror ihvertfall jeg hadde blitt ganske taus.

Hadde jeg vært ute etter å bli kjent med en jente og se om det kunne blitt noe mer enn bare vennskap utav det, så hadde nok ikke sex første kvelden vært det som sto høyest i fokus, selv om jeg gjerne hadde hatt lyst, og gjerne hadde blitt med om hun hadde tatt initiativ først :) Men fra min side hadde det heller vært om å gjære å prøve å gjøre det til en hyggelig kveld uten å risikere å ødelegge noe, for å håpe på å kunne treffes igjen senere.

Nå er jeg en som anser meg selv som en som er mer ute etter et langvarig forhold enn et ONS med en tilfeldig jente, men det er jo ikke alle som er sånn.

Lenke til kommentar

Aha, da er vi enige ja. Dårlig formulert av meg der..

What, gutt og jente som bare er venner ? Det går ikke ass, eller jo hvis dama er langt under middels pen eller har type.. Utenom det har jeg svært få jentevenner som jeg ikke har hatt sex med.

Bull fuckings shit!

Har mange jentevenninner, og mange av dem er langt over gjennomsnittlig pene. (Ikke mine tanker, men de er toppen). Kunne aldri tenkt meg å ha sex med en del av dem, selv om noen av dem er de peneste og dem som får mest oppmerksomhet på klubben.

At gutter ikke kan ha venninner uten å ha sexuelle tanker om dem er ikke annet enn pure piss.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Kanskje det har noe med alder å gjøre? Merket det var vanskeligere å kun være venner med jenter som var pene når jeg var yngre.

Det har nok noe med alderen å gjøre. Før hadde jeg jentevenner jeg ikke hadde sex med, nå har jeg omtrent bare jentevenner jeg har eller har hatt sex med, haha. For min del er det null problem å holde et vennskap ukomplisert selv om vi har sex en sjelden gang i blant.

Jeg ser det er noen her som skriver noen tips om hvordan dere kan få henne på rygg på første kvelden. Hvis stemningen og tonen er god, er dere ikke da litt redd for å hinte til at dere har lyst til å ha sex med tanke på at det kan ødelegge stemningen totalt hvis hun ikke vil? Jeg tenker at det lett kan bli til at hun tenker "faen, så det var bare det han ville ha, ja", og at det bare blir sur stemning av det, og at den gode tonen og kjemien tar en kjapp vending i feil retning. Hvis det kommer ut feil, kan det jo bli vanskelig å snu det tilbake til den gode stemningen igjen. Jeg tror ihvertfall jeg hadde blitt ganske taus.

Det er jo derfor man prøver å eskalere gradvis. Du kan jo ikke bare droppe et sånt forslag helt ut av det blå hvis du bare har sittet å pratet, danset litt osv. en hel kveld uten noen nevneverdig form for berøring/flirting. Du må jo selv passe på å eskalere videre og se hvilket nivå du havner på. Har dere ikke noen seksuell spenning er det ikke vits å spørre om noe som helst egentlig, annet enn nummeret hennes hvis du kunne tenke å treffe henne igjen. Har du derimot full kontroll på hvor alle jekslene hennes står er nok sjansen for at hjem til deg/meg forslaget vil lykkes.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært ute etter å bli kjent med en jente og se om det kunne blitt noe mer enn bare vennskap utav det, så hadde nok ikke sex første kvelden vært det som sto høyest i fokus, selv om jeg gjerne hadde hatt lyst, og gjerne hadde blitt med om hun hadde tatt initiativ først :) Men fra min side hadde det heller vært om å gjære å prøve å gjøre det til en hyggelig kveld uten å risikere å ødelegge noe, for å håpe på å kunne treffes igjen senere.

Nå er jeg en som anser meg selv som en som er mer ute etter et langvarig forhold enn et ONS med en tilfeldig jente, men det er jo ikke alle som er sånn.

Det er her mange gutter har misforstått. Sex handler ikke om at gutten skal prøve å få jenta til seng. Er hun down for noe, så skjer det. Man SPØR ikke om man skal ha sex. Noe mer turn-off kan vel umulig finnes. Eller jo, hvis du spør "skal vi være sammen?" :p

Lenke til kommentar

Er noe som heter "alt til sin tid" og "riktig tid, riktig sted". Om stemningen passer, kan man si det meste. Skjønt grunnlaget bør jo være i orden. Min aller første kjæreste fikk jeg ved å spørre pent når vi hadde filmkveld hos meg. Vi hadde jo god tone fra før, så jeg fant det naturlig å spørre "kunne du tenke deg å bli sammen med meg? :)". Neste sekund sa hun "ja" og kastet seg over meg. :p

Så ja, man kan si og gjøre det meste bare det føles naturlig.

Og mens jeg er i gang, jeg støtter også utsagnet om at platonisk vennskap er sjelden mellom gutter og jenter. Før eller siden vil instinktene ta over. Bevis A: denne venninnen som jeg er ganske lei av nå. Har en viss følelse denne bursdagen blir den siste vi feirer.

Lenke til kommentar

Hvis du bare hadde lyst til å ha sex med hun så har det jo egentlig ikke en dritt for deg å si om hun "sier" nei. Da bare sender du hun hjem, men altså når hun blir med deg hjem eller omvendt og du bare setter deg i senga og begynner å kle av deg. Og hun gjør det samme, da veit du at hun er down så og si. Såklart kan hende du møter en sjelden gang noen som bare vil ligge og kose, men du føler det jo på hele stemningen og hvordan kroppsspråket deres er.

Evt, hvis du havner i situasjonen hvor hun er down men ikke du. Så sier du bare pent at du har lyst til og bli bedre kjent med hun før noe annet skjer. Blir hun da bitch, er hun ikke verdt mer enn den brødskiva du spiste til frokost.

Lenke til kommentar

Så leit at noen av dere ikke klarer å ha venninner dere ikke ligger med/fantaserer om å ligge med.

Må være kjipt for de jentene der ute som faktisk bare vil være venner med dere .

Kjenner mine venner såpass godt at jeg vet at de ikke er sånn . Sex har de med andre jenter, ikke med meg. Dere går glipp av noe. Noen av oss er faktisk ganske kule, og absolutt verdt å ha ett vennskap med uten at sex trenger å være en del av saken. :)

Lenke til kommentar

Du skulle bare visst hva de tenker :p .

Angående det med at du ser på deg selv som under middels pen, så tror jeg de fleste jenter kan bli jævlig hot om de jobber for det ;) .

Jeg har vokst opp med flere av dem:) vi leser hverandre som åpne bøker . Flere av dem hadde nok ikke brydd seg hadde jeg sprada naken rundt i stua. De sover ved siden av meg, ser meg i undertøy jevnlig og ser meg nydusjet bare med hånduk rundt meg. Tror ikke de får boner forde :) hadde det vært noen de ikke kjente så godt hadde saken sikkert vært en annen. Meg er de alt for close med. Kommer det ei rølpe bort for å prøve seg på dem så får de ett kyss av meg og en "snille kjæresten min!"replikk om de spør meg om det.

Usikker på hva du mener med jobbe for det? Mener du feks trening?

Jeg er så heldig å være naturlig slank, så om jeg slurver med treningen i noen mnd raser jeg ikke opp i vekt. Trener mest for å "Føle" meg i bedre form.

Hva gjelder sminke så er jeg 22 år og har fortsatt ikke lært å sminke meg. Synes ikke jenter med mye sminke er pent i det hele tatt. Sånn sett har jeg vel bare meg selv å takke for at jeg ikke er ei 10'er jente. Men når alt kommer til alt er jeg veldig care til utseende mitt.

Gode kompiser er gull verdt! De holder freaksene som klikker på meg når jeg ikke blir med dem hjem på avstand! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...